Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

vielä kun tulisi päivitys joka estäis automaatti puolustuksen.. > hyökkääjä haltuun ja keskikentälle ootteleen kun AI (world class) hoitaa pallon pois..

Ei tota vain voi kokonaan poistaa. Mitä ne pakit sitten tekisivät? Seisoisivat paikallaan? Sitten kun ohjaisit pakkia, niin mitä muut pakit tekisivät? Tosi kauan sitten (sori, ei vain voi muistaa, oliskohan ollut ysärin loppupuolelta/2000-luvun alusta) NHL:ssä oli niin, että peli reagoi pääosin vain ihmispelaajan aktiivisuuteen, ja voin kertoa, että se oli todella perseestä, kun sen tajusi. AI:n sai jäädytettyä ihan täysin, jos oli tarve. Eli se ei vain tietyllä tapaa toiminut ja rikkoi pelin illusiion aika täydellisesti. Tohon joutuu ehdottaa lääkkeeksi, jos siis porukka tekee tollaista, että: ei muuta kuin harjoittelua. Uskaltaisin melkeinpä luvata, ettei mene kovin pitkää tovia, kun World Class AI:ta pystyy jallittamaan paljon paremmin kuin jotakin keskiverto-hyvää ihmispelaajaa (oletan, että tämä kommentti koski onlineä, koska mainitsit World Class AI:n, joka ymmärtääkseni on onlinessä AI:n taso?).
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ei tota vain voi kokonaan poistaa. Mitä ne pakit sitten tekisivät? Seisoisivat paikallaan? Sitten kun ohjaisit pakkia, niin mitä muut pakit tekisivät? Tosi kauan sitten (sori, ei vain voi muistaa, oliskohan ollut ysärin loppupuolelta/2000-luvun alusta) NHL:ssä oli niin, että peli reagoi pääosin vain ihmispelaajan aktiivisuuteen, ja voin kertoa, että se oli todella perseestä, kun sen tajusi. AI:n sai jäädytettyä ihan täysin, jos oli tarve. Eli se ei vain tietyllä tapaa toiminut ja rikkoi pelin illusiion aika täydellisesti. Tohon joutuu ehdottaa lääkkeeksi, jos siis porukka tekee tollaista, että: ei muuta kuin harjoittelua. Uskaltaisin melkeinpä luvata, ettei mene kovin pitkää tovia, kun World Class AI:ta pystyy jallittamaan paljon paremmin kuin jotakin keskiverto-hyvää ihmispelaajaa (oletan, että tämä kommentti koski onlineä, koska mainitsit World Class AI:n, joka ymmärtääkseni on onlinessä AI:n taso?).

Ei se niinkään tymmi että ei pärjää (siihen on tottunut), mutta tympii pelata tappavan tylsää tietokonetta vastaan. tuntuu vaan niin puurtamiselta
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Miksi ihmeessä H2H Seasonien Cupien väleissä on niin pitkä aika? Eilenkin olisin halunnut päästä cupeja pelaamaan, mutta ikkuna aukeaakin vasta tasan viikon kuluttua. Seasoneita en enää vähään aikaan ala pelailemaan, sillä statsini ovat nyt melko hyvässä kuosissa, enkä haluaisi niiden heikkenevän ollenkaan. Career Modeakaan en ole jaksanut pelata sitten ensimmäisen viikon pelin ostamisen jälkeen. Tänä vuonna se on siis viimein tapahtunut; olen kerta kaikkiaan kyllästynyt pelaamaan FIFA-peleissä konetta vastaan. Olen siis siirtynyt täysin onlinen pariin ja juuri siksi tuo aika Cupien välissä on niin harmittavan pitkä. Mutta eihän tälle mitään voi, joten jälleen ensi perjantaina Cupit kutsuvat... kyllähän se muutamakin - kuten esimerkiksi 2-3 päivää - riittäisi.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Voiko joku mulle ystävällisesti vastata että miksi Pro Clubsin koppi ei toimi mulla. Eli pääsen siihe Pro Clubs siihe mis voi tehdä muutoksia mutta kun painan '' Play Match '' siihen se jää loputtomasti lagaamaan onko pleikkarini rikki vai onko fifas jotai ongelmaa???

Plz vastatkaa
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Voiko joku mulle ystävällisesti vastata että miksi Pro Clubsin koppi ei toimi mulla. Eli pääsen siihe Pro Clubs siihe mis voi tehdä muutoksia mutta kun painan '' Play Match '' siihen se jää loputtomasti lagaamaan onko pleikkarini rikki vai onko fifas jotai ongelmaa???

