Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Erehdyin sitten vilkasemaan Nif Messin ja Nif Ronaldon hintaa ku ajattelin tehostaa treidaamista ja siirtyä isompiin nimiin. Ronaldon bin 13,7M ja Messin bin 11,7M joten taitaa jäädä hankkimatta. Tämän hetkisestä saldosta kun alkaa tiliä tekemään niin nuo kortit on todennäköisesti hävinny markkinoilta.

Ohhoh...

Pleikalla ollaan siis toivuttu Web apinan ongelmista ja marketti rytisee ylöspäin? Noita nyt sentään tulee tasasesti pakoista niin sillä 15M niitä saa varmaan suht helposti. On vaan sitten hieman kehno sijoitus kun myydessä tulee mega tappiota.

Mä en kyllä ymmärrä tota että edelleen kolikkokauppa porskuttaa, EA anto banaania laumalle juutuuppareita n. viikko sitten, ni luulis sen pelästyttävän kolikoiden ostajia. Tosin esim. NepentheZ, vastuullisena tuupparina totes vissiin siihen sävyyn että: "viis tiliä nollattu, vain yksi asia jonka nyt voi tehdä: OSTAA KOLIKOITA LISÄÄ"
------------------------------


Pitäsköhän täällä masinoida joku oma FUT-turnaus?

PS4-puolella ainakin riittää laumaa, tälle mun Xbone-puolelle ehkä vähän vähemmän?

Fabrekin vois osallistua kunnon geimeihin, kun ei ole randomeja kukkupallokunkkuja mukana
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ohhoh...

Pleikalla ollaan siis toivuttu Web apinan ongelmista ja marketti rytisee ylöspäin? Noita nyt sentään tulee tasasesti pakoista niin sillä 15M niitä saa varmaan suht helposti. On vaan sitten hieman kehno sijoitus kun myydessä tulee mega tappiota.

Mä en kyllä ymmärrä tota että edelleen kolikkokauppa porskuttaa, EA anto banaania laumalle juutuuppareita n. viikko sitten, ni luulis sen pelästyttävän kolikoiden ostajia. Tosin esim. NepentheZ, vastuullisena tuupparina totes vissiin siihen sävyyn että: "viis tiliä nollattu, vain yksi asia jonka nyt voi tehdä: OSTAA KOLIKOITA LISÄÄ"
------------------------------


Pitäsköhän täällä masinoida joku oma FUT-turnaus?

PS4-puolella ainakin riittää laumaa, tälle mun Xbone-puolelle ehkä vähän vähemmän?

Fabrekin vois osallistua kunnon geimeihin, kun ei ole randomeja kukkupallokunkkuja mukana

Eipä markkinat ole kovinkaan kummoisesti toipunut vaan kuilu noiden todella kalliiden ja muiden korttien välillä kasvanu älyttömän isoksi. Tämä saa porukan entistä herkemmin kolikko ostoksille.. enköhä minä sen Messin silti hommaa.. jos en matkalla hukkaa kolikoita pakkoihin:eek:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaihdetaan 200k Fifa 15 Fut coinseja Nhl 15 coinseihin!
ota yhteyttä yv:llä niin sovittaan jokin hinta
Konsoli Xbox one
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ohhoh...

Pleikalla ollaan siis toivuttu Web apinan ongelmista ja marketti rytisee ylöspäin? Noita nyt sentään tulee tasasesti pakoista niin sillä 15M niitä saa varmaan suht helposti. On vaan sitten hieman kehno sijoitus kun myydessä tulee mega tappiota.

Mä en kyllä ymmärrä tota että edelleen kolikkokauppa porskuttaa, EA anto banaania laumalle juutuuppareita n. viikko sitten, ni luulis sen pelästyttävän kolikoiden ostajia. Tosin esim. NepentheZ, vastuullisena tuupparina totes vissiin siihen sävyyn että: "viis tiliä nollattu, vain yksi asia jonka nyt voi tehdä: OSTAA KOLIKOITA LISÄÄ"
------------------------------


Pitäsköhän täällä masinoida joku oma FUT-turnaus?

