Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Joo, ei yhteen pakkaan kannata. Mielummin vaikka kaksi premium gold packia jotka ajaa saman asian samalla hinnalla.

siis jos kolikoita tahtoo niin tässä vaiheessa ei misään nimessä kannata vetää kultapakka lottoa :D aika harvassa ne kultapelaajat joilla saa edes tuon jumbon hinnan katettua, team of the week pelaajatkin lähinnä pronsseja/silvereitä ja discard hintasia kultakortteja. 1/100 pakkaa maksaa itsensä takaisin, koska pelaajien hinnat aivan pohjalla
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

siis jos kolikoita tahtoo niin tässä vaiheessa ei misään nimessä kannata vetää kultapakka lottoa :D aika harvassa ne kultapelaajat joilla saa edes tuon jumbon hinnan katettua, team of the week pelaajatkin lähinnä pronsseja/silvereitä ja discard hintasia kultakortteja. 1/100 pakkaa maksaa itsensä takaisin, koska pelaajien hinnat aivan pohjalla

Juu en mä niillä rahaa yritäkkään tehdä, vaan parannella joukkuetta. Kannataako vaan ostaa tuolta huutokaupasta ne tarvittavat pelurit ja jättää noi pakat omaan arvoonsa?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tälläsen poppoon ajan kuluks kasasin.



----Cisse--Forlan----
------Robinho-------
Elia------------Krasic
--Vidal--Cambiasso--
-Taiwo-Lucio-Cordoba
----Stekelenburg----

Elia ja Forlan ehkä vielä vaihtuu Lavezziin ja Patoon (tai Cavaniin). Ei kyl viitsis lähtee samoilla mitä 99% pelaajista menee :)
FIFA Ultimate Team - My Shared Squad | EA SPORTS Football

krasicin tilalle voisit laittaa Hulkin mikäli vahdat Lucion tuonnen oikenpuoleisen topparin tontille. Taiwon tilalle itse ottaisin Chiellinin. Lavezzin kanssa ei mitään kiirettä, sillä ei tuo 352 laituri kauheasti ole itselläni ainakaan osallisena +elia on ihan yhtä nopea ja näppärä ja itseasiassa kovempi laukomaan kauempaa. toinen patoa halvempi vaihtoehto tuohon forlanin tilalle voisi olla Miccoli tai jopa Di Natale
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Juu en mä niillä rahaa yritäkkään tehdä, vaan parannella joukkuetta. Kannataako vaan ostaa tuolta huutokaupasta ne tarvittavat pelurit ja jättää noi pakat omaan arvoonsa?


mikäli kolikot tiukassa niin ehdottomasti huutokaupasta. toki pakkojahan on kiva ostella ja sillä kait niitä itelläkin tulee välillä osteltua. eihän sitä koskaan tiedä vaikka sieltä se Ronaldo tulisi. Tosin itse olen ostanut varmaan jotain parisen sataa kultapakkaa(7,5-15k), tämän FUTin aikana ja kalleimmat pelaajat on ollu jotain 100 000 arvosia, ja nekin oli silloin alkuaikoina jolloin hinnat oli huomattavasti korkeammalla. BPL Totyn aikaan ostin jumbon ja innostuin kun sain sinisen kortin (dempsey), tarkistin heti hinnan ja petyin sen olessa jotain 40 tonnia :D
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

krasicin tilalle voisit laittaa Hulkin mikäli vahdat Lucion tuonnen oikenpuoleisen topparin tontille. Taiwon tilalle itse ottaisin Chiellinin. Lavezzin kanssa ei mitään kiirettä, sillä ei tuo 352 laituri kauheasti ole itselläni ainakaan osallisena +elia on ihan yhtä nopea ja näppärä ja itseasiassa kovempi laukomaan kauempaa. toinen patoa halvempi vaihtoehto tuohon forlanin tilalle voisi olla Miccoli tai jopa Di Natale

Noissa on vaan se ongelma et jokainen pelaaja mitä mainitsit on mulla jo jossain toisessa squadissa. Ja jostain typerästä syystä samoja pelaajia ei voi käyttää toisessa squadissa vaikka siitä ostaa uuden kortin eri kuviolla.

Ps. Siks pitää myös Taiwoa pitää tuossa. Tietysti Thiago ois yks, muttei ole valuuttaa ostaa sellasta.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Oisko kellään PS puolella pelaavalla myydä noita 4-2-3-1 formation-kortteja FUT:issa? Tarvitsisin kipeästi.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tilailin juuri fifa 12 itselleen ja mietiskelen tässä että miten FUT:issa saa parhaiten coinsseja? Eli onlinessa vai offlinessä? :confused:
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tilailin juuri fifa 12 itselleen ja mietiskelen tässä että miten FUT:issa saa parhaiten coinsseja? Eli onlinessa vai offlinessä? :confused:

treidaamalla. mistä onkin jo aiemmin mainintaa. mutta jos pelaamalla meinaat tienata niin online. ja yksittäisistä peleistä saa enemmän kuin turnauspeleistä. toki turnauksista saat enemmän jos voitat koko turnauksen
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Aluksi ei kannata heti lähteä turnauksiin, sen verran parempi joukkueita, vaikka esim. pronssiturnauksessakin, kannattaa kasata kunnon squad kasaan ja sen jälkeen siirtyä turnauksiin, siinä on mun neuvo
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kiitos neuvoista. Vielä sen verran kysyn että lagittaako fifa 12 onlinessä jos on tällä hetkellä 0.50mb netti....
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Miten Virtual Pro:lla pelatessa voi nostaa club rankia? Esimerkiksi key player -> captain
Käsittääkseni se sininen palkki My careerissa club rankin vieressä liittyy asiaan, mutta kuinka se menee eteenpäin? Pelaamalla pelejä vai suorittamalla saavutuksia eli nostamalla leveliä?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

KÄvipä äskön niin, että pelasin normi h2h season ottelun, voitin sen 0-1, mutta kuitenkin tilastoihin tuli tappio.. Mielenkiintosta :D Toivottavasti ei ny putoominen jää tosta kii.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ei hajota, ei. Oon nyt rakentanu pronssitiimin UT:ssa ja naama lähtee irti tuon handicapin takia. Pelaat jotaki sekametelijoukkuetta vastaan jolla 30-40 chemistry ja aivan toivotonta yrittää yhtään mitään. Syötöt on aivan kaameita, hitaita luruja ja menee vielä yleensä suoraan vihulle vaikka vieressä 3 omaa. Yrität peittää syöttölinjoja ja annat AI:n puolustaa pallollista jätkää. No eihän se edes yritä ottaa sitä palloa pois. Noh, koitetaan ite ottaa-> ei toivoakaan. Yrität liukutaklausta ja pallo pomppii kuitenki vihulle.

Nämä nyt yleensä saa voitettua ku jollain ihmeen kaupalla pääsee maalin lähelle, silloin se pallo on melkein pakko kuljettaa sinne maaliin, vedothan nyt ei mene kohti ja vihun 56levelin mokke on uus buffon. Sitten vielä se, että pallo liruu meikän pelaajan varpaitten yli ja sitä ei jumalauta voi ottaa haltuun?
Hyvin näyttää vihun syötöt kulkevan huolimatta siitä 30 chemistrystä. Kummallisesti huono chemistry siirtyny mulle? Kerrankin saat syötön hyökkäysalueella-> vihun AI:n ohjaama puolustaja syöksyy 6000km/h ja vie pallon ennenku edes ehdin reagoida. Ihmeen kaupalla 1-2 maalia saan ja jopa voitto. Näitä ongelmia ei juuri esiintyny ku pelasin silver-tiimillä kultasia joukkueita vastaan.

Seuraavana vastassa silver-tiimi 100 chemistryllä ja helvetin nopeilla mustilla hyökkääjillä. Oho, nyt pallo liikkuu kuin rasvattu ja hallitten peliä 60%. Pallo pysyy kokoajan helposti hallussa ja puolustusalueella ei tarvi muutakuin katkoa syöttöjä, kun meikän puolustajat syöksyy aina kimppuun kun vihu ottaa syötön vastaan. Kaukolaukaukset lävähtää vaan yläkulmiin ja läpisyötöt toimii. Helppo 5-0 voitto.

Tämä nyt oli esimerkkinä mitä tässä pronssijoukkueen kans olen kokenu viimisen viikon aikana, huhhuh. Ai, EA kertonu, ettei handicappia ole? Juu, varmastihan ne sen myöntäiskin. Kunnon paskamyrsky syntyis. Kai tämä on vähän niinkuin COD:n deathstreakit, että saadaan ne alottelijatki pidettyä pelin äärellä.
Helpotti.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Hyvin kyl toimii toi 3-5-2. Ei mitään hätää puolustuksessa kun on noi 3 normaalia nopeempaa pelaajaa alhaalla linjassa. Näyttävästi nyt noi sopimukset alkanu maksaa. 600 ei edes saa kultasta spessukorttia. Ennen sai helposti 300 saman kortin.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Hyvin kyl toimii toi 3-5-2. Ei mitään hätää puolustuksessa kun on noi 3 normaalia nopeempaa pelaajaa alhaalla linjassa. Näyttävästi nyt noi sopimukset alkanu maksaa. 600 ei edes saa kultasta spessukorttia. Ennen sai helposti 300 saman kortin.