Plz vastatkaa

Ensinnäkin olisi hyvä tietää, että onko sulla uusimmat patchit otettuna? Jos ei ole, niin ota ihmeessä, koska se todennäköisesti ratkaisee ongelmasi. Jos taas on, niin sitten veikkaan, että vika on joko levyssä, tai pleikassa. Ja parhaitenhan ton varmistaa, että onko levyssä jotaan häikkää, jos pääsisit koittamaan vastaavaa tilannetta vaikka kaverin pleikalla.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Huomasin, että vaivihkaa Game Faceenkin oli tullut päivitys, joten nyt saa lopultakin lisättyä parran Virtual Prolle EA:n sivuilla. Ongelma vaan on siinä, ettei naamaa saa silloin ladattua pleikalle. Ilman naamakarvaa lataa kyllä kiltisti. Muilla samaa ongelmaa? Lisäksi ukon kaulan väri on edelleen paljon tummempi kuin kasvojen ihonväri.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ensinnäkin olisi hyvä tietää, että onko sulla uusimmat patchit otettuna? Jos ei ole, niin ota ihmeessä, koska se todennäköisesti ratkaisee ongelmasi. Jos taas on, niin sitten veikkaan, että vika on joko levyssä, tai pleikassa. Ja parhaitenhan ton varmistaa, että onko levyssä jotaan häikkää, jos pääsisit koittamaan vastaavaa tilannetta vaikka kaverin pleikalla.

Mulla on oikeastaan sama juttu. Kun koitan mennä pukkariin, pleikkari tilettää. Tämä ilmiö on kuitenkin alkanut toistua vasta, kun olen ladannut Creation Centeristä joukkueita ja turnauksia. Ostin myös sen toiminnon joitakin viikkoja sitten, jolla pystyy lataamaan koneelta logon ja sponsorin.

Olen nyt poistanut sekä pleikkarilta että koneelta nämä joukkueet ja turnaukset. Olen myös poistanut kaikki tallennukset, joissa olen käyttänyt Creation Centerin joukkueita, liigoja ja turnauksia. Kun tarkemmin ajattelen: Latasin veikkausliigan fifaan jota ennen ongelmaa (tilettämistä) ei ollut. Aloitin myös be a pro:n HJK:ssa ja veikkausliigassa. Tästä se kaikki alkoi: Jatkuva tiletys. Nyt muutaman viikon olen koittanut pähkäillä asiaa ja poistinkin koneelta ja pleikkarilta kaikki tekemäni joukkueeta yms. Myös pelitallenukset. Kun olen poistanut nämä kaikki ja aloitan pelin, menen pukkariin, mutta siihen se sitten tilettää. Kun avaan pelin uudestaan ja katson pleikkarilta Creation Centerin: siellä ne kaikki on ''asennettuna'' vaikka olen juuri aikaisemmalla kerralla ne poistanut. easportsfootball.comissa näkyy ettei siellä ole mitään joukkueita enään bookmarkattu kun olen ne poistanut. Kun olen poistanut ne, suostuu menemään pukkariin. Nyt on kuitenkin tullut uusi ongelma (mutta täysin samanlainen). Kun peli on ohi ja pleikkari lataa takaisin pukkariin, koko hevosensonta tilettää.. Luulen että kyse on samasta asiasta: Kun aloitan clubi-pelin, kaikki creation center hässäkkä on poistettu, mutta kun tulen takaisin pelistä, ne ovat taas mystisesti ''asennettu'' uudelleen.

Pitäisikö tallentaa nykyiset kokoonpanot yms sen jälkeen kun olen nämä poistanut, ettei ne ole taas siellä kun tulen peliin/klubipelistä. Olisiko kellään mitään järkevää sanottavaa tähän? Alkaa vähän ärsyttämään tämä jatkuva tiletys.. Kiitos!

