Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Minkäköhän takia EA laskee coinsien ostamisen huijaamiseksi, mutta pakkojen osto on ok... Ei ihan mene läpi nämä selitykset tyyliin että rahan käytöllä saa epäreilun hyödyn, kun tämän pelimuodon tarkoitus on saada pelaajat käyttämään rahaa, mutta tietysti pakkoihin.

Tämähän on toisiks paras uutinen mitä voi FUTtiin liittyä. Manuaalit ois se paras uutinen.

Pelimoodin parasta antia on kuitenkin se vaihe kun joukkue ei ole vielä täydellinen. Raha on tiukassa ja pelaava kokoonpano tarvisi raapia seuraavaan otteluun kasaan kapeasta ringistä. Ois kiva että heti ei ole kaikilla "parhaat" pelaajat käytössä ja tämä tuskan ja työn määrä näkyisi vastustajanki kokoonpanosta vielä muutama divariakin ylempänä.

Kaiken ylimääräsen materian myyminen pelin sisällä pelintekijän toimesta on pelkkää rahastusta. Meidän kapitalistiseen järjestelmään kuuluu että yhtiö saa rahastaa mutta ei kuluttaja.

Hyvä että rajottaa näitä coinssihuoraajia tästä pelistä pois. Mun mielestä vois poistaa noi oikean rahan rahalliset pakatkin. Coinssit pitää ansaita pelaamalla ja pelaajat/paketit ostetaan ansaituilla rahoilla.
 
Tämähän on toisiks paras uutinen mitä voi FUTtiin liittyä. Manuaalit ois se paras uutinen.

Pelimoodin parasta antia on kuitenkin se vaihe kun joukkue ei ole vielä täydellinen. Raha on tiukassa ja pelaava kokoonpano tarvisi raapia seuraavaan otteluun kasaan kapeasta ringistä. Ois kiva että heti ei ole kaikilla "parhaat" pelaajat käytössä ja tämä tuskan ja työn määrä näkyisi vastustajanki kokoonpanosta vielä muutama divariakin ylempänä.

Kaiken ylimääräsen materian myyminen pelin sisällä pelintekijän toimesta on pelkkää rahastusta. Meidän kapitalistiseen järjestelmään kuuluu että yhtiö saa rahastaa mutta ei kuluttaja.

Hyvä että rajottaa näitä coinssihuoraajia tästä pelistä pois. Mun mielestä vois poistaa noi oikean rahan rahalliset pakatkin. Coinssit pitää ansaita pelaamalla ja pelaajat/paketit ostetaan ansaituilla rahoilla.
Samaa mieltä, paitsi että manuaaleilla en halua ruveta pelaamaan ja paras uudistus olisi se että pakkojen osto rahalla poistettaisiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Ketään 19 levelistä täällä, joka haluisi lahjoittaa mulle ton että voi muokata pelaajia uramoodissa (edit player)? Voin lahjoittaa jotain takaisin! PS4:llä pelaan. PSN ID: Equinox-_-x

Voisin lahjoittaa sen sulle, laitoin ystäväpyynnön tulemaan, jotta voin lahjoittaa sen.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Tämähän on toisiks paras uutinen mitä voi FUTtiin liittyä. Manuaalit ois se paras uutinen.

Pelimoodin parasta antia on kuitenkin se vaihe kun joukkue ei ole vielä täydellinen. Raha on tiukassa ja pelaava kokoonpano tarvisi raapia seuraavaan otteluun kasaan kapeasta ringistä. Ois kiva että heti ei ole kaikilla "parhaat" pelaajat käytössä ja tämä tuskan ja työn määrä näkyisi vastustajanki kokoonpanosta vielä muutama divariakin ylempänä.

Kaiken ylimääräsen materian myyminen pelin sisällä pelintekijän toimesta on pelkkää rahastusta. Meidän kapitalistiseen järjestelmään kuuluu että yhtiö saa rahastaa mutta ei kuluttaja.

Hyvä että rajottaa näitä coinssihuoraajia tästä pelistä pois. Mun mielestä vois poistaa noi oikean rahan rahalliset pakatkin. Coinssit pitää ansaita pelaamalla ja pelaajat/paketit ostetaan ansaituilla rahoilla.

Boldattu.

Tämä jos joku tekisi pelistä mielenkiintoisemman ja kokoonpanoista yksilöllisemmät. Ainakin alkuvaiheessa. Mutta raha ratkaisee. Euroilla ostettavat pakat eivät ole lähdössä minnekkään, sen luokan miljoonabisneksestä on käsittääkseni kuitenkin kysymys.

Sit nykysestä tiimistä, tuo vihreä Müller on CM positiossa aivan tappava. Loistava all rounder ja HIGH/HIGH workrate loistaa, kaveri on ympäri kenttää joka paikassa aina! :) Nyt alkaa olla myöty lähes kaikki turhake, ja biddailin tänään IF Schweinsteigerin tiimiin normaalin kultakortin tilalle. Lisäksi vihreä 88 Hummels päivitettty 89 overall versioon.

Tällä tiimillä pelaillu nyt sen mitä oon kerinnyt, kiirusta pitää muulla rintamalla. Santtu jos luet tän niin koitan keretä tsekkailla vähän tuota Eredivisie jengin montage videoita, ei oo striimejäkään kerennyt tsekkailemaan pitkilleen. Toivottavasti vielä jotain kivaa striimintynkää tiedossa, edes viikonlopppuna! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Tällä tiimillä pelaillu nyt sen mitä oon kerinnyt, kiirusta pitää muulla rintamalla. Santtu jos luet tän niin koitan keretä tsekkailla vähän tuota Eredivisie jengin montage videoita, ei oo striimejäkään kerennyt tsekkailemaan pitkilleen. Toivottavasti vielä jotain kivaa striimintynkää tiedossa, edes viikonlopppuna! ;)

Hyvännäköinen joukkue ;) Mutta missä on Gundogan tai Draxler? Gotze ei jostain syystä tehnyt muhun missään vaiheessa Fifaa vaikutusta. Joo, ei mitään hätää. :) Striimejä en ole hirveästi ehtinyt järjestää, kun työ on aikalailla nyt kevääseen asti iltapainotteista. Perjantaina on kuitenkin aamuvuoro, joten perjantai ilta on mitä luultavammin pyhitetty striimipäiväksi. :) Muutoin aikalailla menee viikonloppu striimailuksi. Nuorisotyössä meillä on aika usein su ja ma vapaapäiviä, joten niistä voi päätellä aika pitkälti striimaus ajankohdat. Arkisin klo 22 jälkeen taitaa olla aika turha enään aloittaa, kun suurin osa katsojakunnasta on menossa koijaamaan, kun itse pääsee kotiin.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Hyvännäköinen joukkue ;) Mutta missä on Gundogan tai Draxler? Gotze ei jostain syystä tehnyt muhun missään vaiheessa Fifaa vaikutusta. Joo, ei mitään hätää. :) Striimejä en ole hirveästi ehtinyt järjestää, kun työ on aikalailla nyt kevääseen asti iltapainotteista. Perjantaina on kuitenkin aamuvuoro, joten perjantai ilta on mitä luultavammin pyhitetty striimipäiväksi. :) Muutoin aikalailla menee viikonloppu striimailuksi. Nuorisotyössä meillä on aika usein su ja ma vapaapäiviä, joten niistä voi päätellä aika pitkälti striimaus ajankohdat. Arkisin klo 22 jälkeen taitaa olla aika turha enään aloittaa, kun suurin osa katsojakunnasta on menossa koijaamaan, kun itse pääsee kotiin.
Itellä ei tuo Gundogan sytytä, ei kuulu suosikkeihin IRL mutta perhana, Draxler on ehdottomasti ostettava vähintään reserveihin kunhan muutama soppari myy! NIIN tiukilla on kolikot tällä hetkellä ja consujen myynti on rasittavaa! :)

Perus silver Meyer oli aika hyvä mielestäni mitä aina vaihdosta tullut. Se mitä tulee Götzeen niin mulla se on aivan mainio. Joitain pelejä hukassa mut kaverin laukaus on pelitilantessa luokkaa 90 vaikka statsit muuta väittääkin! Tällä hetkellä heikoin lenkki on helposti tuo Auba tuolla kärjessä kun oma pelityyli ei ruoki sitä missä se on hyvä tässä pelissä. Toisinaan väläyttelee sekin ja on sen verran pätevä että ei muuta ole tarvinnut miettiä. Topparit hävii ehkä turhan paljon pääpalloja mikä rasittaa kun ovat kuitenkin oikeasti maailman parhaita toppareita. Ramosit ja Silvat jää kakkoseks iha helposti. </troll> ;)
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Ehdottomasti suosittelen testaamaan Draxleria. Mielestäni ylivoimasesti paras CAM tässä pelissä. Kaverin veto on ihan naurettavan ylivoimainen, varsinkin kun sillä on 5 tähden weak foot. Myös dribbling on todella hunajaista Draxlerillä ja hän on yllättävän vahva ja puskee myös yllättävän hyvin. Kannattaa myös testata sitä ST:na. Paras Bundesliga ST jota olen testannut, jos ei oteta huomioon TOTS Lewandowskia.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Aion ehdottomasti testata Draxleria kärjessä! Mainio idea, varsinkin kun tuo CAM positio on jo varattu aikalailla!
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Olikos sulla tää ps3 versiona? Jos on niin oisko kiinnostusta ottaa ystävyysottelua?:p

Joo, on kyl PS3 versio. Voin ottaa kyllä tässä joku päivä jos satutaan yhdessä onlineen. Oon iltavuoroissa tää ja huominen päivä, ja sit yövuoroissa la ja su joten raon löytyminen voi olla hankalaa, mut kun lisäät mut kaveriksi niin sieltäpä sitä sit näkee kun ollaan yhtäaikaa onlinessa! PSN ID: mhart123
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Joo, on kyl PS3 versio. Voin ottaa kyllä tässä joku päivä jos satutaan yhdessä onlineen. Oon iltavuoroissa tää ja huominen päivä, ja sit yövuoroissa la ja su joten raon löytyminen voi olla hankalaa, mut kun lisäät mut kaveriksi niin sieltäpä sitä sit näkee kun ollaan yhtäaikaa onlinessa! PSN ID: mhart123
Juu selvä homma, lisään sitten ku kerkeen itekki pleikkarin ääreen!:)
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Cool.

Muuten, puhuin tuossa aikaisemmin siitä että FUT/HUT paketit jne muu rahalla ostettava tavara on miljoonaluokan bisnes.

Olin väärässä.

http://news.futhead.com/posts/fut/29430-ea-make-fortunes-from-dlc

:eek:

Täysin rahan takiahan toi koko kolikkokauppa-bänni pistettiin päälle. EA käärii miljoonia (miljardeja) pakkamyynnillään ja netistä ostettavat kolikot syövät tuota bisnestä paljon. Olinkin jo kauan odottanut hetkeä, jolloin EA puuttuu netin kolikkomyntiin. En kuitenkaan näe, miten yksittäisen ihmisen kohdalla EA tuota voisi valvoa. Lähinnä pyrkivät varmaan kitkemään isot kolikkoja myyvät saitit.

Niin ja Kfinin Fifa-aiheisista ketjuista taisi tulla ton bännin myötä paaaljon miellyttävämpiä luettavia. :) Muutenkin kielto on mielestäni ihan kiva juttu, vaikka loppujen lopuksi raha on ainoa syy, miksi se alun alkaen asetettiin.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

EA teki vuonna 2013 n. 400 miljoonan dollarin voitot FIFA, NHL ja Madden pakkamyynneillä
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

EA teki vuonna 2013 n. 400 miljoonan dollarin voitot FIFA, NHL ja Madden pakkamyynneillä

Joo, sairaita lukemia. Ite kuvittelin tän olevan kymmenien miljoonien bisnes mutta että BILJOONAN. Jessus. Tuhat miljoonaa... lol.

Voi kun olisin vielä nuori, ja EA:n poika. Vois kysellä viikonloppuna että heitäks pari millii viikkorahaa et pääsee vähän pörräämään! :)
 
Ylös Bottom