Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Jälleen hölmö kysymys.

Sain mustapohjaisen Inlerin gold packista... Eli siis ilmeisesti viikon joukkue tai jotain... ilmeisesti Arvoltaan kultaista parempi, mut johtuuko tämä vain harvinaisuudesta vai onko kortista jotain muutakin hyötyä??
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Jälleen hölmö kysymys.

Sain mustapohjaisen Inlerin gold packista... Eli siis ilmeisesti viikon joukkue tai jotain... ilmeisesti Arvoltaan kultaista parempi, mut johtuuko tämä vain harvinaisuudesta vai onko kortista jotain muutakin hyötyä??

Todennäköisesti sillä on paremmat statsit kuin normi Inlerillä. Ihan hyvän hinnan noista saa.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

60pakettia ostettu, ja paras pelaaja tähän mennessä Sagna :D

6 pakkaa oon rahalla ostanu et silleesti ei harmita.

FUT modessa oon löytäny kulta kaivoksen, yksi nimeltä mainitsematon pelaaja, oon ostellu 8500-10000 hintaan ja myynyt 14000, useita kymmeniä jo samaa pelaajaa :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Onko yleinen vika, vai vaan omassa levyssä vika. Kun alottaa toista kautta career modessa niin aina jumittaa peli eikä pääse etenemään. Pari kertaa nyt kokeillu ja aina jumittanu.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Onko yleinen vika, vai vaan omassa levyssä vika. Kun alottaa toista kautta career modessa niin aina jumittaa peli eikä pääse etenemään. Pari kertaa nyt kokeillu ja aina jumittanu.

managerimodessa on kaikenlaisa bugeja. kannattaa tallennella aika tiheään koska tykkää kaatuilla aina välillä. koita simuloida kalenterin kautta sen jumi kohdan yli(toimi ainakin kerran itellä). niin joo ja managerimode vissiin toimii paremmin kun et lataa niitä uusimpia kokoonpanoja kun aloitat
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Jälleen hölmö kysymys.

Sain mustapohjaisen Inlerin gold packista... Eli siis ilmeisesti viikon joukkue tai jotain... ilmeisesti Arvoltaan kultaista parempi, mut johtuuko tämä vain harvinaisuudesta vai onko kortista jotain muutakin hyötyä??

paremmat statsit, vain viikon verran saatavilla pakoista, 10 tonnin quick sell hinta, ja coolimpi ulkoasu. tsekkaa hinta ultimatedb.nl sivustolta tai ihan vaan kattelemalla millä hintaa muilla myy
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Muutama Tournament tuli pelailtua ja nyt aloittelin Careerin Managerina. Kyllä tuli syvyyttä peliin :) pelaajakauppojakin tuli tehtyä ja sain napattua Benzeman ja Riberyn Chelsean paitaan vaikka melkoisesti menikin rahaa. Osaako joku selittää tätä "budget allocationia" tarkemmin? Miten käytetään ja miten vaikuttaa mihinkin? :confused:

edit: ahaa taitaa olla niin että saa wageria isommaksi kun vähentää budjettia.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Onko Manager modessa jokin kikka jolla saisi estettyä pelaajien siirtymästä eläkkeelle? Lampard yksi suosikkipelaajistani ja nyt päätti alkaa funtsailemaan jatkaakko uraa enää kauden jälkeen. ..
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Onko Manager modessa jokin kikka jolla saisi estettyä pelaajien siirtymästä eläkkeelle? Lampard yksi suosikkipelaajistani ja nyt päätti alkaa funtsailemaan jatkaakko uraa enää kauden jälkeen. ..
Ei ole ainakaan itselle tullut vastaan, jos pelaaja on päättänyt lopettaa ei taida ottaa edes uutta sopimus tarjousta vastaan.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

pelaajakauppojakin tuli tehtyä ja sain napattua Benzeman ja Riberyn Chelsean paitaan vaikka melkoisesti menikin rahaa.
Vähän yllättävän halvalla tässä pelaajia saa ostettua. Itse pelaan ManC:llä ja hommasin Iscon (10M), Walcottin (8M :eek:) ja Tellon (4M) ja muutamia muita prospecteja. Houkutus on kyllä suuri myydä esim. Nasri muualle kun vastineeksi tulee noita 30M+ tarjouksia. ;)

Rooneysta lähetin myös kyselyn naapurille mutta eivät kuulemma sitä myy... :D
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Vähän yllättävän halvalla tässä pelaajia saa ostettua. Itse pelaan ManC:llä ja hommasin Iscon (10M), Walcottin (8M :eek:) ja Tellon (4M) ja muutamia muita prospecteja. Houkutus on kyllä suuri myydä esim. Nasri muualle kun vastineeksi tulee noita 30M+ tarjouksia. ;)

