Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Vielä sellainen kysymys, että voiko tuossa Ultimate Team -pelimuodossa pärjätä menemättä mukaan tuohon rahastukseen eli ostamatta niitä jotain paketteja? Pystyykö sitä pidemmän päälle edes pelaamaan, kun on käyttänyt sen jonkun alkupaketin (en ole vielä kokeillut ko. pelimuotoa)? Saako pisteitä pelkästään oikealla rahalla?

itellä ainakin on ihan mukavasti kolikoita vaikka oikeaa rahaa en olekkaan käyttänyt.. toisinaan siellä on ihan hyviä palkintoja turnauksista ja treidaamalla voi tehdä voittoja
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Morjesta ja hyviä jouluja!
Onko porukalla ilmennyt sellaista ongelmaa ps3 versiossa, että pelin kesken jos käy valikossa esim, säätämässä kuvakulmaa yms, niin musiikit ei soi. Samaten pallon potku/syöttö äänet on kadonneet melkein kokonaan. Pieniä asioita mutta häiritsee :D Ja kaikki äänisäädöt on täysillä itse pelissä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Siis siis, onko ultimate teamissakin säädeltävissä nuo manuaalit ja automaatit. Itse olin ymmärtänyt, että nuo nettipelit vedetään ihan täysin defaulteilla asetuksilla :eek:

Pelaat niillä asetuksilla mitkä ole säätänyt valikoista. Eli halutessa voi vaikka full manuaaleilla pelaa ultimate teamia.

Uuha sanoi:
Vielä sellainen kysymys, että voiko tuossa Ultimate Team -pelimuodossa pärjätä menemättä mukaan tuohon rahastukseen eli ostamatta niitä jotain paketteja? Pystyykö sitä pidemmän päälle edes pelaamaan, kun on käyttänyt sen jonkun alkupaketin (en ole vielä kokeillut ko. pelimuotoa)? Saako pisteitä pelkästään oikealla rahalla?

Helposti kuhan ei yritä kokoo sitä ekaa tai tokaa squadii mistään messeistä ja ronaldoista. Bundesliigan pelaajista saa jo vallan mainion jengin tai ligue 1 jannuista eikä maksa paljon. Jos enemmän vaivaa näkee niin 59min tekee pelaajista ostoksia (eli aivan juuri myyntiin laitettuja pelaajia osta halvalla) ja myy eteenpäin voitolla. Helppoo ja nopeeta rahaa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Pelaat niillä asetuksilla mitkä ole säätänyt valikoista. Eli halutessa voi vaikka full manuaaleilla pelaa ultimate teamia.



Helposti kuhan ei yritä kokoo sitä ekaa tai tokaa squadii mistään messeistä ja ronaldoista. Bundesliigan pelaajista saa jo vallan mainion jengin tai ligue 1 jannuista eikä maksa paljon. Jos enemmän vaivaa näkee niin 59min tekee pelaajista ostoksia (eli aivan juuri myyntiin laitettuja pelaajia osta halvalla) ja myy eteenpäin voitolla. Helppoo ja nopeeta rahaa.

Tarkoitatko alkuvalikkoa vai ultimate team -valikkoa? Mutta tärkeintä on se, että pelaavatko vastustajatkin full manuaaleilla jos minulla ne on valittu? Näin se menee ainakin head to head seasonin puolella. Jos ultimate teamissa on eritavalla, niin full manuaaleja voi käyttää vain jos haluaa hävitä joka pelin. Minulla full manual pelit netissä tuntuvat päättyvän aina 0-0, kun kumpikaan osapuoli ei osu koskaan maaliin. Tai sitten menee liian keskelle.

Entäs jos käyttäisi paljon oikeaa rahaa tähtisikermän kasaamiseen, niin käsittääkseni heitä olisi hankala pitää joukkueessa ilman uutta euroruisketta, koska heidän sopimustensa uusiminen maksaa paljon? Käsittääkseni tämä asia on EA:n kannalta se paras rahastuskeino?