3-5-2 on kyllä todella hyvä formation. melko vähän on ollut ongelmia nopeiden hyökkääjien kanssa vaikka omat topparit ei mitään hirveän nopeita olekkaan(~70 pace). vaihdoin itse kyseiseen formationiin tuossa kuukausi sitten, sen ollessa vielä edullinen. nythän nuo 3-5-2 kortit taitaa olla pleikkarin puolella jotain 3-4 tonnin luokkaa.. ja sopparit on kyllä hemmetin kalliita nykyään, sillä aika heikkoja nuo TOTW pelaajat, josta syystä ei pakkoja paljoa osteta, mikä näkyy heti soppareitten hinnassa. saisi tulla joku turnaus missä consumable pakkoja palkintona reippaasti. onneksi itsellä on varastossa monta sivua soppareita ja pääjoukkueen pelaajilla kaikilla yli 50 sopparia jäljellä. :D

Kiitos neuvoista. Vielä sen verran kysyn että lagittaako fifa 12 onlinessä jos on tällä hetkellä 0.50mb netti....
riippuu ihan siitä vastustajankin netistä yms. välillä lagailee 100 megasellakin. kannattaa kattoa että latency aina vihreällä. mutta voisin kuvitella että puoli megasella tulee ongelmia.

Ei hajota, ei. Oon nyt rakentanu pronssitiimin UT:ssa ja naama lähtee irti tuon handicapin takia. Pelaat jotaki sekametelijoukkuetta vastaan jolla 30-40 chemistry ja aivan toivotonta yrittää yhtään mitään. Syötöt on aivan kaameita, hitaita luruja ja menee vielä yleensä suoraan vihulle vaikka vieressä 3 omaa. Yrität peittää syöttölinjoja ja annat AI:n puolustaa pallollista jätkää. No eihän se edes yritä ottaa sitä palloa pois. Noh, koitetaan ite ottaa-> ei toivoakaan. Yrität liukutaklausta ja pallo pomppii kuitenki vihulle.

Nämä nyt yleensä saa voitettua ku jollain ihmeen kaupalla pääsee maalin lähelle, silloin se pallo on melkein pakko kuljettaa sinne maaliin, vedothan nyt ei mene kohti ja vihun 56levelin mokke on uus buffon. Sitten vielä se, että pallo liruu meikän pelaajan varpaitten yli ja sitä ei jumalauta voi ottaa haltuun?
Hyvin näyttää vihun syötöt kulkevan huolimatta siitä 30 chemistrystä. Kummallisesti huono chemistry siirtyny mulle? Kerrankin saat syötön hyökkäysalueella-> vihun AI:n ohjaama puolustaja syöksyy 6000km/h ja vie pallon ennenku edes ehdin reagoida. Ihmeen kaupalla 1-2 maalia saan ja jopa voitto. Näitä ongelmia ei juuri esiintyny ku pelasin silver-tiimillä kultasia joukkueita vastaan.

Seuraavana vastassa silver-tiimi 100 chemistryllä ja helvetin nopeilla mustilla hyökkääjillä. Oho, nyt pallo liikkuu kuin rasvattu ja hallitten peliä 60%. Pallo pysyy kokoajan helposti hallussa ja puolustusalueella ei tarvi muutakuin katkoa syöttöjä, kun meikän puolustajat syöksyy aina kimppuun kun vihu ottaa syötön vastaan. Kaukolaukaukset lävähtää vaan yläkulmiin ja läpisyötöt toimii. Helppo 5-0 voitto.

Tämä nyt oli esimerkkinä mitä tässä pronssijoukkueen kans olen kokenu viimisen viikon aikana, huhhuh. Ai, EA kertonu, ettei handicappia ole? Juu, varmastihan ne sen myöntäiskin. Kunnon paskamyrsky syntyis. Kai tämä on vähän niinkuin COD:n deathstreakit, että saadaan ne alottelijatki pidettyä pelin äärellä.
Helpotti.


höpö höpö, händikäppiä on helppo syyttää vaikka todellisuudessa se syy löytyy ihan siitä ohjaimen jatkeena olevasta henkilöstä.. huono yhteys aiheuttaa välillä sen tunteen että mikään ei toimi, ei mikään salaliittoteoria händikäppi, ja voihan se joskus käydä paksa tuurikin...
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

höpö höpö, händikäppiä on helppo syyttää vaikka todellisuudessa se syy löytyy ihan siitä ohjaimen jatkeena olevasta henkilöstä.. huono yhteys aiheuttaa välillä sen tunteen että mikään ei toimi, ei mikään salaliittoteoria händikäppi, ja voihan se joskus käydä paksa tuurikin...

