Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 14

Jos Futtia pelaat niin workratet aika tärkeitä ainakin PS4 versiossa eli ne kannattaa tsekata, ja ite kyllä joutuu väkisinki käyttää välillä tota korkeeta läpisyöttöä kun ei muutakaan saa aikaseks. Tykkään pelata barcelona tyylillä mutta kun välillä tuntuu että vastustajalla joku 27 pelaajaa kentällä eikä pysty tekemään yhtään mitään kuin L+kolmio ja perään. Suosittelen kokeilemaan Eto'ota kärjessä, on nimittäin jäätävän hyvä.

ps. Paulinho vastaa YV:)

Nyt tulee taas vähän ehkä tyhmiä kysymyksiä::)
Mistä noita work rateja pääsee säätämään, jos mistään?
Onko tuohon olemassa jotain parasta muodostelmaa? Itselläni tällä hetkellä 3-4-3.
Onko custom taktiikoihin jotain vinkkejä? Hyökkäykseen / puolustukseen? Olen nyt säätänyt puolustuksessa pressuren ja aggren melko minimiin, jotta ei pääsisi niin helposti noilla pystysyötöillä ohitse. Mutta vaikuttaako se sitten siihen, ettei pelaajat tee mitään sen eteen että saisi pallon pois vastustajalta. Tuntuu että kun itse syöttelen, niin siinä on heti joku vihulainen kimpussa.
Eto'o ei sovi kemioiden puolesta ollenkaan joukkueeseen, kannattaisiko silti kokeilla, vaikka menee viivat punaiselle? Joukkueessa kaikki Espanjan liigasta...
 
Vastaus: FIFA 14

Nyt tulee taas vähän ehkä tyhmiä kysymyksiä::)
Mistä noita work rateja pääsee säätämään, jos mistään?
Onko tuohon olemassa jotain parasta muodostelmaa? Itselläni tällä hetkellä 3-4-3.
Onko custom taktiikoihin jotain vinkkejä? Hyökkäykseen / puolustukseen? Olen nyt säätänyt puolustuksessa pressuren ja aggren melko minimiin, jotta ei pääsisi niin helposti noilla pystysyötöillä ohitse. Mutta vaikuttaako se sitten siihen, ettei pelaajat tee mitään sen eteen että saisi pallon pois vastustajalta. Tuntuu että kun itse syöttelen, niin siinä on heti joku vihulainen kimpussa.
Eto'o ei sovi kemioiden puolesta ollenkaan joukkueeseen, kannattaisiko silti kokeilla, vaikka menee viivat punaiselle? Joukkueessa kaikki Espanjan liigasta...

Workratet on pelaajakohtaisia ja niitä on hyvä tsekkailla esim. futheadin sivuilta pelaajakorteista, mutta näkeehän ne tietenki pelin kauttakin. Ne vaikuttaa alas-/ylöspäin suuntautuviin juoksuihin eli jos esimerkiksi haluaa, että hyökkäyspään pelaajat tekee pystyjuoksuja niin silloin valitaan sellaiset pelaajat, joilla on high attacking work rate. Target-miehellä voisi olla low attacking work rate, mutta semmoista en oo vielä itseni lisäksi nähny kenenkään käyttävän.

Ite oon estäny ainakin kohtuu hyvin nuo pystypallot hyvillä puolustavilla keskikenttäpelaajilla ja kohtuu nopeilla ja pitkillä toppareilla. Keskikentällä, kun jo häiritsee niitä syöttöyrityksiä niin ei ainakaan keskeltä mene kaikki läpi. Eilen kyllä tuli taas pari semmosta rahalla ostettua joukkuetta vastaan, että oli ihan sama mitä teki niin aina ne pääs läpi ja jokainen veto maaliin. Possession oli 70/30 ja laukaukset 17/5 ja silti hävisin 2-5. Tuleepahan ps4:lle muutakin käyttöä ku loppuu mielenkiinto tuohon fifaan tällä menolla. Vielä on riittävän iso osa peleistä ollut ihan mukavaa vääntöä, mutta pikkuhiljaa divisioonia kivutessa (nyt 6 menossa) tosiaan tuntuu, että tulee aina vaan tympeämpiä vastustajia vastaan.
 
Vastaus: FIFA 14

Nyt tulee taas vähän ehkä tyhmiä kysymyksiä::)
Mistä noita work rateja pääsee säätämään, jos mistään?
Onko tuohon olemassa jotain parasta muodostelmaa? Itselläni tällä hetkellä 3-4-3.
Onko custom taktiikoihin jotain vinkkejä? Hyökkäykseen / puolustukseen? Olen nyt säätänyt puolustuksessa pressuren ja aggren melko minimiin, jotta ei pääsisi niin helposti noilla pystysyötöillä ohitse. Mutta vaikuttaako se sitten siihen, ettei pelaajat tee mitään sen eteen että saisi pallon pois vastustajalta. Tuntuu että kun itse syöttelen, niin siinä on heti joku vihulainen kimpussa.
Eto'o ei sovi kemioiden puolesta ollenkaan joukkueeseen, kannattaisiko silti kokeilla, vaikka menee viivat punaiselle? Joukkueessa kaikki Espanjan liigasta...

Sinuna vaihtaisin tuon 3-4-3 taktiikan pois, koska jos sulla on vaikka Pique ja Ramos niin molemmilla on High/Med workratet elikkä vastustajat varmasti pääsee helposti läpi, koska pakit on kokoajan hyökkäyksessä mukana ja ei ole laitapakkeja puollustuksessa tai CDM:ää. 4-3-3(2), 4-1-2-1-2 ja 3-5-2 oikeastaan ainoat taktiikat mitä itse käytän ja toimii hyvin. Workratet näkee kun pelaajan kohalla painaa R3 eli oikeaa tattia, toppareilla mulla aina korkeintaan med/med, parhaat ovat low/high tai med/high. Hyökkääjillä paras workrate mun mielestä on high/low kuten Aguerolla tai Pedrolla jne. Ja jos on nopea kärki niin L1+X syöttö jollekkin alemmalle pelaajalle kärjellä niin se lähtee juoksemaan ylöspäin ja sitte vaa L1+kolmio niin aika varma läpiajo jos ei vastustaja ole mikään kummoinen.. Ja ei kannata kokeilla Etoota jos et saa kemiaa sille.
 
Vastaus: FIFA 14

Sinuna vaihtaisin tuon 3-4-3 taktiikan pois, koska jos sulla on vaikka Pique ja Ramos niin molemmilla on High/Med workratet elikkä vastustajat varmasti pääsee helposti läpi, koska pakit on kokoajan hyökkäyksessä mukana ja ei ole laitapakkeja puollustuksessa tai CDM:ää. 4-3-3(2), 4-1-2-1-2 ja 3-5-2 oikeastaan ainoat taktiikat mitä itse käytän ja toimii hyvin. Workratet näkee kun pelaajan kohalla painaa R3 eli oikeaa tattia, toppareilla mulla aina korkeintaan med/med, parhaat ovat low/high tai med/high. Hyökkääjillä paras workrate mun mielestä on high/low kuten Aguerolla tai Pedrolla jne. Ja jos on nopea kärki niin L1+X syöttö jollekkin alemmalle pelaajalle kärjellä niin se lähtee juoksemaan ylöspäin ja sitte vaa L1+kolmio niin aika varma läpiajo jos ei vastustaja ole mikään kummoinen.. Ja ei kannata kokeilla Etoota jos et saa kemiaa sille.