Onko pelaajien jatkuvalle ostamiselle ja myymiselle asetettu jotain määrä- tai muita rajoituksia? Ainakin EA ottaa siirroista jotain välityspalkkiota.

Pelin mukana ei muuten tullut mitään ohjekirjaa ja pelin sisäinenkin ohjekirja on mitäänsanomaton.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Entäs jos käyttäisi paljon oikeaa rahaa tähtisikermän kasaamiseen, niin käsittääkseni heitä olisi hankala pitää joukkueessa ilman uutta euroruisketta, koska heidän sopimustensa uusiminen maksaa paljon? Käsittääkseni tämä asia on EA:n kannalta se paras rahastuskeino?

Onko pelaajien jatkuvalle ostamiselle ja myymiselle asetettu jotain määrä- tai muita rajoituksia? Ainakin EA ottaa siirroista jotain välityspalkkiota.

Ultimate Team on melko monimutkainen pelimuoto varsinkin alussa. Vähän aikaa menee, että saa jonkun käsityksen siitä miten mikäkin toimii, ja todelliseen masteroimiseen meneekin sitten jonkun aikaa.

UT:iin pystyy kahdella tavalla latomaan rahaa kylkeen. Voit ostaa pakkoja, tai sitten voit ostaa eBaystä kolikkoja, pelaajia tai kokonaisia joukkueita. Monet ajattelevat että kun laitan pari kymppiä palamaan pakkoihin, niin sieltä tulee vähintään Messi, Heskey ja kumppanit. Tuo ei pidä paikkaansa. Vähän väliä saa lukea, että joku on tuhlannut esim. 50e pakkoihin, joista ei ole loppujen lopuksi tullut sitten ketään. Raaputusarvat ovat hyvä vertaus noille pakoille, joskus tulee, mutta harvoin se jackpot. Eli tähtisikermän pystyy varmasti ostamaan eBaystä, mutta erittäin kalliilla.

13 pelin sopimus maksaa about 300 coinssia. Yhdestä pelistä saa n. 500 kolikkoa, eli 13 x 500 = 6 500. Sittenhän tuolta löytyy turnauksia, joiden voittosummat sitten vähän vaihtelevat. Pointti kuitenkin se, että sopimuksiin rahaa riittää aina. Pelaajia pystyy ostamaan, myymään, vaihtamaan ja varastamaan maailman tappin asti, eli mitään rajaa noiden kohdalla ei ole.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ultimate Team on melko monimutkainen pelimuoto varsinkin alussa. Vähän aikaa menee, että saa jonkun käsityksen siitä miten mikäkin toimii, ja todelliseen masteroimiseen meneekin sitten jonkun aikaa.

UT:iin pystyy kahdella tavalla latomaan rahaa kylkeen. Voit ostaa pakkoja, tai sitten voit ostaa eBaystä kolikkoja, pelaajia tai kokonaisia joukkueita. Monet ajattelevat että kun laitan pari kymppiä palamaan pakkoihin, niin sieltä tulee vähintään Messi, Heskey ja kumppanit. Tuo ei pidä paikkaansa. Vähän väliä saa lukea, että joku on tuhlannut esim. 50e pakkoihin, joista ei ole loppujen lopuksi tullut sitten ketään. Raaputusarvat ovat hyvä vertaus noille pakoille, joskus tulee, mutta harvoin se jackpot. Eli tähtisikermän pystyy varmasti ostamaan eBaystä, mutta erittäin kalliilla.

13 pelin sopimus maksaa about 300 coinssia. Yhdestä pelistä saa n. 500 kolikkoa, eli 13 x 500 = 6 500. Sittenhän tuolta löytyy turnauksia, joiden voittosummat sitten vähän vaihtelevat. Pointti kuitenkin se, että sopimuksiin rahaa riittää aina. Pelaajia pystyy ostamaan, myymään, vaihtamaan ja varastamaan maailman tappin asti, eli mitään rajaa noiden kohdalla ei ole.

Siis maksaako pelaajien jatkosopimukset aina saman verran, oli sitten kyseessä Lionel Messi tai joku huono pelaaja? Saako voitetuista otteluista yhtä paljon kolikkoja kuin hävityistä?

Miksi noita pitää ostaa eBaystä eikä EA:lta? Miten nuo ostot käytännössä toimivat? Varmaan toiminta on myös kiellettyä pelin käyttöehdoissa.

Miten pelaajan voi varastaa?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]


Alkuvalikkoa. Ja vastustaja pelaa omilla asetuksilla sun asetuksista riippumatta. Eli ei toimi niin kuin H2H matseissa.

Ja hinnat vaihtelee paljon boxin ja ps3 välillä esim. 28? (vai onko se 26) sopimus maksaa 300 coinsia boxilla vähän näkee vaivaa niin voi lähtee halvemmallakin. En tiedä mistä Leija repäs ton 500 coinsia per matsi, mutta itse melkeen sanoisin 700 coinsia olis sellanen keskiarvo (maximi on jotain tuhatta pistettä kun pitää nollat ja tekee 5 maalia) kun kertoimet saa ensiksi ylös. Saa melko paskasti pelaa että ainoastaan 500 tulee yksittäisistä matseista siis, mitä mielestäni kannattaa ainakin alkuun pelaa. Koska turnauksissa parilla ekalla kierroksella bonus kerroin on naurettava.

Kerralla voi myydä 30 korttia sekä voit myydä/ostaa kortteja niin paljon kun sielu sietää ja mikä ihmeen välityspalkkio?

PS. Tämä linkki piti vielä laittaa http://ultimatedb.nl/ voi hintoja katella ettei vaan maksa ylihintaa ;) Hinnat saattaa vaihdella pelaajan formationin ja positionin mukaan aika paljon esim. CM Özilistä voi joutua maksaa +7k enemmän kuin CAM Özilistä jne.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Siis maksaako pelaajien jatkosopimukset aina saman verran, oli sitten kyseessä Lionel Messi tai joku huono pelaaja? Saako voitetuista otteluista yhtä paljon kolikkoja kuin hävityistä?

Miksi noita pitää ostaa eBaystä eikä EA:lta? Miten nuo ostot käytännössä toimivat? Varmaan toiminta on myös kiellettyä pelin käyttöehdoissa.

Miten pelaajan voi varastaa?

Koko Ultimate Teamin kaupankäynti perustuu huutokauppaan. Siellä siis ostetaan pelaajia, sopimuksia yms. muilta pelaajilta. Itse ostelen nuo sopparit laittamalla hakuun kultasopimuksen ja max buy now 250/300. Sitten yritän olla mahdollisimman nopea, ja ostaa ne sopimukset tuohon hintaan ennen muita. Jos laitat 13 pelin sopimuksen Messille tai Eremenkolle, niin kummatkin pelaavat sen 13 peliä.

Tuon 500 coinssia repäisin siitä, kun single player peleistä saa suurin piirtein tuon summan, +/- 150 coinssia saattaa heittää. Onlinen voittosummat ovat sitten asia erikseen, mutta sinne ei heti alussa kannata mennä pelaamaan.

Ja eihän tässä pelissä periaatteessa pidä ostaa oikealla rahalla mitään, mutta eBaysta ostamalla ne kolikot saa 100% varmasti. Itse en henk. kohtaisesti sieltä ole ostanut mitään, mutta FIFA 11:sta tekemäni joukkueen myin siellä. Niin ja pelaajia tässä ei pysty varastamaan, tuo oli vaan se "ostaa, myy, vaihtaa ja varastaa"- "sananlasku" :D
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Monet ajattelevat että kun laitan pari kymppiä palamaan pakkoihin, niin sieltä tulee vähintään Messi, Heskey ja kumppanit. Tuo ei pidä paikkaansa.


