Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tulipahan tänään pelattua 7 divarin cup matseja finaaliin asti. Aluks olin bayern mynsseni brasiliaa vastaan. peliaika päätty tasan 2-2 ja ratkaisua haettiin pilkku kisassa. Kaveri ei vissii ennen ollut pilkku kisassa, kun ampui kaikki yli. Menin siis jatkoon.

Tokalla kierroksella päätin ottaa läpällä suomen. Vastaan asettui Porto. Kysynpähän vaan, että millä logiikalla suomi ja porto on saman tasoisia? Peli meni jo lisäajalle ja porto iskee 1-0 maalin. Mulla käy tuuri, kun vastustaja disconnectaa ea:n servereiltä ja menen jatkoon :D

Sit päätin ottaa Itse porton ja vastaan asettui santos. Melko tylsän pelin jälkeen voitin 2-0. Finaaliin otin jälleen porton ja taas taas epäreilun vastustajan vastaan. Vastassa siis Real madrid. Hallitsen jopa peliä ja saan paikkoja mutta casillas on mies paikallaan maalin suulla. Sitten mun puolustus aukeaa koko ajan, mutta jotenkin onnistun pitämään luvut 0-0:ssa. Lopulta Ronaldon, Benzeman yms. tasoero tulee ilmi eikä mulla oo mitään mahollisuuksia. lopulta häviön 2-0 ja pistän rage quitit offlineen vaikka oli pelattu n. 70min. :p
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kuinka hyvin verkkopuoli toimii kokonaisuutena? Kuinka paljon on näppäinviivettä ja pätkimistä? Onko tuntuma jotakuinkin samanlainen kuin yksinpelissä? Saako verkkopeleissä vastaansa avustetuilla syötöillä, laukaisuilla ja muilla avuilla pelaavia, vaikka itse pelaisi hankalammilla asetuksilla? Tuleeko pikaverkkopeleissä vastaan maantieteellisesti kaukana sijaitsevia vastustajia? Näkeekö etukäteen vastustajan verkkoyhteyden laadun? Kuinka usein palvelin heittää pihalle kesken ottelun?

Olen pelannut vain demoa ja mietin kokoversion ostoa. Pelaisin lähinnä vain verkossa, koska aikaisempien kokemusten takia en ikinä enää jaksa panostaa mihinkään uratilaan tai muuhun, koska peli voi milloin tahansa jäätyä jopa niin, että uratilan jatkaminen muuttuu mahdottomaksi. Kaikki uudistukset noihin toimitusjohtajatiloihin ovat niin kauan merkityksettömiä, kunnes niitä uskaltaa pelata.

Mille alustalle kannattaa hankkia (X360/PS3/PC)? PC:llä olisi sulavin ruudunpäivitys, korkeampi resoluutio ja parempi grafiikka, mutta verkkopuolella ilmeisesti paljon vähemmän pelaajia (varsinkin Suomesta) kuin konsoleilla.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kuinka hyvin verkkopuoli toimii kokonaisuutena?
Erittäin hyvin.

Kuinka paljon on näppäinviivettä ja pätkimistä?
Vähän tai ei ollenkaan.

Onko tuntuma jotakuinkin samanlainen kuin yksinpelissä?
On.

Saako verkkopeleissä vastaansa avustetuilla syötöillä, laukaisuilla ja muilla avuilla pelaavia, vaikka itse pelaisi hankalammilla asetuksilla?
Riippuu moodista mitä pelaa. Ultimate Teamis voi saada pelaajia millä säädöillä vaan vastaan riippumatta millä itse pelaa. H2H voi etsiä vaikka täysi manuaali pelaajia.

Tuleeko pikaverkkopeleissä vastaan maantieteellisesti kaukana sijaitsevia vastustajia?
Öö?

Näkeekö etukäteen vastustajan verkkoyhteyden laadun? Kuinka usein palvelin heittää pihalle kesken ottelun?
Näkee palkkeina 1-3. Sellasen +50 pelin jälkeen ei ole vielä kertaakaan.

Mille alustalle kannattaa hankkia (X360/PS3/PC)? PC:llä olisi sulavin ruudunpäivitys, korkeampi resoluutio ja parempi grafiikka, mutta verkkopuolella ilmeisesti paljon vähemmän pelaajia (varsinkin Suomesta) kuin konsoleilla.
FPS taitaa olla molemmilla konsoleilla 60fps (joku voi korjaa jos olen väärässä) jos se ei riitä fudispelissä niin saa olla kyl aika hifistelijä. Henk.koht valinta ehdottomasti toinen konsoleista ei missään nimessä PC:lle jos konsolin omistaa.

PS. Tämä tilanne siis boxilla pelattaessa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Osaisko joku valaista vähän enemmän tuota nuorien skauttausta. Ensin tietenkin pitää palkata skautti ja lähettää se maailmalle, kun hän löytää mahdollisesti sopivan uhrin, niin laittaa siitä tietoa kuukausittain tulemaan ja tämän perusteella, joko nuori pelaaja hylätää, jatketaa skauttaamista tai otetaan youth squadiin (mikä tämä on, kehittyykö pelaaja tuolla vai mitä näille tulee tehdä?). Tuolta youth squadista nähtävästi voi yrittää palkata pelaajaa omiin riveihini.

Lähinnä tuo sulkeissa olevat kysymykset mietityttää ja google ei tunnu antavan sopivaa vastausta. Paljon löytyy tekstiä, että tämä on kehittynyt ja nuoret oikeasti kehittyvät kunnolla, mutta tuosta youth squadista ei tunnu löytyvän tietoa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mille alustalle kannattaa hankkia (X360/PS3/PC)? PC:llä olisi sulavin ruudunpäivitys, korkeampi resoluutio ja parempi grafiikka, mutta verkkopuolella ilmeisesti paljon vähemmän pelaajia (varsinkin Suomesta) kuin konsoleilla.

Jos tosiaan pelaat lähinnä onlineä, niin ehkä suosittelisin jompaa kumpaa konsoleista, koska ainakin Suomalaisia pelaajia varmaan löytynee tosiaan enemmän siltä puolelta. Graffapuolella PC:llä saa paremman resoluution, antialiasoinnin ja fps:nkin, jos haluaa / koneessa riittää potkua. Mutta konsoleilla on tosiaan ihan tarpeeksi herkun näköistä ja fps 60, eli ei oikeastaan mitään ratkaisevaa eroa mun mielestä. Itse ostin 12:sta PC:lle todella nopeiden latausaikojen takia, koska pelaan oikeastaan ainoastaan offlineä. Aikaisemmat olleet boxille, eikä tosiaan mitään vikaa niissäkään, mutta tuli nyt lähettyä pc:n puolelle tällä kertaa. Mutta joo tosiaan sun kengissä ostaisin konsolille.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

otetaan youth squadiin (mikä tämä on, kehittyykö pelaaja tuolla vai mitä näille tulee tehdä?). Tuolta youth squadista nähtävästi voi yrittää palkata pelaajaa omiin riveihini..

Youth Squad on sun oma juniorijoukkue, jossa on joku rajattu määrä paikkoja. Olisikohan 14. Siellä sitten pelaaja kehittyy, jos kehittyy(riippuu pelaajasta, jne.) ja ikää tulee lisää. Sen jälkeen voit sitten signata pelaajan jos tahdot ja koet että pelaaja on tarpeeksi hyvä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Youth Squad on sun oma juniorijoukkue, jossa on joku rajattu määrä paikkoja. Olisikohan 14. Siellä sitten pelaaja kehittyy, jos kehittyy(riippuu pelaajasta, jne.) ja ikää tulee lisää. Sen jälkeen voit sitten signata pelaajan jos tahdot ja koet että pelaaja on tarpeeksi hyvä.
Vielä varmistuksen... eli sieltä pitää aina signata se pelaaja jos haluu saada sen pelaamaan omaan joukkueeseen. Eli ei voi ottaa esim harkkapeliin mukaan näyttämään taitojaan?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tilt-tv-ohjelman jaksossa kuultiin tänään FIFA 12 arvostelu, joka oli aika lailla samaan mallia kuin muidenkin medioiden arvioinnit. Joten ei siitä sitten sen enempää.

Mutta pelasinpa tänään pitkästä aikaa (noin viikon tauon jälkeen) peliä onlinessa. Tämä ei ole enää yllätys, sillä jostain kumman syystä tekoäly tuntuu FIFAssa juuri nyt kyllästyttävältä vastustajalta. Outoa sisänsä, sillä tällaista tunnetta itselläni ei aikaisemmin ole koskaan ollut. No siinä se syy sitten osittain onkin.

Pelatessa NHL:ää ja FIFAa lähes vuorotellen erityisesti jälkimmäisestä nauttii reilusti enemmän, eikä vähiten uusien H2H Seasoni(e)n ja Cupi(e)n muodossa. Voittoja napsahtaa tilille säännöllisin väliajoin ja jokaisen ottelun jokaisesta hetkestä tulee nautittua entistä enemmän. Kuten edellisen virkkeen ensimmäisestä lauseesta näette, tulosta ja tuloksia syntyy. Tilastoni ovat olleet mukavasti nousussa viime aikoina, mikä on totta kai mitä mainoin asia! Videoitakin voisi jokunen kerta tuonne sivuistoille pitkästä aikaa latailla...

Näissä merkeissä siis tällä kertaa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ihme munkkia H2H:ssa.:confused: Vikat 2 peliä päätyy vastustajan disconnetaamiseen ja nousen divari 6:seen. Molemmat vikat peli oli pakko voittaa, että nousen. Käy se kai noinki :D

Omilla H2H Seaon statseilla ei ole kehumista, record näyttää tällä hetkellä tämmöseltä: 30-18-29. Siinnä mielessä voin olla tyytyväinen että aluksi menin 10 tappion verran pakkasen puolelle recordissa.:eek:

Pakko kompata Mr. käyttäjää, että ei maistu kyllä ollenkaan enää tuo offline pelaaminen, siellä kun tekee maalin niin tulee just se fiilis, "kappas, maali." kun onlinessa on taas "Jes, maali!" tyylillä. Muutenkin konetta vastaan pelaaminen on tylsää ja puuduttavaa. En pärjää mitenkään erikoisemmin edes professional tasolla, mutta nettipelissä alan jo pärjäämään ihan hyvin. Josko sitä menis viel parit matsit vetää H2H:ta ja parantas recordia :)

E: Laitelkaaha teidän H2h tai UT statseja. Ois hauska nähä miten kovia fifailijoita täällä on.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ihme munkkia H2H:ssa.:confused: Vikat 2 peliä päätyy vastustajan disconnetaamiseen ja nousen divari 6:seen. Molemmat vikat peli oli pakko voittaa, että nousen. Käy se kai noinki :D

Omilla H2H Seaon statseilla ei ole kehumista, record näyttää tällä hetkellä tämmöseltä: 30-18-29. Siinnä mielessä voin olla tyytyväinen että aluksi menin 10 tappion verran pakkasen puolelle recordissa.:eek:

Pakko kompata Mr. käyttäjää, että ei maistu kyllä ollenkaan enää tuo offline pelaaminen, siellä kun tekee maalin niin tulee just se fiilis, "kappas, maali." kun onlinessa on taas "Jes, maali!" tyylillä. Muutenkin konetta vastaan pelaaminen on tylsää ja puuduttavaa. En pärjää mitenkään erikoisemmin edes professional tasolla, mutta nettipelissä alan jo pärjäämään ihan hyvin. Josko sitä menis viel parit matsit vetää H2H:ta ja parantas recordia :)

E: Laitelkaaha teidän H2h tai UT statseja. Ois hauska nähä miten kovia fifailijoita täällä on.