PS: Aika paljon kirjoitin, mutta ainakin tuli selitettyä juurta alkaen.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mikä kumma on, kun live-statsit eivät päivity tuonne "my career" osioon vaikka liki 30 ranked-matsia jo pelattu. Edelleen näyttävät sarakkeet kaikilta osa-alueilta nollaa. Joillain sitten heti ensimmäisen pelin jälkeen näkyy nuo statsit kun katsoo "my player hub" osiosta niitä tilastoja. On tuo vähän tyhmää pelata ranked-matseja kun ei edes päivity tilastot. Ea Sports.comin kautta kyllä näkyvät otteluiden tulokset mutta itse pelissä ei sitten mitään. Mikäköhän tuohon auttaisi?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football
Siinä olisi meikäläisen miehistö. Loukkaantunut pelaaja Vargas. Tarkoitus olisi säästää nyt joko Di Nataleen keskikentän keskelle hyökkäämään tai sitten Lucio toppariksi. Seria A:ssa muuten järjettömän hyvät topparit. Chievellinillä 82 pace ja Luciollakin taisi olla yli 75 ja kumpikin kohtuuhintaisia. Sen olen ainakin oppinut, että hitailla toppareilla ei tässä pelissä tee mitään :)
Tuolla miehistöllä nyt yli 10 online pelin voittoputki :)
Ja vaihtomiehistä ei kannata kauheasti välittää. Ovat mitä ovat. Joka pelipaikalle löytyy kuitenkin ainakin puolittain sopiva kultainen paikkaaja.

Onko jolla jotain parannusehdotuksia? Miccolin tilalle harkitsin Cavania, mutta en sitten tiedä miten miehen Dribblingillä onnistuu (75)
edit: no perkele, ei nyt suostu tallentamaan muutoksia vaan "ei ykkösmiehistöä" kentällä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Onko jolla jotain parannusehdotuksia? Miccolin tilalle harkitsin Cavania, mutta en sitten tiedä miten miehen Dribblingillä onnistuu (75)

Miccoli helvettiin Di Natale tilalle. Robinho Maurin tilalle = win. Vargasin tilalle Lavezzi ihan sen takia et skill movet on kaverilla 5 ja RM paikalle Krasic kun ei taida olla mitään parempaakaan kaveri nyt on ainakin nopea mikä on ihan plussaa laiturille :)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football
Siinä olisi meikäläisen miehistö. Loukkaantunut pelaaja Vargas. Tarkoitus olisi säästää nyt joko Di Nataleen keskikentän keskelle hyökkäämään tai sitten Lucio toppariksi. Seria A:ssa muuten järjettömän hyvät topparit. Chievellinillä 82 pace ja Luciollakin taisi olla yli 75 ja kumpikin kohtuuhintaisia. Sen olen ainakin oppinut, että hitailla toppareilla ei tässä pelissä tee mitään :)
Tuolla miehistöllä nyt yli 10 online pelin voittoputki :)
Ja vaihtomiehistä ei kannata kauheasti välittää. Ovat mitä ovat. Joka pelipaikalle löytyy kuitenkin ainakin puolittain sopiva kultainen paikkaaja.

Onko jolla jotain parannusehdotuksia? Miccolin tilalle harkitsin Cavania, mutta en sitten tiedä miten miehen Dribblingillä onnistuu (75)
edit: no perkele, ei nyt suostu tallentamaan muutoksia vaan "ei ykkösmiehistöä" kentällä

itellä serie a tiimissä steekkelenburg maalissa, ja on kyllä ensimmäinen mokke johon olen tosissaan ollut tyytyväinen. ottaa ulottuvana kaverina mukavasti nuo boxin reunalta tulevat finesse potkut. Vargasin tilalle tosiaan Lavezzi, krasic ehkä tuohon RM paikalle. Robinhoa myös voisi harkita tuohon maukan paikalle CAMiksi
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Maukan tilalla yleensä Hernanes ja Krasic penkillä, mutta en nyt saanut säädettyä tuolta saitilta tota #1 kenttää, kun oli lepuutusvuorot päällä :)

Ja Enforcer: Itse ajattelin ostaa herra Di Natalen Cam paikalle, kun tuo passing on sen verta tyylikäs. Robinhon voisi toki ostaa hyökkääjäksi, mutta itse henkilökohtaisesti pidän enemmän hyökkääjistä, jotka osaavat pelaavat pelata päällään niin myös Cavani olisi hyvä vaihtoehto.

Lahjottaakas joku sata tonnia niin saan kentän miehitettyä myös maiconeilla ja kumppaneilla :D
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Muutama tyhmä kysymys, mitä se pace tarkottaa? ja toiseksi onko mitään merkitystä pelaajan pelimäärillä? Tarkoitan et vaikka Anelka pelannnu 5 matsii ja toinen kortti Anelka 60.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Muutama tyhmä kysymys, mitä se pace tarkottaa?
Nopeutta.

ja toiseksi onko mitään merkitystä pelaajan pelimäärillä? Tarkoitan et vaikka Anelka pelannnu 5 matsii ja toinen kortti Anelka 60.
Ei.