Heskey? :D

Mutta tosiaan, ei nuista soppareista tarvi huolta kantaa, pelaamalla saa ihan riittävästi rahaa nuihin soppareihin, ja messin sopimus ei maksa yhtään sen enempää kuin jussi jääskeläisenkään.

Venäjän liigasta saa väsättyä todella halvalla, hyvän (taitavan, nopean) joukkueen.

Itse en ole oikeaa rahaa peliin käyttänyt ja tällä hetkellä minulla on ainoastaan suomi squadi ja tililtä löytyy noin 200 000 coinssia. Hinnat tällä hetkellä laskussa ja odottelen että laskevat sen verta matalalle, että saan hyvän joukkueen kasaan.

Aina muuten kannattaa olla vähintään 2 squadia (saman tasoista jos turnauksia pelaa (pronssi/hopea/kulta)) jotta voi toisen pelatessa täyttää vaihtopenkin ja reservin toisella joukkueella, jotta fittness level nousee takaisin sinne 99:n ilman että tarttee tuhlata noihin fitness kortteihin.

10 000 coinilla tekee jo sellaisen joukkueen jolla voi ihan tosissaan pärjätä onlinessakin mikäli osaa pelata. Vaikka onhan tuo advanced cup ainakin tullut voitettua ihan suomi- squadillakin.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Peliä pelattu pari päivää ja vaikuttaa hyvältä peliltä. MUTTA onko tosiaan niin, että Jari Kuningas Litmanen puuttuu pelistä!? Itse en häntä Suomen kokoonpanoista löydä. Toivotattavasti kyse on huolimattomuudestani, eikä siitä, että Litmasta ei tosiaan pelistä löydy.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Peliä pelattu pari päivää ja vaikuttaa hyvältä peliltä. MUTTA onko tosiaan niin, että Jari Kuningas Litmanen puuttuu pelistä!? Itse en häntä Suomen kokoonpanoista löydä. Toivotattavasti kyse on huolimattomuudestani, eikä siitä, että Litmasta ei tosiaan pelistä löydy.
Taitaa kyllä olla niin, ettei häntä ole koko pelissä mukana. Eihän Jari ole viime aikoina Huuhkajien seassa pyörinyt, joten sinänsä ihan ymmärrettävä ratkaisu EA:lta.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Head to head season -pelimuodon valikossa ei voinut valita harmikseni pelinopeutta. Muutenkin verkkopuolella aika huonosti voi säätää peliasetuksia. Pelinopeuteen liittyen tein sellaisen kokeilun, että muutin aivan pelin alkuvalikosta oletuspelinopeuden ensin hitaalle ja sitten nopealle. Kummankin muutoksen jälkeen pelasin head to head season -pelin ja pelinopeus tuntui vaihtuneen! Ovatko muut havainneet samaa? Harmi, että pelinopeutta ei voi suoraan säätää itse pelimuodon sisällä, niin useampi osaisi käyttää sitä.

Otitko huomioon tuossa millä joukkueilla pelasit kun teit ton testin? Itsellä on aina ollut niin että kun joukkueen arvo ylittää jonkun tietyn on pelinopeus "liian nopea". Sen takia oon päättäny pelata kaikki onlinepelit QPR:llä tai jollain yhtä keskitason joukkueella, jolloin pelinopeus on hitaampi. Jos tulee esim peli QPR-Lyon. Lyon menee sinne nopeamman puolelle ja peliin tulee nopeampi tempo. Mutta esim joku perus QPR-Swansea on taas hidas peli. En tiiä mikä tuo raja on mutta hyvillä joukkueilla tulee siis nopea pelitempo. En tiiä mikä EA:n viisas keksintö se on.