Ultimate Teamissa 72-0-127 :D

huonolta näyttää mutta puolustukseksi sanottava, että tappioista hyvin suuri osa on tullut kun oon pelaillu vähemmän pelanneiden kavereiden ollessa questeina. Seuraavaksi näkyykin olevan 200 matsi eli juhlapeli tiedossa. sitten ku 300 pelattu ni voittoja enemmän ku tappioita, asia on varma!
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Laitelkaaha teidän H2h tai UT statseja. Ois hauska nähä miten kovia fifailijoita täällä on.
Just nu statsini ovat 16-7-12. Melkoista vuoristorataahan otteeni usein ovat, kuten olen tässä viestiketjussa jo aiemmin todennutkin. Viime ajat pelini on kuitenkin kääntynyt huomattavasti parempaan suuntaan. Rehellisesti sanottuna nämä tilastot eivät kerro lähellekään kaikkea ihmispelurin taitavuudesta, mutta niiden merkitystä ei kukaan voi tosissaan kiistää. Mikäli on hyvä, on hyvä. Jos taas on huono, niin sitten vain on huono. Pelillisesti koen itseni keskivertoa paremmaksi FIFA-pelaajaksi. Sen osoittaa osittain muuan fakta: 35 pelattua ottelua ja vain 12 tappiota. Ei huono.

Nyt puhutaan siis H2H-peleistä.

E: Tililtäni löytyy lisäksi yksi EA Shieldin mestaruus, mainittakoon se vielä tähän paikkaan.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tätä peliä ei ole mitään järkeä pelata millään muilla asetuksilla kun: PELINOPEUS: SLOW, MANUAALIT KONTROLLIT & ONLINE.

Tässä ois yks urpo maali taas, millä voitin online peli viimesillä minuuteilla:
Replay 2 | EA SPORTS Football
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

ostin tänää ton boxille ja ois pari kysymystä,jos joku viittis niihin vastata. 1.mikä toi head to head seasoni on?siinä voi valita kokoajan uuden joukkueen ja ei voi ostaa pelaajia yms.. 2.entäs ultimate team,mistä sieltä näkee oman joukkueen rankingin,vai näkeekö vaan top 100?
3.haluisin pelata career modea livessä,niin onko toi ultimate team lähinnä sitä?
4.kun pelaan livessä matsin,niin mistä pystyy lisäämään kaveriks sen kenen kanssa pelaa?5.ja näkeekö jostai oman kokonais rankingin vai vaan top 100 ja kaverit kiitos
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olipahan matsi Ultimate Teamin onlinessa.. kaverilla rating 86 joukkue mulla 82.. alkuun heti vastustajalle 3-0 ja kaikki mielestääni maalivahdin piikkiin ;D tästä suuttuneena laitan protestiksi Javier Saviolan maaliin loppu peliksi.. kaveri ärsyttää tahallaan katsomalla joka ikisen tilanteen joka ikisen uusinnan niin monta kertaa kun vaan mahdollista ja tästä sisuuntuneena runnon vä'kisin tilanteen 3-3 tasuriin ja lisäajalla Benzema huudattaa San Siron kotiyleisöä paukuttamalla pilkulta 4-3 voittomaalin ja vastustaja jättää pelin kesken :D aah fifaa parhaimmillaan

Komea Frutti Di Marian veto toisesta pelistä
frutti | EA SPORTS Soccer
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tuleeko tuolla head to head seasonis varmana manuali-pelaajia vastaan, jos ite laittaa sinne online-asetuksiin controlleihin manual?

Itellä tuntuu kokoajan, että siä on vastassa assistedeja tms. kun oon pelaillu. Syöttöprosentit vastustajilla on pyöriny jossain 85-90% ja ainakaan aikasemmissa fifoissa, joita oon pelannu niin harvoin kukaan tommosilla syötöprosenteilla paino, ketkä pelas manualeil. Vedot ja keskitykset tuntuu olevan myös täysin virheettömiä jne. Meinaa luulis, että jossain vaiheessa tulis jotain inhimillisiä erehdyksiä, mutta niitä ei ole kellään vastustajalla paljoa näkynyt, joita vastaan oon pelannut.

Ainakin tuntuu kovin erilaiselta noi vastustajat, kun vertaa fifa 10:ssä ja fifa 11:sta pelaamiani manualvastustajia vastaan, että on alkanut hieman epäilyttämään.

Niin ja pelaan xboxilla.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tuleeko tuolla head to head seasonis varmana manuali-pelaajia vastaan, jos ite laittaa sinne online-asetuksiin controlleihin manual?

Kyllä tulee. Onko tullu mieleen että ehkä ne vaan saattaa olla parempia pelaamaan? :( Ja pikaisella vilkasulla ea bugifoorumeille ei löytynyt mitään aiheeseen viittaavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom