Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

mhart1

Well-Known Member
FUT-kolikoiden myyminen on EA:n linjausten mukaisesti kielletty!


Seuraa tärkeä tiedotus:

EA on ottanut kovat otteet käyttöön FUT-coinien myymisen ja ostamisen estämiseksi. Coinien ostaminen tai ostohalukkuudesta ilmoittaminen johtaa suoraan varoitukseen. Toisesta varoituksesta FUT Club resetoidaan, ja kolmannesta varoituksesta tulee pysyvä banni FIFAn nettipeliin. Kolikoiden myymisestä seuraa välittömästi pysyvä porttikielto KAIKKIIN EA:n verkkopeleihin.



Näin ollen kaikenlainen FUT-kolikoihin liittyvä kaupankäynti kielletään KonsoliFINissäkin välittömästi.

PS. HUT-kolikoiden suhteen tilanne on vielä epäselvä, mutta voi olla, että yhtä jyrkkä kielto on tulossa myös lätkän puolelle.

Lähde: Eurogamer

Tänne kaikki FIFA 14 Ultimate Team keskustelut!

Joku mode vois päivittää tähän tietoja itse pelimuodosta, minä en niitä jaksa nyt kaivella mutta tein ketjun kun alkoi Multi FIFA 14 ketjussa olla ininää siitä että menee pelkästään FUT:sta keskusteluksi. :)

Kauppaketjun vois tehdä vielä erikseen myös, uskon näiden ketjujen saavan suosiota kun aika moni änärin pelaaja siirtyy kuitenkin viimeistään kohta FIFA:n pariin. ;)

Asiaan, sain aikamoisen aivopierun ja taidan kokeilla Götzeä strikerina! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Jaahas.. 6-1 voitto ja jälleen kerran Ea päättää katkasta mun yhteyden ottelun loputtua... Ainakun voittamassa titleä niin poikkasee yhteyden, oli se sitten offline tai online ottelu.. Vähintään kerran päivässä näin käy. Onko yleistä muillakin? Hajoo pää tähän samalla tavalla kun änärin synkrovirheeseen, mutta tämä jopa pahempi kun saa itse häviön vaikka voittaisikin ottelun..
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Jaahas.. 6-1 voitto ja jälleen kerran Ea päättää katkasta mun yhteyden ottelun loputtua... Ainakun voittamassa titleä niin poikkasee yhteyden, oli se sitten offline tai online ottelu.. Vähintään kerran päivässä näin käy. Onko yleistä muillakin? Hajoo pää tähän samalla tavalla kun änärin synkrovirheeseen, mutta tämä jopa pahempi kun saa itse häviön vaikka voittaisikin ottelun..

Kyllä itelläkin joskus tuo yhteys katkeaa ja tietenkin silloin kun johtaa peliä, mutta ei kyllä tuu mieleen että ois ollut juuri kun on titleä saamassa, eikä läheskään joka päivä, ehkä kerran viikossa:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Kyllä itelläkin joskus tuo yhteys katkeaa ja tietenkin silloin kun johtaa peliä, mutta ei kyllä tuu mieleen että ois ollut juuri kun on titleä saamassa, eikä läheskään joka päivä, ehkä kerran viikossa:rolleyes:

On se kumma, että ainakun voittaa niin katkeaa, mutta kas kummaa sillonkun häviää niin eipä koskaan tuu tota.. Ja lähes joka kerta mulla katkee juuri näissä viimeisissä titlen ratkaisevissa peleissä. Tulee hieman kalliiksi se tappio, kun ei saakkaan title bonusta vaan pelkästään nousubonuksen. Tätä tapahtuu siis valehtelematta joka päivä, tänään jo toinen kerta. :/ Eikä kyllä omassakaan neitssä mitään vikaa ole, vaan tuntuu siltä, että Ea ei tahdo mun voittavan noita pelejä ja päättää sitten katkasta yhteyden. Eipä oo kovin mukavaa:s

Tuli nyt ostettua toi Tots Cahill ja kyllä ihan kovalta lisäykseltä vaikuttaa näin kahden pelin jälkeen. 6-1 ja 5-1 voitot näistä. Tosin tota toista ei siis laskettu min voitoksi, mutta kuitenkin :D
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Tuli nyt ostettua toi Tots Cahill ja kyllä ihan kovalta lisäykseltä vaikuttaa näin kahden pelin jälkeen.

Toi on kyllä kova kaveri. Sanoisin kanssa että jos kiinnostaa/on coinseja, kannattaa kokeilla TOTS Colemania rb paikalle. Pirun nopea, taitava ja vielä kaiken lisäksi hyvä puolustamaan sekä hyökkäämään :)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Toi on kyllä kova kaveri. Sanoisin kanssa että jos kiinnostaa/on coinseja, kannattaa kokeilla TOTS Colemania rb paikalle. Pirun nopea, taitava ja vielä kaiken lisäksi hyvä puolustamaan sekä hyökkäämään :)

No perhana, tuli juuri ostettua toi TOTS Azpilicueta LBksi, niin jäi enää 50k rahaa tilille. Eli hieman pitäs jaksaa kerättyä, että saisi tuon Colemanin kokeiluun :p
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Onkos kukaan testannu David Silvan normikorttia? Nyt kun hinnat on laskenut jonkin verran, niin ajattelin testata. Mutta onko se kenekään mielestä hintansa väärti? Kun esim Cazorlan saa monta kertaa halvemmalla, ihan vähän heikommilla statseilla mutta toisaalta paremmalla weak footilla.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Onkos kukaan testannu David Silvan normikorttia? Nyt kun hinnat on laskenut jonkin verran, niin ajattelin testata. Mutta onko se kenekään mielestä hintansa väärti? Kun esim Cazorlan saa monta kertaa halvemmalla, ihan vähän heikommilla statseilla mutta toisaalta paremmalla weak footilla.

Mulla oli hetken aikaa, eipä ollut hääppönen juuri tuon weak footin takia. Pelailetko bpl kokoonpanolla vai espanjalaisilla pelaajilla? Ja millä paikalle aattelit tuota istuttaa?
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mulla oli hetken aikaa, eipä ollut hääppönen juuri tuon weak footin takia. Pelailetko bpl kokoonpanolla vai espanjalaisilla pelaajilla? Ja millä paikalle aattelit tuota istuttaa?
BPL - teamilla tällä hetkellä. Kokoonpanona toimii 4-2-3-1 (2). Tossa formationissa on kyllä CAM aika suuressa roolissa, eli ajattelin että siihen olis hyvä panostaa.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

BPL - teamilla tällä hetkellä. Kokoonpanona toimii 4-2-3-1 (2). Tossa formationissa on kyllä CAM aika suuressa roolissa, eli ajattelin että siihen olis hyvä panostaa.

Itselläni tällä hetkellä RVP Camin paikalla. Huikeeta jälkeä tulee tolta tontilta. Liian hidas kaveri kärjeksi, mutta Camin tontille kuin luotu. Ekaan peliin iskin kaverilla 5häkkiä, jonka jälkeen vähän on tahti hiipunut, mutta kuitenkin 21 peliin 13+7 tehot on mielestäni ihan kiitettävät:) Eikä maksakkaan kuin alle 50k!
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Itselläni tällä hetkellä RVP Camin paikalla. Huikeeta jälkeä tulee tolta tontilta. Liian hidas kaveri kärjeksi, mutta Camin tontille kuin luotu. Ekaan peliin iskin kaverilla 5häkkiä, jonka jälkeen vähän on tahti hiipunut, mutta kuitenkin 21 peliin 13+7 tehot on mielestäni ihan kiitettävät:) Eikä maksakkaan kuin alle 50k!
Kiitos ehdotuksesta. Voisi kyllä testata RVP:tä CAM:inä, en oo tässä fifassa vielä sitä testannutkaan. Rooney oli mielestäni melkein täydellinen CAM, tuohon muodostelmaan. Mutta sen High/High workratet tekee siitä suhteellisen ärsyttävän, ku kaveri on aina väärässä paikassa.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Kiitos ehdotuksesta. Voisi kyllä testata RVP:tä CAM:inä, en oo tässä fifassa vielä sitä testannutkaan. Rooney oli mielestäni melkein täydellinen CAM, tuohon muodostelmaan. Mutta sen High/High workratet tekee siitä suhteellisen ärsyttävän, ku kaveri on aina väärässä paikassa.

Eipä mitään! Suosittelen lämpimästi! RVP:llä on niin huikea laukaus, että kun pääsee vähän kauempaakin lataamaan, niim kyllä pitäis verkko soida. Muutenkin sijoittuminen on huippuluokkaa, välillä kaveri ilmestyy kuin tyhjistä ja iskee pallon ribarista helposti verkkoon. Myös pääpeli toimii jos on tarve. Ainoa miinus on, että vaikka dribbling suht korkea ja skill movesit näyttää 4 tähteä, niin ainakaan ittellä ei oikein kikkailu tunnu onnistuvan. Muuten loistava pelaaja kaikin puolin :)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

TOTS Ramsey CAMiks ehdottomasti vaan jos on coinsseja! On nimittäin paras CM/CAM millä oon pelannut. Kortin statseistakin jo näkee ettei voi olla muutakuin hyvä;)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Joo TOTS Rambon statseja katsoin tosta Futheadista ja aika tappaja statsit näyttää kaverilla olevan. Mutta tollakin on High/High, niin vähän epäilyttää. Mutta toisaalta Ramseylla on myös hyvät puolustus statsit (toisinkuin Rooneylla). Mutta ensiksi voisi RVP:tä testata, ku jonkin verran halvempi kumminkin.
Entäs onkos kukaan testannu TOTS Lallanaa? Näyttää kyllä aika hyvältä CAM:ksi, varsinkin jos tykkää dribblailla.

