Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14

Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Onpa tosiaan pieniä, lähes olemattomia muutokset FIFA13 verrattuna, pätee molempiin versioihin. Enpä muista koska viimeksi olisi ollut näin lattea fiilis odotellessa, taitaa siis jäädä tän vuoden futikset pitkästä aikaa kokonaan väliin. :(
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Onpa tosiaan pieniä, lähes olemattomia muutokset FIFA13 verrattuna, pätee molempiin versioihin. Enpä muista koska viimeksi olisi ollut näin lattea fiilis odotellessa, taitaa siis jäädä tän vuoden futikset pitkästä aikaa kokonaan väliin. :(

Taitaa olla tulossa aika isojakin perillisiä muutoksia , johtuen uusista konsoleista. Samoin grafiikka paranee ja varsinkin taustalla tapahtuvat tapahtumat, kuten mm. yleisö. Itse olen sitä mieltä, että pitkästä aikaan on mahdollista saadaan kunnon muutos uuten peliin!
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Taitaa olla tulossa aika isojakin perillisiä muutoksia , johtuen uusista konsoleista. Samoin grafiikka paranee ja varsinkin taustalla tapahtuvat tapahtumat, kuten mm. yleisö. Itse olen sitä mieltä, että pitkästä aikaan on mahdollista saadaan kunnon muutos uuten peliin!
Katsoitko noita videoita tuosta ylempää?? Mun kommentti oli lähinnä noiden pohjalta kirjoitettu. En ainakaan ite huomaa juurikaan (pelillisiä) eroja vs 13. Itse asiassa tuo current gen video näyttää mun silmään paljon paremmalta kuin next gen, jos nuo yleisöt sun muut ottaa huomioon. Se taas ei yllätä hirveästi tässä vaiheessa.
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Mites saako FIFA 14 futiin jotain etuja riippuen miten paljon kolikkoja on 13 futista jäänyt jäljelle? En nyt äkkiseltään muista oliko aikaisemmissa fifoissa tällä mitään vaikutusta. Ajattelin vaan ostaa pakkoja loppu coinsseilla.
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Mites saako FIFA 14 futiin jotain etuja riippuen miten paljon kolikkoja on 13 futista jäänyt jäljelle? En nyt äkkiseltään muista oliko aikaisemmissa fifoissa tällä mitään vaikutusta. Ajattelin vaan ostaa pakkoja loppu coinsseilla.


Kolikoista ei saa mitään etuja, sen osalta lähdetään tyhjältä pöydältä. Jotain starter ja bonus pakkoja saattaa saada ensimmäisen FUT kirjautumisen yhteydessä. Niiden määrä riippuu siitä kuinka kauan olet FUT13:a pelannut.
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Mulla on about 8 ea-accounttia joten saan jo WebAppilla ihan hyvin coinsseja kasaan ennenkun peli edes tulee. Viime vuonnakin oli melkee 400k jo ennen julkaisua.:cool:
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Mulla on about 8 ea-accounttia joten saan jo WebAppilla ihan hyvin coinsseja kasaan ennenkun peli edes tulee. Viime vuonnakin oli melkee 400k jo ennen julkaisua.:cool:

No mut jumpe, määhän annan sulle siitä hyvästä fairplaykortin. Olet sen todella ansainnut :)
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Mulla on about 8 ea-accounttia joten saan jo WebAppilla ihan hyvin coinsseja kasaan ennenkun peli edes tulee. Viime vuonnakin oli melkee 400k jo ennen julkaisua.:cool:


Jeps. Ja uuden tilin luominen onnistuu varsin helposti ainakin pleikkarilla. Sähköpostiosoitettakaan ei tarvitse kai edes vahvistaa ja esim. Yahoolla niitä riittää. Itse en ole helppoudesta huolimatta ottanut käyttöön tätä metodia. Tosin nyt uuden tilin luominen taitaa olla myöhäistä, koska raja jonka jälkeen näitä loyalty pakkoja ei enää saa taitaa olla joskus huhtikuussa?! Sitä aikaisemmin FUTtiin rekisteröityneet saa sitten pakan tai pari.
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Onpa tosiaan pieniä, lähes olemattomia muutokset FIFA13 verrattuna, pätee molempiin versioihin. Enpä muista koska viimeksi olisi ollut näin lattea fiilis odotellessa, taitaa siis jäädä tän vuoden futikset pitkästä aikaa kokonaan väliin. :(

Täysin samaa mieltä. Joka vuosi on tullut fifa ostettua, mutta 13 versio oli jo melkoinen päivitys edellisestä, ja nyt 14 versio näyttää jopa vielä enemmän sellaiselta. NG versiot tietty tyylikäämmin väsätty ja totta että satsattu grafiikkaan ym katsomoihin/presentaatioon, mutta itse pelattavuus ja pelin pyöriminen nättää liian samalta kuin 12 versiossa jo. Ainoa mikä oli uutta ja piristävää niin useampi ukko voi hypätä samaan pääpalloon. Muuten gameflow aika puhkikulunutta omaan makuun. Onlineen voi tulla jotain muutoksia, suunta kun on tämä EAlla nykyään ollut. Itse viihdyn enemmän vaikkapa uramoodien parissa ja pelkkä scouttailujen buustaaminen ei hirveästi odotuksia nosta. :eek:

Ja jos tuon kritiikin jälkeen jotain mitä itse toivoisi, niin konetta vastaan enemmän taktikoiden merkitystä, pelin rakentamista jne. Nykyään se on sitä että muutamalla eteenpäin mentävällä syötöllä ollaan jo vetoetäisyydellä tai hakemassa viimeistä syöttöä. Varsinaista peliä ei käytännössä ole ollenkaan puolustuksessa/keskikentällä, variaatioita kun ei tarvitse hakea. Se alkaa puuduttamaan nykyään hyvinkin nopeaa jo. Kaverin kanssa ja varsinkin manuaaleilla peli herää enemmän eloon, mutta ei sekään täysin tuolta pelasta.

Itse en mihinkään faniryhmään kuulu, (minulle kun riittää että kotoa löytyy "ihan sama mikä" hyvä futispeli) mutta sanon että pessiä kohtaan itsellä on enemmän odotuksia nyt. Jo -13 versio oli näiltä mainituilta osin EAn versiota viihdyttävämmin tehty.
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Fifan Career Modesta video:

[video=youtube;SGuopukZzB0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SGuopukZzB0[/video]

"You'll now be able to scout for players" ;)
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Futheadiin pääsee jo rakentelemaan joukkuetta:

http://www.futhead.com/14/squads/build/

Highest Rated Players - FIFA 14 | Futhead

"It's been in development behind the scenes for some time now, but today FIFA 14 officially launches on Futhead. We have a brand new Squad Builder, a new Squad Search and much, much, more.

This is very early Futhead code, so there may be the odd bug here and there, and because we are still a few weeks away from the launch of the Web App and FIFA 14 itself, certain features are obviously missing at this stage. But apart from that the site is in great shape and ready for you guys to play with. So, get stuck in, get creating new squads and make sure you feedback any issues."
-Futhead News
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Ensi katsaus Fifan "Pro Clubs" pelimuotoon ja Virtual Prohon videoiden muodossa:

[video=youtube;IEuG6MV88oA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IEuG6MV88oA[/video]

[video=youtube;w81k_kCeI-A]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w81k_kCeI-A[/video]

X360/PS3 videoiden pelialustana.
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Fifan stadionit:

Viralliset

  • Allianz Arena
  • Amsterdam Arena
  • Anfield
  • BC Place Stadium
  • Camp Nou *NEW*
  • Donbass Arena *NEW*
  • Emirates Stadium
  • Estadio Azteca
  • Estadio de Mestalla
  • Estádio Nacional
  • Estadio Vicente Calderon
  • Etihad Stadium
  • Goodison Park *NEW*
  • Imtech Arena
  • Juventus Stadium
  • King Fahd International Stadium
  • La Bombonera *NEW*
  • Old Trafford
  • Olympiastadion
  • Parc des Princes
  • San Siro
  • Santiago Bernabéu
  • Signal Iduna Park
  • St. James’ Park
  • Stade de Gerland
  • Stade Vélodrome
  • Stadio Olimpico
  • Stamford Bridge
  • Veltins Arena
  • Wembley Stadium
  • White Hart Lane

    Geneeriset
  • Akaaroa Stadium
  • Aloha ParkArtes
  • Arena D’Oro
  • Arena Del Centenario
  • Court Lane
  • Crown Lane
  • Eastpoint Arena
  • El Libertador
  • El Monumento
  • Estadio President G.Lopes
  • Estadio de las Artes
  • Euro Park
  • FIWC Stadium (PS3 only)
  • Forest Park Stadium
  • Ivy LaneArena
  • La Canchita
  • Molten Road
  • O Dromo
  • Sanderson Park
  • Stade Kokoto
  • Stade Municipal
  • Stade Classico
  • Stadio Comunale
  • Stadion 23. Maj
  • Stadion Europa
  • Stadion Hanguk
  • Stadion Neder
  • Stadion Olympic
  • Town Park
  • Union Park Stadium
  • Waldstadion
Lähde: FSB

Ja muistutuksena niille, jotka eivät välttämättä ole asioista perillä, niin Fifan demo tulee Euroopan storeen ylihuomenna 11. päivä. Store päivittynee keskiviikkoillan kuluessa (jenkkistoresta Fifan demo on mahdollista poimia jo tiistain ja keskiviikon välisenä yönä!!!) ja XBox demo ilmestynee ladattavaksi jo tiistaina (sama PC versioon), joten odottakaa rauhassa ja säästetään ketju turhilta demo kyselyiltä ja latausprosentti -hehkutuksilta!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

PC:llä demo ladattavissa!

Fifan maajoukkueet (lähde: FSB):
  • Argentina
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Bolivia
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cameroon
  • Chile
  • Colombia
  • Côte d’Ivoire
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Ecuador
  • Egypt
  • England
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Greece
  • Hungary
  • India
  • Ireland
  • Italy
  • Korea
  • Mexico
  • New Zealand
  • Northern Ireland
  • Norway
  • Paraguay
  • Peru
  • Poland
  • Portugal
  • Romania
  • Russia
  • Scotland
  • Slovenia
  • South Africa
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
  • Turkey
  • USA
  • Uruguay
  • Venezuela
  • Wales *NEW*

Soundtrack (lähde: FSB)
  • Hit It – American Authors – American Authors
  • Get Down – Amplify Dot – Paper Cuts
  • Ratchet – Bloc Party – The Nextwave Sessions
  • We Sink – Chvrches – The Bones Of What You Believe
  • Love Natural – Crystal Fighters – Cave Rave
  • Compliment Your Soul – Dan Croll – From Nowhere
  • Runnin – David Dallas – Falling into Place
  • Down Town – De Staat – I_Con
  • F For You – Disclosure – Settle
  • Alive – Empire Of The Sun – Ice On The Dune
  • My Number (Trophy Wife Remix) – Foals – Holy Fire
  • I’m With You – Grouplove – Spreading Rumours
  • I Know Its You – Guards – In Guards We Trust
  • Funky Futurista – Illya Kuryaki & The Valderramas – Chances
  • Marathon – Jamie N Commons
  • Love Me Again – John Newman – Love Me Again
  • Boa Noite – Karol Conka – Batuk Freak
  • Hot – Los Rakas – El Negrito Dun Dun & Ricardo
  • Voice Diz Que O Amor Nao Doi – Marcelo D2 – Nada Pode Me Parar
  • Don’t Forget Who You Are – Miles Kane – Don’t Forget Who You Are
  • Am Ende – OK Kid – OK Kid
  • Mechanical – Oliver – Mechanical EP
  • Magic – Olympic Ayers – Episode III
  • Purple Yellow Red And Blue – Portugal The Man – Evil Friends
  • Here – Robert Delong – Just Movement
  • I Am – Rock Mafia Ft Wycleaf Jean And David Correy – I Am
  • Dreaming – Smallpools – Smallpools
  • The City – The 1975 – The 1975
  • Miko – The Chain Gang Of 1974 – Daydream Forever
  • Little Games (St. Lucia Remix) – The Colourist – (Original Appears on) Lideo EP
  • Hearts Like Ours – The Naked And Famous – In Rolling Waves
  • On Our Way – The Royal Concept – Golrushed
  • Worship You – Vampire Weekend – Modern Vampires Of The City
  • 24 Hours – Wretch 32 – Growing Over Life
  • Lived A Lie – You Me At Six
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

X360 Demo ladattavissa!

Get downloading guys as the Xbox 360 demo for FIFA 14 is now available via Xbox LIVE!

The demo has already been released on PC and features the following teams in a 3 min half match :

Borussia Dortmund
AC Milan
PSG
FC Barcelona
Boca Juniors
Tottenham Hotspur
Manchester City
New York Red Bulls
Lähde: FSB

[video=youtube;5qcDdj0S81A]http://www.youtube.com/watch?v=5qcDdj0S81A&feature=youtu.be&a[/video]

:rolleyes:

UPDATE: EU Storesta löytyy myös demo! Games->Latest->Demos. 1.6gb kokoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Demo oli minulle positiivinen yllätys, peli on mielestäni muuttunut Fifa 12:sta selvästi parempaan suuntaan, en sitten tiedä onko vain kokoonpanopäivitys aikaisemmasta versiosta, mutta jos on niin onneksi jätin ostamatta. Nyt alkaa pelaajia koskea jo fysiikan lait ja esim. sprinttaamisessakin tarvitsee jo vähän ajatella. Tuli myös havaittua hienoja yksityiskohtia, esim. Zlatanilla pallonsuojaus toimii hienosti, Dembele teki Spurssilla pelatessani hienon takaajuoksun maalille ja juoksusta puski maalin, en suoraan sanottuna edes huomannut että herra oli tulossa kun keskitin :). Nyt ei muuta kuin innolla odottamaan varsinaisen pelin kolahtamista postiluukkuun.
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Pelillisesti Fifa 14 on mielestäni ottanut reippaan askeleen kohti realistisuutta. Liikkeet aidompia ja varsinkin spurtti pohjassa juoksu on haastavaa comppa-vastustajaa vastaan (katkoo nopeasti kun pallo "vähä" karkaa). Innolla odotetaan kokoversiota :cool:
 
Vastaus: FIFA 14 [Hype]

Pari päivää pelannu demoa kunnolla. Periaatteessa positiiviset fiilikset. Nyt pystyy tekemään montaa asiaa paljon monipuolisemmin, kokeilkaa esim. laukoa huonommastakin asennosta kohti maalia tai viistosti suoraan syötöstä.

Pelaajien perusohjaaminen, juokseminen, kuljettaminen ym. tuntui aika lailla kankealta ja välillä huonosti reagoivalta. Näihin pitäisi onneksi olla tulossa parannusta valmiiseen julkaisuun, mutta kuitenkin ilman realistisemman momentumin menettämistä. Jos nämä ennakkotiedot pitävät paikkaansa, niin kasassa on odottamisen arvoinen paketti.
 
Ylös Bottom