Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On muuten jännä juttu, mut tämä meidän ketju tuntuu olevan ainoa paikka jossa kokoontuu suomalaisia pelaajia jotka oikeesti pelaa tätä peliä.
Joka helevetin foorumilla sama ulina, Jos sulla on edes Neymar/Aguero-tason peluri joukkueessasi, olet ostanut kolikoita ja sit niillä ne hankkinut... HUOH.
Voi olla vajukkeja, mutta toisaalta, Jonkunhan ne meidän ylihintaset Williamsit täytyy ostaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On muuten jännä juttu, mut tämä meidän ketju tuntuu olevan ainoa paikka jossa kokoontuu suomalaisia pelaajia jotka oikeesti pelaa tätä peliä.
Joka helevetin foorumilla sama ulina, Jos sulla on edes Neymar/Aguero-tason peluri joukkueessasi, olet ostanut kolikoita ja sit niillä ne hankkinut... HUOH.
Voi olla vajukkeja, mutta toisaalta, Jonkunhan ne meidän ylihintaset Williamsit täytyy ostaa.

Jep, ja mun on sen verran mainittava että mulla ei ole, tilanteeseen nähden, mitään niitäkään vastaan jotka noita kolikoita ostaa. Järjettömäksi mennyt homma jos jumalauta jostain väsyneestä IF Jagielkasta joutuu maksamaan 188k. Koko hommassa ei ole enää hintojen puolesta mitään järkeä, nyt jos uusi pelaaja tulee kuvioihin niin sillä on aivan tajuton homma päästä sellaiseen pisteeseen että oikeasti voi ostaa jotain siistiä. Treidaamiseen pystyy kaikki jos sille annetaan tarpeeksi hyvät ohjeet mutta noihin nykyhintoihin vastaaminen käytännössä ajaa ihmiset kolikkokauppiaiden syliin.

Meillä joilla on kassa kunnossa on helppo mennä ja ostaa transferlist täyteen jotain ja alkaa treidaamaan pikkusen isommilla summilla kuin esim tällä Williamsin treidaamisella. Siihen vain ei ole tarvetta, niin on parempi pitää isot kalat clubissa kasvamassa korkoa ja tehdä pientä tuloa pikkuhiljaa, hitaasti mutta varmasti.

Mut voin vain kuvitella miten paljon jotain vaikka jouluna konsolin saanutta ketuttaa kun on vähän päässyt kärryille ja tajuaa että ihan semmoinen "perus" IF kortti on tautisen hintava. Tässä ollaan vähän saman tilanteen äärellä missä oltiin NHL14 kanssa, kun siinä pystyi farmaamaan kolikkoa niin paljon kuin vain viitti. Ne jotka ei tiennyt/kehdanneet niin harmittelivat sitä kun kaikki on niin pirun kallista. Se ei auttanut kun hypätä kelkkaan tai niellä kyyneleet ja pelata Filppuloilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostelin eilen 100k hinnoilla 7x menezia ja 6kpl williamssia alle 20k:lla katellaa miten nousee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulle ainakin on aivan sama millä tiiminsä rakentaa.. pelistä vaan katoaa idea kun ostaa heti ekana päivänä 200€ kaikki pelaajat. Siihen pystyy kuka vaan.. Vaikka pakat onkin paskoja ja niistä jonkun hyvän saanti on melko heikkoa.. niin onhan se pirun koukuttavaa:rolleyes: Vähän sama ku roikun viljely niin o han se tehokasta.. mutta ei kovin hauskaa.


Maanantait kyllä aina ihan paskoja myyntipäiviä.. ei ole liikkunu yhtään Williamsia.

Edit. Mistä saa ps4:lla muten vastustajalle. Minä saan jostain syystä aika usein vastustajia arabian suunnalta ja pikkasen alkaa riittämään se älytön koko suvulla mölyäminen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulle ainakin on aivan sama millä tiiminsä rakentaa.. pelistä vaan katoaa idea kun ostaa heti ekana päivänä 200€ kaikki pelaajat. Siihen pystyy kuka vaan.. Vaikka pakat onkin paskoja ja niistä jonkun hyvän saanti on melko heikkoa.. niin onhan se pirun koukuttavaa:rolleyes: Vähän sama ku roikun viljely niin o han se tehokasta.. mutta ei kovin hauskaa.


