Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt täytyy kyllä sanoa että noi lempinimet pelaajille ei sano mulle yhtään mitään :D väiski whooot :eek:
Väiskillä meinaa Wayne Rooneya.

Helvetti kun peli alkanu meneen ihan surkeeksi heti, kun ostin Ramosin ja IF Mirandan halvemman pakkiparin tilalle. Kyllä tässä jotain outoa on. Maaleja päästän huomattavasti enemmän.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aaa, nonnyt mä tajuan. Sitä mä kyllä funtsinkin jossain vaiheessa oscarin tilalle.

Mites sen bastianin laita kun se on niin auttamattoman hidas, eihän se toure paljoa nopeampi ole, mutta kyllä se keskikentällä vetää sellasta munaravia. Ihan mukavasti laukonutkin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aaa, nonnyt mä tajuan. Sitä mä kyllä funtsinkin jossain vaiheessa oscarin tilalle.

Mites sen bastianin laita kun se on niin auttamattoman hidas, eihän se toure paljoa nopeampi ole, mutta kyllä se keskikentällä vetää sellasta munaravia. Ihan mukavasti laukonutkin.

Ei näy mun mielestä pelitilanteessa. Se on aina oikein sijoittunut niin ei tuu kiire puolustamaan ja ei se oikein muutenkaan vaikuta siihen touhuun, kun ei se varsinaisesti kuljettele sitä palloa pitkään eteenpäin. Hyvä CM, suosittelen. Pace on muutenkin yliarvostettua tässä nykyversiossa.

Ja tuosta ja noin. 1-0. Remyyyyy!!

Ja Sergio melkein heti perään 1-1... :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hazardilta pikkasen nätti tarjoilu ykkösellä:D


Matic ja Ivanovic kämmännyt ensimmäisen nelivitosen aikana enemmän kun koko kaudella.. Molemmilta huonoja syöttöjä päin cityn ukkoja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hazardilta pikkasen nätti tarjoilu ykkösellä:D


Matic ja Ivanovic kämmännyt ensimmäisen nelivitosen aikana enemmän kun koko kaudella.. Molemmilta huonoja syöttöjä päin cityn ukkoja.

Eikä tuo Zoumakaan varsinaisesti ole kovin varma ollut... Miks näin tärkeessä pelissä Cahill penkillä? Josen aivopieruja voi onko sillä kipuja, Garyllä siis?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikä tuo Zoumakaan varsinaisesti ole kovin varma ollut... Miks näin tärkeessä pelissä Cahill penkillä? Josen aivopieruja voi onko sillä kipuja, Garyllä siis?


No joo ei ole kovin varma sekään.. Garyllä jotain pientä kolhua. No toivotaan että eläkeläinen tulee ja ratkaisee:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei näy mun mielestä pelitilanteessa. Se on aina oikein sijoittunut niin ei tuu kiire puolustamaan ja ei se oikein muutenkaan vaikuta siihen touhuun, kun ei se varsinaisesti kuljettele sitä palloa pitkään eteenpäin. Hyvä CM, suosittelen. Pace on muutenkin yliarvostettua tässä nykyversiossa.

Ja tuosta ja noin. 1-0. Remyyyyy!!

Ja Sergio melkein heti perään 1-1... :(

Pitää pistää ukko testiin. Ja väinö kans. Jotenkin vaan riipasevaa ois laittaa costa pois kun se on tehny niin paljon häkkejä. Enkä voi myydä sitä kun sain sen ilmaispakasta :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/20141730/


Tuollaisella nyt mennään. Parannus ehdotuksiakin otetaan vastaan, varsinkin xavin ja jamesin tilalle saa ehdotella vahvistuksia.

Nyt täytyy kyllä tulla antamaan oikein kunnon vilpittömät isot yläpeukut! Ei mitään Penaldoja tai Baleja kentällä, vaan keskikenttää pyörittää La Masian kultainen kaksikko Don Andres & Maestro Xavi ja kärjessä tietenkin jalkapallomaailman seksikkäin kolmikko MSN!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitää pistää ukko testiin. Ja väinö kans. Jotenkin vaan riipasevaa ois laittaa costa pois kun se on tehny niin paljon häkkejä. Enkä voi myydä sitä kun sain sen ilmaispakasta :D

Ei sitä Costaa tarvihe pois laittaa. Pistät Väiskin sinne Oscarin tilalle toiseksi CM:ksi. Di Maria keskellä ja Schweini toiseks CM:ksi Robbenin alapuolelle. Ja vaihda formation 4-3-3 (4) ni saat Di Marian CAM paikalle missä se on parempi ku CeeÄmmänä.

Ku vaihdat tuon formationin niin Robben saa linkin Rafinhasta/Diekmaierista ja täydet kemiat. Jos sillä nyt mitään merkitystä on. Itselle on, en tiedä vaikuttaako pelitilanteessa. Kait ne syötöt menee inan verran paremmin perille jos kemiat on max.

Rooneysta sen verran että HIGH/HIGH workrate on aivan täydellinen tuolle. Yks parhaita CM paikalla pelaavia mitä oon pelannut tässä versiossa. Jäätävä pommi ja tekee töitä joka suuntaan + on vahva. Väitän että menis ihan CDM paikallakin! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei sitä Costaa tarvihe pois laittaa. Pistät Väiskin sinne Oscarin tilalle toiseksi CM:ksi. Di Maria keskellä ja Schweini toiseks CM:ksi Robbenin alapuolelle. Ja vaihda formation 4-3-3 (4) ni saat Di Marian CAM paikalle missä se on parempi ku CeeÄmmänä.

Joo, siis tarkotin kun tuolla ehdoteltiin strikerinkin vaihtoa :) pitää pistää testiin kun poika menee nukkuun. Coinsseja on onneks sen verran että saa noi ilman minkään myymistä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs ootte mieltä, jos sulla on joukkuussasi pelaaja 7 kemioilla, vaikuttaako se oikeasti yhtään peliesityksiin? Ite en oo ainakaa huomannu yhtään mitään eroa onko pelaaja vajailla vai täysillä kemioilla.


7 chem pitäis vissiin olla ettei saa kemppariboonuksia, muttei vielä penaltejakaan. Aika paljon laitureita käytetään menestyksekkäästi kärjessä LF/RF:nä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä lopputolos eikä tarvii pelätä chelsea informeja. Sinisillä kyllä hieno yleisö.. ;)

Nyt voiskin testata 5k maksanutta Courtoisia :)

edit. Ensimmäisen pelin perusteella ihan susi. Tosin en tiedä mitä pelissäkään tapahtui kun kerkesin lisäajalle 2-0 johdossa ja takkiin 2-3 :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä lopputolos eikä tarvii pelätä chelsea informeja. Sinisillä kyllä hieno yleisö.. ;)

Nyt voiskin testata 5k maksanutta Courtoisia :)

Joo kyllä mä ton tasurin otan ennemmin ku tappion. Lol tolle yleisölle... :)

Mä arvelin pistää semmosen uuden projektin tulille et kasaan Hollannin maajoukkueen pelaajista jotka nousee pakoista ja sit ku on Starting XI kasassa niin testaan sitä. Ainoat poikkeukset on SIF Sneijder CF paikalla ja TOTY Robben laidalla. Tällä hetkellä LW paikka miehitettynä free päkistä nousseella Depaylla ja varmaan se sen pitääkin, eipä tuohon ole kun Elia joka on paskempi ainakin statsien perusteella. Saa nähdä mikä rupusakki tuostakin tulee. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaasurahat vs öljyrahat siis ratkaisemattomaan. Kummallakin taisi olla jopa oma kasvatti kentällä ja englantilaisia avauksessa yhteensä kolme! Gotta love modern football...

IF Tyton saisi alkaa liikkumaan, vasta muutama mennyt ja tusina jäljellä toisaalta en keksi mihin kolikoita nyt edes tarvitsisin hintojen ollessa ihan tolkuttomia. Discard-hintaan tosin hankittu joten voitolle tuosta jää joka tapauksessa. Kai nuo jossain vaiheessa tuohon 25k hintaankin alkavat liikkumaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hohhoh, taas alkaa loppua "moti" Fifan suhteen :D

Ykkössquadilla, joka omaa Agueron, Di Marian, Sturridgen, Tevezn, Pogban, Vidalin ja ties ketkä muut, viisi peliä, yksi tehty maali, yksi tasapeli, kaikki muut häviöitä... No kävin sitten kokeilemassa brassipacesquadia (maksoi 70k), ja ensimmäisellä puoliajalla 3-0... (Pelin loppujenlopuksi hävisin 3-4, vastustaja iski viimeiseen 5 minuuttiin 4 häkkiä... :D ) Tuntuu jotenkin oudolta maksaa satoja tuhansia kolikoita pelaajista, jotka eivät kuitenkaan toimi joka kerta kun pelaat kys. pelaajalla. Sieltä kiva tiputus nelosdivarista kasiin, tuolla ajanjaksolla yksi voitto.

Ajattelin tämän jättää aluksi kirjoittamatta, mutta kun vastaan tuli kokonaan maalivahdeista koottu joukkue, eikä siltikään Aguero päässyt murtautumaan kivikovan puolustuslinjan läpi. GG, TOTY Neuer ratkaisi ujuttamalla De Gean puikoista. Ja kyllä, 90. minuutilla.

Olen puhunut
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hohhoh, taas alkaa loppua "moti" Fifan suhteen :D

Ykkössquadilla, joka omaa Agueron, Di Marian, Sturridgen, Tevezn, Pogban, Vidalin ja ties ketkä muut, viisi peliä, yksi tehty maali, yksi tasapeli, kaikki muut häviöitä... No kävin sitten kokeilemassa brassipacesquadia (maksoi 70k), ja ensimmäisellä puoliajalla 3-0... (Pelin loppujenlopuksi hävisin 3-4, vastustaja iski viimeiseen 5 minuuttiin 4 häkkiä... :D ) Tuntuu jotenkin oudolta maksaa satoja tuhansia kolikoita pelaajista, jotka eivät kuitenkaan toimi joka kerta kun pelaat kys. pelaajalla. Sieltä kiva tiputus nelosdivarista kasiin, tuolla ajanjaksolla yksi voitto.

Ajattelin tämän jättää aluksi kirjoittamatta, mutta kun vastaan tuli kokonaan maalivahdeista koottu joukkue, eikä siltikään Aguero päässyt murtautumaan kivikovan puolustuslinjan läpi. GG, TOTY Neuer ratkaisi ujuttamalla De Gean puikoista. Ja kyllä, 90. minuutilla.

Olen puhunut

Kuulostaa liiankin tutulle :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kyllä mä ton tasurin otan ennemmin ku tappion. Lol tolle yleisölle... :)

Mä arvelin pistää semmosen uuden projektin tulille et kasaan Hollannin maajoukkueen pelaajista jotka nousee pakoista ja sit ku on Starting XI kasassa niin testaan sitä. Ainoat poikkeukset on SIF Sneijder CF paikalla ja TOTY Robben laidalla. Tällä hetkellä LW paikka miehitettynä free päkistä nousseella Depaylla ja varmaan se sen pitääkin, eipä tuohon ole kun Elia joka on paskempi ainakin statsien perusteella. Saa nähdä mikä rupusakki tuostakin tulee. :)


Ihan mukava kasailla kaikkea epämääräistä.. Mulla olis huomenna pronnsi, silver ja kulta joukkueet tulilla. Tosin kultasista joutui pistämään suurimman osan lihoiks If Alvesiin. Jospa joku poimis tuon Kroossin niin sais availla 150k pakkoja :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä on miestä taas koeteltu. Sarjapelit on mennyt ihan mettää pace kaverit ravaa vastaan kun mielipuolet ja paukuttelee maaleja sika varmasti. Itte oon rakennellu tilanteita ja Di Mariat Tevezit ja kumppanit paukuttaa tolppia ja laukoo ohi. Sitten vielä piste iin päälle raivasin tieni asian cupin online finaaliin susipaskalla porukalla ja kun yritin löytää vastusta finaaliin noin kymmenkunta kertaa niin peli potkas pihalle futista ja takasin mentyäni tuo cupi ei ollutkaan enään kesken, joten siinä meni se finaali ja mahdolliset palkinnot. Jos sitä keskittyis vaan myymään ja ostamaan ylihintasia pelaajia kun se sentään tuntuu onnistuvan. Tosin transfer tatgets listallekin on jäänyt 6 pelimiestä jumiin jo useaksi viikoksi. Että tämmöstä tänään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paljon on taas porukalla vastoinkäymisiä...
Mutta kyllähän tuossa jotain omituista on. Pojat on nyt viikonlopulla pelanneet minun tiimeillä ja eivät ole saaneet yhtään voittoa. Toinen on kuiteski omalla perustiimillään 2 divarissa.. kuulemma minun joukkueet paljon huonompia...:eek
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla taas pelit kulkenut nyt loistavasti. Aguero heräsi henkiin kun laittoi instructioneihin Get in behind, nyt 4 ottelussa 8 maalia ja muutama syöttö. Mun mielestä pelin paras kärki on kyllä Tevez, aivan uskomaton NIFinäkin! Tajuttomia finessejä kaveri heittää boksin ulkopuoleltakin :cool:
 
Ylös Bottom