Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onpa tosiaan pieniä, lähes olemattomia muutokset FIFA13 verrattuna, pätee molempiin versioihin. Enpä muista koska viimeksi olisi ollut näin lattea fiilis odotellessa, taitaa siis jäädä tän vuoden futikset pitkästä aikaa kokonaan väliin.
Katsoitko noita videoita tuosta ylempää?? Mun kommentti oli lähinnä noiden pohjalta kirjoitettu. En ainakaan ite huomaa juurikaan (pelillisiä) eroja vs 13. Itse asiassa tuo current gen video näyttää mun silmään paljon paremmalta kuin next gen, jos nuo yleisöt sun muut ottaa huomioon. Se taas ei yllätä hirveästi tässä vaiheessa.Taitaa olla tulossa aika isojakin perillisiä muutoksia , johtuen uusista konsoleista. Samoin grafiikka paranee ja varsinkin taustalla tapahtuvat tapahtumat, kuten mm. yleisö. Itse olen sitä mieltä, että pitkästä aikaan on mahdollista saadaan kunnon muutos uuten peliin!
Mites saako FIFA 14 futiin jotain etuja riippuen miten paljon kolikkoja on 13 futista jäänyt jäljelle? En nyt äkkiseltään muista oliko aikaisemmissa fifoissa tällä mitään vaikutusta. Ajattelin vaan ostaa pakkoja loppu coinsseilla.
Mulla on about 8 ea-accounttia joten saan jo WebAppilla ihan hyvin coinsseja kasaan ennenkun peli edes tulee. Viime vuonnakin oli melkee 400k jo ennen julkaisua.
Mulla on about 8 ea-accounttia joten saan jo WebAppilla ihan hyvin coinsseja kasaan ennenkun peli edes tulee. Viime vuonnakin oli melkee 400k jo ennen julkaisua.
Onpa tosiaan pieniä, lähes olemattomia muutokset FIFA13 verrattuna, pätee molempiin versioihin. Enpä muista koska viimeksi olisi ollut näin lattea fiilis odotellessa, taitaa siis jäädä tän vuoden futikset pitkästä aikaa kokonaan väliin.
Oks Fifa ilmottanu missään noista parhaista pelaajista kuten änäri teki?
Lähde: FSBGet downloading guys as the Xbox 360 demo for FIFA 14 is now available via Xbox LIVE!
The demo has already been released on PC and features the following teams in a 3 min half match :
Borussia Dortmund
AC Milan
PSG
FC Barcelona
Boca Juniors
Tottenham Hotspur
Manchester City
New York Red Bulls