Vastaus: FIFA 14
Tottakai veskari tulee mukaan kulmapotkuun jos on ultra attacking päällä, ihan niinkuin oikeassa elämässäkin.
Ja samanlailla edelleen päästää puikoista syötön eli R1 pleikalla ja boksilla RB pohjassa
Tuli sitten tämmöinen tilanne vastaan, kun yritin kovasti tasoittaa peliä aika lopussa, eli joku 85 min jäljellä. Sain kulman ja annoin sen normaalisti. No, vastustajalle pallo ja kaveri lähtee juoksemaan toiseen päähän mun pakki melkein rinnalla. Aattelin, että väsyy varmasti ja saan pallon helposti pois. Eikä mitä kaverin laukoo jostain 40 metristä ja pallo maaliin...sitten huomaankin jonkun mustapukusen kaverin lönkyttelevän perässä. Mun veska !? Loppu se pelaaminen siihen. Onko jotain näppäinkomentoa tohon, että veska tulee kulmatilanteeseen mukaan vai vaikuttaako attack säätimen oleminen tapissa ? Ei ole ennen käynyt näin
Ja olen yrittänyt googlailla sitä näppäintä, että saa syötön menemään jalkojen välistä. Fifa 13:ssa oli muistaakseni rb nappi. Ja siis xboksilla pelaan. Kiitos
Tottakai veskari tulee mukaan kulmapotkuun jos on ultra attacking päällä, ihan niinkuin oikeassa elämässäkin.
Ja samanlailla edelleen päästää puikoista syötön eli R1 pleikalla ja boksilla RB pohjassa