Maanantait kyllä aina ihan paskoja myyntipäiviä.. ei ole liikkunu yhtään Williamsia.

Edit. Mistä saa ps4:lla muten vastustajalle. Minä saan jostain syystä aika usein vastustajia arabian suunnalta ja pikkasen alkaa riittämään se älytön koko suvulla mölyäminen.

Sama juttu täällä, ei yhtään Williamssia menny kaupaks tänään. Toi SIF Menez oli kyllä aika hyvä hankinta, noussu eilisen 105k:sta 175k:hon.

Itse en tiiä mistä saa muten vastustajalle, mutta jos tekee ihan vaan tyhjän keskusteluryhmän ilman mikkiäkin, niin ei kuulu vastustajan äänet (kuhan on asetus "aseta chat-ryhmä etusijalle")
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama juttu täällä, ei yhtään Williamssia menny kaupaks tänään. Toi SIF Menez oli kyllä aika hyvä hankinta, noussu eilisen 105k:sta 175k:hon.

Itse en tiiä mistä saa muten vastustajalle, mutta jos tekee ihan vaan tyhjän keskusteluryhmän ilman mikkiäkin, niin ei kuulu vastustajan äänet (kuhan on asetus "aseta chat-ryhmä etusijalle")


Menez on hyvä haku if oli yli 300k niin tuo menee heittämällä sinne.. mulla vaan vei jumbot kolikot niin ei ollu varaa enää Meneziin:eek:

Pitääpäs tuota koittaa.. on nimittäin sen verran raastavaa pelata noita vastaan:mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama juttu täällä, ei yhtään Williamssia menny kaupaks tänään. Toi SIF Menez oli kyllä aika hyvä hankinta, noussu eilisen 105k:sta 175k:hon.

Itse en tiiä mistä saa muten vastustajalle, mutta jos tekee ihan vaan tyhjän keskusteluryhmän ilman mikkiäkin, niin ei kuulu vastustajan äänet (kuhan on asetus "aseta chat-ryhmä etusijalle")
Meikälle vissiin nappas sit se ainut töhö jolle kelpas ylihintanen Williams. Yks oli myyny 39,250 hintaan tuossa päikkäreiden aikaan. Mut se olikin mun eka vasta.

Ei ainakaan vielä ole havaittavissa mitään Rolle paniikkia, 500k alin bin noussu päiväsestä...

Muuten tuosta Sotonin Clynestä, ihan pelattava laitapakki oli mitä sillä pelailin yhdessä vaiheessa. Vauhtia riittää ainakin jos ei muuta. Vähän pieneltä se tuntui vähän niinkuin Clichy mut muuten ajoi asiansa siellä laidalla. Olen muuten 95% varma että noi Sotonin silver fullpäkit saa kultakortti upgreidin. Et Clynestä kannattaa ainakin pitää kiinni. Ja hyvä kun muistutit, pitääkin käydä ostamassa yksi talteen silver tiimejä varten. :)

Noista Upeista sen verran vielä et odottelen tuota Azpilicuetan uppia aikalailla. Tykkäsin jo ihan siitä aikaisemmastakin kortista. Jotenkin toi MED/MED workrate on lähellä sydäntä itellä.

Ostelin eilen 100k hinnoilla 7x menezia ja 6kpl williamssia alle 20k:lla katellaa miten nousee.

Hyvinhän ne nousee. :) Ostitko pleikkarin puolella noi Menezit? :eek: Meinaan jotkut vissiin price fixas sen melko näyttävästi, alin BIN 175k... :D

Tosta kortista sen verran että ihan alussa kun tuli toi IF Menez niin se oli mulla kärjessä Serie A porukassa ja oli aika hyvä omasta mielestä. Nuo statsit on ihan vitsi kylläkin mut mulla ainakin tuntui ihan hyvältä se sillon.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/22148489/

Tommone tiimi tuli rakenneltua. Meno on kyllä ollu aika hurjaa, koska viimeisistä 20 pelistä ei oo tullu kertaakaan kuokkaan, 14 voittoa ja 6 kertaa päädytty pistejakoon.

