Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 12 [PS3 Hype]

Hehheh, minkähän takia eivät laittaneet Rooneya tuohon kuvaan? Kaka takaisin Milaniin, niin se oli siinä :D

Grafiikat näyttivät kyllä erittäin hyviltä!

Todella muovisen näköinen kuva. Melkein yhtä muovinen kuin Tampere United.:)

On varmaan taas hieman muokattu tota kuvaa paremman näköseks. :( Ei tota Instant Replay kohasta oo otettu, mikä oikeesti kertois sen totuuden graffoista.

Mut kylhän tosta sen verran saa irti, että näkee selkeesti että paidan "fysiikoihin" on nyt panostettu enemmän ja varmaan myös kasvoanimaatioihin.

Ei se ainakaan huonommaksi oo menny. :)

Tosi nätti kuva, kasvoihin on panostettu ja paitoihi hyvält näyttää ainaki ton kuvan perusteel!11

Yksi juttu, mikä on pakko korjata FIFA12, on se, että rajaheitot on aivan perseestä suoraan sanoen FIFA11:ssa. Niistä saa kärsiä koko ajan. Ihan sama kuinka lyhyen ajan näpäytät X:ää niin heitto menee aina pelaajn olkapäille eikä jaloille. Sitten suurin osa kömpelömmistä onnistuu vielä työntämään sen pallon rinnalla jonnekin suuntaan, missä odottaa -yllätys yllätys- vastustaja.

Vastaus: FIFA 12 (PS3 Hype)

Juuri näin. FM-sarja on aivan mahtava ja siitä saa ja pitää ottaa mallia. Samoin kaikki Overall-arvot piiloon ja enemmän alasarjoja mukaan, vaikka vajailla lisensseillä. Ainakin kaksi ylintä sarjaa pitäisi olla joka maasta mukana, ja tärkeimmistä enemmän.

Itse pelikentän tapahtumat vaativat niin suuria parannuksia, ettei jaksa kirjoittaa. Sanotaan nyt että AI:n kun suunnittelette alusta asti uudelleen niin ehkä voisi olla pelattava tekele kyseessä. Epäilen suuresti.

Tuskin FIFA alkaa tekemään mitää tälläisiä muutoksia. FIFA:lla kuitenkin on oma FIFA Manager, jossa on nämä kaikki mukana. Menettäisivät vain rahaa.

Vaparit ovat mielestäni juuri hyviä näin. FIFA 08:ssa ja 09:ssa kaikki menivät sisään, mutta nyt saa oikeesti miettiä minne pallon sijoittaa. :p

Ja sitten valitetaan kuinka ei saada realistisia pelejä. Ihanko oikeasti monikin haluaa tällaista arcade-kuraa mukaan? Noinkohan ne asiat oikeastikin menevät. "Joo palkataa meille lvl 10 medicci ni kuolleetki herää haudoistaa takas pelii ja jeh palkataan lvl 9 stadium manakeri ni puol kaupunkii tulee seuraava pelii kattoo tätä mutaliigaa £350 hintasil lipuil, joo ja palkataa lvl 8 physical coachi ni kaikki peskilärseläditki jaksaa juosta ku messi"

:mad:

Nyt FIFA:ssa ne rahat menevät vain uusiin pelaajiin, joka on mielestäni aivan typerää. Staff Uprgade takaisin, mutta tietenkin vähän parannuksia.

Saisivat tosiaan uudistaa ihan reippaalla kädellä tätä peliä. Itse kun pelaan oikeastaan ainoastaan yksinpeliä ja kautta, niin olisi kiva kun tietokone ei osaa ennakoida jokaista liiketta mitä tekee (sama kaikissa Ea:n peleissä, esim. fight nightit). Tai sitten lopussa tulee aina se, että vastustaja painostaa, etkä pysty tekemään mitään kun ne tekee maalin, tai vedät sukille ja ne saa rankkarin.

Fifa 09:stä asti olen ostanut nämä pelit, vaikka vannonut etten osta ennen kuin nämä on korjattu, toivonut aina parasta, mutta mitään hyvää ei ole tapahtunut. Mun mielestä myös vaparit on toivottoman vaikeita :D. Olikohan kyseessä Fifa 10 vai Fifa 11, kun demo vaikutti todella hyvältä, mutta itse peliin oli taas jotain muutettu ja peli olikin täyttä kuraa, eikä peli kauaa hyllyssä viihtynyt.

Suurin parannus, mitä itse toivon on tietokoneen tekoälyyn. Kuten aikaisemmin sanottu, tarvitsisi täydellisen remontin.

Vastaus: FIFA12 [Hype/Toiveet]

EA Sports tarjoilee ensimmäisen virallisen kuvan tämän vuoden FIFA-futailusta, FIFA 12:sta. Kuvan ohessa ei ikävä kyllä paljastettu itse pelistä tarkempia tietoja, mutta kehittäjät ovat aiemmin puhuneet turhautumisestaan tapaan, jolla peli siirtyy tilanteesta toiseen ja kentältä uusintaan. Lisäksi viime vuoden versiossa esiteltyä Personality Plus -ominaisuutta ollaan ilmeisesti viemässä pidemmälle. Kehittäjät mainitsivat tammikuussa, että seuraa vaihtanut pelaaja saisi vanhalla kotikentällään yleisöltä buuaukset. Lisää pelistä kuultaneen kevään kuluessa.
Gamereactor

Saisivat tosiaan uudistaa ihan reippaalla kädellä tätä peliä. Itse kun pelaan oikeastaan ainoastaan yksinpeliä ja kautta, niin olisi kiva kun tietokone ei osaa ennakoida jokaista liiketta mitä tekee (sama kaikissa Ea:n peleissä, esim. fight nightit). Tai sitten lopussa tulee aina se, että vastustaja painostaa, etkä pysty tekemään mitään kun ne tekee maalin, tai vedät sukille ja ne saa rankkarin.

Fifa 09:stä asti olen ostanut nämä pelit, vaikka vannonut etten osta ennen kuin nämä on korjattu, toivonut aina parasta, mutta mitään hyvää ei ole tapahtunut. Mun mielestä myös vaparit on toivottoman vaikeita :D. Olikohan kyseessä Fifa 10 vai Fifa 11, kun demo vaikutti todella hyvältä, mutta itse peliin oli taas jotain muutettu ja peli olikin täyttä kuraa, eikä peli kauaa hyllyssä viihtynyt.

Suurin parannus, mitä itse toivon on tietokoneen tekoälyyn. Kuten aikaisemmin sanottu, tarvitsisi täydellisen remontin.

Joo, se hypen nostattaja demo oli Fifa 10 demo. Tein siinä tällasen maalin ja se vasta nostatti hypeä: FIFA 10 DEMO: Barcelona 1 - 0 Chelsea | EA SPORTS Football
Mutta sitten itse Fifa 10 oli aivan p****estä. Kaikkein varmin ja yleisin maali netin puolella oli tsipata pallo maalivahdin yli yksinläpitilanteesta. Varmaan 90% tsipeistä meni verkon perukoille. Ja 10:n manager modessa oli niin paljon bugeja että sitä ei jaksanu. Ainoo hyvä Manager Mode on ollu Fifa 08:ssa ja nyt Fifa 11 on kanssa kohtalaisen hyvä Manageri pelimuoto. Mutta Ulimate Team on pelastanut kyllä tosi paljon.

Itse toivoisin Fifa 12 parempaa teköälyä (luonnollisesti), vaikka tekoäly Fifoissa onkin ollut PESsin tekoälyä valovuosia edellä. Haluaisin myös vapareihin samanlaisen vetojutskan mikä on rankkareissa, että pitää saada se palkki just siihen vihreeseen kohtaan jotta veto onnistuis. Sillon myös huonommilla vaparinvetäjillä olis vaikeempi tehä maali vaparista. Myös lisää poweria pitäis saada potkuihin taakse. Ainoa liigatoive on tietenkin Veikkausliiga, mutta tuskin sitä otetaan mukaan kun niitä pelaavia joukkueita ei varmaan tiedettäiskään Palloliitossa ennen lokakuuta. Sitten enemmän maajoukkueita. PESsissä on varmaankin yli 50 maajoukkuetta kun taas Fifassa joku 30 (ei edes Japania, Ghanaa tai Norsunluurannikkoa). Mutta luulen että tähänkään ei tule muutosta niin kauan kunnes Fifa lopettaa Euro sekä World Cup pelien tekemisen. Ja Mestarien Liigasta ja Eurooppaliigasta on edes turha puhua.

Vastaus: FIFA12 [Hype/Toiveet]

Tuo kuullostaa jo lupaavalta. Suhteellisen jännä tapa EA:lla, kun näin aikaisessa vaiheessa alkavat kertomaan pelistä, kun viime vuonna taas venyttivät sen todella pitkälle kesälle. Ja onneksi pelinkehittäjät huomanneet samoja haittoja kuin moni muukin.

