Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kuka pelaa tätä Xbox 360 / PS3 ....... puhutte nyt ihan eri pelistä. PS4 ja Xbox One versiot ovat ihan eri maailmasta. Kyllähän tämä pitäisi tajuta. Ehdotan että vaihdatte nopeasti konsolit ja pelit tämän päivän malleihin.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kuka pelaa tätä Xbox 360 / PS3 ....... puhutte nyt ihan eri pelistä. PS4 ja Xbox One versiot ovat ihan eri maailmasta. Kyllähän tämä pitäisi tajuta. Ehdotan että vaihdatte nopeasti konsolit ja pelit tämän päivän malleihin.

Ehkei kaikilla ole varaa investoida useampaa sataa euroa uuteen pelikonsoliin. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kuka pelaa tätä Xbox 360 / PS3 ....... puhutte nyt ihan eri pelistä. PS4 ja Xbox One versiot ovat ihan eri maailmasta. Kyllähän tämä pitäisi tajuta. Ehdotan että vaihdatte nopeasti konsolit ja pelit tämän päivän malleihin.

Minäkö menisin kummankaan firman rahastukseen? En ennen kuin hinnat laskee. Samat pelit tullut tähän asti.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Simulointikin oli kolme kertaa sitä mieltä, että Granada on normaalia parempaa Real Madridia parempi. Alkaa mun pinna fifaan loppua tähän.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Simulointikin oli kolme kertaa sitä mieltä, että Granada on normaalia parempaa Real Madridia parempi. Alkaa mun pinna fifaan loppua tähän.
Aika mielenkiintoista :D, nyt rupesi itselläkin toimimaan fifa15 moitteetta, enää ei kengät häviä ja niin poispäin.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Onko kellään tietoa onko FIFA 15 pelin STRATEGIA OPASTA missään myytävänä? Onko sellaista painettu lainkaan?
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Tarttisin jonkun viisaan apua... eli ongelmaan;

Koitan ladata tallenustani career mode -pelitilassa, mutta tämä ei jostain syystä löydä tallennustani ja heittää suoraan uuden sarjan luomiseen "New career".

Ensin tämä tapahtui jo jokin aika sitten, mutta kun yritti ladata uudestaan tallennustilan niin pääsi, mutta nykyään ei vaikka koittanut ladata jo lukemattomia kertoja.


Alustana toimii PS3.


Apua, kiitos!
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kovasti jengi pelaa tätä FIFA:a vaik suurinosa kiroaa peliä helvettiin.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kovasti jengi pelaa tätä FIFA:a vaik suurinosa kiroaa peliä helvettiin.

No ne jotka kiroavat voisivat perustella sen? Tässä on kaikkien aikojen paras futis peli ja luultavasti FIFA 16 taas hitusen parempi. FIFAn hienouksia täytyy opetella eli pelaa pelaajien vahvuuksilla ja laita ne oikeisiin paikkoihin.

FIFA taikaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

No ne jotka kiroavat voisivat perustella sen? Tässä on kaikkien aikojen paras futis peli ja luultavasti FIFA 16 taas hitusen parempi. FIFAn hienouksia täytyy opetella eli pelaa pelaajien vahvuuksilla ja laita ne oikeisiin paikkoihin.

FIFA taikaa.

Ne äijät edelleen sijoittuu täysin väärin tietyissä paikoissa, lisäksi esim kun teet puolen vaihdon niin oma äijä seisoo kuin tatti paikallaan, kun vastustaja tulee eteen ja ottaa pallon. Välillä maata pitkin sama homma. Jo useita sekunteja ennen näet, koska menetät pallon AI:n takia. Toisaalta välillä kaikki viittaa, että pallo menee seuraavaksi taaksepäin, niin omat pelaajat jatkaa eteenpäin. Rajaheitoissa ne on ihan tampioita jne jne jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Peli on kokonaisuudessaan paras futis tosiaan, mutta kyllä jokaisen pelisession aikana meinaa ohjain lentää ruudusta läpi AI:n takia.. Eikä siinä, jos noi osa-alueet edes hieman kehittyis, mutta ei. Peli kehittyy joka vuosi, mutta vanhat ongelmat jätetään..
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Ne äijät edelleen sijoittuu täysin väärin tietyissä paikoissa, lisäksi esim kun teet puolen vaihdon niin oma äijä seisoo kuin tatti paikallaan, kun vastustaja tulee eteen ja ottaa pallon. Välillä maata pitkin sama homma. Jo useita sekunteja ennen näet, koska menetät pallon AI:n takia. Toisaalta välillä kaikki viittaa, että pallo menee seuraavaksi taaksepäin, niin omat pelaajat jatkaa eteenpäin. Rajaheitoissa ne on ihan tampioita jne jne jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Peli on kokonaisuudessaan paras futis tosiaan, mutta kyllä jokaisen pelisession aikana meinaa ohjain lentää ruudusta läpi AI:n takia.. Eikä siinä, jos noi osa-alueet edes hieman kehittyis, mutta ei. Peli kehittyy joka vuosi, mutta vanhat ongelmat jätetään..

