Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Ainakin mitä itse offlinessa pelailen samalla kun viereinen töllö pyörittää jalkapalloa, niin oli siinä sitten la liga, mestarien liiga tai mm futis, niin kyllä fifa aika flipperin ja pingiksen sukulainen on vs oikea futis.
Fifassa painetaan kokoajan kovalla temmolla ja liian nopeasti. Eräs toinen sarja tekee temmonvaihtelut ja pelinopeuden paljon paremmin. Mutta kuten sanottu, koska EA:lla on lisenssit, jatketaan ruikuttamista ja pelataan futispeliä jossa on paljon paljon hyvää. :)

Mutta itse en halua liikaa realistisuutta jos se on pelattavuudesta pois. Pelit pelinä ja oikea futis oikeana futiksena. Pelit pitää aina tehdä pelattavuus edellä. Se tuntuu monesti monelta unohtuvan.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Mutta itse en halua liikaa realistisuutta jos se on pelattavuudesta pois. Pelit pelinä ja oikea futis oikeana futiksena. Pelit pitää aina tehdä pelattavuus edellä. Se tuntuu monesti monelta unohtuvan.

Osittain totta, mutta ainakin minä tahdon mahdollisimman realistisen pelin. En ymmärrä miten pyrkiminen realistisuuteen voisi olla pelattavuudesta pois (jalkapallopelin kohdalla). FIFA Streetit sun muut voivat hoitaa toista, ei-niin-realistista puolta.
Jalkapalloon kuuluu isona osana suhteellisen rauhallinen pelinrakentaminen. Se puuttuu (vielä) FIFAsta oleellisesti, joskin slidereilla olen itse päässyt edes lähelle tyydyttävää lopputulosta. Online-puolella manual-haku on ainut vaihtoehto, jos tahtoo edes haaveilla jostain jalkapalloa muistuttavasta. Muuten online on pelkkää chippi+pystysyöttö-yhdistelmää, tuhatta ja sataa kiitävien hyökkääjien ohella.
E: Niin ja kolmantena asiana taitaa olla laitureiden keskitykset, hyökkäyksestä toiseen. (Summa summarum: Online-pelit ovat pääasiassa kaukana realistisesta, valitettavasti.)
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Osittain totta, mutta ainakin minä tahdon mahdollisimman realistisen pelin. En ymmärrä miten pyrkiminen realistisuuteen voisi olla pelattavuudesta pois (jalkapallopelin kohdalla). FIFA Streetit sun muut voivat hoitaa toista, ei-niin-realistista puolta.
Jalkapalloon kuuluu isona osana suhteellisen rauhallinen pelinrakentaminen. Se puuttuu (vielä) FIFAsta oleellisesti, joskin slidereilla olen itse päässyt edes lähelle tyydyttävää lopputulosta. Online-puolella manual-haku on ainut vaihtoehto, jos tahtoo edes haaveilla jostain jalkapalloa muistuttavasta. Muuten online on pelkkää chippi+pystysyöttö-yhdistelmää, tuhatta ja sataa kiitävien hyökkääjien ohella.

Jos pelaat kerhoa usealla pelaajalla saa pelattua juuri niin kuin haluaa. Jos haluaa pelaa syötöillä tai suoraviivaisemmin, niin voi tehdä minkä parhaaksi näkee. Pitää myös muistaa, että puolustuksesta siinä kysymys miten vastustajat onnistuu maalinteossa. jos pelaat viiden alakerralla kerhossa vastustajan on kyllä hyvin haastava saada suorista syötöistä maaleja. Me pelataan joukkuepelillä isolla j:llä ja syötöillä mennään joskus vastustajasta riippuen peli menee suoraviivaisemmaksi mutta ei siinä mielestäni mitään ihmellistä, että peli muuttuu vastustajasta riippuen.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Mutta itse en halua liikaa realistisuutta jos se on pelattavuudesta pois. Pelit pelinä ja oikea futis oikeana futiksena. Pelit pitää aina tehdä pelattavuus edellä. Se tuntuu monesti monelta unohtuvan.

Ei missään nimessä liian realistinen, mutta tovin kun pelaa kilpailevaa sarjaa niin ymmärtää miten pelitempo pitäisi muuttua ja pelin hallinta jne. Fifassa kun käytännössä on sen rinnalla yksi tempo.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Jos pelaat kerhoa usealla pelaajalla saa pelattua juuri niin kuin haluaa. Jos haluaa pelaa syötöillä tai suoraviivaisemmin, niin voi tehdä minkä parhaaksi näkee. Pitää myös muistaa, että puolustuksesta siinä kysymys miten vastustajat onnistuu maalinteossa. jos pelaat viiden alakerralla kerhossa vastustajan on kyllä hyvin haastava saada suorista syötöistä maaleja. Me pelataan joukkuepelillä isolla j:llä ja syötöillä mennään joskus vastustajasta riippuen peli menee suoraviivaisemmaksi mutta ei siinä mielestäni mitään ihmellistä, että peli muuttuu vastustajasta riippuen.



Juurikin näin itselle fifa 14 oli ensimmäinen fifa sitten fifa 11 aika nopeasti tuli tutuksi tuo että heitetään chippi läpisyöttö ja nopea hyökkääjä olisi läpi. Sitten aloitini pelaamaan tuota kerhoa fifassa mitä en ikinä ole pelannut niin äkkiä peli muuttui hauskemmaksi kun oli paljon ihmis pelaajia niin rupesi katkomaan näitä läpisyöttöjä.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Pelinopeuteen vaikuttaa hyvin paljon myös otteluiden pituudet. Jos peliä hidastettaisiin online-matseihin nykyisestä, päättyisivät 12 minuutin matsit todella pieninumeroisiin lukemiin. Sitten kun lähtee hakkaamaan esim. puolen tunnin pelejä pelinopeutta on hyvä hidastaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Haetaanpa välillä vähän positiivisuutta. Mun mielestä 14 on ollut ehdottomasti paras jalkapallopeli mitä olen pelannut. 98 oli eka ja välillä käyty kilpailijalla, kun fifa oli aivan kuraa.

Henkilökohtaisesti yritän pelata vaihtelevasti. Kerran pelissä voi pitkä läpisyöttö onnistua, mutta eipä vastustajakaan niitä läpi saa. Jos pelaa Suomella niin ei se pallo aina mene sinne minne haluaa, mutta Barcelonalla se pysyy jalassa. Jos kävi stadikalla matsia katsomassa, niin näinhän se menee. Ja jos haluan rauhoittaa peliä, pystyn sen tekemään tai kun mennään täysillä niin mennään. Minun mielestäni realistisin peli ikinä.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Haetaanpa välillä vähän positiivisuutta. Mun mielestä 14 on ollut ehdottomasti paras jalkapallopeli mitä olen pelannut. 98 oli eka ja välillä käyty kilpailijalla, kun fifa oli aivan kuraa.

Onkin ja ylivoimaisesti paras. Sen takia päivittäin sitä pelaankin. Siinä on vain muutama todella iso ongelma, jotka olisi helposti korjattavissa, sen jälkeen se hipoisi itsellä jo täydellisyyttä.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

On näköjään pro clubs poistettu,että eipä sitten tässäkään kerhopelejä. Liekö uusilla konsoleillakaan? Vai luinko väärin?
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

On näköjään pro clubs poistettu,että eipä sitten tässäkään kerhopelejä. Liekö uusilla konsoleillakaan? Vai luinko väärin?

Luit väärin. Siis jo fifa 14 ps4 on kerho. Fifa on niin suuri peli ja rahanlähde ea:lle. Sitä ne ei pysty ryssimään samallalailla kuin änärin.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Luit väärin. Siis jo fifa 14 ps4 on kerho. Fifa on niin suuri peli ja rahanlähde ea:lle. Sitä ne ei pysty ryssimään samallalailla kuin änärin.
Kyllä fcnurmes luki aivan oikein: Pro Clubs -pelimuoto on poistettu vanhojen konsoleiden FIFA:sta. Uusilla konsoleilla sen sijaan se kyllä on mukana.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kukaan muu mukana FIFA 15 UT betassa? Näköjään oma koodini on Xbox 360:lle. Toivoin, että ois ollu Onella, mutta käy tämäki. 6,7 gigaa joten kestää hetken, että saa ladattua.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kyllä fcnurmes luki aivan oikein: Pro Clubs -pelimuoto on poistettu vanhojen konsoleiden FIFA:sta. Uusilla konsoleilla sen sijaan se kyllä on mukana.

Niin vanhoista konsoleista en tiedä kuin viimeisen kohta vuoden olen pelannut vain ps4:sta.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Haetaanpa välillä vähän positiivisuutta. Mun mielestä 14 on ollut ehdottomasti paras jalkapallopeli mitä olen pelannut. 98 oli eka ja välillä käyty kilpailijalla, kun fifa oli aivan kuraa.

Henkilökohtaisesti yritän pelata vaihtelevasti. Kerran pelissä voi pitkä läpisyöttö onnistua, mutta eipä vastustajakaan niitä läpi saa. Jos pelaa Suomella niin ei se pallo aina mene sinne minne haluaa, mutta Barcelonalla se pysyy jalassa. Jos kävi stadikalla matsia katsomassa, niin näinhän se menee. Ja jos haluan rauhoittaa peliä, pystyn sen tekemään tai kun mennään täysillä niin mennään. Minun mielestäni realistisin peli ikinä.

On varmasti helppoa olla onnellinen, jos Fifa 14:ssa ei saa läpisyöttöjä (huom. monikko) läpi ja vielä sattuu kivat vastustajat, jotka ei tätä surutonta ja jatkuvaa hyväksikäytön ja tekoälyn jäätymisen mahdollisuutta hyödynnä. ;) Konetta vastaanko olet pelaillut? Kuulostaa meinaan aika eri peliltä...ja kuuluisi ehkä myös tuonne 14 ketjuun? Mitenkään tätä positiivisuusteemaa pilaamatta. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Demo tulee: http://www.fifauteam.com/fifa-15-demo-guide/

Tässä hieman tiivistelmää

-julkaistaan myös PS3 ja Xbox 360 -alustoille, julkaisupäivä Euroopassa 10.9
-mahdollisuus pelata yksin tai kaveria vastaan
-pelattavana 3 minuutin Kick Off ja Ultimate Team (sis. myös "squad builderin", jolla voi jo suunnitella ja kokeilla omaa joukkuetta) demojoukkueella + Fifa 15 uusien ominaisuuksien esittely

-joukkueet:

Barcelona
BocaJuniors
Dortmund
Liverpool
Chelsea
ManCity
Napoli
PSG
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Jos menee väärään ketjuun, niin tämä spämmi olkoon viimeinen. Pelaan pelkästään Seasons-pelimuotoa, jossa vissiin nelisensataa matsia pelaillut. Ja olen ilmeisen onnekas vastustajien suhteen. 9/10 vastustajana Real Madrid, jengi ei hirveästi näytä joukkueita vaihtelevan.
 
Black Vale - FIFA 15 Pro Club

En nyt tiennyt mihinkä muuallekkaan tätä postaamaan, joten päätin laittaa vielä myös tänne. Uusimpaan fifaan siis etsimme 2-3 pelaajaa, joilla voisi jonkinverran taustaa olla clubin puolelta. Clubin tullaan pitämään tietty ydinporukka, joten lojaali pitäisi myös olla ja ennenkaikkea aktiivinen. Tällä hetkellä clubissa 4 pelaajan vakiopoppoo, joista pari sm-kisojen finaaleissakin pelannutta pelaajaa. Eli lähtökohdat ovat hyvät, mutta uusi peli ja uudet kujeet niin aikansa ottaa, että jokainen pääsee muottiinsa eli emme kikkaa ketään muutaman paska pelin jälkeen koska kaikille niitä tulee alussa aivan varmasti. Alempana vähän olemattomia valintakriteereitä.

-Mielellään yli 18v
-Mikki, joka tietty tulee PS4:sen paketissakin
-Jonkinlainen kokemus clubi peleistä
-Aktiivisuutta ja valmiutta pelata sillä omalla suosimallaan pelipaikallaan mutta tilanteen vaatiessa tietty muutakin.

Eipä tässä sen enempää. Ottakaa yhteyttä vaikka täällä näin aluksi ja kertokaa vaikka toivomus pelipaikasta, sekä halutessaan voi kertoa vaikkapa omasta pelityylistään.
 
Ylös Bottom