Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kysymys:

Enhän tarvitse online passia, jos haluan vain päivittää pelin normaalisti? Ajattelin ostaa pelin käytettynä, enkä tarvitse nettimoninpeliominaisuuksia.
 
Tehdäänpäs tyhmä kysymys. Miten saan pelaajat pelaamaan tilanteen loppuun.

Jos olen päästä puolittain läpi niin oman joukkueen pelaajat lopettavat juoksun tietyssä kohtaa, huolimatta L1:n näpytyksestä. Tai jos lauon ja maalivahti torjuu eteensä, niin omat pelaajat on jo lopettaneet pelaamisen eikä jälkitilanteita koskaan synny.

Toinen ongelma on syöttelyssä. Välillä pelaajat jäävät seisomaan paikalleen jotta pallo tulisi jalkaan. Millä ne saa tulemaan vastaan, jotta toinen ei saa helposti palloa välistä pois. Tai välillä kun koittaa syöttää kovempaa, menee pallo automaattisesti kauemmalle pelaajalle, vaikka se olisi tolkuttoman kaukana ja näinollen tilanne kuivuu kun se eka pelaaja ei yritä edes ottaa palloa haltuun.

Rajaheittotilanteissa taas ei saa välillä kontrollia alkuunkaan sille pelaajalle mille koittaa. Nyt omassa joukkueessa on pelitapa sellainen joka pakottaa vastustajan pelaamaan laidoille. Tämän huomaa jo hyvissä ajoin ja koitan saada kontrollia siellä laidalla olevalle puolustajalle niin ei onnistu välillä sitten millään. Olen koittanut myös oikealla tatilla saada valittua, mutta ei auta.


Onko nämä vain pelin ominaisuuksia joita EA pikkuhiljaa päivittää tuleviin peleihin, vai voinko itse edesauttaa tilannetta. Tällä hetkellä noita alkaa tulemaan siinämäärin, että alkaa koko peli ärsyttämään kun itseltä jää varmat maalit tekemättä ja vastustaja rankaisee siksi etten saa äijiä kontrolloitua.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tai välillä kun koittaa syöttää kovempaa, menee pallo automaattisesti kauemmalle pelaajalle, vaikka se olisi tolkuttoman kaukana ja näinollen tilanne kuivuu kun se eka pelaaja ei yritä edes ottaa palloa haltuun.
Simppeli vastaus tähän, pelaa manuaaleilla.
 
Simppeli vastaus tähän, pelaa manuaaleilla.

Sepä se kun kaikki on manuaaleilla, siks se ärsyttääkin niin paljon.

Edit: eli jos keskikentällä koittaa syöttää hiemankaan kovempaa niin se ei ota palloa vastaan, vaan antaa sen aina mennä laitaan ja laidan kaveri ei tee mitään..odottaa paikallaan palloa. Tällöin toinen nappaa helposti välistä sen.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Miten tossa Ultimate Teamissa kerätään kunnolla rahaa? Meikäläisen statsit ovat 50-1-7 ja joukkue aivan sysihuono, lukuunottamatta hyökkääjiäni, veskaria ja muutamaa keskikenttää.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Miten tossa Ultimate Teamissa kerätään kunnolla rahaa? Meikäläisen statsit ovat 50-1-7 ja joukkue aivan sysihuono, lukuunottamatta hyökkääjiäni, veskaria ja muutamaa keskikenttää.

Ainakin konkareille suosittelen 59th min taktiikkaa. Tuossa pitää todellakin tietää mitä ostaa ja millä hinnalla, mikäli haluaa voittoa. Itse myös kerään sopimuksia 250-300coinsilla ja myyn pois, kun hinnat ovat taas pilvessä. Noita käyttäen tienaa voittoa päivässä helposti sen 20-50k.

Sitten manager modesta juttua, kolmas kausi menossa ja jo nyt Real Madridissa?!?! Reputationia oli vain 2½*.
Vaikeustasona toimii tietty legendary, myös siinä board difficultyssa legendary. Ensimmäinen kausi meni Aston Villassa, johon hommasin lukuisia lainapelaajia ja ostin itse keskitys kuninkaan David Beckhamin ja Miccolin-> (suosittelen!) Kyseessä kuitenkin vanha pelaaja, joten iloa vain pariksi kaudeksi. No sieltä rapsahti sitten kauden lopuksi 10sija, loppukauden loukkaantumisien takia.

Eipä sitten enää kiinnostanut pärjäillä tuolla Aston Villan pienellä budjetilla (10milj, palkkoihin 20,000), joten siirryin venäjän liigaan A.Mackhala tai mikä nyt onkaan, jossa Eto'o kärjessä. Joukkueella todella hyvä budjetti 4* joukkueeksi (20milj). No joukkue oli muuten jo todella kilpailukykyinen, paitsi puolustus oli todella heikko. Sinne tuli siis ostettua kokonaan uusi kalusto, mm Danny Simpson,Diaz,Woodgate yms... Kausi meni todella hyvin, vain yksi tappio ja Russian Cupin voitto. Eli mestaruus tuli myös venäjän liigasta ja chämppärit edessä.... ei kiitos tämä poika lähtee Real Madridin manageriksi.

Kausi vasta Realissa alkanut, yksi peli yksi voitto. Hankintoja mm: Zlatan,Nani,Vidal,Neymar,Silva ja muita alle 25v ovr 85+. Ongelma tulee olemaan pelaajien peluutus;<

Toivottavasti Fifa 13 tästä manager modesta tehdään huomattavasti vaikeampi.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Miten tossa Ultimate Teamissa kerätään kunnolla rahaa? Meikäläisen statsit ovat 50-1-7 ja joukkue aivan sysihuono, lukuunottamatta hyökkääjiäni, veskaria ja muutamaa keskikenttää.

ultimatedb.nl silvulta voi katella pelaajien keskihintoja. osta niitten alta ja myy kalliimmalla(tai testaa itse jonkun pelaajan halvin buy now hinta ja koita huutaa alle sen).. viime aikoina on tullut jonkin verran jotain brassi silvereitä treidailtua. ei kannata liian suuria voittoja kerralla tavotella, 500-1000 kolikkoa/pelaaja on ihan hyvä kun jaksaa vaan ostella vaikka 5-10 sellasta kerralla ja laittaa myyntiin niin siinähän sitä jo kertyy,,. niin joo ja kun nuita halvempia pelaajia treidailee niin eipä kannata ostaa millään roskaformationeilla eli perus 4 pakkia mieluiten..

sitten tuli tässä testattua että vieläkö tuo pronnsi pakka homma toimii ja toimihan se. ostelet vaan esim nuita 1500 kolikon pronssi pakkoja ja sieltä vaan myyntiin kiiltävät sopparit 150/200, loukkaantumis kortit 150/250(knee ja head 150/200), fitness 150/200, squad fitness 1000/1200 ja sitten vielä jotkut hienommat paidat ja logot esim 150/200.. ja pelaajat jotka myy(tsekkaa ultimatedb.nl) kans myyntiin. vajaassa viikossa tuli tuollakin tekniikalla tehtyä varmaan joku 50 tonnia..
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

ultimatedb.nl silvulta voi katella pelaajien keskihintoja. osta niitten alta ja myy kalliimmalla(tai testaa itse jonkun pelaajan halvin buy now hinta ja koita huutaa alle sen).. viime aikoina on tullut jonkin verran jotain brassi silvereitä treidailtua. ei kannata liian suuria voittoja kerralla tavotella, 500-1000 kolikkoa/pelaaja on ihan hyvä kun jaksaa vaan ostella vaikka 5-10 sellasta kerralla ja laittaa myyntiin niin siinähän sitä jo kertyy,,. niin joo ja kun nuita halvempia pelaajia treidailee niin eipä kannata ostaa millään roskaformationeilla eli perus 4 pakkia mieluiten..

sitten tuli tässä testattua että vieläkö tuo pronnsi pakka homma toimii ja toimihan se. ostelet vaan esim nuita 1500 kolikon pronssi pakkoja ja sieltä vaan myyntiin kiiltävät sopparit 150/200, loukkaantumis kortit 150/250(knee ja head 150/200), fitness 150/200, squad fitness 1000/1200 ja sitten vielä jotkut hienommat paidat ja logot esim 150/200.. ja pelaajat jotka myy(tsekkaa ultimatedb.nl) kans myyntiin. vajaassa viikossa tuli tuollakin tekniikalla tehtyä varmaan joku 50 tonnia..

Jees testaan varmaan pronssipakka tsydeemiä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

niin ja ne hinnat tosiaan sieltä player database osasta, ei trading osasta, koska sieltä ei halvempia kavereita löydy.

En tiedä, enkö vain osaa vai teenkö jotain väärin, mutta en saa minkäänlaisia tuottoja noilla pronsseilla, korkeintaan omat takas.

Syynä saattas olla se, että fitnessit ei mee kaupaksi, ei sitten millään.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

En tiedä, enkö vain osaa vai teenkö jotain väärin, mutta en saa minkäänlaisia tuottoja noilla pronsseilla, korkeintaan omat takas.

Syynä saattas olla se, että fitnessit ei mee kaupaksi, ei sitten millään.

kyllä ne mulla ainakin menee kun muutaman kerran listaa tunniksi 150/200 (ps3)

varmaan suurn osa pakoista on +-0 pakkoja, mutta sitten kun kuiten välillä tulee niitä squad fitness kortteja ja parin tonnin pelaajia niin niillä sitä voittoa sitten tulee.. pitää vaan ostaa useita pakkoja ja jos joku ei myy niin ei sitä kannata liian pitkään siellä trade pilessa rullata. pelaajista sen verran että ei kannata yrittää myydä mitään keskihinta 250 pelaajia jos formation on kolmosella tai vitosella alkava..
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

kyllä ne mulla ainakin menee kun muutaman kerran listaa tunniksi 150/200 (ps3)

varmaan suurn osa pakoista on +-0 pakkoja, mutta sitten kun kuiten välillä tulee niitä squad fitness kortteja ja parin tonnin pelaajia niin niillä sitä voittoa sitten tulee.. pitää vaan ostaa useita pakkoja ja jos joku ei myy niin ei sitä kannata liian pitkään siellä trade pilessa rullata. pelaajista sen verran että ei kannata yrittää myydä mitään keskihinta 250 pelaajia jos formation on kolmosella tai vitosella alkava..

Okei. Kokeilen uudestaan, kunhan olen saanut 15k kasaan, ensimmäinen gold jumbo kiikarissa. :)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mihis ne ois sitte pitäny iskeä?

Elä hermostu :) Itekki oon vasta alotteleva FUT:n pelaaja, enkä tosiaan tiiä kaikkea. Kultapakoista ei ole kokemusta, mutta ite en laittais kaikkia rahoja yhen pakan varaan. Oon nyt koittanu tuota pronssipakkamenetelmää ekaa päivää ja kyllä toimii.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Pitää itekkin testata kunnolla tota pronssipakka menetelmää, ite oon pelaillu nyt vasta pari viikkoa ja coinsit meinaa loppua ku nyt on siirtynyt jo kultajoukkueeseen niin coinsseja menee aika tavalla sopimuksiin yms. eikä coinsit meinaa riittää mihinkää muuhun kun "pakollisiin menoihin" kun pitäisihän sitä joukkuetta koko ajan koittaa kehittää...
 
Ylös Bottom