Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Olisiko kenelläkään innostusta perustaa KFIN:in Pro Clubiin, joka olisi tarkoitettu aloittelija pelaajille? Tai miksei kokeneemmatkin saisi liittyä. Meinaan kiinnostaisi pelata kyseistä pelimuotoa, mutta koska ei ole läheskään niin suosittu kuin NHL:n versio eli EASHL niin joukkueen löytäminen on suhteellisen vaikeata!

Mulla ois kans kiinnostust, voisin ite perustaa joukkuueen ku pari kaveria haluis varmaa mukaa.. Niitten kans pelattu semmoset 50 peliä Fifa 12..
Pelataan yleensä iltasin ja päivällä johonki kymmenee asti.. Perustasin varmaa vasta ens viikol ku ei oo peliä vielä itellä (kiitos tästä verkkokauppa..).

Tai voi joku muukin sen perustaa, mutta oisko nimi/kit ehdotuksia?

+ Ei olla sit viel lähelläkää täysikäsiä, jos se on vaatimus, mut kyll me osataan pelata, vaikka maalin teko tökkiiki VÄHÄN välillä.. ;)

Voi tulla vaikka kattoo mite me pelataa Fifa 12 puolel, PSN: Alex_Curve
Joukkue: InternationalFC

Ja koittakaa ny tosta vielä saada jotai selvää ^^ :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ne joilla on jo peli niin voittekos kertoa vähän lisää pelistä mites career mode onko siel sellasia isoja siirtoja etc??? Itse varmaan käyn huomenna hakemassa omani jostain citymarketista tai jostain...
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Ne joilla on jo peli niin voittekos kertoa vähän lisää pelistä mites career mode onko siel sellasia isoja siirtoja etc??? Itse varmaan käyn huomenna hakemassa omani jostain citymarketista tai jostain...

Kyllähän noita tuntu taas olevan.

Balotelli --> Bayern Munchen
Gomez --> Real Madrid
Drogba --> Lille (mitä helv..?)

Ja nämä jo siirtoikkunan alkupuolella.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Kyllähän noita tuntu taas olevan.

Balotelli --> Bayern Munchen
Gomez --> Real Madrid
Drogba --> Lille (mitä helv..?)

Ja nämä jo siirtoikkunan alkupuolella.

Voi ristus.. taitaa Tournament moodi kutsua :) Jotenkin tällaiset "älyttömät" siirrot ärsyttää
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Voi ristus.. taitaa Tournament moodi kutsua :) Jotenkin tällaiset "älyttömät" siirrot ärsyttää
No mitäs älyttömiä noissa nyt on? Ei ole harvinaista, että suuria nimiä siirtyy joukkueesta toiseen. Tosin FIFA 12 ne siirrot oli aina samoja.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Löytyykö kohtalotovereita jotka myös tilanneet Verkkokauppa.comista eikä peliä tänäänkään tullut. Toisinkuin joillakin CDon tilaajilta :/
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

No mitäs älyttömiä noissa nyt on? Ei ole harvinaista, että suuria nimiä siirtyy joukkueesta toiseen. Tosin FIFA 12 ne siirrot oli aina samoja.

No eipä kai ihmeempiä. Ite tykkään vaan pelata mahdollsiimman realistisilla rostereilla :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Pro clubia boxin puolella, joukkue Panitkosnaitkos. Kaikki halukkaat saa liittyä. Laittakaa kaveri kutsu Rag Doll Raid tai liittymispyyntö tiimii. Tulkaa ees kokeilee.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Löytyykö kohtalotovereita jotka myös tilanneet Verkkokauppa.comista eikä peliä tänäänkään tullut. Toisinkuin joillakin CDon tilaajilta :/