PS4-puolella ainakin riittää laumaa, tälle mun Xbone-puolelle ehkä vähän vähemmän?

Fabrekin vois osallistua kunnon geimeihin, kun ei ole randomeja kukkupallokunkkuja mukana

Joo ite oisin ainaki mukana jos joku PS-puolelle pistäis turnauksen pystyyn.

Nyt oon löytäny 2 todella hyvää kokoonpanon millä pelit sujuu.
http://www.futhead.com/15/squads/25405007/ ja sit tällane vähän halvempi:
http://www.futhead.com/15/squads/25792532/
Rondonin MOTM kortin veto ja viimeistely on kyllä maagista katseltavaa. Tossa toisessa squadissa MOTM Lukakukin pistänyt yli maali per peli.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kolikoitten hinnat vaan laskee laskemistaan nyt jo kaheksalla punnalla 3M
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On tää kyllä nyt hyvä peli.. toinen päivä ilman mitään omituisuuksia. Samalla oma seasons ennätys ku sain 3 divarissa 14 pistettä:)

Ei mitään hajua liekkö Skretlillä kysyntää mutta ostin sellaisen jemmaan.. Aamulla sit poimis Motm Terryn jos nyt hinta ei karkaa ihan älyttömyyksiin.

Ps4:lla jos turnaus niin minäki lähden mukaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kolikoitten hinnat vaan laskee laskemistaan nyt jo kaheksalla punnalla 3M

Niihän nuo näyttää olevan aika pohjissa.. tuo sivu mikä on ittellä seurannassa myy 100k 0,37€

Eipähän tarvii kummastella miks Messi, Ronaldo ja Totyt nousee hirveällä vauhdilla. Toty Luiz jo 3M
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niihän nuo näyttää olevan aika pohjissa.. tuo sivu mikä on ittellä seurannassa myy 100k 0,37€

Eipähän tarvii kummastella miks Messi, Ronaldo ja Totyt nousee hirveällä vauhdilla. Toty Luiz jo 3M
Mikäs on sivun nimi?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niihän nuo näyttää olevan aika pohjissa.. tuo sivu mikä on ittellä seurannassa myy 100k 0,37€

Eipähän tarvii kummastella miks Messi, Ronaldo ja Totyt nousee hirveällä vauhdilla. Toty Luiz jo 3M

Pikasella googlailulla löysin saitin jota todennäkösesti oot kattonu:D.
Seagm,vai?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Kertokaapas mielipiteitänne non-if Sanchesizta, mieluiten upatusta mutta eipä noissa upin saaneissa ja vanhoissa korteissa nyt niin paljon eroja ole:rolleyes: Onko mies rahojen arvoinen verrattuna nykyisiin If Cabellaan ja Willianiin? Entäs mites toi Cuadrado...? Antakaa kokemuksen syvän rintaäänen kuulua[/FONT]:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse pidin ei upatusta sanchezista paljon rw paikalla, mutta rm paikalla ei ollut rahansa arvoinen vaan pistin mieluummin walcottin sinne, kun vaihdoin formationia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kertokaapas mielipiteitänne non-if Sanchesizta, mieluiten upatusta mutta eipä noissa upin saaneissa ja vanhoissa korteissa nyt niin paljon eroja ole:rolleyes: Onko mies rahojen arvoinen verrattuna nykyisiin If Cabellaan ja Willianiin? Entäs mites toi Cuadrado...? Antakaa kokemuksen syvän rintaäänen kuulua:)

Ite kyllä tykkään tosi paljon Sanchezista ja oon käyttäny sitä paljon. Ite sanoisin kyllä, että IF Cabella on yhtä hyvä. IF Cabella on statsien mukaan heikompi, mutta itsellä Sanchez kyllä työnnettiin pallosta pois paljon helpommin kuin Cabella. Kaukovedot Cabellalla paremmat vaikka ne taas statsien mukaan huonommat:rolleyes:. Viimeistely on ehkä Sanchezilla hiukan parempi. Sanchez on nopeampi, mutta molemmat ovat todella helposti ohjattavia.

