FUT-kolikoiden myyminen on EA:n linjausten mukaisesti kielletty!
Tänne kaikki FIFA 14 Ultimate Team keskustelut!
Joku mode vois päivittää tähän tietoja itse pelimuodosta, minä en niitä jaksa nyt kaivella mutta tein ketjun kun alkoi Multi FIFA 14 ketjussa olla ininää siitä että menee pelkästään FUT:sta keskusteluksi.
Kauppaketjun vois tehdä vielä erikseen myös, uskon näiden ketjujen saavan suosiota kun aika moni änärin pelaaja siirtyy kuitenkin viimeistään kohta FIFA:n pariin.
Asiaan, sain aikamoisen aivopierun ja taidan kokeilla Götzeä strikerina!
Seuraa tärkeä tiedotus:
EA on ottanut kovat otteet käyttöön FUT-coinien myymisen ja ostamisen estämiseksi. Coinien ostaminen tai ostohalukkuudesta ilmoittaminen johtaa suoraan varoitukseen. Toisesta varoituksesta FUT Club resetoidaan, ja kolmannesta varoituksesta tulee pysyvä banni FIFAn nettipeliin. Kolikoiden myymisestä seuraa välittömästi pysyvä porttikielto KAIKKIIN EA:n verkkopeleihin.
Näin ollen kaikenlainen FUT-kolikoihin liittyvä kaupankäynti kielletään KonsoliFINissäkin välittömästi.
PS. HUT-kolikoiden suhteen tilanne on vielä epäselvä, mutta voi olla, että yhtä jyrkkä kielto on tulossa myös lätkän puolelle.
Lähde: Eurogamer
Tänne kaikki FIFA 14 Ultimate Team keskustelut!
Joku mode vois päivittää tähän tietoja itse pelimuodosta, minä en niitä jaksa nyt kaivella mutta tein ketjun kun alkoi Multi FIFA 14 ketjussa olla ininää siitä että menee pelkästään FUT:sta keskusteluksi.
Kauppaketjun vois tehdä vielä erikseen myös, uskon näiden ketjujen saavan suosiota kun aika moni änärin pelaaja siirtyy kuitenkin viimeistään kohta FIFA:n pariin.
Asiaan, sain aikamoisen aivopierun ja taidan kokeilla Götzeä strikerina!
Viimeksi muokannut moderaattori: