Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eiköhän viimeistään huomenna osa alennu myymään uusilla hinnoilla. Suurin syy varmaan myymättä jättämiseen on ettei ole mitään mitä ostaa tilalle.
mikäköhän mahtaa olla mahdollisesti tulevan if suarezin hintahaitari?
motm kuitenkin maximeissa ellen väärin muista, luulisi että jos ea haluaa pitää tämän järkevänä olisi if ~5m paikkeilla
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eiköhän viimeistään huomenna osa alennu myymään uusilla hinnoilla. Suurin syy varmaan myymättä jättämiseen on ettei ole mitään mitä ostaa tilalle.
mikäköhän mahtaa olla mahdollisesti tulevan if suarezin hintahaitari?
motm kuitenkin maximeissa ellen väärin muista, luulisi että jos ea haluaa pitää tämän järkevänä olisi if ~5m paikkeilla

No tottakai se on maksimi.. poinsit pitää saada liikkumaan.

Onhan tuo aika iso ongelma kun myyt niin et voi ostaa mitään tilalle mitä haluat.. Mulla budjettia tällä hetkellä 300k. Ei vaan ole mitään kivaa tarjolla vaikka onkin uudet käyttäjä ystävälliset hinnat jotka tuovat pelaajia kaikkien saataville..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

If benatia poistettu 750k binillä, nyt jätetään marketti rauhaan ja keskitytään nousemaan ykkös divariin:rolleyes:

E: sama kaveri pisti myös toty lahmin 3,1m myyntiin, sääli ettei budjetti antanut periksi ja joku muu kerkesi ensin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi EA ei muuten myy itse suoraan coinsseja? Eikös se niilläkin pystys tekemään bisnestä. Tuli vaan mieleen, vai johtuuko se siitä kun itse kielsivät sen? Vai eikö marketti kestäisi sitä?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi EA ei muuten myy itse suoraan coinsseja? Eikös se niilläkin pystys tekemään bisnestä. Tuli vaan mieleen, vai johtuuko se siitä kun itse kielsivät sen? Vai eikö marketti kestäisi sitä?

Ei tuo marketti varmaan tässä muodossa 15 millin katolla kestäisi sitä kauankaa. Nythän uutta rahaa tulee peliin vaan pelaamalla ja sitä poistuu EA verona joka kaupan yhteydessä. Suurin virhe mikä vääristi tämän vuoden marketin oli web app aikaan mahdollinen auto tradaus millä kolikkokauppiaat saivat haalittua kaiken ylimmääräisen rahan itselleen (kortit jotka myytiin alle quick sell arvon ja alihintaan myydyt kortit).Mutta länsimaalasta vapaata kaupantekoa kannattaen olisin mielummin nostanut 15 millinkattoa ja kitkenyt kolikkokaupan pois kun aloittanut EA valtiollisen säänöstelyn. Joten ainoa oikea ratkaisu olisi EA tukkia tuo reikä ja antaa banaania kaikille you tube kolikkokauppa sponsoreille niin rupeaisi menemään viesti perille. Itse harmittaa kun tuo hinta katto estää nyt manne meikäläiseltä pienen varain kartutamisen ja paikkojakaan ei enään viitti avata kun ei sieltä kumminkaan mitään tule ja vaivalla hankitut kolikot menee hukaan. Kelläs on enään varaa availla HH pakkoja ?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi EA ei muuten myy itse suoraan coinsseja? Eikös se niilläkin pystys tekemään bisnestä. Tuli vaan mieleen, vai johtuuko se siitä kun itse kielsivät sen? Vai eikö marketti kestäisi sitä?