Rooneysta lähetin myös kyselyn naapurille mutta eivät kuulemma sitä myy... :D

Riberyn hinta 41M :D meni kyllä tolkuton summa mut on kyl nii loistava pelaajakin että ajattelin satsata yhteen ukkoon kunnolla

edit: Chelsean kokoonpano on ilman vaihtojakin erittäin bueno :)
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Ite pelaan Millwalilla ja rahaa ei ole hirveitä summia käytettävissä niin olen tehnyt sopimuksen monen vapaan pelaajan kanssa. Sieltä löytyy joskus hyviäkin nuoria pelaajia, viimeisimpänä löytönä CM jonka kokonaisuus 70 ja kehittyy toki vielä paremmaksi.
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Itse tulee pelattua lahinna Online Career Clubissa. Meilla on 15 pelaajaa, joista puolet ovat tosi aktiivisia (lahes joka paiva). Jengi koostuu lahinna amerikkalaisista, kanadalaisista ja meksikolaisista pelaajista. Pelaan strikerina.

Jos teilla on hyvia vinkkeja hyokkaajan ideaali pituuteen, painoon, positioniin (playmaker/finisher/target man) niin niista olisi kiva kuulla, koska juttua netista on aika vahan loytynyt. Talla hetkella pituus on 5"11 (182cm) ja paino joku 176lb (reilu 80kg?). Playmakerista (jopa hyokkaajana) tykkaan kun dribbling nousee jo nyt perati 90:n ja kaukolaukaukset toimii hyvin.

Myos maalintekoon olisi kiva saada neuvoja etenkin paapallo tilanteissa mutta myos lapiajoissa (yleensa chippaan maalivahdin yli, kun niin usein onlinessa tulee maalivahti vastaan). Nyt on tullut viimeisteltya 55 maalia 115 pelissa (siis noin maali / 2 pelia). Tahan vaikuttaa kylla kuka meilla on playmakerina, silloin kun han osaa asiansa niin voi tulla hattutemppu ja silloin kun ei niin kovaa turhautumista kun tulee tehtya juoksuja ylos turhaan.

Valilla meilla tulee jo 11 pelaajan joukkueita vastaan ja silloin pelaaminen on ihan mielettoman hauskaa.

Ultimate Teamia tulee pelattua aika vahan. Jengi nayttaa seuraavanlaiselta:

Sirigu
Abate - Barzagli - Lucio - Criscito
Vidal - Pirlo - Marchisio
Sneijder (Cassano)
Welliton (Milito) Emenike

Seuraava ostos on varmaan Chiellini mutta siita joutuu 50000 pulittamaan. Hankintalistalla on myos Lavezzi (30000?).

Higuain, Gerrard ja Di Maria lahtivat myyntiin. Di Mariasta sai 40000.

En parjannyt enaa peleissa jossa alkoi tulla kunnon vauhtihirmuja vastaan, joten hommasin Emeniken ja Wellitonin, jotka pitavat nyt puolustuslinjaa pilkkanaan. Naita kahta voisin suositella kaikille aloittelijoille. Reilulla 10000 saa todella tuhoisan kaksikon (vaikeampaa heidan alapuolelleen on loytaa sopiva pelintekija).
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Minkä hiton takia pelaajia ei voi muokata Manager modessa? Siis kenkiä yms? Naurettavaa
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

EASFC -kaupassa oon mielestäni törmänny semmosee itemii ku Edit Career Pro.

En tuota Pro:n editointia etsinyt mutta kiitos kuitenkin sillä sieltähän löytyi sekin mitä hain. Ajattelinkin että ei voi olla niin tehty ettei voisi muokata careerissa kun muualla kuitenkin voi
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Onko kellään muulla tälläistä bugia että peli jäätyy ennen valikkoa ja näyttöön jää teksti "Updating EAS FC Catalogue..."?
 
Vastaus: FIFA 13 [PS3/X360]

Mikä olisi paras tapa pelata kaverin kanssa 2 vs 2 online matseja? online modes--> match lobbies--> 2 vs 2 näinkö ? kokeilin kutsua kaveria kun olin itse tuolla aulassa mutta kutsun avulla ei pääse suoraan samaan aulaan?! ja sitten kun olimme samassa aulassa niin loin pelin ja eihän siihen ketään joinannut 2min kuluessa ja meni takaisin aulaan... molemmilla siis ps3 ja netin kautta pelaamme
 
Ylös Bottom