Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mikä tuossa mulla on vikana, kun lataan joko turnauksen tai joukkueen "Greation centeristä" niin kaikki menee hyvin aluksi eli voin pelata jne mutta kun käynnistän pelin uudestaan se ei enään suostu lähtemään käyntiin vaan jää jumiin? Pelaan xboxilla.

t.Kepagt
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Selittäisitkö mulle, miten tuo 59th minute juttu toimii? :)

scrollaillaan 3 tuntia sinne 59 minuuttiin asti, jotta nähään kaupat heti kun ne sinne tunniksi laitetaan ja toivotaan että joku laittoi kortin liian alhaisella osta heti hinnalla, ja että itse saa sen ekana napattua.. eli täyttä paskaa johon ei kannata aikaansa tuhlata,
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Noniin! Nyt on sitten hommattu Fifa 12 Anttilan peli-alelaarista ja oon kyl aikalailla tyytyväinen ollu. Erikoisinta on kyllä se että peli on ihan jäätävän vaikea verrattuna edeltäjäänsä, jossa voitin legendary-tasollakin otteluita ihan kepeesti. Nyt kahtatoista pelatessani oon joutunu rehdisti tiputtamaan tason jopa professionalille että opin tuon puolustamissysteemin.

Manager moden alotin ihan samantien ja hieman yllättäen Hertha Berlinillä. Vaikka joukkue ei ole suosikkini, haluan rakentaa Herthasta Euroopan suurseuran, jollaista muutosta Saksan pääkaupungin joukkue hulppeineen stadioneineen todella kaipaisi. Kyllä siinä vain hommaa on.

Joukkueen runko oli jo kohtuullisesti valmiina mutta tein joukkueeseen kuitenkin pelitapaani suosivat muutokset. Myin nuoren kärkipelaaja Lasoggan samantien pois ja sain sopivasti rahaa hankkiakseni kärkeen aggressiivisuutta ja nopeutta. Päädyin lopulta Aston Villa-kärki Agbonlahoriin jonka sprint speed taitaa olla jopa 95. Agbo on viimeistellyt nyt 18 pelissä 14 maalia.
Toisen suuren hankinnan tein kun hommasin Ballackin Leverkusenista 3,5 miljoonalla ja sain kaipaavani rankku ja vaparispesialistin.
Lopulta jengin olen saanut pikkurahalla tähän muotoon:

Raffael-Agbonlahor

Rukavitsya-Ballack-Ebert

Ottl

Bastians-Gallas-Franz-Miguel
Kraft
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Noniin! Nyt on sitten hommattu Fifa 12 Anttilan peli-alelaarista ja oon kyl aikalailla tyytyväinen ollu. Erikoisinta on kyllä se että peli on ihan jäätävän vaikea verrattuna edeltäjäänsä, jossa voitin legendary-tasollakin otteluita ihan kepeesti. Nyt kahtatoista pelatessani oon joutunu rehdisti tiputtamaan tason jopa professionalille että opin tuon puolustamissysteemin.

Manager moden alotin ihan samantien ja hieman yllättäen Hertha Berlinillä. Vaikka joukkue ei ole suosikkini, haluan rakentaa Herthasta Euroopan suurseuran, jollaista muutosta Saksan pääkaupungin joukkue hulppeineen stadioneineen todella kaipaisi. Kyllä siinä vain hommaa on.

Joukkueen runko oli jo kohtuullisesti valmiina mutta tein joukkueeseen kuitenkin pelitapaani suosivat muutokset. Myin nuoren kärkipelaaja Lasoggan samantien pois ja sain sopivasti rahaa hankkiakseni kärkeen aggressiivisuutta ja nopeutta. Päädyin lopulta Aston Villa-kärki Agbonlahoriin jonka sprint speed taitaa olla jopa 95. Agbo on viimeistellyt nyt 18 pelissä 14 maalia.
Toisen suuren hankinnan tein kun hommasin Ballackin Leverkusenista 3,5 miljoonalla ja sain kaipaavani rankku ja vaparispesialistin.
Lopulta jengin olen saanut pikkurahalla tähän muotoon:

Raffael-Agbonlahor

Rukavitsya-Ballack-Ebert

Ottl

Bastians-Gallas-Franz-Miguel
Kraft
Laitappa päivitystä tähän ketjuun miten tolla tiimil menee ja mitä tiimissä muokkaat! Mukavaa seurata miten toisilla menee tiimeillään. Itellä on toi Birmingham City sieltä Englannin toisiks korkeimmalta tasolta ja oon tehnyt nuorennusleikkauksen ja myyny vanhat pelaajat ja ostanut uusia nuoria ja pitänyt joitain vanhojakin nuoria. Isoin hankinta tällä hetkellä varmaan Maher joka on vain 74 ovr mutta kehittyy FIFA 12 Best Career Mode Players Winter Roster Update | FIFA Fanatic mukaan 88 ovr. En pelaa muita pelejä kuin cup pelei. Mutta tällä hetkellä todella nuorella (vanhin 24v) joukkueella 7 liigassa ja finaaliin menossa league cupis.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olisiko tämä ostamisen arvoinen peli? Itselläni olisi ajatuksena ostaa kun nyt näyttäisi halvallakin saavan.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olen tässä tällä viikolla alotellut Ultimate Teamia ensimmäistä kertaa koskaan, enkä muutenkaan mikään konkari fifassa ole. Olen nyt aika monta kertaa ihmetellyt, että onko tässä pelimuodossa joku äärimmäisen surkeasti toteutettu momentum?
Joissakin peleissä pelaajien syötöt lähtevät alusta asti naurettavan hitaasti ja vastustaja vie pallon pois helposti. Maalipaikoille on mahdoton päästä surkeitten ja hitaiden syöttöjen takia, ja puolustaminen tuntuu vaikealta. Äskenkin hävisin vihulle, jonka normaalisti olisin varmasti pieksänyt.
Lagia se ei mielestäni ole, moraaliin sillä ei ole mitään yhteyttä ja joukkueen chemistrykin on 100. Yleensä kun tällainen peli sattuu, saan maximissaan tuurilla yhden maalin. Sitten kun pallo kulkee normaalisti ja pelaajat yrittävätkin pelata, niin maaleja sen 5-8 saattaa tulla per peli. Paljon olen myös hävinnyt ihan vaan paremmalle vastustajalle ja ei siinä mitään, mutta ärsyttää kun heti pelin alusta asti huomaa, ettei voittoon juuri mahdollisuuksia ole.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ensimmäinen kausi Hertha Berlinillä on päätöksessään. Täysin penkinalle menneen alkukauden jälkeen pelasin huikean loppukauden nousten 6. Sijalle Bundesligassa, joka merkitsee sitä että Hertha pelaa europelejä seuraavalla kaudella. Liigan keskivaihe oli todella tasainen ja nousin kahdella viimeisten kierrosten voitoilla kymppipaikalta kuudenneksi. Koko liigan vei yllätysyllätys Bayern.

Muita tilastoja sen verran että kärkimies Agbonlahor viimeisteli koko kaudella lopulta 21 maalia ja jäi maalin päähän maalipörssin voittaneesta Mario Gomezista. Loppukaudesta loukkaantunut Raffael iski 16 maalia ja kapteeni Ballack lopulta 9 maalia, joka oli pienehkö yllätys.

Ensi kaudelle olisi tarkoitus hankkia uusi maalivahti HasardiKraftin tilalle, joka päästi keskimäärin varmaan 1,5 maalia per peli. Myös uudistusta keskikentän pohjalle olisi tarkoitus hankkia.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Euro-dlc:n omistajat,

Pääsin online-turnauksen finaaliin, jossa kaveri pelasi Suomella. Ja hänen keskikentällään pelasi itse Jari Litmanen. Kysymys kuuluu: miten ihmeessä hän on saanut Litin sinne? Uutta rosteripäivitystä ei ollut vielä saatavilla, ja tuskin minulta olisi voinut mennä Huuhkajilla säännöllisesti pelatessani ohi, että Litmanenkin on joukkueessa mukana.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Noo EM-kisat ovat kyllä nostaneet kuumetta peliä kohtaan:)

Täällä täysin sama juttu ja alelaaristahan itsekin ostin pelin juuri viikko sitten...vielä en ole päässyt pelaamaan kun tuli ps3 "YLOD" joten uutta konsolia odotellessa...
Kumpi on parempi pelimuoto,alottaa oma ura vai tuo manager mode? tai siis oikeastaan kumpaa jaksaa enemmän pelata?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kumpi on parempi pelimuoto,alottaa oma ura vai tuo manager mode? tai siis oikeastaan kumpaa jaksaa enemmän pelata?