Höpöhöpö, ei se yhteyden laatu voi huonontaa pelaajien puolustusintensiteettiä, syöttöjen ja vetojen laatua, ja jopa pelaajien nopeutta. Lagi on lagia.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Höpöhöpö, ei se yhteyden laatu voi huonontaa pelaajien puolustusintensiteettiä, syöttöjen ja vetojen laatua, ja jopa pelaajien nopeutta. Lagi on lagia.

syöttäminen ja laukominen vaatii oikeaa ajoitusta ja asentoa(pelaajan), joiden optimoimista viive ehdottomasti vaikeuttaa.. ,heikko puolustusintensiteetti tai sen näkyminen taitaa olla siellä omassa pääkopassa, kun peli ei suju niin sitten aletaan automaattisesti syyttää itsestä johtumattomia asioita. kyllä sitä itselläkin on tullut ruudulle huudettua että "koittakaa ees vtun apinat" , mutta se nyt on vaan sellaista hetken huumassa kyrpiintymistä.. ja jos nuo nopeudet nyt tuolleen vaihtelius niin eiköhän joku voisi tuollaisen todistaa ihan vaikka videon muodossa missä kuqi jolkottelee crissen ohi pallon kanssa takaperin, mutta eipä kukaan ole tuollaista todistetta vielä saanut aikaiseksi vaikka tuosta oletetusta hänkikäpistä on jos vuosia ruinattu.

korvien välissä, korvien välissä..
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

heikko puolustusintensiteetti tai sen näkyminen taitaa olla siellä omassa pääkopassa, kun peli ei suju niin sitten aletaan automaattisesti syyttää itsestä johtumattomia asioita. .
jaa, että minun huonous vaikuttaa heti pelin ensiminuutista lähtien jopa siihen miten tekoälyn ohjaamat pelaajat menee pallollisen kimppuun ja miten pallonriistoiss a onnistuu? sen takiakko ne ei viitti sitte yrittää? no siinähän se onki selitys sitte. En tienny, että mulla on telepaattinen yhteys pelaajiin.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

jaa, että minun huonous vaikuttaa heti pelin ensiminuutista lähtien jopa siihen miten tekoälyn ohjaamat pelaajat menee pallollisen kimppuun ja miten pallonriistoiss a onnistuu? sen takiakko ne ei viitti sitte yrittää? no siinähän se onki selitys sitte. En tienny, että mulla on telepaattinen yhteys pelaajiin.

tarkotin sitä, että kun oma peli ei suju tai vastustaja on parempi niin alkaa tuntua siltä kuin se tekoäly vastustelisi.. psykologinen juttu. unohda ne salaliittoteoriat :D EA sports ei hyötyisi tippaakaan tällaisesta händikäpistä,. ja jos sellainen olisi niin tosiasia on että kun isossa firmassa on paljon työntekijöitä, niin tällaista asiaa tuskin pystyttäisiin pitämään salassa, kun niitä työpaikkojakin ruukataan vaihdella kohtuu usein jne..


tässä 20 minuuttinen haastattelu, jossa yksi pelin kehittäjästä selittää juttuja tuohon händikäppiin liittyen
http://fifasoccerblog.com/blog/momentum-aaron-mchardy-interview/



omakohtaisesti voin vielä todeta että tässä minun tiimi jolla about 40 pelattua matsia, joista jotain 5 tappiota

Näytä liitetiedosto 9614

jos händikäppi olisi niin luulisi sen tuohon tiimiin vaikuttavan?

hävityn pelin jälkeen kannattaa ihan suoraan tunnustaa että vastustaja oli parempi tai vaikka, että kävipäs huono mäihä. that's it - seuraava matsi :D
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

hävityn pelin jälkeen kannattaa ihan suoraan tunnustaa että vastustaja oli parempi tai vaikka, että kävipäs huono mäihä. that's it - seuraava matsi :D

Nyt ei ollukkaan kyse häviämisestä tai voittamisesta, kuten tuolla aiemminki sanoin, niin kyllä sieltä usein se voitto tulee. Se nyt vaan on hirveän tuskan takana ja peli on suoraan sanottuna vittumaista. En sitte tiiä mistä se johtuu, mutta näitä pelejä tuntuu tulevan paljon enemmän noita heikompia/alhaisen chemistryn tiimejä vastaan. 4* silver-tiimillä sai jatkuvasti pelata kultajoukkueita vastaan ja se oli paljon mielekkäämpää. Silloin toki hävisin useammin, mutta silti.
Joo eiköhän tästä oo jauhettu tarpeeksi, riittää ainaki mulle.
 
Ylös Bottom