Verkkokaupasta loppuneet, kuten myös discshopilta. Soittelin paikkoihin ja kertoivat että ensi viikolla tai pe odottavat lisää tuotteita. Itse peruin tilaukset ja hain paikan päältä Anttilasta hintaan 59€ .
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Verkkokauppa.comin sivuilla näkyy, että 2-4 viikon kuluttua olisi saatavilla. Just peruin oman tilaukseni ja laitoin vpd:lle tilausta kehiin, kun siellä näytti olevan yli 30 kpl varastossa.
Nyt on sitten viikonloppu piloilla. :( No ei vaan kyllä sitä ens viikon puoleen väliin vielä jotenkin kestää. Toivottavasti. :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Terve, Minäkin voisin liittyä jos pääsee mukaan jengiin Kfin pro clubiin. Aikaisempaa kokemusta fifoista on. En ole saanut vielä peliä, mutta ennakkotilauksessa oli. Discshopissa oli loppu ensimmäinen erä. Voi olla että saan ensi viikon lopulla vasta pelin, mutta mielelläni tulisin mukaan, ps3 tunnukseni makeman. ystävällsin terveisin.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Aijai, tänään putosi kuin putosikin luukusta Verkkokauppa.comin kirje. Pelaaja-ura aloitettu perinteisesti vähän könömmällä jengillä, eli MLS-sarjassa Toronto FC:llä. Hyvä liiga ottaa vähän tuntumaa ja kehitellä omaa pelaajaa. Voi näillä illan peleillä sanoa jo, että mun mielestä parasta FIFAa koskaan. Nyt vaan kova tahkoominen, että pääsisi maajoukkueen riveihin. :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Olin siis tilannut tämän pelin verkkokauppa.comista 11.9.
25.9, eli tiistaina tuli tekstiviesti verkkokauppa.comista: "Verkkokauppa.com on käsitellyt & postittanut tilauksenne xxxxxxxx" Meinaako tämä siis sitä että pelini on kuitenkin jo matkalla? :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Olin siis tilannut tämän pelin verkkokauppa.comista 11.9.
25.9, eli tiistaina tuli tekstiviesti verkkokauppa.comista: "Verkkokauppa.com on käsitellyt & postittanut tilauksenne xxxxxxxx" Meinaako tämä siis sitä että pelini on kuitenkin jo matkalla? :)

Meinaa. Ite tilasin maanantaina eikä oo vielä lähetetty, peruutan jos voi ja ostan jostai.
Oli kyl viimene ennakkotilaus verkkokaupasta -.-
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Olin siis tilannut tämän pelin verkkokauppa.comista 11.9.
25.9, eli tiistaina tuli tekstiviesti verkkokauppa.comista: "Verkkokauppa.com on käsitellyt & postittanut tilauksenne xxxxxxxx" Meinaako tämä siis sitä että pelini on kuitenkin jo matkalla? :)


Järjen käyttö sallittua :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Verkkokaupasta loppuneet, kuten myös discshopilta. Soittelin paikkoihin ja kertoivat että ensi viikolla tai pe odottavat lisää tuotteita. Itse peruin tilaukset ja hain paikan päältä Anttilasta hintaan 59€ .

Mulla tuo on lähetetty tiistaina kyllä jo. Varmaa huomenna tulee
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Alkuinnostus alkaa vähän kääntyä pettymyksen puolelle FUTissa. Olen kyllä aina pitänyt UT:n vähän nopeammasta pelitemposta verraten H2H pelimuodon vastaavaan, mutta tänä vuonna nuo sliderit on kyllä vedetty aivan överiksi. Ei paljoa tee mieli esim. katsella uusintoja yli 40 metristä ammutun kaukolaukaus maalin jälkeen kun nuita tulee joka pelissä useita. Ja pelinopeus on vedetty aika överiksi. Todella paljon hyviä uudistuksia siis tässä pelissä, mutta mielestäni UT olisi huomattavasti hauskempi jos nuita slidereita vetäistäin parikymmentä prosenttia alemmalle tasolle.


edit: Edellisessä matsissa 40 metristä maali Moisanderilla. En edes jaksanut katsoa uusintaa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360 Hype ja hankintahölpönpölpön]

Onko kukaan löytänyt realistisia slidereitä offline peleihin? Interwebs on väärällään noita slidereitä mutta jos joku suoraan tietäisi jonkin toimivan paketin niin ei tarvitsisi kaikkia köntätä läpi :)
 
Ylös Bottom