Willianista en itse tykännyt hirveästi eli molemmat parempia omasta mielestä. Cuadradokin on aika hyvä vaihtoehto, mutta Cuadradon viimeistely ei ole aina ihan sitä parasta luokkaa. Kuitenkin Sanchez ja IF Cabella olis mun ykkösvaihtoehdot oikealle laidalle BPL:stä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Kertokaapas mielipiteitänne non-if Sanchesizta, mieluiten upatusta mutta eipä noissa upin saaneissa ja vanhoissa korteissa nyt niin paljon eroja ole:rolleyes: Onko mies rahojen arvoinen verrattuna nykyisiin If Cabellaan ja Willianiin? Entäs mites toi Cuadrado...? Antakaa kokemuksen syvän rintaäänen kuulua[/FONT]:)


RM paikalla Sanchez oli minun mielestä melko turha ja jotenki pihalla.. Willian ja Cabella hoitaa sen homman paremmin. Cuardado löytyy Seriestä ja ollu yks parhaita rämmiä.. ohjattavuus melko samanlainen ku Neymarissa. Eli todella helppo, pystyy tukemaan ja viimeistelemään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos vastauksista! RW:n paikalle nimenomaan tulisi Sanchez. If Cabella oli kyllä itselleni täydellinen yllätys ja tuntuu mielettömän hyvältä, vaikka statsit eivät huiput olekaan. Santun (SnT) arvostelusta bongasin :) ja ohittanut kyllä Willianin nokkimisjärjestyksessä. Perkele, kun oikealle laidalle niin paljon tarjontaa (Cuadrado, Willian, Cabella, Sanchez) ja vasemmalla on vain joku hikinen Schürrle :D Ihan hyvä sekin kortti on, mutta kuitenkin.. Ääh, jotenkin vain kyllästynyt siihen tasapaksuisuuteen(?). IF Sanchez toistaiseksi liian kallis, samoin Uhka. Em. David Silva on mielestäni myös liian hidas laidalle, vaikken mikään pacehuoraaja yritäkään olla. Täysin sama juttu Eriksenin ja Nasrin kohdalla, cameja kaikki kolme kuuluisi olla... Ja niin muuten myös Özil, Tadic ja Santi! Ashley Youngiin nyt pätee: "Olet mitä syöt". Mikä bpl:n vasenta laitaa vaivaa :S
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos vastauksista! RW:n paikalle nimenomaan tulisi Sanchez. If Cabella oli kyllä itselleni täydellinen yllätys ja tuntuu mielettömän hyvältä, vaikka statsit eivät huiput olekaan. Santun (SnT) arvostelusta bongasin :) ja ohittanut kyllä Willianin nokkimisjärjestyksessä. Perkele, kun oikealle laidalle niin paljon tarjontaa (Cuadrado, Willian, Cabella, Sanchez) ja vasemmalla on vain joku hikinen Schürrle :D Ihan hyvä sekin kortti on, mutta kuitenkin.. Ääh, jotenkin vain kyllästynyt siihen tasapaksuisuuteen(?). IF Sanchez toistaiseksi liian kallis, samoin Uhka. Em. David Silva on mielestäni myös liian hidas laidalle, vaikken mikään pacehuoraaja yritäkään olla. Täysin sama juttu Eriksenin ja Nasrin kohdalla, cameja kaikki kolme kuuluisi olla... Ja niin muuten myös Özil, Tadic ja Santi! Ashley Youngiin nyt pätee: "Olet mitä syöt". Mikä bpl:n vasenta laitaa vaivaa :S

Oikeastihan siellä on vaikka mitä mutta EA ei vaan osaa antaa sinne laidalle mitenkään kivantuntuisia pelaajia. Yks vaihtoehtohan on kokeilla jotain silveriä, niistäkun monesti löytyy aikamoisia löytöjä, vaikka viimeistely kyllä kärsii aikalailla. Esim Mane tulee ekana mieleen. Normikortti oli aika pedon oloinen kun pelailin silver jengillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom