Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainakin minuutti sitten sain oman Hero-Roman myytyä tuolla alimmalla buy now -hinnalla eli 16,250 kilolla. Meni minuutissa kaupaksi. Toivottavasti tuon TOTS Roman hinta ei nouse liian korkealle. Toki NIF Neuer lähtee myyntiin, jos ei kolikot muuten riitä. :)
Jatketaanpas sitten hieman pidemmällä postauksella tämän yllä olevan debyyttiviestin jatkeeksi.

Tosiaan TOTS Eremenkon onnistuin poimimaan lopulta vajaalla 50 kilolla. Toki Neuer piti uhrata, mutta pienen treidailun jälkeen kolikot riittivät Ramosin hankintaan. Onhan tuo Eremenko ollut älyttömän hyvä kortti, mitä olen viitisen peliä sillä pelannut. Liikkuminen, syötöt ja laukaukset ovat kaikki teräviä. Nautinnollinen pelata. Olen pelannut kaikilla aiemmillakin Eremenkon erikoiskorteilla, joista eniten pidin SIF Eremenkosta. Hero-Roma oli jotenkin hieman kömpelö, mutta tämä TOTS-versio on ollut maaginen taas.

Omasta FIFA-taustasta sen verran, että olen pelannut aiempia versioita PSP:llä, mutta jouluna sain PS4:n ja olen nyt puolisen vuotta pelaillut FIFA15:ttä. Eniten olen pelannut Ultimate Teamia ja parhaimpana saavutuksena on toistaiseksi nelosdirren pokaali ja kolmosessa käynti pariin otteeseen, mutta siitä ylemmäs ei ole rahkeet riittäneet. Tätä ketjua olen lueskellut helmikuusta asti suunnilleen ja paljon on hyödyllisiä vinkkejä tullut otettua käyttöön, joten kiitos siitä.

Oma peli perustuu pallon nopeaan liikutteluun ja varmaan syöttöpeliin, koska en osaa rehellisesti sanottuna juuri yhtäkään skill movea. Valeharhautuksen olen opetellut, mutta vaatisi enemmän toistoja, jotta sekin tulisi selkärangasta. Lisäksi keskityksien suuntaaminen tuottaa ongelmia. Syötöt ja vedot ovat hallussa ihan hyvin, koska jo PSP:llä pääsi niitä reenaamaan paljon. Koitan lyhyillä syötöillä saada pallon puolustuksesta keskikentälle, josta palloa voi sitten jakaa laitaan tai piikkiin. Oikeastaan noita korkeita läpisyöttöjä tulee viljeltyä vain silloin, kun mahdollisuus ja väylä on selkeä, muuten koitan puskea läpi maata pitkin menevillä syötöillä. Hallinta on yleensä peleissä meikäläisen eduksi. Eniten ongelmia tulee yleensä silloin, kun vastustaja käyttää noita harhautuksia paljon. Liian helposti tulee vieläkin rynnittyä puolustajalla peittämään ja tavallaan sitten on jo askeleen myöhässä, kun vihu tekee harhautuksen.

Alussa pelasin Huuhkajilla, mutta sittemmin olen pelaillut monenlaisilla joukkueilla. La Ligasta kasattu joukkue oli melko pitkään, kunnes vaihdoin sen kokonaan Chelseasta kasattuun joukkueeseen. Sen jälkeen olen hieman hakenut pelillistä identiteettiä ja pyörinyt tuossa 3-4 divisioonan välissä. Nyt olisi tarkoitus koittaa nousta taas takaisin kolmoseen ja ehkä jopa sitä korkeammalle seuraavanlaisella miehistöllä: http://www.futhead.com/15/squads/34981126/

Eremenkon, Perpan, Modricin ja Lewandowskin haluan olevan avauksessa ja noiden ympärille pohdin kauan, että millaisen hybridin saisi rakennettua. Tuossa nyt on 97 kemiat, kun valmentajaksi lyö Löwin. Joka osa-alue tuntuu suht tasapainoiselta. Kärkikolmikko ja Eremenko vastaavat pääosin hyökkäyspelistä. Modric pelaa hyvin molempiin suuntiin ja Perpa keskittyy sitten pääosin puolustuksen auttamiseen. Laitapakit nousevat silloin tällöin, mutta eivät mitenkään hirveästi. Tällä hetkellä nousu kolmoseen olisi jo saletissa, jos en olisi kahdessa tasuriin päättyneessä matsissa molemmissa mokannut pilkkua lopussa. Neljästä matsista pitäisi kahdeksan pinnaa raapia, jos haluan nousta, joten seuraavaan kauteen on jo osittain tähtäin, mutta toki tavoitellaan tälläkin kaudella vielä nousua.

Pelaajista eniten olen pitänyt Lewandowskista. Tällaiselle hieman puukädelle maali per peli -tahti hyökkääjältä on häikäisevä. 139 matsia ja tehot ovat 139+23. Heh. Costaa ja Benzemaa olen myös koittanut, mutta niiden kohdalla maalitehokkuus ei ole ollut aivan yhtä hyvä. Laitureista Schurrle, Cuadrado ja Reus ovat jääneet parhaiten mieleen. Toki Griezmann oli myös hyvä La Liga -joukkueessa. Keskikenttäpelaajista sitten Eremenko, Modric, Perpa, Luiz Gustavo, Matic ja Fabregas ovat toimineet parhaiten omissa rooleissaan. Pelasin melko kauan 4-3-3 (2) muodostelmalla, jossa Matic oli kyllä huikea CDM. Paras puolustuslinja oli ehdottomasti tuossa Chelsea-tiimissä. Azpilicueta, Terry, Cahill ja Ivanovic sekä maalissa Cech. Tuntui, että tuo toimi kuin rasvattu ja roolit olivat selkeät. Ensimmäiseen 25 peliin ei vihu tehnyt varmaankaan yhtään päämaalia, kun Terry ja Cahill hoitivat ne mallikkaasti pois.

