Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Terve!
Heittäkääs joku mulle tiukat faktat tästä pelistä (vaikka ransk.viivoila),onko pelissä sellanen be a pro:n tyylinen muoto jota vois kesän ajan pelailla itekseen...viimeksi olen kokeillut FIFA10 muistaakseni,siinä oli sellanen pelimuotokin mukana PC:llä,mutta nyt olis PS3 alustana.
Se kirottu jalkapallokuume purasi sitten meikäläistäkin kun avasin tv:n ja kanava 2 :D

Se ehdottomasti tärkein juttu: Jäätyykö/tilttaako tämä peli lainkaan kuten NHL12 tekee ??? ja ne peliin ilmeisesti tulleet päivitykset vissiin kannattaa ladata myöskin?

Ehkä voisi netissäkin kokeilla pelaamista...mut ei viitsisi kuitenkaan laittaa 60€ (tai mikä nyt on halvin) ihan tosta vaan peliin joka onkin täysi p***a....
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Onkohan pc:n versio yhtään samanlainen kuin konsolilla,vois koittaa demoa...
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Loppusuora alkaa pikkuhiljaa häämöttämään Ultimate teamissa. Muutama kuukausi olisi vielä jäljellä tehokasta peliaikaa tämän vuoden fantasiajalkapalloilun lippulaivalla. Minkälaisia tuntemuksia tämän vuoden ultimate team-painos on porukassa herättänyt pelillisesti ja mitä parannuksia toivoisit ehkä näkevän FIFA 13:ssa?

Itse hain omaa pelityyliä ja sopivaa formationia varmaan sen puolisen vuotta. Pelasin pitkään 4-3-3 systeemillä, joka toimikin aika hyvin, maaleja syntyi, mutta jostain syystä omissakin soi todella usein. Vaikka pelasin lähes aina vähintään kahdella todella puolustusvoittoisella keskikenttämiehellä tuntui, että keskikenttä rakoili siltikin välillä todella pahasti.

4-2-3-1 sekä 4-4-2 ovat sittemin muodostuneet omiksi suosikeiksi. Aiemmin pelityylini oli suht suoraviivaista vastahyökkäyspeliä ilman hienouksia. Näihin kahteen systeemiin siirtyessäni oma pelitapani on muuttunut aika radikaalisti nahkakuulan räiskimisestä pallonhallintapeliin, jossa peli pyörii tasaisesti niin laidoilla kuin keskustassa. Pelitavan muutos toi lisää intoa pelaamiseen, koska pelaajien ei tarvinnut olla enää pelkästään nopeita raketteja vaan pystyin korvaamaan näitä hieman "persoonallisimmilla" valinnoilla. Olin aiemmin täysin riippuvainen laitureiden nousuista, nyt peli on monipuolisempaa, kuten pelaajat joilla pelaan.

Salamannopeilla kärkimiehillä pelaaminen ei enää inspiroinut pelaamaan, vaan siirryin hyvin pitkälti käyttämään hyökkääjiä, jotka "sytytttivät" ja joilla maalinteko oli ehkä hieman haasteellisempaa, mutta sen myötä huomattavasti palkitsevampaa. 85-93 pacen kärkimiehet ovat vaihtuneet 65-80 pacen kliinisiin viimeistelijöihin. Kumma kyllä, mutta maalimäärät ovat kasvaneet entisestään ja pelit maistuu.

Olisi mukava nähdä minkälaisia jengejä porukalla on ultimate teamissa. Muutamia omia joukkueita:

Kreikka - Suomi - Irlanti - Ranska
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

pettymyksenä oli world XI. Sitä kun luulee että maailman tähdistö joukkueeseen laitettaisiin parhaat pelaajat mutta ei. missä Messi? Rooney? tai Brasilian tähdet? positiivisena sentää C.Ronaldo, Casillas ja Pato
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olen vasta viimeaikoina ruvennut pelaamaan Ultimatea Teamia kunnolla. Minulla oli koossa aikaisemminkin bundesliga-gold tiimi, mutta aloitin alusta. Nyt minulla on koossa brassisquadi, jonka tärkeimmät pelaajat sain kovalla munkilla. Tuli nimittäin IF Pirlo kultapakkauksesta, jonka avasin PSN lompakon ylijäämärahoilla. Sain siitä n. 30k jolla sitten ostin esim. Lucion ja Maiconin vahvistamaan puolustuslinjaani.

Mieltäni kuitenkin on aina askarruttanut yksi kysymys: Miten ihmeessä saatte paljon rahaa UT:ssa? Porukoilla näkyy olevan noita iMOTM tai TOTY kortteja useitakin kappaleita, ja varsinkin kun hyvä TOTY pelaaja voi maksaa sen 200k niin ei vaan tahdo ymmärtää miten saa rahat sellaiseen. Normipeleistähän tulee ehkä n. 500 kolikkoa per ottelu, joten tuollaiseen 200k pelaajaan menisi 400 ottelua? Kertokaa vähän kikkojanne, alan jo vähän valmistautua FIFA 13 ultimate teamiin :)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Itte en paljoa pelaile Ultimate Teamia, innostus jäi siihen kun vaivalla kerättyjä rahoja piti haaskata pelaajan kontrakteihin... jtn. neuvoa miten sais rahaa kerättyä? :confused:
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Coinseja on ihan turha yrittää saada pelaamalla matseja. Yksinkertaisesti osta pelaaja ja myy se kalliimalla.
 
Pyh.. Ei mitään kikkailua tarvi. Nyt on ainakin boxin puolella hyvätkin pelaajat naurettavan halpoja mm. Kaka 4000 jne. Vielä 1-2kk sitten joutu pulittaa 20k. Tosi harvoista normi korteista joutuu enää yli 20k maksaa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Moro! Yritin tehä niitä juggling trickei tos äskö pleikal, mut se ei tee ikinä niitä pyöräytyksiä tms.. Tai siis niitä et pyöräyttää jalan pallon ympäri ilmassa yms ..
Kaikki asetukset oon kattonu, saisko jotai neuvoi? Ja normi pomputteluu se kyl tekee..
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Toimii yllättävän hyvin tuo osta halvalla myy kalliilla taktiikka jokaisesta pelaajasta tule noin 400-2000 coinssia. Itellä Bundesliga joukkue ja Valioliiga joukkue tekeillä, jos innostuisi ehkä FIFA 13 pelata enemmän Ultimatea...

Ja sitten tuo Be a Pro äijän kehittäminen on tehty niin järkyttäväksi, ensinnäkin ukosta ei saa normi matseja pelaamalla yli 80 kokonaisuutta vaikka olisi satoja matseja, toiseksi siinäkään ei ole mitään järkeä kun pelaajan voi buustata offlinessa slidereita säätämällä ja se on pakko tehdä, kun kaikilla vastustajillakin on boostattu äijä. Änärin tyyliseksi pelaajan kehitys kiitos!
 
Moro! Yritin tehä niitä juggling trickei tos äskö pleikal, mut se ei tee ikinä niitä pyöräytyksiä tms.. Tai siis niitä et pyöräyttää jalan pallon ympäri ilmassa yms ..
Kaikki asetukset oon kattonu, saisko jotai neuvoi? Ja normi pomputteluu se kyl tekee..

Omasta ukostako puhut? Sil täytyy tricki skilliä nostaa et se osais niitä kovempia kikkoja. Ja ylipäätänsä kaikki ei esim tota pyörähdystä osaa (3* skilli).
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Jumittaako kenelläkään Ultimate Teamissä? Alkuun vörkki hienosti, mutta kun yritin päästä Ultimate Team -modeen myöhemmin uudelleen, niin sanoo että ilmeni jotain ongelmia UT:iin yhdistäessä. Muut pelimuodot toimii moitteetta
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Jumittaako kenelläkään Ultimate Teamissä? Alkuun vörkki hienosti, mutta kun yritin päästä Ultimate Team -modeen myöhemmin uudelleen, niin sanoo että ilmeni jotain ongelmia UT:iin yhdistäessä. Muut pelimuodot toimii moitteetta
Samaa ongelmaa täällä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Käskettiin kirjautua sisään tuonne Ultimate Teamin web appiin ja kirjautua ulos konsoliltaan, jonka jälkeen pitäis alkaa toimimaan.

Tein mitä käskettiin, mutta kun kirjaudun web appiin, niin sivu väittää ettei mulla ole Ultimate Teamia ja käskee ostamaan pelin netistä ynm :D uskomatonta.

En kyllä käsitä millä tunnuksella tuonne sitten pitää kirjautua, kirjauduin samalla sähköpostilla kun PSN tunnuksella.

Edit: Kun menee EA:n omalle sivulle niin kyllä se sielä näyttää online-matsini ketä vastaan oon pelannut, mutta väittää ettei mulla oo UT :D
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Käskettiin kirjautua sisään tuonne Ultimate Teamin web appiin ja kirjautua ulos konsoliltaan, jonka jälkeen pitäis alkaa toimimaan.

Tein mitä käskettiin, mutta kun kirjaudun web appiin, niin sivu väittää ettei mulla ole Ultimate Teamia ja käskee ostamaan pelin netistä ynm :D uskomatonta

Mulla tiimi sentään löyty web appista, mutta eipä tuo kikka kolmonen auttanu :( Noh, jos sitte huomenna uus yritys.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mulla tiimi sentään löyty web appista, mutta eipä tuo kikka kolmonen auttanu :( Noh, jos sitte huomenna uus yritys.

Voi olla siitä, että pelasin kaverin kanssa vaan muutaman single player matchin, enkä online pelejä.

Kaverit kokeili omaa Ultimate Teamiaan ja kerto, että ei pääse servereille, voi olla siis niistäkin kiinni.

Nyt vaan careeria ja huomenna uusi yritys UTiin ;)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Omasta ukostako puhut? Sil täytyy tricki skilliä nostaa et se osais niitä kovempia kikkoja. Ja ylipäätänsä kaikki ei esim tota pyörähdystä osaa (3* skilli).

Kiitoksia! :) Laitoin Neymarille vähä lisää taitoo nii kyllä alko kikat toimii :)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olen vasta viimeaikoina ruvennut pelaamaan Ultimatea Teamia kunnolla. Minulla oli koossa aikaisemminkin bundesliga-gold tiimi, mutta aloitin alusta. Nyt minulla on koossa brassisquadi, jonka tärkeimmät pelaajat sain kovalla munkilla. Tuli nimittäin IF Pirlo kultapakkauksesta, jonka avasin PSN lompakon ylijäämärahoilla. Sain siitä n. 30k jolla sitten ostin esim. Lucion ja Maiconin vahvistamaan puolustuslinjaani.

Mieltäni kuitenkin on aina askarruttanut yksi kysymys: Miten ihmeessä saatte paljon rahaa UT:ssa? Porukoilla näkyy olevan noita iMOTM tai TOTY kortteja useitakin kappaleita, ja varsinkin kun hyvä TOTY pelaaja voi maksaa sen 200k niin ei vaan tahdo ymmärtää miten saa rahat sellaiseen. Normipeleistähän tulee ehkä n. 500 kolikkoa per ottelu, joten tuollaiseen 200k pelaajaan menisi 400 ottelua? Kertokaa vähän kikkojanne, alan jo vähän valmistautua FIFA 13 ultimate teamiin :)


treidailemallahan sitä rahaa saa tai sitten jos käy tuuri pakojen kanssa. ite sain pelailemalla/ostamalla ajoittain pelitienesteillä pakkoja jotain 200 tonnia kasaan jouluun mennessä, jonka jälkeen kuukauden tai kaksi treidailin ja kolikkomäärä nousi about miljoonaan. sittemmin ei ole tuo kaupustelu paljoa kiinnostanut, eikä se varmaan enää tähän aikaan vuodesta toimikkaan niin sujuvasti. mutta jotain perusjuttuja millä tienaa niin on esim silvereitten kaupittelu (ultimatedb.nl sivulta keskihinnat) 1-2 tonnia kun saa kortilta niin tuollahan jo tekee helposti parikymmentä tonnia voittoa päivässä.. toinen tekniikka on pelipaikkojej vaihdot, esim jotain hyviä LM/RM pelaajia ettii 433 formationilla, vaihtaa halvalla LW/RW jotka kyseisestä formationista löytyy ja myy voitolla.

esim: Vladimir Bystrov (Zenit, pace 94) RM, hinta 433 formationilla 700-1000 kolikkoa. + RM>RW kortti 500 kolikkoa = Bystrob 433 RW, hinta 3500-4000 kolikkoa. (voittoa siis jokunen tonni)

muita pelaajia joilla aikoinaan toimi: mcgeady, tosic, gonzales, piatti, krasic, elia, bastos, nene, yms.. ei mitään hajua toimiiko enään
 
Ylös Bottom