Laitanpa mun kentälliset millä tulee pelattua. Arvokkaimmasta paskimpaan :)
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hGeSjh5Nbb0IW
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bzL1A030bb1fS
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jCzty8A2bb1fT
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#e0qasIqnbb1fU
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Voiko joku mulle ystävällisesti vastata että miksi Pro Clubsin koppi ei toimi mulla. Eli pääsen siihe Pro Clubs siihe mis voi tehdä muutoksia mutta kun painan '' Play Match '' siihen se jää loputtomasti lagaamaan onko pleikkarini rikki vai onko fifas jotai ongelmaa???

Plz vastatkaa
Mulla oli toi sama ongelma, mutta sain onneksi korjattua.
Eli meet tonne ps3 muisti paikkaan sieltä pelit FIFA12 ja sit siellä pitäisi olla semmonen tiedosto kuin UGC file data poista se älä poista mitään muuta! Pitäisia toimia.
Toivottavasti auttoi :)

Tässä on mun UT joukkue, jos joku haluaa katsoa. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kA0Zi9tNbb1hF
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Tuo cup hommeli onlinessa on kyllä ihan jees... Vielä kun siihen löytyisi joskus vastustajia. Kahden-kolmen tunnin aikana löytyi kaksi vastustajaa. Näyttää joka jamppa pelaavan jollain assistedeilla kun ei manuaalipelejä löydy sitten millään. Surullista, ettei ihmiset vaivaudu opettelemaan pelaamaan manualeilla, mikä on ehdottomasti tämän pelin suola. Muutaman pelin olen pelannut semiassistedilla aikoinani kun pelin käteen sain, tulokset olivat tyyliin: 6-0, 5-4, 7-1... Manualeilla harvemmin tulee jääpallolukemia.

Voi olla, että menee oma aikansa kun hyvin oppii pelaamaan manualeilla, mutta voin sanoa, että sen opetteleminen kyllä palkitsee. Maalinteon fiilis on aivan toista kun sen tekee manualilla. Pelitkin ovat paljon hauskempia, kun vastustaja (tai itse) täräyttää tyhjästäkin maalista pallon sivurajalta yli :) Monet varmaankin ovat kokeilleet manuaalilla pelata yhden pelin ja todenneet, että "ei ole mun juttu". Asenneongelma sanon minä. Manualilla ainakin pystyy jatkuvasti kehittämään omaa pelaamista, jokaisen pelin jälkeen olet aina parempi kun aikaisemmin, tätä ei valitettavasti voi sanoa assistedilla pelatessa, becouse jokainen peli on kopio edellisestä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Voi olla, että menee oma aikansa kun hyvin oppii pelaamaan manualeilla, mutta voin sanoa, että sen opetteleminen kyllä palkitsee. Maalinteon fiilis on aivan toista kun sen tekee manualilla. Pelitkin ovat paljon hauskempia, kun vastustaja (tai itse) täräyttää tyhjästäkin maalista pallon sivurajalta yli :) Monet varmaankin ovat kokeilleet manuaalilla pelata yhden pelin ja todenneet, että "ei ole mun juttu". Asenneongelma sanon minä. Manualilla ainakin pystyy jatkuvasti kehittämään omaa pelaamista, jokaisen pelin jälkeen olet aina parempi kun aikaisemmin, tätä ei valitettavasti voi sanoa assistedilla pelatessa, becouse jokainen peli on kopio edellisestä.

Kyllä. Monesti lukenut, että porukka puhuu, ettei FIFA:ssa ole maalinteon tuntua ja siihen ei tosiaan voi sanoa muuta kuin "pelatkaa manuaaleilla". Tullut jo aikasemminkin avauduttua, että full manual -kontrollit ovat tässä pelissä niin peli-iloa lisäävä juttu, etten oikeastaan enää edes kykene ymmärtämään miksi pelaajille tarjotaan assistedin käyttöön mahdollisuus (niin online kuin offline <- vaikuttaa todella paljon myös offline-pelaamisen riemun määrään), seminkin ollessa siinä ja siinä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Jouluksi olen hankkimassa tämän ja pes2012. Kovat on odotukset. Online pelimoodit vissiin aika kattavat? Toivottavasti myös yksinpeli rullaa, koska pessiä olen hankkimassa BALin takia.

Ovatko pelaajat elävämpiä kuin FIFA08:issa. Se oli aika karsea peli vaikka 7 kautta tulikin tahkottua.
 
Ylös Bottom