Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu, eikä Youngia laitapakkina.

eiku hetkone...
Eikä sitä että kärkikolmikko koostuu Gervinho, Doumbia, Ibarbo kolmikosta.

...eiku hetkonen...

IF Alves ei ois äsken saanut kiinni edes rantapalloa!

Ekalla puoliajalla 4-0 ja joitui pitkästä aikaa vetämään rage quitit. :D

Kaverilla kärjessa Higuain ja Gomez, semmonen semipaska Serie A tiimi jota tähditti Hamsik kaukovedoillaan... Unreal.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rage quittaamisen kynnys on taas aika matalalla itelläkin kun DNF-kerroin on pohjissa jatkuvasti ilman omaa syytä, ja toisaalta se on ihan yks hailee saako matsista 100 vai 300 kolikkoa.

Tosin RB Messin jälkeen ei oo tarvinnu, vastustajat sit senkin edestä.

Eilen päästiin vaan puoliajalle tolla porukalla http://www.futhead.com/15/squads/18799016/

Messi kirmaa tuolla http://www.futhead.com/15/squads/18203870/

Paljon sulavampaa peli kun ei oo Sinisiä pelaajia enää mukana


Opettaa muuten kummasti pelaamaan tätä peliä kun huomaat että 10v. nassikka vie 6-0 5 kertaa peräkkäin, eihän se onlinessä haittaa, mut kun se nassikka istuu vieressä vittuilemassa ni...

Nyt lisäilty pikkuhiljaa muitakin skillmoveja kun Mcgeady spin, fake pass, ja sivurullaus tms. Ja olen jopa KESKITTÄNYT muutaman kerran, enkä edes automaattisesti yrittänyt väkisin puskea sitä keskitystä, vaan ottaa haltuun ja täräyttää sitten.


Tuli kans komia maali kun Robben täräytti kauheen pommin Llorista leukaan, kaveri tippu selälleen, ja pallo vieri maaliin.

vähänku tollee:http://youtu.be/QHpuPXKOwUI?t=1m24s
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelissähän voi peluutta ketä vaan ja missä vaan.. kaikki pelaa todella hyvin päivän sattuessa kohdalleen. Jopa 11 maalivahtia toimii..


Jännä mulla Alves on ollu loistava.. eikä ole yhtään selvää hasardia tehny. Toisin kun Courtois joka imasee yhden joka pelissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä tuleekin se yksi isoimmista tämän pelimuodon ongelmista. Missään tosielämän joukkueessa ei kenttätasapaino kestäisi sitä, että 4-3-3:ssa pelaisi keskikentän CM-roolia Carlos Tevez.

Ei niin, pelissä silti erinomainen pacen, strengthin sekä workratejen ansiosta. Kyseessä ei kuitenkaan ole ainoastaan tämän pelimuodon ongelma, sillä aivan yhtä hyvin Tevez toimii CMnä myös muissa pelimuodoissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs mieltä jengi on Weidenfelleristä? Eihän tuo paljoa maksa, joten ajattelin että ottaisko kokeiluun.

Leno on tällä hetkellä tolppien välissä, ja on kieltämättä suoriutunut hommistaan erittäin hyvin muutamaa lapsusta lukuunottamatta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä en pysty tekeen mitään muuta ku kattoo kun vihu KÄVELEE mun miehistä ohi. Laitetaas Hollannin spurttaajat kehiin ja katotaan onko kyse handicapista vai mun huonoudesta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu, eikä Youngia laitapakkina.

eiku hetkone...

En ole läheskään kaikkia ManU:n pelejä nähnyt tältä kaudelta, mutta eikös tuo Youngin laitapakkius enimmäkseen ole ollut vaihtoehtona silloin, kun ManU on pelannut 3-5-2 tai 5-3-2 systeemeillä? Itse en kyllä pistäisi Ashley Youngia vaspaksi 4-4-2:ssa :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ole läheskään kaikkia ManU:n pelejä nähnyt tältä kaudelta, mutta eikös tuo Youngin laitapakkius enimmäkseen ole ollut vaihtoehtona silloin, kun ManU on pelannut 3-5-2 tai 5-3-2 systeemeillä? Itse en kyllä pistäisi Ashley Youngia vaspaksi 4-4-2:ssa :D

Joo enemmänkin LWB pelaa, jos on laitapakkina. Eli oikeastaan ei erityisemmin puolusta. Ei sillä että Munan pelejä katsoisin aktiivisesti....

Toi Gervinho, Doumbia, Ibarbo on kyllä aika ylilyönti ylivoimaisuudessa. Vois kuvitella että Ibarbon ollessa RW, niin se ei olis enään niin vaarallinen. Mutta toihan antaa vaan lisää vaihtoehtoja hikijengeihin, koska normi ST Ibarbo on vielä olemassa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yaya ja Agüero saivat ensimmäisessä pelissä jo enemmän aikaan kuin Pogba ja Tevez 20 matsissa. Toki taitavat sopia paremmin mun pelityylille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo enemmänkin LWB pelaa, jos on laitapakkina. Eli oikeastaan ei erityisemmin puolusta. Ei sillä että Munan pelejä katsoisin aktiivisesti....

Toi Gervinho, Doumbia, Ibarbo on kyllä aika ylilyönti ylivoimaisuudessa. Vois kuvitella että Ibarbon ollessa RW, niin se ei olis enään niin vaarallinen. Mutta toihan antaa vaan lisää vaihtoehtoja hikijengeihin, koska normi ST Ibarbo on vielä olemassa...

Ibarbon asiakaskuntaa ei taida paljon liikuttaa et onko ST,RW vai RB, kärkeen vaan ja onnea
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko suurin mahdollinen maksettava summa yhdestä kortista siis 15mil?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai että, jos ei pelit suju niin ei kyllä suju markettihommatkaan... Ostin IF Costan, SIF kortin hinnalla. Taidan lähtee ryyppäämään nyt ihan suosiolla. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kellään mitään hajua että koska niitä erikoispakkoja Rupiaa tulemaan? Tuleekohan jo tänään vaiko vasta huomenna?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voitolle jäätiin 20 pakasta. Akueero ja IF-Menez, kelpaa.

E: onko tänään tulossa enempää pakkoja kuin nuo 15k pakat?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nouseekohan hinnat takas? Sanchezista tulossa kivat häviöt jos ei hinta nouse :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Avasin kans kaikki 15k pakat ja arvokkaimmat kortit oli 3x hunter chemistry style.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laurent Blancin legendakortti Boxipuolelle näköjään.
 
Ylös Bottom