Tässä on nyt vajaa puoli vuotta jänskättelyaikaa.. :D

Pakko sen verran puuttua tuohon edelliseen viestiin, että FIFA10:kin Manager Mode oli loistava verrattuna tähän FIFA11 vastavaan. Nykyisessä on ryssitty niin moni asia, että se itse manageroiminen on todella typerää.

Ellei tämä ollut vitsi, niin en todellakaan tajua, miksi helvetissä sitä kukaan haluaisi peliin.
Filmaus on jo pilannut sen aidon ja autenttisen jalkapallon jalouden, mutta on sentään pelisarja, jossa saa sitten vähän fantasioida.

Itse haluaisin peliin ainakin toistaiseksi;

-Ukrainan liigan
-Kunnon maajoukkuepaidat (parin videon perusteella ne on jätetty taas kunnolla tekemättä. WC2010 keskittyy vain maajoukkueisiin, mutta olisiko tehnyt pahaa kopsata pari rättiä FIFA 11?)
-Maajoukkuepeleihin kutsunnat
- ja ellei ole jotain cuppeja, jossa pelaavat useiden maiden seurat (kuten Mestarien liiga tai Eurooppaliiga)

Hirveesti en ole tähän asti FIFA 11:sta pelannut, mutta heitinpä toiveeni seuraavaan jo.

Ellei tämä ollut vitsi, niin en todellakaan tajua, miksi helvetissä sitä kukaan haluaisi peliin...

Filmaaminen kuuluu jalkapalloon.

27522_113913918644015_2289_n.jpg

Pakko sen verran puuttua tuohon edelliseen viestiin, että FIFA10:kin Manager Mode oli loistava verrattuna tähän FIFA11 vastavaan. Nykyisessä on ryssitty niin moni asia, että se itse manageroiminen on todella typerää.

No se on sun mielipide. Olihan Fifa 10:ssä vielä se että sai lainata minkä tahansa pelaajan eikä ollu mitään Lainalistoja. Ja sai päättää mihin seura käytti rahojaan, kuten stadioniin, kuntoharjotteluun yms. Mut se oli ihan ylihelppoo tehä niin että laitto 8 miljoonalla kuntoharjottelun täysille, ni pelaajat ei ikinä väsyny peleissä eli ei ikinä loukkaantunutkaan.
Mutta ne 10:n bugit oli ihan liikaa. Vaikka on Fifa 11 muutama Manageri bugi, kuten se että alle 21-vuotiaat pelaajat ei kehittyny, tai ainakaan kovin nopeesti. Mut Fifa 08 manager mode oli kyl paras, joskus pelasin viikossa koko kauden läpi ManUlla. :D

Ja vielä tuosta filmauksestsa sen verran, että FIFA (siis FederationInternationalFootballAssocation) kannattaa Fair Playtä, jonka takia "Eduardoja" eipä varmaan nähdä. FIFA Street 4:n kun tekisivät, niin siinä peukku nousisi kyllä ylöspäin :D

[video=youtube;R507YIpOqjc]http://www.youtube.com/watch?v=R507YIpOqjc[/video]

Ja vielä tuosta filmauksestsa sen verran, että FIFA (siis FederationInternationalFootballAssocation) kannattaa Fair Playtä, jonka takia "Eduardoja" eipä varmaan nähdä. FIFA Street 4:n kun tekisivät, niin siinä peukku nousisi kyllä ylöspäin :D

Fifa Street 4, huh huh. :rolleyes: Fifa Street 3 oli jo sellasta kuraa että alta pois! Paras Fifa Street oli Fifa Street 1 ja 2 oli kans ihan hyvä. Jos ne tekis 4:sta samanlaisen kuin ykkösestä ja muutamalla lisäominaisuudella vieläkin paremman, niin olis lähes perfecto.
Nyt meni kyl vähän off topicciin mut tätä ketjua piti vähän herätellä.

Fifa Street 4, huh huh. :rolleyes: Fifa Street 3 oli jo sellasta kuraa että alta pois! Paras Fifa Street oli Fifa Street 1 ja 2 oli kans ihan hyvä. Jos ne tekis 4:sta samanlaisen kuin ykkösestä ja muutamalla lisäominaisuudella vieläkin paremman, niin olis lähes perfecto.

Thumbs up! Kolmonen oli kyllä todella huono. Siinä ei välittynyt sellaista katujalkapllon tunnetta ollenkaan. Vaikea kuvitella kylläkin tuomari siihen peliin!

Saisivat julkaista ykkösen ja kakkosen PS3:lle :D

Ylös Bottom