Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
100k pakat... joka kerta kun ne avaa, koko loppu ilta vituttaa. Kaikki 3 tuli avattua ja parhaana pelaajana Nasri.
Noissa selkeissä yv-vastahyökkäyksissä kannattaa pyytää juoksua pallottomilta varmuuden vuoksi että kaikki kolme lähtevät mukaan hyökkäykseen
Te jotka sanotte että korttipaketeista ei tule koskaan hyviä kortteja että EA:n huijausta niin itse olen avannut kaiketi noin 15 kultapakkaa, ja saldona ovat nämä kaksi korttia:
http://www.futbin.com/player/46/alessandro-florenzi
http://www.futbin.com/player/3080/franck-ribéry
Riberyn myin aikoinaan hintaan 80,500 ja rakensin sillä Ranskan ja Englannin joukkueet. Tämän puolustajan hinta on nyt tippunut paljon.
Meinaat sitä että vasemmat takanapit pohjassa antaa syötön? yleensä käytän sitä vähä ahtaammissa paikoissa ja aivan laidalla mutta luulis laiturin painavan tyhjää laitaa ilman mitään kikkoja kun keskellä on jalka vapaana. Oli vieläpä attacking mulla kun hain sitä voittomaalia. Nnnooo ei se aina lähe, huomenna taas paremmalla tuurilla
Ei vaan R1/RB näpäytys pallotonta tekoälyn ohjaamaa hyökkääjää kohti, niin lähtee juoksemaan.
Huvikseen pelailin äsken tuon Champions Shieldin läpi vuorotellen Saksan ja Suomen majuilla. Kolme ensimmäistä matsia olivat helppoja ja vasta finaalissa vastaan tuli osaava peluri, mutta Reus takoi pari osumaa ensimmäisen puoliajan lisäajalla ja näin meikäläiselle uran toinen Champions Shield -pokaali. Kyllähän tuo Suomenkin maju toimi ihan hyvin ja voitin sillä 3-0 vihun, joka sai vain yhden vedon kohti maalia, mutta ei ole sitten pitkässä turnauksessa luottoa siihen, että poikien taso säilyy, joten lähden tuohon Nations-turnaukseen sitten kuitenkin Saksalla. Tehot jakautuivat suht tasaisesti, joten se oli ainakin hyvä merkki, että ehkä tässä ei tulla ihan olemaan pohjasakkaa, vaikka haastajana varmasti lähdenkin turnaukseen kokeneempia FIFA-pelaajia vastaan.
Eiks se oo L1?
Ei vaan R1/RB näpäytys pallotonta tekoälyn ohjaamaa hyökkääjää kohti, niin lähtee juoksemaan.
Miksi tätä toimintoa kutsutaan kun asetat omat näppäimet? Siis ku siel lukee et passing X, Lob neliö jne, niin mikä tuon toiminnon nimi on siellä listalla mistä noita juoksuja voi komentaa. Itselle vaihdettu napit ja en nyt ole ihan varma mistä napista puhutte.Ei vaan R1/RB näpäytys pallotonta tekoälyn ohjaamaa hyökkääjää kohti, niin lähtee juoksemaan.
Korjaan, tosiaan L1 pleikalla
L1+X on se seinäsyöttö jossa syöttäjä lähtee juoksemaan
Ja tuonko näpäytys pitäs saada vierellä olevat omat hyökkääjät tekemään nousuja? :O
Sun pitää "osoittaa" vasemmalla tatilla pelaajaa jonka haluat juokseman samalla kun näpäytät L1. Saa vaikka jokaisen puolustajan juoksemaan ylöspäin, jos haluaa. Fifan yks heikkous on että noi juoksut on aina vain vastustajan päätyä kohti, ei sivusuunnassa eikä viistoon
Playing fut on manual part1: https://youtu.be/IriyFrdJ52w
Siinä on @mhart1 parista ekasta pelistä. Ja miksei muutkin ketä nobon manuaaliräpeltäminen kiinnostaa jäätävää. En kuitenkaan hävinnyt 10 pelistä kun 2. Melko ihme.
ei helvetti, te puhutte ihan hulluja.
Ja vielä tollanen seinäsyöttöjuttukin? WTF? missä pullossa mä oikeen oon ollu?!?!? PERKELE! 1000 peliä tietämättä tollasia.
Mä oon aina vaan painanut L1 ja kattonu lähteekö se kenet halusin vai joku muu. Mut miten ton sit tähtää samalla kun juokset ite?
Siis et L1 pohjassa normisyöttö, niin syöttäjä lähtee phystyyn?
Voivoi... Legendat nostettiin.. Möin si oman tiimin miljoonan voitolla.. Päivitin ny eka R. Eremenko tiimin huomenna rakennan sit TOTS Ibran ympärille päätiimin.