Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

100k pakat... joka kerta kun ne avaa, koko loppu ilta vituttaa. Kaikki 3 tuli avattua ja parhaana pelaajana Nasri.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

100k pakat... joka kerta kun ne avaa, koko loppu ilta vituttaa. Kaikki 3 tuli avattua ja parhaana pelaajana Nasri.

Ei siis joka kerta. Nasrihan on mitä loistavin potkupalloilija, sillä hän on RANSKALAINEN[emoji7][emoji173]️ Mikä vauhti, mikä voima, mikä potku!

Nasri, how much do you bench?
-90 minutes (trolololol)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noissa selkeissä yv-vastahyökkäyksissä kannattaa pyytää juoksua pallottomilta varmuuden vuoksi että kaikki kolme lähtevät mukaan hyökkäykseen

Meinaat sitä että vasemmat takanapit pohjassa antaa syötön? yleensä käytän sitä vähä ahtaammissa paikoissa ja aivan laidalla mutta luulis laiturin painavan tyhjää laitaa ilman mitään kikkoja kun keskellä on jalka vapaana. Oli vieläpä attacking mulla kun hain sitä voittomaalia. Nnnooo ei se aina lähe, huomenna taas paremmalla tuurilla
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Te jotka sanotte että korttipaketeista ei tule koskaan hyviä kortteja että EA:n huijausta niin itse olen avannut kaiketi noin 15 kultapakkaa, ja saldona ovat nämä kaksi korttia:

http://www.futbin.com/player/46/alessandro-florenzi

http://www.futbin.com/player/3080/franck-ribéry

Riberyn myin aikoinaan hintaan 80,500 ja rakensin sillä Ranskan ja Englannin joukkueet. Tämän puolustajan hinta on nyt tippunut paljon.

Laskes paljonko ne 15 pakkaa makso? Ite oon hiukan voitolla kun sain Rollen talvella ja myin n. 5 millillä.

Oikeesti 15 pakan kokemuksella kauheesti kannata selostaa.

100K pakasta on liki mahdotonta päästä omilleen ku hinnat on pohjamudissa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meinaat sitä että vasemmat takanapit pohjassa antaa syötön? yleensä käytän sitä vähä ahtaammissa paikoissa ja aivan laidalla mutta luulis laiturin painavan tyhjää laitaa ilman mitään kikkoja kun keskellä on jalka vapaana. Oli vieläpä attacking mulla kun hain sitä voittomaalia. Nnnooo ei se aina lähe, huomenna taas paremmalla tuurilla

Ei vaan R1/RB näpäytys pallotonta tekoälyn ohjaamaa hyökkääjää kohti, niin lähtee juoksemaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huvikseen pelailin äsken tuon Champions Shieldin läpi vuorotellen Saksan ja Suomen majuilla. Kolme ensimmäistä matsia olivat helppoja ja vasta finaalissa vastaan tuli osaava peluri, mutta Reus takoi pari osumaa ensimmäisen puoliajan lisäajalla ja näin meikäläiselle uran toinen Champions Shield -pokaali. Kyllähän tuo Suomenkin maju toimi ihan hyvin ja voitin sillä 3-0 vihun, joka sai vain yhden vedon kohti maalia, mutta ei ole sitten pitkässä turnauksessa luottoa siihen, että poikien taso säilyy, joten lähden tuohon Nations-turnaukseen sitten kuitenkin Saksalla. Tehot jakautuivat suht tasaisesti, joten se oli ainakin hyvä merkki, että ehkä tässä ei tulla ihan olemaan pohjasakkaa, vaikka haastajana varmasti lähdenkin turnaukseen kokeneempia FIFA-pelaajia vastaan.

Njooh, mä en ol Ikinä voittanu yhtään turnausta... näis mein peleis pärjään kyl ihan kivasti, et ehkä toi ELO vaikuttaa... mietin et pitäiskö FIFA16 alottaa puhtaalta pöydältä, sais 500 helppoa matsia alkuun
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei vaan R1/RB näpäytys pallotonta tekoälyn ohjaamaa hyökkääjää kohti, niin lähtee juoksemaan.
Miksi tätä toimintoa kutsutaan kun asetat omat näppäimet? Siis ku siel lukee et passing X, Lob neliö jne, niin mikä tuon toiminnon nimi on siellä listalla mistä noita juoksuja voi komentaa. Itselle vaihdettu napit ja en nyt ole ihan varma mistä napista puhutte.

Aivan uskomatonta että itsellä ei tuommoisesta ole tietoa! Ettehän te nyt vaan siitä normaalista seinäsyötöstä puhu?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Korjaan, tosiaan L1 pleikalla

L1+X on se seinäsyöttö jossa syöttäjä lähtee juoksemaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja tuonko näpäytys pitäs saada vierellä olevat omat hyökkääjät tekemään nousuja? :O

Sun pitää "osoittaa" vasemmalla tatilla pelaajaa jonka haluat juokseman samalla kun näpäytät L1. Saa vaikka jokaisen puolustajan juoksemaan ylöspäin, jos haluaa. Fifan yks heikkous on että noi juoksut on aina vain vastustajan päätyä kohti, ei sivusuunnassa eikä viistoon
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sun pitää "osoittaa" vasemmalla tatilla pelaajaa jonka haluat juokseman samalla kun näpäytät L1. Saa vaikka jokaisen puolustajan juoksemaan ylöspäin, jos haluaa. Fifan yks heikkous on että noi juoksut on aina vain vastustajan päätyä kohti, ei sivusuunnassa eikä viistoon


ei helvetti, te puhutte ihan hulluja.

Ja vielä tollanen seinäsyöttöjuttukin? WTF? missä pullossa mä oikeen oon ollu?!?!? PERKELE! 1000 peliä tietämättä tollasia.

Mä oon aina vaan painanut L1 ja kattonu lähteekö se kenet halusin vai joku muu. Mut miten ton sit tähtää samalla kun juokset ite?

Siis et L1 pohjassa normisyöttö, niin syöttäjä lähtee phystyyn?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voin kertoa pojat että nyt ei enää nimittäin Rolle jää ihmettelemään keskiympyrään kun pitäisi nousuja tehdä! :D

Jestas, joka päivä oppii jotain uutta! :)

Icardi kotiutettu, 23k hintaan ja nopeet treidit TOTS Payetilla niin Icardin kortille jäi hintaan komiat 7k. :)

Päivittäisivät nyt TOTW hintoja myös ni vois kotiuttaa tuon SIF Lewandowskin.

Playing fut on manual part1: https://youtu.be/IriyFrdJ52w

Siinä on @mhart1 parista ekasta pelistä. Ja miksei muutkin ketä nobon manuaaliräpeltäminen kiinnostaa jäätävää. En kuitenkaan hävinnyt 10 pelistä kun 2. Melko ihme.

Katon tän huomenna!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

ei helvetti, te puhutte ihan hulluja.

Ja vielä tollanen seinäsyöttöjuttukin? WTF? missä pullossa mä oikeen oon ollu?!?!? PERKELE! 1000 peliä tietämättä tollasia.

Mä oon aina vaan painanut L1 ja kattonu lähteekö se kenet halusin vai joku muu. Mut miten ton sit tähtää samalla kun juokset ite?

Siis et L1 pohjassa normisyöttö, niin syöttäjä lähtee phystyyn?

LB+A boksilla, L1+X pleikalla = syöttäjä lähtee heti syötön jälkeen juoksemaan eteenpäin

juoksupyyntö aka LB/L1 = Spurteilla jos juoksette, kosketusten välillä kerkeää helposti osoittamaan vierellä olevaa ja pyytämään juoksun näpäytyksellä. Sen jälkeen nopeesti tatti takas pallolisen juoksusuuntaan. Pystyy hitaasta kuljetusta myös pyytämään juoksuja, mut paljon hankalampaa. Vaatii sorminopeutta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olipas hyvä huomata että rajoja laskettu nyt löytyy Italian joukkueesta Tots Buffon :)

Ilta largen kanssa pelailtu ja testailtu niin manuaaleja sun muuta... Meikältä löytyi uusi tähtihyökkääjä nimittäin Toty Luiz st paikalla on kunnon eläin... siis tekee aivan älyttömän hyviä nousuja ja peliliikkeitä. Eka peli 3 maalia ja motm 9,9 hyökkäyksessä kerkes pelata 45 minuttia. Flopiks osoittautunu Grizz joutui pulustus tehtäviin ja kaverilla on vähä omalaatuinen tyyli puolustaa.. mutta hyvin seki on rimpuillu.


Samalla tullu hyvin skripti/momenttumi tai mikä lie esiin ku on voinu pysähtyä ja kattoo tilanteet rauhassa. Giovinco jyräs pari hollanin pakkia täysin tonttiin ku meikäläinen sai pienen buustin.. aina ku large sai pallon niin minun ukot oli iholla..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voivoi... Legendat nostettiin.. Möin si oman tiimin miljoonan voitolla.. Päivitin ny eka R. Eremenko tiimin :) huomenna rakennan sit TOTS Ibran ympärille päätiimin.
862536cf6eaf22d39bb7be0fe7432031.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei vaan R1/RB näpäytys pallotonta tekoälyn ohjaamaa hyökkääjää kohti, niin lähtee juoksemaan.

No voi paska... Tää oli unohtunu kokonaan. Joskus careerin alussa tuli käytettyä ku siitä oli se tutorial vaan se on sit jääny unholaan.. Nyt saa Bale kipittää jalat puhki laidalla. Kannatti avautua, thänks.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voivoi... Legendat nostettiin.. Möin si oman tiimin miljoonan voitolla.. Päivitin ny eka R. Eremenko tiimin :) huomenna rakennan sit TOTS Ibran ympärille päätiimin.
862536cf6eaf22d39bb7be0fe7432031.jpg

Ota ny toweri hyvä se RRRRONDON tohon Dumbon paikalle.

Täytyy ottaa joku kausi ilman sääntöjä tos mein turneessa ni pääset sääkin mukaan.(haittaakse jos vähän käyt autoja mailalla pätkimässä?)
 
Ylös Bottom