Olen maininnut tämän ennenkin täällä. En voi käsittää sitä ylinopeaa pelinopeutta minkä antaa automaattisesti hyville joukkueille.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Bugaako mulla tyo trophy "all my work" vai mikä on, kun en saa sitä.. Eli täys manuaaleilla pitää voittaa matsi. Tasan tarkalleen kaikki avut on pois ja tactikal defense käytössä. Varmuuden vuoksi laitoin kaikki slaiderit 50 jos ei sen takia tule.. Vai enkö saa muka pelata amateurilla barcalla malmöä vastaan? Ei kiinnosta pelata manuaaleilla, niin haluisin nopeesti vaan horottaa ton trophyn. Aiemmissa fifoissa tuo menetelmä on toiminu ja trophy kilahtanu.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Huomattu on... Manuaaleilla pelattu koko ajan ja voitettu yli sata peliä, trophyä ei näkynyt. Vanha pleikkarini otti viimeset henkäykset, joten jouduin ostamaan uuden. Ekan pelin pelattuani sain kyseisen trophyn samantien ja alkoi myös paukkua muitakin trophyjä, mitä ei ennen jostain syystä vielä tullut. Kannattaa päivitellä trophyt fifasta jos vaikka se auttais?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360] Manual peliä ?

Hei, miten löydän Manual pelejä ? Olen etsinyt head to head peleistä Manual asetuksella peliseuraa. Mutta ei ole löytynyt... Kuinka kauan tarvitsee keskimäärin odottaa että saa peliseuraa. Olisi mukava vaihteeksi pelata Manual asetuksilla , nyt kun assisted asetuksilla osaan hyvin pelata. Antakaas vinkkejä ! Ystävällisin terveisin tun3
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360] Manual peliä ?

Hei, miten löydän Manual pelejä ? Olen etsinyt head to head peleistä Manual asetuksella peliseuraa. Mutta ei ole löytynyt... Kuinka kauan tarvitsee keskimäärin odottaa että saa peliseuraa. Olisi mukava vaihteeksi pelata Manual asetuksilla , nyt kun assisted asetuksilla osaan hyvin pelata. Antakaas vinkkejä ! Ystävällisin terveisin tun3

Itsellä ainakin on löytynyt PS3-puolella manualpelejä ihan hyvin koko ajan. Välillä FIFAn serverit sekoilee ja vastustajaa ei löydy kun kokoonpanot sekoavat (oman suosikkijoukkueen avaus tulee tilalle, pelattaessa millä joukkueella tahansa). Mutta tuohonkin auttaa vain meneminen päävalikkoon ja sen jälkeen uudelleen yrittäminen.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]manual keskitykset ja vedot !

No niin. Joo löytyyhän sitä peliseuraa, kun vähän aikaa odottaa.***** kun olen tälläinen hätähousu ;) No nyt olen pelannut manuaaleilla. Ja ... menee. Vedot lähtee ihan hanuriin ja keskitykset kanssa. Onkos tossa vedoissa se ettei saa painaa L2 tai R2 pohjassa kun vetää. Meneekö se sillai hanuriin ? Miten te onnistutte vetämään noin hyvin ja keskitätte hyvin ? Mites ne ... ystävällisin terveisn tun3
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

juu tuli tämäkin nyt sitte ostettua ja onneksi. edistystä fifa 11:sta on paljon ja suurin osa parempaan suuntaan. Barcalla mennään kautta ja Suomella turnausta ja hauskaa on. Suosittelen
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]manual keskitykset ja vedot !

Miten te onnistutte vetämään noin hyvin ja keskitätte hyvin ? Mites ne ... ystävällisin terveisn tun3

Harjoitusta vaan. Itsellänikin meni hetken aikaa opetellessa silloin FIFA10:ssä manualeille.

Paras tapa varmaankin harjoitella tietokonetta vastaan helpommalla tasolla, saa enemmän kokeilla vetoja ja keskityksiä toisinkuin online-peleissä. Ja niitä paikkoja on myös varaa tuhlailla. :D
 
Ylös Bottom