Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Buliukko.. miten tuo minun bundes viritelmä. Mietteitä/muutoksia??? Kohta tili tyhjä ku lääkehuuruissa ei voi ku joko rakentaa tiimiä tai avata hyviä pakkoja :D
Tsekkaan tän reenimatsi jälkeen, 15min...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voihan paska... odotin kyllä La ligasta vähän muita kortteja joten se 2:s tiimi meni puihin.


Nyt olis kuitenki mahdollisuus kasata Bundesista 2:s tiimi... laittakas buliukot mietteitä tästä. Hintaa tolle tulis minimeillä 1,9M ja tilillä löytyy 2,2M joten pieniin viilailuihin on varaa :) ja palautetta kiitos äkkiä ku kolikot polttaa ja kohta ne on pakoissa :D

http://www.futhead.com/15/squads/34119817/
Joo eli, tuohan on varmasti täydellinen. Castrosta ja Junuzovicista en voi sanoa mitään kun en ole raaskinut vielä ostaa köyhyyttäni, mutta molemmat on ostoslistalla. Laiturit täsmämiehiä, ja toi Muller on varmaan yks parhaita kärkiä Bundesliigasta. Se sen ulkosyrjä oli tappava IF ja SIF versiolla joten tämä TOTS kortti ei voi olla huono. Ja mä peluutin Mulleriä keskikentällä. :)

Pakistoon laittaisin Boatengin Benatian tilalle, Naldon workratet ahistaa itteeni joten ois parempi et siellä ois yks täsmällisempi toppari. Suoraan sanoen, pysyisin ehkä Boateng/Benatia toppareissa.

RicRod on täsmämies, ja toi Verhaegen oli itellä perusvarma fullback jonka ostin päivällä talteen takaisin.


Hyvä tiimi, kannattaa kyllä sijoittaa ja testata!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo eli, tuohan on varmasti täydellinen. Castrosta ja Junuzovicista en voi sanoa mitään kun en ole raaskinut vielä ostaa köyhyyttäni, mutta molemmat on ostoslistalla. Laiturit täsmämiehiä, ja toi Muller on varmaan yks parhaita kärkiä Bundesliigasta. Se sen ulkosyrjä oli tappava IF ja SIF versiolla joten tämä TOTS kortti ei voi olla huono. Ja mä peluutin Mulleriä keskikentällä. :)

Pakistoon laittaisin Boatengin Benatian tilalle, Naldon workratet ahistaa itteeni joten ois parempi et siellä ois yks täsmällisempi toppari. Suoraan sanoen, pysyisin ehkä Boateng/Benatia toppareissa.

RicRod on täsmämies, ja toi Verhaegen oli itellä perusvarma fullback jonka ostin päivällä talteen takaisin.


Hyvä tiimi, kannattaa kyllä sijoittaa ja testata!

EIJJUMA!

en oo ennen huomannu ees kattoo Naldon Work Rateja... Aina ollut mulla hyvä ja paikallaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs totsia nyt seuraavaks ootellaan? uskaltaako kukaan veikata :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt taas Muller ja KDB noussu mut tunnin päästä kolisee ja kovaa. Tuossahan vois vielä säästää ku antais Castron ja RicRodin laskea.Niitä vois sen aikaa Bernat ja Luiz Gustavo tuurata. Junuzovic on jo sen verran halpa ja vaikuttais melkeen samalta ku Henderson joten ei pitäis olla huono. Benatian pitää olla ainakin pakkina.. olikos sulla siitä iffistä kokemusta? Naldosta oon tykänny mutta normi Boateng vois ajaa saman asian, spessuihin ei taas rahat riitä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EIJJUMA!

en oo ennen huomannu ees kattoo Naldon Work Rateja... Aina ollut mulla hyvä ja paikallaan

Next genillä ei nuo merkkaa mitään. Ku on ohjeet päällä.. Sen on huomannu että vähintään toisen pitää olla defensive high...
Sillo löytyy vähän agressivisuutta alakerrasta. 2x medium/medium on pahin ne vaan juoksee hyökkääjän vierellä/ympärillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs totsia nyt seuraavaks ootellaan? uskaltaako kukaan veikata :D

Tämähän oli €a:lta taktinen veto.. ens viikolla alkaa copa ja noista la liga ukoista saa sit vielä lypsettyä totwissa rahaa ku ei mene totsin kanssa päälekkäin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Next genillä ei nuo merkkaa mitään. Ku on ohjeet päällä.. Sen on huomannu että vähintään toisen pitää olla defensive high...
Sillo löytyy vähän agressivisuutta alakerrasta. 2x medium/medium on pahin ne vaan juoksee hyökkääjän vierellä/ympärillä.
Jos tots Naldoon päädyt, saat sen multa halvemmalla kuin marketista... Vink vink [emoji6]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos tots Naldoon päädyt, saat sen multa halvemmalla kuin marketista... Vink vink [emoji6]

Just ku minä aloin henkiseti valmlistautumaan Boatengiin :)... Katotaan jos saan KDB:een ja Mullerin minimillä niin sit teen tuon. Päätiimi valmis niin ei jaksa enää kytätä ja nuo Bundesit kuitenki näyttää hyvältä... vähän liianki hyvältä :)

Et satu sif Lacaa tarviimaan :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl mä oon boatengin ja benatian kannalla, vaikka naldo kiva onkin. Ja se rb, piiskazek. Paras parempi. Alabaakin kannattaa testata siellä lb paikalla, sen sais kyllä cb:kskin iffinä muistaakseni. Mut se maksaa. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl mä oon boatengin ja benatian kannalla, vaikka naldo kiva onkin. Ja se rb, piiskazek. Paras parempi. Alabaakin kannattaa testata siellä lb paikalla, sen sais kyllä cb:kskin iffinä muistaakseni. Mut se maksaa. :D

No maksaa maksaa
images
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just ku minä aloin henkiseti aloin valmlistautumaan Boatengiin :)... Katotaan jos saan KDB:een ja Mullerin minimillä niin sit teen tuon. Päätiimi valmis niin ei jaksa enää kytätä ja nuo Bundesit kuitenki näyttää hyvältä... vähän liianki hyvältä :)

Et satu sif Lacaa tarviimaan :)
Itseasiassa sif Lacaa olen minäkin tässä yrittänyt myydä melkein viikon. [emoji3] Eli ei tarvetta. [emoji57]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl mä oon boatengin ja benatian kannalla, vaikka naldo kiva onkin. Ja se rb, piiskazek. Paras parempi. Alabaakin kannattaa testata siellä lb paikalla, sen sais kyllä cb:kskin iffinä muistaakseni. Mut se maksaa. :D

Vähän kevyt tuo Alabama cb tontille.. mut lähden Boatengilla ja Benatialla. Castro myöhemmin.. niin sillon jää 600k vielä tilille.. otetaanko myöhemmin vielä testi matsi?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vähän kevyt tuo Alabama cb tontille.. mut lähden Boatengilla ja Benatialla. Castro myöhemmin.. niin sillon jää 600k vielä tilille.. otetaanko myöhemmin vielä testi matsi?
Mä oon sängys ja yritän vetää unta kaalii. Aamulla töihin.... muuten kyl, katellaa huome.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei taida olla järkeä aloittaa Argentiinan keräämistä kun tuo tärkein hahmo messi maksaa 1,841,000 ???

- - - - -

Mistä voisi löytää listan kaikista FIFA 15 pelaajista, joilla aidot kasvot?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Buli tehty! KDB ja Muller kyllä aika kovan oloisia kavereita. Castro ja RicRod jäi vielä markettiin. Otin Alaban ku ei silläkään ole tullu pelattua. Ensi pelit on Robbenilla ja Reussillakin Nyt ku on rahaton niin ei tarvii hintojakaan Kytätä... Nyt ku vielä kentälläkin toimis.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aijai, sain tuon 96 pace Saudi TOTSin Al Shahranin minipelattua huokeaan 28k hintaan. Mukavat profitit tiedossa, kaveri lienee aika haluttua tavaraa öljymaan asukkaiden keskuudessa. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Buli testattu. Alaba kyllä sen verran tehokas joten saattaa jäädä loppuun asti. Totseista suurin yllättäjä oli Junuzovic.. kunnon keskikentän väkkyrä.. puolustaa,hyökkää ja ihan älyttömän smooth. KDB jäi vähän varjoon mutta jopa minä onnistuin pamauttamaan kaukaa ylärimaan... ei siis huono. Reus-Muller-Robben toimi kans nätisti yhteen. Positiivisin kuva jäi Reussista joka teki 2 maalia. Puolustuksessa Boateng ja Benatia oli pääliköitä :)
 
Ylös Bottom