Kaikki pelaajat suoriutunu kyllä ihan kiitettävästi, mutta tuolle Yayalle on kyllä annettava erityismainintaa.. voi ihan rehellisesti sanoa, että tappiota olisi reilusti enemmän ilman Mustan Murjaanin panosta. Kaveri tekee todella tärkeitä katkoja kymmenkunta kappaletta joka pelissä ja osuu niiden lisäksi vielä puolustavalle keskikentälle ihan hyvällä prosentilla maaliin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tuosta Clynesta kehtaa luopua ellei joku nosta sen hintaa pilviin. Olkoon kokoelmassa niin voi heittää Walkkerin tilalle joka alkaa jostain syystä tympiä.

Ea on tainnu kulta päkkiin lisätä silver pelaajien määrää... kymmenestä 7,5k päkistä noussu ainakin 8 silveriä:rolleyes:

päivän eka williamskin meni uus tilalle ja pari pakkaa.. ja kukas muukaan siellä oli ku Kiesling <3
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ohho, näköjään pitää pistää kohta Williamsin hintapyyntöä ylemmäskin kun kohta alimmat BINit jo 40k:D. No ei nyt ihan vielä, mutta alimmat BINit näköjään noussu jo 30k:n paikkeille.

Ja Menez jatkaa nousuaan aika kovalla vauhdilla, nyt jo 195k. Niiku Saxon sanoit niin nousee varmaan helposti sinne 300k:hon, jos kaiken lisäks sen eka IFkin oli 300k:ssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ohho, näköjään pitää pistää kohta Williamsin hintapyyntöä ylemmäskin kun kohta alimmat BINit jo 40k:D. No ei nyt ihan vielä, mutta alimmat BINit näköjään noussu jo 30k:n paikkeille.

Ja Menez jatkaa nousuaan aika kovalla vauhdilla, nyt jo 195k. Niiku Saxon sanoit niin nousee varmaan helposti sinne 300k:hon, jos kaiken lisäks sen eka IFkin oli 300k:ssa.


Minä nostin Williamsit 49 kiloon.. sen verran hyvin nousee että pitää olla tarkkana että ei tule takkiin. Kaks jos menee kierroksella niin saan kolme ostettua tilalle:D Katotaan jos sais yhdestä williamsista lähteneestä diilistä ittelleen Ibran :p

Tänään tuli kyrppiinnyttyä kun kolmosessa säilymiseen olisin tarvinnu 3 pistettä 5 pelistä. Neljään ensimmäiseen peliin 0 pistettä eikä yhtään tehtyä maalia. Ei vaan mikään kulkenu ja kaks peliä ratkes vastustajan 90min maalilla.. viimeseen peliin löin sitten silver/gold azurri tiimin maestrona Pirlo.. Pallo liikui niin nätisti eikä ollu joka syötön välissä kaverin jalkaa . 3-1 voitto sturridge/remy tiimistä ja tarvittavat pisteet. Kokeilin vielä turnausta ja siinä vastaan team doumbia tiukka peli ja takkiin vasta rankeilla. Kärki kaksikko Paolucci ja Mancosu viimeistelly 2 peliin molemmat kaksi maalia ja maestro täräyttäny pirun nätin 30 metrisen. Clubista löytyy vaikka miten kovaa äijää joilta pitäis lähteä huippu syöttöjä.. mutta kyllä Pirlon jalasta lähtee niin tarkkoja kun 91 arvolla pitääkiin. Eikä muuten ole pacea tarvinnu.. Tällä vetäsen kolmosen seasonin ja katon kuinka käy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://news.futhead.com/posts/totw-predictions/30730-totw-predictions-week-22

Pari ihan mielenkiintoista veikkausta ja jotain ei niin toivottua esim sif Aubameyang. Jos ja kun Ronaldo saa upgraden ja Messi ei. Niin ehkä EA antaa Messille uuden IF kortin hiukan heppoisasti. Vaatimattomasti sai viime pelissä vain 1+2 tilastot plus olisi saanut toisenkin maalin mutta merkittiin vastustajan omaksi.

Eilen meni pari IF Williamsia 49k hintaan. Vielä on 4 myynnissä 49k 69k 99k ja 129k lapuilla. Yksi IF Menez myös myynnissä mutta pitää varmaan nostaa sitä 249k hintaa 349k niin saa pakkakolikoita enempi. Toisekseen hinta varmaan tulee nousemaan sinne parissa viikossa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nostin ite kans 48-50k väliin noi omat 26kpl Williamseja. Ihan siistin näköinen TOTW varmaankin luvassa.