Samoilla linjoilla ryhmityksen suhteen. Periaatteessa kaikki toimii kyllä, mutta pitää myös osata pelata niiden mukaisesti. Nuo kolmen topparit ryhmitykset on aika heikkoja nopeita laitureita vastaan, varsinki jos keskikenttäpelaajat tykkää hyökätä. 4-1-2-1-2 on aika hyvin balanssissa puolustuksen ja hyökkäyksen suhteen eli sitä kannattaa ainakin alkuun kokeilla. Ite pelaan 4-2-3-1 (2):lla, joka on joittenki makuun ehkä jo liian puolustusvoittonen, mutta toisaalta pelit on helpompi voittaa kun omissa ei soi niin paljoa. Mulla on toinen CDM vähän niinku kolmas toppari (Javi Martinez), jolloin varsinaiset topparit saa roikkua alempana pystysyöttöjen varalta. Toinen CDM (Gündogan) on taas nopea ja hyökkäävämpi pelaaja ja aika usein maalintekotilanteissa mukana. Yksinäisenä kärkenä hyvä pääpelaaja (Manzukic/Kiessling), joka jakaa palloja laitureille ja CAM:lle, jotka tekee pääosin maalit. Eilen investoin tosin Lewandowskiin läjän kolikoita ja muutaman pelin perusteella piti palata käyttämään noita isompia jässiköitä. Jokainen taktiikka vaatii siis sopivat pelaajat ja halvemmillakin pärjää, kun osaa sovittaa pelitavan pelaajille sopivaksi.

Jännä juttu kun toissapäivänä olin jo heittää pelilevyn roskiin niin eilen tuli pelattua 6 erittäin hyvää ja tasaväkistä matsia. Taitaa olla niinku pokerin kanssa, että pitäs tajuta lopettaa aina heti kun ei suju :)

Ryhmityksistä ja work rateista hyvä ohje: http://www.fifauteam.com/fifa-14-ultimate-team-formations-guide/
 
Vastaus: FIFA 14

Uramoodissa Sydney Fc:n matka kohti mestaruutta tyssäsi välierään, Jatkopahvi Argentiinan kanssa tehty ja Confederations Cup alkoi taspelillä Koreaa vastaan.
 
Vastaus: FIFA 14

Ensimmäiselle 5€/100k coinseja,(myynnissä siis 3miljoonaa yhteensä)Ultimate Teamissa, yhteydenotot yksityisviestillä!
Myyjällä pankkina OP.
 
Vastaus: FIFA 14

Eikö kukaan oikeasti halua ostaa kolikoita? NHL pucksit meni niin hyvin kaupaksi. Oisko kellään ehdottaa mitään foorumeita missä voisi mennä kaupaksi?
 
Vastaus: FIFA 14

Miten toimitus tapahtuu? Sulla ei ole palautteita yhtään vielä?

Eilen myin 100€:lla paulinho87:lle miljoona kolikkoa ja NHL14:ssa olen myynyt noin 200€:lla yhteensä... Toimitus siis tapahtuu siten, että annan tilinumeroni ja siirrät summan sinne ja kun rahat on tilillä (tai screenshot lähetyksestä) niin laitat jonkun kortin myyntiin ja käyn ostamassa sen sopimallamme summalla.
 
Vastaus: FIFA 14

Eilen myin 100€:lla paulinho87:lle miljoona kolikkoa ja NHL14:ssa olen myynyt noin 200€:lla yhteensä... Toimitus siis tapahtuu siten, että annan tilinumeroni ja siirrät summan sinne ja kun rahat on tilillä (tai screenshot lähetyksestä) niin laitat jonkun kortin myyntiin ja käyn ostamassa sen sopimallamme summalla.
onko alustalla väliä? Mulla on ps4 itellä.
 
Vastaus: FIFA 14

Nyt on tullu viime aikoina hakattua oikein kunnolla tuota FUTtia ja siksi kyselisin porukkaa, jotka ois kiinnostuneita lisäämään mut kaveriksi, että voitais ottaa harkkamatseja ja pelailla CO-OP seasonsii yms. Aika yksin tullu tähän asti hakattuu tätä Fifaa, mutta olis kiva pelailla jonkun suomalaisen jantterin kanssa hyvii matsei :))
PSN on DozEri.
 
Vastaus: FIFA 14

Miten jotkut saa noita coinseja kerättyä? Tuntuu vähän vaikealta kun kaikki coinsit menee noihin Contracteihin tai muihin consumable kortteihin. Treidaaminen on aika vaikeeta kun ei ole varaa ostaa pelaajia. jos joku suostuu myymään coinseja halvalla, niin voisin ostaa pois.
 
Vastaus: FIFA 14

Uramoodissa yksi kausi jälleen takana, Sydney Fc häviää aussiliigan finaalin, Argentiina hävisi välierän ja pronssimatsin Confederations Cupissa. MM-kisat alkoivat tasapelillä Sveitsiä vastaan.
Onko uramoodissa bugi, joka estää seuran vaihtamisen kesken sopimuskauden:confused:? Törmäsin simulointibugiin, peli simuloi kalenteria vain päivän kerrallaan. :mad:
 
Vastaus: FIFA 14

Jos jollain ois noita fut kolikoita myytävänä ni voisin ostaa pois.. alusta ps4.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14

Jos kiinnostaa vaihtaa Fifan valuuttaa änäricoinsseihin, niin voin käydä myymässä oman joukkueeni HUT:issa ja tehdä vaihtokauppaa!

Ja jos täällä on ketään Xboxin puolella pelaamassa, niin voisin lisätä kaveriksi, jo sen takia että saa giftattua noita catalogue itemeitä..
 
Vastaus: FIFA 14

Pelailin eilen noita cuppeja ja miten voi olla, että en vaan pääse semejä pidemmälle. Aina tuli viimeistään siellä uskomaton kaveri vastaan. Joko kaveri oli vain uskomattoman hyvä tai pelin oma satunnaistuurilaskuri löi päähän. Pelailetteko paljon noita cuppeja, kun ne ovat auki ? Ja onko tullut voittoja helposti ?
 
Vastaus: FIFA 14

Peliä on tullut pelattua nyt reilut parinkymmenen matsin verran ja on kyllä loistava peli! Yksi asia kuitenkin ärsyttää suunnattomasti ja se on se, että onlinesta saattaa joutua etsimään vastustajia kymmenenkin minuuttia, jos haluaa manuaaleilla pelata.

Ensimmäisistä kahdeksasta ottelusta onlinessa oli saldona yksi voitto ja seitsemän tappiota, mutta tämä laitetaan pelaamattomuuden piikkiin! Sen jälkeen on vedetty varsin hyvillä statseilla, sillä seuraavat neljätoista peliä tuotti yksitoista voittoa, yhden tasurin ja kaksi tappiota. Tällä hetkellä mennään seiska divarissa ja jokaisella kaudella tähän mennessä on tullut nousu, mutta ensimmäisellä nousukerralla jäi pokaalitnostelematta.

Mikäli täällä on joku vailla peliseuraa(PS4) Co-Op seasonissa, niin lisäilkää ihmeessä DefenceX, niin päästään pelaamaan!
 
Vastaus: FIFA 14

Ostaako joku tältäkin foorumilta sadoilla euroilla jotain virtuaalikolikoita tähän peliin? Huutonaurua ja :keskari: teille. Koko FUTin idea kuolee manuaalittomuuteen sekä juuri näihin ihmisiin, jotka rakentavat joukkueensa oikealla rahalla. Kaikki pitää näköjään saada "nyt ja heti", eikä sitä voi tietenkään pelaamalla omaisuuttaan hankkia.
Toivottavast seuraavaan fifaan nousee hinnat pilviin, niin nähdään että vieläkö nämä puupäät ostavat joukkueensa oikealla (isukin) rahoilla. :D
 
Ylös Bottom