Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kuinkas moni nyt aikoo ostaa pelin old genille?
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Demo saatavilla Onelle. Parin matsin perusteella takuukamaa. Pitää kokeilla illalla lisää. Matsia edeltävä kokoonpanovalikko laitettu ihan uusiks. Vähä vanhaa ikävä, mutta eiköhän tuohon nopeesti totu.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Demo saatavilla Onelle. Parin matsin perusteella takuukamaa

Jenkkitili siis ilmeisesti? Jo on EA:n forumilla juttua, että helppo veto päin veskaria ja sisään menee. :eek: Joskus viikko sitten luinkin, että aikaisissa versioissa veskarit sekoilee aivan totaalisesti... Saa nyt nähdä mitä tulee.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Jenkkitili siis ilmeisesti? Jo on EA:n forumilla juttua, että helppo veto päin veskaria ja sisään menee. :eek: Joskus viikko sitten luinkin, että aikaisissa versioissa veskarit sekoilee aivan totaalisesti... Saa nyt nähdä mitä tulee.

Joo jenkkitilillä tosiaan. Vielä parissa matsissa en kerennyt ongelmaa toteen, koska en saanu montaakaa skodee molarii päin (full manual) ;) Pari skodee saatiin takayläseen ja muut menikin sitte melkei sivulaittomaks :) Pitää painaa isompaa testiä illalla ajan kanssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kun demoa ehtii joku enemmänkin hinkkaan, niin joku lista tämän eroista vs. FIFA14 (PS4 tai XOne) olisi ihan jees. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kylläpäs tuntui demossa manualilla syöttely helpolta verrattuna fifa 14 pc. Vissiin "hieman" säädetty manualia. :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Kylläpäs tuntui demossa manualilla syöttely helpolta verrattuna fifa 14 pc. Vissiin "hieman" säädetty manualia. :confused:

Itse en huomannut mitään merkittävää eroa tolla rintamalla. Mutta joskus aikasempina vuosina demo on ollut paljon helpompi kuin itse retail-versio, josta voisi hyvinkin johtua se, että tuntuu helpommalta myös syöttely. Mutta kuten sanottua, itse en moista huomannut, tosin ehdin van pari matsia vetästä.

Tänään lisää demoa, mutta uskaltaisin jo ton parin matsin perusteella sanoa, että eiköhän tämä ole aika saletti ostos meikäläiselle. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Tänään pitäis saadaan pleikoillekin demot testiin, mut ei vielä näkynyt storessa. Kaippa se jossain välissä ilmaantuu.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Voin rehellisesti sanoa, että pitkästä aikaa näen suuren hypyn edellisen ja tämän FIFA:n välillä, mikä on mahtavaa. Olin ihmeissäni kun aloin pelaamaan tuntui, kuin kaikki olisi parempaa ja nätimpää. Fysiikat toimii upealla tavalla, grafiikka on oikeasti sellasta mitä pitääkin eli huipputasoa. Taklaukset, vedot, syötöt sekä maalivahdin torjunnat näyttävät lähes siltä miltä oikeastikkin, peli ei yksinkertaisesti tunnu enään niin muoviselta, kuin ennen. Tunnelman luominen aivan käsittämättömän hyvin tehty; mm. aidot BPL kokoonpano taulut, pelaajien reaktiot eri tapahtumiin kentällä jne. Voin todella sanoa, että olen lähes ällikällä lyöty siitä miten hyvä tämän kertainen FIFA on. Ihanaa!
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Pitääpä testata tänään mutta oon satavarma että tasan samaa munaravia kuin aina ennenkin on online pelit. Eli ihan ***** hirveää paskaa ja jos itse pelaan enemmänkin niin ohjaimet on seinässä ja lattiassa vuoronperään EI KIITOS.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Ainakin PS4:n Suomi-storeen oli tullut jo demo, laitoin äsken lataukseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Hyvältähän tuo vaikutti. Varsinkin kun Fifa 14 jäi kokonaan ostamatta ja kokeilematta.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Hyvältähän tuo vaikutti. Varsinkin kun Fifa 14 jäi kokonaan ostamatta ja kokeilematta.

Täsmälleen sama, vaikka FIFA14 kavereilla muutaman pelin pelasin. Fiilis on äärettömän paljon parempi kuin aiemmissa peleissä, pelaajat tuntuvat painavemmilta ja maalivahditkin vaikuttavat ihan hyviltä. Tosin moke-osastolla uppoaa vielä liian helposti vedot sisään, mutta tuo varmasti pienellä viilauksella korjattavissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Muutamat matsit täälläkin takana ja todella hyvältä tuntuu. Mutta mikä tärkeintä, tuo yleisö on huikea. Nyt ollaan paljon lähempänä muutaman vuoden takaisia PES:iä.

Yleisö kohahtaa tiukasta ohilaukauksesta, kannustavat kulmapotkussa ihan hulluna. Meinasin jäädä vain ihastelemaan yleisön huitomista kulmapotkussa. :D

Lisäksi kun 0-0 tilanteessa tein maalin 90 minuutin kohdalla, kotiyleisö repesi täysin. Seisaalleen porukka lauloi ottelun loppuun. On niin paljon huikeampi äänimaailma, että oli väännettävä selostus pari pykälää pienemmälle.

Itse pelillisestikin ollaan menty eteenpäin. Spurtilla pallo ei pysy alkuunkaan samalla tavalla hallussa, toisaalta tuntuu et pienessä tilassa ois parempi kikkailla. Lisäksi jotenkin jäi fiilis, että pallo pomppi tilanteissa aidommin ja vapaammin jne.

Kaikinpuolin kyllä odotus on kova! Storesta tämä on jo pari viikkoa tilauksessa ollutkin.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Terve! Ei kellään sattuis olemaan tietoa, koska Fifa 15 tulee PSN-storeen ennakkotilattavaksi? Sieltä sen tilaisin, että saisin heti, kun peli julkaistaan. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Terve! Ei kellään sattuis olemaan tietoa, koska Fifa 15 tulee PSN-storeen ennakkotilattavaksi? Sieltä sen tilaisin, että saisin heti, kun peli julkaistaan. :D

Mulla on sieltä ollut se tilattuna jo 2-3 viikkoa. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Onkos jollain tietoa miksi mulla ei kuulu selostukset ollenkaan :) Tosiaan suomitilillä & Xbonella pelailen :) Sama homma oli tuon änärin (ea-access) kanssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Onkos jollain tietoa miksi mulla ei kuulu selostukset ollenkaan :) Tosiaan suomitilillä & Xbonella pelailen :) Sama homma oli tuon änärin (ea-access) kanssa.

Onko sulla joku 5.1 kajari systeemi, josta keskiäänet mykkänä?
 
Ylös Bottom