EDIT: Nyt jo minimi 38k bin Williamsilla, taidan nostaa samontein 60k ympärille noi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nostin ite kans 48-50k väliin noi omat 26kpl Williamseja. Ihan siistin näköinen TOTW varmaankin luvassa.

EDIT: Nyt jo minimi 38k bin Williamsilla, taidan nostaa samontein 60k ympärille noi.

Joo pitää nostaa omatkin 59k
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nostin ite kans 48-50k väliin noi omat 26kpl Williamseja. Ihan siistin näköinen TOTW varmaankin luvassa.

EDIT: Nyt jo minimi 38k bin Williamsilla, taidan nostaa samontein 60k ympärille noi.

Kiitos palstalaisille Williams tipsistä! Harmi vaan, että kassassa oli varaa alkuun vain 1 kortin ostoon, mutta kohta onkin jo varmaan 100k kassassa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos palstalaisille Williams tipsistä! Harmi vaan, että kassassa oli varaa alkuun vain 1 kortin ostoon, mutta kohta onkin jo varmaan 100k kassassa.

Tämä osottautui kyllä erityisen hyväksi kohteeksi kieltämättä! Mullakkin mennyt noita jo aika monta ja tällä hetkellä mietin että kannattaako noita edes myydä tuohon hintaan mitä ne menee tällä hetkellä. Voi melko nopeastikin nousta ihan tuonne 100k kantturoille mitä Saxon ennustikin ja johon en meinannut uskoa. :)

Nii ja pääsin testaamaan eilen tuota Williamsia ihan kunnolla kun oli taas sellainen matsi että tietokone hoiti vihulaisen puolustuksen ja itse joutui hiki hatussa juoksemaan tietokoneen ohjaamien bottien perässä kun ne haki niin naurettavan hyvin paikkaa.

Tuo oli aika hyvä puolustamaan kieltämättä. Voitin pelin muuten 2-0 ja olin todella tyytyväinen omaan suoritukseen. Di Maria ja Fabregas hoiti homman kotiin hyvin rakennetuilta paikoilta boxin sisästä, molemmat alakulmiin sijoitettuja maanuoliaisia. Vaan oli kyllä hankala peli.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itsellä on Williamseja 11 myynnissä, joista juuri kallein ostettiin hintaan 63k. En ymmärrä, samaan aikaan oli 49k hintaan myynnissä useampi kortti. Kelpaa kyllä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä osottautui kyllä erityisen hyväksi kohteeksi kieltämättä! Mullakkin mennyt noita jo aika monta ja tällä hetkellä mietin että kannattaako noita edes myydä tuohon hintaan mitä ne menee tällä hetkellä. Voi melko nopeastikin nousta ihan tuonne 100k kantturoille mitä Saxon ennustikin ja johon en meinannut uskoa. :)

Nii ja pääsin testaamaan eilen tuota Williamsia ihan kunnolla kun oli taas sellainen matsi että tietokone hoiti vihulaisen puolustuksen ja itse joutui hiki hatussa juoksemaan tietokoneen ohjaamien bottien perässä kun ne haki niin naurettavan hyvin paikkaa.

Tuo oli aika hyvä puolustamaan kieltämättä. Voitin pelin muuten 2-0 ja olin todella tyytyväinen omaan suoritukseen. Di Maria ja Fabregas hoiti homman kotiin hyvin rakennetuilta paikoilta boxin sisästä, molemmat alakulmiin sijoitettuja maanuoliaisia. Vaan oli kyllä hankala peli.


Minusta Williams oli kans hyvä ja saa olla tiimissä niin pitkään ku tulee jotain kiinnostavampaa tarjolle. Williams on parempi haku kun Jagielka;)
Minä myyn omia mutta aina ostan uuden tilalle jos tunnissa menee 2 niin pidän hinnan sillein että saan 3 tilalle. Ei mulla ole kiirettä luopua kun vasta 150k kohdalla sillon Ligue 1 tiimissä viilettää Ibra;)
 
Ylös Bottom