Ja Tonzaa, tarkoititko tolla pelin katkemisella sellaista että olet juuri pelannut pelin normaalisti loppuun ja juurikuin olet pääsemässä siihen valikkoon jossa näkyy pelin statsit, niin lennät ulos FUT:ista (muttet EA servereiltä) ja kun menet takasin FUT:iin niin tulee ''Did not finish...'' ilmoitus? Itselleni on pari kertaa näin käyny kun olen pelin voittanu ja aika helvetin vihaseksihan se aina tekee. :D
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Ja Tonzaa, tarkoititko tolla pelin katkemisella sellaista että olet juuri pelannut pelin normaalisti loppuun ja juurikuin olet pääsemässä siihen valikkoon jossa näkyy pelin statsit, niin lennät ulos FUT:ista (muttet EA servereiltä) ja kun menet takasin FUT:iin niin tulee ''Did not finish...'' ilmoitus? Itselleni on pari kertaa näin käyny kun olen pelin voittanu ja aika helvetin vihaseksihan se aina tekee. :D

Juuri tuota tarkoitan! Niin raivostuttavaa, kun kauheella vaivalla on voittamassa titlen tai turnauksen, niin ea puuttuu peliin ja tekee mestaruudesta vain unelmaa. Jos on kerran näinkin yleinen homma, niin miksei saakeli voida korjata tota vikaa.. Eipä muistaakseni Fifa 13ssa ollut mitään vastaavaa, vai muistanko väärin?
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Ei kyllä tollasta itselläni vastaan 13:ssa minun muistaakseni tullu. Milläs alustalla pelaat? Itse pelaan PS4:sella.
Joka kerta kun tota mulle on tapahtunu, niin kyseessä on ollut juuri division pelimuoto. Turnauksia pelatessa tota ongelmaa ei ole tullut vastaan, siinä vois kyllä alkaa ohjaimet lentelemään jos finaalissa toi tulis. :D
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Ei kyllä tollasta itselläni vastaan 13:ssa minun muistaakseni tullu. Milläs alustalla pelaat? Itse pelaan PS4:sella.
Joka kerta kun tota mulle on tapahtunu, niin kyseessä on ollut juuri division pelimuoto. Turnauksia pelatessa tota ongelmaa ei ole tullut vastaan, siinä vois kyllä alkaa ohjaimet lentelemään jos finaalissa toi tulis. :D

Ite pelailen ps3sella. Ja siis kyllä molemmissa muodoissa tapahtuu tota samaa. Tosin en ole nettiturnauksia pelannut, vaan pelkästään offlineturnauksia, joissa myös katkeilee samaan tapaan kuin noissa divisionpeleissä. Divaripeleissä katkeilee lähestulkoon joka divarin aikana ainakin kerran. Offlinessa sentään saa pelata saman pelin vielä uusiksi, vaikkakin sopparit menee. Sekin kuitenkin tosi ärsyttävää, kun ekana voittaa helposti jonkun Chelsean Ultimatella, sitten katkee se yhteys ja joutuu pelaa uusiks ja seuraavan kerran häviääkin sen ottelun.. Menee kyllä kieltämättä hermo tähän :/
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Entäs onkos kukaan testannu TOTS Lallanaa? Näyttää kyllä aika hyvältä CAM:ksi, varsinkin jos tykkää dribblailla.

Mulla oli myös se TOTS lallana mutta ei oikee säväyttänyt, Ramseyllä taitaa olla 84 strenght ja Lallanalla taas joku 60, ja 89 dribling Ramseylla riittää hyvin, ja shot power ja long shots taitaa olla jotain 95 mikä on täydellinen CAMille, tein sillä vaparistakin maalin jostain 40yardista:cool:, itseäni ei oo noi high/high workratet haitannut paitsi kun pidin sitä CM paikalla. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Siis mitähän helvettiä oikeesti.. Tää on ihan naurettavaa. Domaan peliä huolella ja meen 1-0 johtoon. Noh, kaveri on ihan purjeissa , mut saa sit kauheella tsägällä tasotuksen. Tän jälkee lähtee heti pois pelistä, ja peli mitätöidään?? Siis jos kaveri lähtee pois, niin tottakai mun pitäis saada voitto siitä? Eipä tässä touhussa oo mitään järkeä taas.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Joo toi on myös helvetin ärsyttävää, kun vastustaja lähtee pois jos on tasapeli, niin siitä ei saa mitään.

Mitäs mieltä muuten olette, että kannattaako nyt ostaa noita vähän kalliimpia pelaajia, vai kannattaako odottaa pari päivää? Kun La Liga TOTS:it tulee tänään, niin veikkaan että hinnat on laskenut jonkin verran tässä parin päivän päästä.
 
Ylös Bottom