Riippuu tietysti täysin henkilöstä, mutta itse ainakin pidän paljon enemmän manageroinnista. Huomattavasti monipuolisempaa kuin yhdellä pelaajalla pelaaminen. Saa tehdä itse pelaajahankinnat jne. Toki omassa urassakin on omat hyvät puolensa, mutta käy pidemmän päälle hiukan tylsäksi ainakin itsellä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Miten Fifa12 creation centrestä saa joukkueen peliin? :confused:

EA Sports Football | FIFA Creation Centre | EA SPORTS Football etsi tuolta haluamasi joukkue ja klikkaa "bookmark team" käynnistä fifa 12 ja sieltä custom fifa -> gretion centre ja team kohdasta lataa joukkue.

Huom! Mulla ei toimi kts. alla

Mikä tuossa mulla on vikana, kun lataan joko turnauksen tai joukkueen "Greation centeristä" niin kaikki menee hyvin aluksi eli voin pelata jne mutta kun käynnistän pelin uudestaan se ei enään suostu lähtemään käyntiin vaan jää jumiin? Pelaan xboxilla.

t.Kepagt
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Pitääkö mennä creation centre sivulle PS3 vai tietokoneen kautta? Jos menen PS3 netillä sivulle ja kirjaudun sisään niin se jää jumiin.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Pitääkö mennä creation centre sivulle PS3 vai tietokoneen kautta? Jos menen PS3 netillä sivulle ja kirjaudun sisään niin se jää jumiin.

Pc:llä kannattaa mennä ja kirjautua tuonne sisään, toimii kait ps3:llakin tai mobiliilla mutta varmin toimivuus pc:llä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Terve,
pelaako täällä joku FUTia pleikkarilla? Minulla ei ole FUTissa toiminut turnaukset noin viikkoon, ei online eikä offline. Tulee vaan ilmoitus että turnauksissa on nyt ongelmia. EA:n foorumeilla ei mainita asiasta mitään. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Terve,
pelaako täällä joku FUTia pleikkarilla? Minulla ei ole FUTissa toiminut turnaukset noin viikkoon, ei online eikä offline. Tulee vaan ilmoitus että turnauksissa on nyt ongelmia. EA:n foorumeilla ei mainita asiasta mitään. Onko muilla samanlaisia ongelmia?

kyllä mulla ainakin ovat toimineet. mikäli sulla ei oo pelaajia reservissä ni laitappa sinne ainaki yksi, tuo nimittäin joskus auttaa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olen tässä tällä viikolla alotellut Ultimate Teamia ensimmäistä kertaa koskaan, enkä muutenkaan mikään konkari fifassa ole. Olen nyt aika monta kertaa ihmetellyt, että onko tässä pelimuodossa joku äärimmäisen surkeasti toteutettu momentum?
Joissakin peleissä pelaajien syötöt lähtevät alusta asti naurettavan hitaasti ja vastustaja vie pallon pois helposti. Maalipaikoille on mahdoton päästä surkeitten ja hitaiden syöttöjen takia, ja puolustaminen tuntuu vaikealta. Äskenkin hävisin vihulle, jonka normaalisti olisin varmasti pieksänyt.
Lagia se ei mielestäni ole, moraaliin sillä ei ole mitään yhteyttä ja joukkueen chemistrykin on 100. Yleensä kun tällainen peli sattuu, saan maximissaan tuurilla yhden maalin. Sitten kun pallo kulkee normaalisti ja pelaajat yrittävätkin pelata, niin maaleja sen 5-8 saattaa tulla per peli. Paljon olen myös hävinnyt ihan vaan paremmalle vastustajalle ja ei siinä mitään, mutta ärsyttää kun heti pelin alusta asti huomaa, ettei voittoon juuri mahdollisuuksia ole.

Tässä on jonkulainen handicap tai vastavaa. Se tosiaan tekee noita ilmiöitä.

höpöhöpö. lagi aiheuttaa välillä hitautta, välillä taas vastustajan pelityyli johtaa syöttöjen kusemiseen yms. sitten tietysti myös vesi- ja lumisateet tuovat lisämaustetta syöttöihin yms.
 
Ylös Bottom