Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Fifa 12 sliderit

Fifa 12 muuttui aivan toiseksi peliksi: FIFA 12 – Wootball’s Recommended Slider Settings


HUOM! TEE NÄMÄ SÄÄDÖT...

SETTINGS/ GAME SETTINGS


AUDIO

- Kaikkiin ääniin 5 paitsi -> Sound Effects 10


MATCH

Game Speed -> Slow


USER GAME CUSTOMISATION

- Sprint 55
- Acceleration 55
- Pass Speed 60
- Injury Frequency 15
- GK Ability 50
- Positioning: Run Frequency 80
- Power Bar 60

(kaikki muut arvot 50)


CPU GAME CUSTOMISATION

- Sprint 55
- Acceleration 55
- Pass Error 62
- Pass speed 60
- Injury Frequency 15
- GK Ability 46
- Positioning: Run Frequency 80
- Positioning: Line Width 60
- Positioning: Fullback Positioning 60

(kaikki muut arvot 50)


------------------------------------------------------------------------------------------

Nämä asiat saattavat olla teille tuttuja, mutta toivon että varsinkin ne jotka pelaavat CAREER-modea konetta vastaan kokeilisivat näitä asetuksia. Peli on kuin toiselta planeetalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Keitä keskikentälle ja pakeiksi Valioliiga joukkueeseen? Kasassa on vain Torres ja Anelka. (säälittävää tiedän) Myynnissä IF Rémy josta irtoaa ehkä 40+K. Eka Fifa ja ei ole mitään hajua kaupankäynnin saloista. (kyllä olen katsonut tutoriaaleja) Neuvoja,apuja,pelaaja ideoita?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Pärjäättekö netissä manualilla assistedeille? Itellä 7. Divarivalkaa olla haastava.

Onhan se jotenkin vähän vaikeampaa kun toisella niin isot hyödyt siitä ping-pong-syöttelystä. Itse ainakin pelailen ainoastaan manual-pelaajia vastaan. Pelit hauskempia, tasaisempia ja realistisempia. :)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Keitä keskikentälle ja pakeiksi Valioliiga joukkueeseen? Kasassa on vain Torres ja Anelka. (säälittävää tiedän) Myynnissä IF Rémy josta irtoaa ehkä 40+K. Eka Fifa ja ei ole mitään hajua kaupankäynnin saloista. (kyllä olen katsonut tutoriaaleja) Neuvoja,apuja,pelaaja ideoita?


pakiksi ainakin ehdottomasti David Luiz, joka on hinta-laatu suhteeltaan ehdottomasti yksi pelin parhaista pelaajista.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Pärjäättekö netissä manualilla assistedeille? Itellä 7. Divarivalkaa olla haastava.

Muutama matsi meni alkuun totuttelussa nettipelien nopeuteen, mutta kohtuullisesti olen pärjännyt, tällä hetkellä 4. divarissa. Kerran piti vauhtia hakea vitosesta, mutta yleensä kaksi kautta per divari on riittänyt nousuun. Statsit suunnilleen 45-35-40, eli ei tuo mitään ruusuilla tanssimista ole. Suurin ongelma on maalien tekeminen. Peliä saan pyöritettyä kohtuullisesti ja yleensä pallonhallintaprosentissa vien voiton, mutta lukuisista tekopaikoista huolimatta korkeintaan yksi tai kaksi hyökkäystä päättyy maaliin, läpiajojen
ollessa kaikkein tuskallisinta.
Jokaisessa divarissa varianssi pelaajien tason kesken on melkoinen, ainakin pelaamissani sarjoissa. Välillä joutuu ihan järkyttävään pyöritykseen ja toisaalta viime pelin 4. divarissa voitin 4-0.
Manuaalilla olen pelannut useamman vuoden, mutta tämä on ensimmäinen vuosikerta, jota olen ylipäätään pelannut netissä enemmän kuin pari peliä. Syöttöjen onnistumisprosentti pyörii yleensä 70-80%.

Ja H2H:ta olen pääasiassa pelannut, UT ei oikein ole iskenyt. Myös yksinpeli on jäänyt kokonaan onlineen siirtymisen jälkeen, on se vaan niin paljon hauskempaa pelata oikeita aivoja vastaan. Vastustajien lopettamisprosenttikin on alentunut koko ajan.

Täytyykin nyt deadline-dayn kunniaksi laittaa career-mode tulille ja koittaa noita ylempänä postattuja slidereita, vaikka aika hyväksi nuo olen jo mielestäni säätänyt. Yksinpelissä world class -tasolla haaste on itselleni sopiva.

-E-
Eikun luinkin väärin tuon kysymyksen. Pari matsia on tullut vahingossa otettua assistedia vastaan, mutta muuten on aina manual valittuna hakuasetuksista. Kumpikin vastustaja oli muistaakseni niin huono, ettei eroa manual-assisted-välillä juuri syntynyt.

Hakuasetuksista tuli mieleen, että onpa harvinaisen typerää kun ei pysty tallentamaan joukkueen asetuksia. Itse kun tykkään pelata custom formationilla ja pelin tarjoamasta aloituskokoonpanosta menee kolme pelaajaa suoraan vaihtoon, niin toisinaan tympii niiden klikkailu joka peliä ennen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Henryä ei vieläkään Arsenalissa. Saapa nähdä, että tullaanko miestä koskaan näkemään FIFA 12:ssa Gunnersissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Henryä ei vieläkään Arsenalissa. Saapa nähdä, että tullaanko miestä koskaan näkemään FIFA 12:ssa Gunnersissa.

Ultimate teamin puolella on ainaki ollu varmaan kuukauden jo arsenalin paidassa. muistaakseni joskus helmikuun alkupuoella viime vuonna toteutettiin nuo siirrot normi puolella
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Onkohan tämäi aivan normaalia, että yritän etsia H2H peliin vastustajaa ja peli ei löydä ketään ja, sitten hetken päästä heittää minut pois EA:n servereiltä? Yritän kirjautua uudestaan niin, sitten menee pois joskus koko xbox livestä. Olen aivan aloitus divisioonassa, koska olen vasta kolme peliä pelannut. Harmittaa vain, kun ei oikein tahdo löytyä manual-pelaajia noin alhaisesti divarista. :(
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360] syötöt ja fifa 13 move

Moi, Tässä oli muistaakseni joku sijoitusnappi(r1)+x näppäin antaa tarkan syötön. En muista mitä se oli englanniksi. Kysymykseni koskee tätä syöttöä. Antaako se vain maata pitkin tarkempia syöttöjä ainoastaan, vai koskeeko se myös muita syötön tyyppejä ?

Toinen kysymykseni koskee fifa 13. Mitä luulette millainen move-toiminto tulee olemaan pelissä ? Aika mielenkiintoista kuulla mitä tuleman pitää ! Ystävällisin terveisin taivaltaa
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360] syötöt ja fifa 13 move

Moi, Tässä oli muistaakseni joku sijoitusnappi(r1)+x näppäin antaa tarkan syötön. En muista mitä se oli englanniksi. Kysymykseni koskee tätä syöttöä. Antaako se vain maata pitkin tarkempia syöttöjä ainoastaan, vai koskeeko se myös muita syötön tyyppejä ?

Toinen kysymykseni koskee fifa 13. Mitä luulette millainen move-toiminto tulee olemaan pelissä ? Aika mielenkiintoista kuulla mitä tuleman pitää ! Ystävällisin terveisin taivaltaa

tuo r1+x on trikki syöttö eli jotain kantapää hifistelyä, eli ei siis ole mitään tarkempaa syöttöä olemassakaan. Ja en kyllä jaksa uskoa että movea tulisi ainakaan pariin vuoteen vielä fifaan., ei ainakaan pääasiallisena ohjausmuotona,. markkinajohtajalla harvemmin on tarvetta tehdä peliin mitään kovin radikaaleja muutoksia
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360] move tuki fifa 13 , syöttö

Pelin tuottaja David Rutter on jo aiemmin kertonut, että fifa 13 tulee olemaan move-tuki. Sony on kertonut sisällyttävänsä move tuen fifa 13 peliin. (lähde tilt tv uutiset).

Ja en tarkoittanut tuota kantapääsyöttöä, Sen jo tiedän. ystävällisin terveisin taivaltaa
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360] move tuki fifa 13 , syöttö

Pelin tuottaja David Rutter on jo aiemmin kertonut, että fifa 13 tulee olemaan move-tuki. Sony on kertonut sisällyttävänsä move tuen fifa 13 peliin. (lähde tilt tv uutiset).

Ja en tarkoittanut tuota kantapääsyöttöä, Sen jo tiedän. ystävällisin terveisin taivaltaa

Ja Chuck Norris on kertonut, että hän tulee olemaan FIFA 14 Tevezin tavoin vaan kentän laidalla huutelemassa ettei mene kentälle (lähde tilt.tv)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360] ??

Ja mikähän tämän viestin tarkoitus oli ? Toitko jotain ylimääräistä tietoa nyt ??...

no kyllähän maailmaan näitä mahtuu... lol. taivaltaa
 
Vastaus: Fifa 12 sliderit

Fifa 12 muuttui aivan toiseksi peliksi: FIFA 12 – Wootball’s Recommended Slider Settings


HUOM! TEE NÄMÄ SÄÄDÖT...

SETTINGS/ GAME SETTINGS


AUDIO

- Kaikkiin ääniin 5 paitsi -> Sound Effects 10


MATCH

Game Speed -> Slow


USER GAME CUSTOMISATION

- Sprint 55
- Acceleration 55
- Pass Speed 60
- Injury Frequency 15
- GK Ability 50
- Positioning: Run Frequency 80
- Power Bar 60

(kaikki muut arvot 50)


CPU GAME CUSTOMISATION

- Sprint 55
- Acceleration 55
- Pass Error 62
- Pass speed 60
- Injury Frequency 15
- GK Ability 46
- Positioning: Run Frequency 80
- Positioning: Line Width 60
- Positioning: Fullback Positioning 60

(kaikki muut arvot 50)


------------------------------------------------------------------------------------------

Nämä asiat saattavat olla teille tuttuja, mutta toivon että varsinkin ne jotka pelaavat CAREER-modea konetta vastaan kokeilisivat näitä asetuksia. Peli on kuin toiselta planeetalta.

Joo olihan noista hyötyä. Tietokone ei enää pysty jatkuvalla syötöllä puhkaisemaan puolustustani vaan joutuu rakentamaan peliä jonkun aikaa. Piti vaikeustasoakin nostaa Legendaryyn ni tuli vähän enemmän haastetta. Arsenalilla kun olen pelannut yhden kauden (world class vaikeustaso) ni voitin FA Cupin juuri noilla säädöillä. Voitin finaalissa Man Cityn 1-0. Pelasin world class tasolla joten pääsin pyörittämään peliä ihan miten halusin ja City teki helppoja virheitä keskialueella ja se johtui juurikin noista slidereistä. Nyt sitten toiselle kaudelle päätin nostaa vaikeustasoa ja muutama harjotuspeli onkin ollu mukavaa haastetta. Suosittelen!

Olen hankkinut Hulkin, Wallysonin, L.De Jongin, M.Richardsin, Henryn ja G.Cahillin. Sagnalle tuli koti-ikävä ja myin sen Bayern Muncheniin (siellähän sen koti on...). Sitten Juventus tarjos hirveen ylihinnan Vermaelenista joten se oli pakko myydä. Huomasin myös että Arsenalilta puuttuu muutama loistava hyökkääjä korvaamaan Van Persien jos hän loukkaantuu. Henryn sitten ostin vaan sen statuksen takia kahdeks vuodeks. En oo paljoo peliaikaa antanu. Ainoostaan Cupeissa se on pelannu säännöllisesti. Hyvin tuhlattu 8 miljoonaa. Olen hankkinut myös muutaman tulevaisuuden lupauksen kuten Jese Rodriguezin (17v ja 5 tähden skill movet), Tellon Barcasta ja yks Turkkilainen huippumaalivahti on tulossa junioriakatemiasta. Se on 15v ja potentiaali on 85-93 ja se on pysynyt siinä koko ajan. Eli kohta lähtee konsonanttihirviö myyntiin.
 
Juu onhan se Jese Rodrigues loistava laituri, mut sen overal ei silti nouse "kun" noin 79. Silti hyvä ostos. Arsenaalin omaan jamppaan Miyiachiin kannattaa kyllä kans satsata, vikkelä kaveri.
T: careermode kausi 2019-2020 menossa
 
Ylös Bottom