Seuraavaan versioon eli FIFA16:een on jo hauska päästä alusta asti mukaan pelailemaan eikä antaa puolen vuoden tasoitusta. Veikkaanpa, että FIFA tulee hankittua jopa enemmän änäriä, koska sen verran pahasti tähän on jääty nyt koukkuun ja NHl15 on jäänyt hyllyyn.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jees! Vihdoin EA päivittäny noita rangeja. TOTS Matic 50k ja Bellarabi tulee nyt testiin kun on vaan 20k. Matic on jo minimeissä, mutta se on enää 50k niin kyllä tulee kaupat! Normi Matickin on erittäin hyvä ja, kun saa TOTSin 50k:lla niin ilomielin maksan. Eikun ostoksille:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jees! Vihdoin EA päivittäny noita rangeja. TOTS Matic 50k ja Bellarabi tulee nyt testiin kun on vaan 20k. Matic on jo minimeissä, mutta se on enää 50k niin kyllä tulee kaupat! Normi Matickin on erittäin hyvä ja, kun saa TOTSin 50k:lla niin ilomielin maksan. Eikun ostoksille:D
Joo just huomasin itekkin! TOTS Willems 20k, vihdoin. TOTS Depis myös laskemaan päin! Nyt alkaa armoton sopparimyynti kuhan pääsen konsolille!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä saada uutta porukkaa mukaan vielä tässäki vaiheessa :) On se koukuttava...


Joo rajat laski ja Marchissio kävi hetken minimissä.... siihen olis just varat riittäny :(
Jospa 100k pakat vielä polkis hintaa.

Yhden pelin väänsin ja sama meno jatkuu ku eilen. Vastaan 0 energian joukkue ja kemiatkin päin... Bolasie cdm, walcott rb ja sellasta. Alkuun hirveä mylly ja Lewa heittää pistää avopaikasta tolpaan... taas myllytys ja peli 1-0. Jotain kummaa tapahtuu ja kaikkk syötöt taas vastustajalle.. vastustajan Cuadado saa yhden kaukovedon jonka Neuer torjuu mutta peruutta pallon kannsa maaliin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jees! Vihdoin EA päivittäny noita rangeja. TOTS Matic 50k ja Bellarabi tulee nyt testiin kun on vaan 20k. Matic on jo minimeissä, mutta se on enää 50k niin kyllä tulee kaupat! Normi Matickin on erittäin hyvä ja, kun saa TOTSin 50k:lla niin ilomielin maksan. Eikun ostoksille:D
Juu nyt menee totsimatic ostoon! Taitaa olla pelin paras cdm ja vieläpä medium/high
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos jotakuta kiinnostaa niin allekirjoituksessa on linkki FIFA Manager turnaukseen. Kuka saa koko foorumin managerineron tittelin? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikö kukaan todella ole kokeillut TOTS Kanea? Millainen kaveri on ST:nä tai CF:nä? Ihan hyvän hintaisia Matic ja Hurricane nyt, silti molemmat minimissä[emoji23]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Moi!
Olen jo vähän aikaa lukenut tätä ketjua, ja nyt päätin liittyä :)
Onko kellään kokemusta SIF Godinista? Näyttää meinaan tosi hyvältä puolustajalta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikö kukaan todella ole kokeillut TOTS Kanea? Millainen kaveri on ST:nä tai CF:nä? Ihan hyvän hintaisia Matic ja Hurricane nyt, silti molemmat minimissä[emoji23]

TOTS Kane on hyvä! Vahva...hyvä viimeistelemään...mulla avauksessa!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikö kukaan todella ole kokeillut TOTS Kanea? Millainen kaveri on ST:nä tai CF:nä? Ihan hyvän hintaisia Matic ja Hurricane nyt, silti molemmat minimissä[emoji23]
Mulla on ilmasena. Ihan ok target, mut niffit rvp ja aguero tulee valittua lähes aina squadiin ennen kanea. Eikä ole edes gamefacea...dpk ei voi ostaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Moi!
Olen jo vähän aikaa lukenut tätä ketjua, ja nyt päätin liittyä :)
Onko kellään kokemusta SIF Godinista? Näyttää meinaan tosi hyvältä puolustajalta

Godin on tod lla hyvä, suosittelen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostin eremenkon minimillä (35k), ja ekalla listausrundilla tuli kolikot takas ku meni turneepelaajia kasa
Onkos noi vklturneet vielä huomisen?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostin Verratin ja siitä jäi 5k yli, möin muutaman turhakkeen clubista että saan 7,5k pakan auki, TOTS kortit tietty mielessä ja tulihan sieltä!

90 ovr Matwiidi! Kerrankin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostin eremenkon minimillä (35k), ja ekalla listausrundilla tuli kolikot takas ku meni turneepelaajia kasa
Onkos noi vklturneet vielä huomisen?

On turnaukset vielä huomiseen asti.

Onnea mhartti! On kyllä aivan järjettömän hyvä pelaaja, joten kannattaa pistää kokeiluun. Osaa tehdä kaikkea.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onnittelut matuidista on kyllä pelin kovimpia petoja, mutta itse en kyllä enää yayasta luovu cdm:n paikalla on se vaan niin kova voin suositella :) Laitoin sitten eilen aikalailla koko clubin markettiin ja nyt olis tämmönen hankinnassa, totseja päivitellään sitten lopulliseen porukkaan jos vielä coinsseja jostain irtoaa :D toivottavasti tuo kuva näkyy oikein ku puhelimella yritin laittaa ja oon amatööri tässä hommassa
 
Ylös Bottom