Vastaus: FIFA 14
Nyt tulee taas vähän ehkä tyhmiä kysymyksiä:
Mistä noita work rateja pääsee säätämään, jos mistään?
Onko tuohon olemassa jotain parasta muodostelmaa? Itselläni tällä hetkellä 3-4-3.
Onko custom taktiikoihin jotain vinkkejä? Hyökkäykseen / puolustukseen? Olen nyt säätänyt puolustuksessa pressuren ja aggren melko minimiin, jotta ei pääsisi niin helposti noilla pystysyötöillä ohitse. Mutta vaikuttaako se sitten siihen, ettei pelaajat tee mitään sen eteen että saisi pallon pois vastustajalta. Tuntuu että kun itse syöttelen, niin siinä on heti joku vihulainen kimpussa.
Eto'o ei sovi kemioiden puolesta ollenkaan joukkueeseen, kannattaisiko silti kokeilla, vaikka menee viivat punaiselle? Joukkueessa kaikki Espanjan liigasta...
Jos Futtia pelaat niin workratet aika tärkeitä ainakin PS4 versiossa eli ne kannattaa tsekata, ja ite kyllä joutuu väkisinki käyttää välillä tota korkeeta läpisyöttöä kun ei muutakaan saa aikaseks. Tykkään pelata barcelona tyylillä mutta kun välillä tuntuu että vastustajalla joku 27 pelaajaa kentällä eikä pysty tekemään yhtään mitään kuin L+kolmio ja perään. Suosittelen kokeilemaan Eto'ota kärjessä, on nimittäin jäätävän hyvä.
ps. Paulinho vastaa YV
Nyt tulee taas vähän ehkä tyhmiä kysymyksiä:
Mistä noita work rateja pääsee säätämään, jos mistään?
Onko tuohon olemassa jotain parasta muodostelmaa? Itselläni tällä hetkellä 3-4-3.
Onko custom taktiikoihin jotain vinkkejä? Hyökkäykseen / puolustukseen? Olen nyt säätänyt puolustuksessa pressuren ja aggren melko minimiin, jotta ei pääsisi niin helposti noilla pystysyötöillä ohitse. Mutta vaikuttaako se sitten siihen, ettei pelaajat tee mitään sen eteen että saisi pallon pois vastustajalta. Tuntuu että kun itse syöttelen, niin siinä on heti joku vihulainen kimpussa.
Eto'o ei sovi kemioiden puolesta ollenkaan joukkueeseen, kannattaisiko silti kokeilla, vaikka menee viivat punaiselle? Joukkueessa kaikki Espanjan liigasta...