Ei vaan ole se juttu. Pointseja myymällä jokaisella on mahdollisuus saada pakoista jotain hyvää, mutta yleisesti ottaen tulee pelkkää kuraa, vaikka ostaisit satasella pointseja. JOS EA myisi suoraan kolikoita, ei siitä olisi kauaa iloa, koska... Mitä opimmekaan koulussa yläasteen yhteiskuntaopin tunneilla, jos rahaa painetaan lisää, kasvaa inflaatiomörkö kasvamistaan ja hinnat nousevat samaan tahtiin. Sen jälkeen niille, jotka eivät suostu laittamaan Futiin rahaa ollenkaan, ei jäisi todellakaan yhtään mitään ostettavaa:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tuo marketti varmaan tässä muodossa 15 millin katolla kestäisi sitä kauankaa. Nythän uutta rahaa tulee peliin vaan pelaamalla ja sitä poistuu EA verona joka kaupan yhteydessä. Suurin virhe mikä vääristi tämän vuoden marketin oli web app aikaan mahdollinen auto tradaus millä kolikkokauppiaat saivat haalittua kaiken ylimmääräisen rahan itselleen (kortit jotka myytiin alle quick sell arvon ja alihintaan myydyt kortit).Mutta länsimaalasta vapaata kaupantekoa kannattaen olisin mielummin nostanut 15 millinkattoa ja kitkenyt kolikkokaupan pois kun aloittanut EA valtiollisen säänöstelyn. Joten ainoa oikea ratkaisu olisi EA tukkia tuo reikä ja antaa banaania kaikille you tube kolikkokauppa sponsoreille niin rupeaisi menemään viesti perille. Itse harmittaa kun tuo hinta katto estää nyt manne meikäläiseltä pienen varain kartutamisen ja paikkojakaan ei enään viitti avata kun ei sieltä kumminkaan mitään tule ja vaivalla hankitut kolikot menee hukaan. Kelläs on enään varaa availla HH pakkoja ?

No kyllähän EA noita Youtubettajiakin banni. Mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Tekivät vaan uudet tunnukset ja jatkoivat kolikoiden mainostusta. Kaikkien kolikoiden ostajien/myyjien banniminen nyt olisi ihan mahdoton tehtävä.
Tää uudistus kyllä poistaa kolikkokauppaa paljon tehokkaammin, kuin kaikkien bannivasaran heiluttaminen. Nyt oikeastaan ainoa tapa myydä kolikoita, on myydä koko tili. Vaikka muuten en tästä uudistuksesta kyllä tykkää ollenkaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs sitä rutisemaan ku ei tämå miksikään muutu.. ea:lla toki oli muitakin mahdollisuuksia asian korjaamiseen. Kuten kolikko simuloinin poisto. Mutta mitä sitä ongelmaa korjaamaan ku sen voi maksatta normi pelaajilla.

Mutta se niistä ja mennään sit uudella mallilla.. nyt vaan ongelmaksi muodostuu että mitä ostat ku hyllyt huutaa tyhjää.

Nämä kävin läpi ja ei yhtään pelaaja uudella hinta katolla marketissa

Nif Messi
Nif Rolle
Nif Suarez
Nif Bale
Sif Godin
Sif Isco
If Lichtsteiner
IF Carvajal

Enempää ei jaksanu edes kattoa onneks sentään Ibarboa ja Doumbia on vielä olemassa :)

Toihan tämä muutosta ku ennen pelaamisen ohessa treidaili nyt sit voi aina tunnin sykslissä nakutella non stoppina kolmio,ympyrä komboa jos vaikka Bale ilmestyis...


edit. if Mertens maksimilla.. takkiin vain 100k

Meinasin et ostan Abaten mutta eihän sitäkään ollu ku vanhan marketin kovilla hinnoilla...

Edit 5 minuttia kolmioo ja sain Abaten 37,5k :)
Guarin myyty maksimilla 140k eikä edes tullu takkiin ku maksoin 120k :)
Ite sain napattua Balen 1,1miljoonalla. Ollut hankintalistalla kokoajan, mutta ennen price rangeja ei viitsinyt ostaa, hintaa kun oli yli 2milj.

If Lacankin hinta muuten aivan naurettava, tuskin ilmaantuu hetkeen markettiin. Ainakaan omaani en myy, kaveri paukuttanut yli maalin per peli tahtiin. :D

Mun puolesta vois Fifa 16:sta poistaa koko marketin ja tehdä samanlaisen kuin World Cup ut oli.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi EA ei muuten myy itse suoraan coinsseja? Eikös se niilläkin pystys tekemään bisnestä. Tuli vaan mieleen, vai johtuuko se siitä kun itse kielsivät sen? Vai eikö marketti kestäisi sitä?

Pointseja voit myydä paljon enemmän... asiakas ostais kerran coinseja hankkis sen haluamansa pelaajan/pelaajat ja se siitä. Pointseilla joudut avaaman pakkoja.. 20€ saat parhaana Howardin.. pari päivää mökötät ja sit osta taas 20€ tällä kertaa sulla käy tuuri ja saat 76 arvoisen turkin liiga informin.. kierre on valmis. Eikä ea ole vastuussa koska eihän ne hallitse millään tavalla pakkojen sisältöä..


Joku mainitsi Pessin ja lisenssin.. nyt olis kyllä konamilla niin täydellinen paikka iskeä futis pelien kuninkaaksi. Ihmiset on suurimmilta osin kyrpiintyneitä fifaan. Pessillä kuiteski peli puoli on jo parempi eikä samallaista skripti pelleilyä. Nyt vaan konamilla pitäisi olla uskallusta haasta kunnolla.. Ea on ennekin onnistunut sössimään kovia pelisarjoja mitkä kilpailijat on apinoinut ja tehneet asiat paremmin

Bale on sellanen pelaaja mikä vois kiinostaa mutta tilillä tällä hetkellä 350k. Kattelen Seinfeldiä ja relistailen jos saisin vaikka rahat motm Welbekkiin kasaan. voisi illalla kuunella poppia otta muutaman bissen ja naksutella kolmiota.. tiedä vaikka kävis tuuri ja sen sais. Omat siitä saa pienellä tappiolla kuiteski takas.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei missään nimessä markettia voi poistaa. Sehän on koko FUT:n suola. Silloinhan FUT:ista muuttuu vielä enemmän F2P tyylinen rahastuspeli. Vaikka tästä pitää vielä maksaa.

Toi lisenssi juttu olis Konamille aika vaikea saada. Ainakaan saman tasoisesti kuin FIFA:ssa. Koska FIFA:han on ''FIFA Licenced Product''. Semmoseen tuskin PES pääsee koskaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sif godinia näkyy olevan marketis pari kymmentä jos joku tarvii. Kaikki samalta myyjältä, mahtaa vituttaa:D:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei olisi uskonut että profittia olisi hetkeen luvassa, mutta if shaqirin sain miljoonan binillä ja eiköhän tuon saa samantien menemään sillä 1,2m maksimeilla :p
pistetään nyt kuitenkin testiin ennen myyntipäätöstä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei missään nimessä markettia voi poistaa. Sehän on koko FUT:n suola. Silloinhan FUT:ista muuttuu vielä enemmän F2P tyylinen rahastuspeli. Vaikka tästä pitää vielä maksaa.

Toi lisenssi juttu olis Konamille aika vaikea saada. Ainakaan saman tasoisesti kuin FIFA:ssa. Koska FIFA:han on ''FIFA Licenced Product''. Semmoseen tuskin PES pääsee koskaan.

Jos oikein muistan niin enemmänkin kyse on siitä että ylättäen fifa on (ehkä pienellä ea:n avustuksella) hinnotellu tuon lisenssin aika älyttömäksi ja konamilla ei vaan paukut riitä.. eikä kellään muullakaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sif godinia näkyy olevan marketis pari kymmentä jos joku tarvii. Kaikki samalta myyjältä, mahtaa vituttaa:D:D

Huomasin kans et oli tullu Godineja markettiin. Itse tuossa salamannopeana nasautin marketin ainoan IF Piszczekin BuLi tiimiin juoksemaan! Very happy!

SIF Iscoja näkyi kans olevan jo.

Ei ole enää.. tavaraa häviää nopeammin ku pohjois- korean marketin hyllylltä.

Jaa joko ne mäni? :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Veikkaisinpa, ettei suurin osa pelaajista ole kyrpiintynyt Fifaan. Miksi olisi? Pelimoottoria toki voi aina toivoa paremmaksi, mutta omasta mielestäni nykyinenkin on kyllä lajin vmallintamisen vaikeuden huomioiden erinomainen. Lisenssit (lue: raha) nyt vain on maailmanlaajuisessa pelissä valtavan tärkeä asia. Toki äänekkäimmät pelaajat ovat aina kertomassa mielipidettään, mutta veikkaisin kuitenkin sen hiljaisemman porukan olevan enemmistö...

Itse löysin FUTin oikeastaan vasta tällä kaudella, tai pelasin sitä kyllä siis viime vuonnakin mutta käytin paljon enemmän aikaa joukkueen kasaamiseen kuin pelaamiseen. Nyt olen koittanut vähän opetella pelaamaankin (huonolla menestyksellä) ja hauskaahan sekin on. Suuri osa pelaajista pelannee paljon myös muita pelimuotoja, serkkupoikakaan ei ole FUTia hehutuksestani huolimatta edes kokeillut vaan pelin käynnistyessä lähtee career automaattisesti tulille. Itse kyllä ostan pelin ensi vuonnakin oikeastaan vain FUTin takia jos olen ostaakseni, career taas ei itseäni jaksa tarpeeksi kiinnostaa. FUTin ansiosta itse asiassa Fifa vie leijonanosan peliajastani, kun viime vuonna se oli urheilupeleistä NBA 2k14. Tänä vuonna NBA 2k15 pölyttyy hylyssä.

Toki toivottavaa olisi, että PES olisi varteenotettava kilpailija pelimoottorinsa kautta ja niin käsittääkseni tänä vuonna onkin. Tosiasia kuitenkin on, että konsoleilla pelatessa pelin pitäisi olla huomattavasti Fifaa parempi viedäkseen oikeisiin nimiin paidan selkämyksissä tottuneet pelaajat mukanaan.

Siirtomarkkinoista sen verran, että kyllä nyt ainakin alkuun siellä saa edelleen tehtyä jonkin verran tiliä. Yksittäiset ylilyöntimyynnit ehkä omalta osalta puuttuvat, mutta pikkuhiljaa se kassa karttuu. Ja IF pelaajia saa hankittua ihan eri tavalla kuin aiemmin. Veikkaisin että monella muullakin on sama tilanne kuin itselläni, eli suurin osa varsinkin IF pelaajista sekä muutenkin noista huippupelaajista on edelleen testaamatta. Pelaajapooli on niin valtava, että vaikka kolikot ei riittäisikään kalleimpiin pelaajiin, mielenkiintoisia porukoita saa kasattua nyt aavistuksen helpommin kuin aiemmin.
___

Pidätän oikeuden muuttaa mielipidettäni silmänräpäyksessä, jos huomaan että olen väärässä. Nämä on kuitenkin tämänhetkiset fiilikset :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA vois alkaa vaikka myymään näitä kortteja suoraan kaikille, tyyliin vähän yli pricerangen. Eli generoisi uusia kortteja suoraan kuluttajille, esim. messiä 8miljoonalla?

Silloin ei ainakaan kortit katoais pelistä niinkuin nyt on käymäs :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Markku-Pettereillä Panic Sell-nappula pohjassa ja normijanarit ostaa kortteja maksimilla silmät kii = BIG PROFIT
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huh ensimmäinen tif Silva myyty 450k ostin 380k.. olin varma että jos minkään niin tuon joudun myymään alimmalla binillä.. no niin tilillä jo 800k ja 80 informia..


edit . Pakko oli ostaa uus ku sai koskemattoman 300k.. just ku mietin et loppuu treidailu :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanoisin että tässä tulee jatkossakin pätemään ihan samat lainalaisuudet kuin aiemminkin. Eivät kaikki jaksa vertailla hintoja, eivät välttämättä edes tiedä ettei jotain pelaajaa yhtään kalliimmalla edes voisi ostaa.
 
Ylös Bottom