- Oman joukkueen AI kaipaa parannusta, mutta mikä siinä on että itse vaihdan puolta usein eikä AI-tiimi pääse koskaan väliin.

- Vaikeissa heittotilanteissa käytän oikeaa tattia ja liikutaan vastaanottajan parempaan paikkaan.

- Millaisia roolituksia annat pelaajillesi (instructions) koska siellä voi vaikuttaa paljon pelaajien tekemiseen.

- Entä millainen on luomasi custom taktiikka, millaiset sliderit

...itse huomasin aluksi kauhistelevani peliä, kunnes opettelin pelaamaan FIFA tyylisesti eli rakennean peliä rauhallisesti alakautta. Hyökkäys voi kestää jopa minuutin. Lisäksi pelaajat oikeisiin paikkoihin, jonka jälkeen pelaa niiden vahvuuksilla. Esimerkki: Chelsea, Felipe Luis, tämä liimaletti on super yksipuolinen pelaaja, mutta hänellä on 1 vahvuus! Keskitykset, eli pelaan hänellä hyvin yksinkertaisesti ja haen keskityksillä aina Diego Costan päätä, miksi? Koska Costa on huippu kova pääpelaaja.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Slidereita olen koittanut jos jonkinmoisia eri foorumeilta kaivaa. Se että alat pelaaman itse pelin vaatimalla tavalla ei ole oikein, kun pyritään simuloimaan jotain, on pelin tekijän tehtävä luoda pelistä realistinen. Sillon ei äijät pysy tietyissä tilanteissa paikallaan, tai juokse vikasuuntaan. On yritetty pelitaktiikoita muuttaa myös.

Itse juuri rauhallista hyökkäystä haluaisin tehdä, mutta kyl fifassa se menee niin flipperiksi että on vielä naurettavampaa. Kyllä PES on noissa asioissa vaan niin valovuosia edellä. Rigan etu on sulava liike ja lisenssit ja valitettavasti mulla lisenssit painaa niin paljon, että fifalla menen vaikka tiedän kilpailijan paremmaksi monilta osin.

Kuten todettu, fifa ei ole missään nimessä huono peli, päinvastoin. Siltin kehitettävää olisi ihan älyttömän paljon ja kilpailijalta voisi ottaa mallia miten asiat tehdään oikein. Siellä se rauhallinen pelaaminen onnistuu kuten pitää, ilman flipperiä.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Fifan pelitempo on liian kova ja vastustaja prässää aina epärealistisesti, ei se ole omista pelikuvioista kiinni. Voin mä rauhallisesti hyökätä, mutta kaukana se realistisesta on fifassa vs kilpailijan tekele.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Fifan pelitempo on liian kova ja vastustaja prässää aina epärealistisesti.

Hmm.. itse pelaan Premier Leagueta, Chelsealla. Vastustaja vaihtelee taktiikkaa, välillä myös Park the bus. Mutta siitä olen samaa mieltä että AI:hin pitää panostaa jatkossa ja veskoihin myös. Se että PES on pelattavuudelta sitä sun tätä, kummastuttaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Hmm.. itse pelaan Premier Leagueta, Chelsealla. Vastustaja vaihtelee taktiikkaa, välillä myös Park the bus. Mutta siitä olen samaa mieltä että AI:hin pitää panostaa jatkossa ja veskoihin myös. Se että PES on pelattavuudelta sitä sun tätä, kummastuttaa.

PES on jo lähellä sitä mitä oli parhaimmillaan. 2016 PES saattaa olla yhtä kuumaa kamaa kuin PS2-aikaset.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

PES on jo lähellä sitä mitä oli parhaimmillaan. 2016 PES saattaa olla yhtä kuumaa kamaa kuin PS2-aikaset.

Siinäpä se ongelma onkin, PS2-aikaiset. Onko pelimekaniikka jotenkin uudistunut? Entä lisenssitilanne, tarviiko vieläkin jonkin helvetin muistikortin, miten presentaatio, animaatio jne. jne. Kyllä ainakin YouTube-videoiden perusteella PES on ikiajoiksi tuhoon tuomittu. Tähän kun lisää KONAMIn nykyiset sotkut, niin tulevaisuus suorastaan hirvittää.

Samaan aikaan FIFA-sarja parantaa vuosi vuodelta. Valioliigassa on kaikilla joukkueilla aidot stadionit ja hymnejä jne. jne.
 
Ylös Bottom