Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näillä mennään ja paremmin on seasoneissa pärjänyt. Tässä turnauksessa ei tosissaan pääse ekasta matsista pitemmälle. ;_;

Main squaad:
www.futhead.com/15/squads/28003640/
Vaihtopenkki:
www.futhead.com/15/squads/28003985/

Testaappa pronssipenkillä. Olet luultavasti aika pahasti handicapin uhrina, noita perus pace jengejä vastaan. Myös Formationia kannattaa vaihtaa, mun mielestä toi 4-1-2-1-2 on aika onneton tässä pelissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Myös Formationia kannattaa vaihtaa, mun mielestä toi 4-1-2-1-2 on aika onneton tässä pelissä.
Vähän vaihtelee, välillä toimii kuin unelma ja toisaalta esim. tänä iltana mikään ei toimi. Kaikki energiat kuluu pace puolustuksessa, kun jatkuvasti menetän pallon keskikentällä, että harva se päivä pääsen vastustajan maalin eteen.

Välillä ei meinaa uskoa, että Main Squadilla olen päässyt divari 3 :seen. :'d Suarez oli tosi maalitykki ja nyt hädin tuskin saa mitään aikaseksi. Mikä se handicap oikeastaan on? :o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä se handicap oikeastaan on? :o
Puolustuslinja nousee keskialueelle, omat pelaajat ei osaa juosta ja vastustajan pakki 56 pacella juoksee kiinni läpiajossa olevan 89 pace Agueron, pelaajien ensikosketukset parasta Ö-luokkaa, ja tässä versiossa kaiken kruunu, joukkueellasi ei ole pelihalua/aivoja. Esiintyy siten että laiturit ei tee juoksuja eikä kukaan hae paikkaa.

En silti ole ihan varma johtuuko toi vastustajan tiimistä vai yhteydestä, tai ylipäätään EA:n servereistä, mutta sen tiedän että sitä esiintyy. Itsellä ollut aika vähän noita viimeaikoina, mut vastustajalla ollut ihan ok jengejä joten... Ota nyt selvää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

puuh, koko ilta treidattu.... EA:n foorumilla yksityisviesteillä, Myyty Ibra, TIF Silva, siinä sivussa meni vahingossa toinen TIF Silva ja Suarez. Nyt ostamassa Vieriä ja UP Nemmyä. Di Marian myynti meni puihin kun ostaja joutu scämmin uhriks just ennen....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Puolustuslinja nousee keskialueelle, omat pelaajat ei osaa juosta. Esiintyy siten että laiturit ei tee juoksuja eikä kukaan hae paikkaa.
Kun kerran mainitsit ja tuli kiinnitettyy huomiota, näinhän tosiaan on. Puolustus suorastaan tarjoaa maalia vastustajalle... Enään puuttuisi vaan punainen matto maahan. :eek:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mukavan näkönen TOTW-veikkaus:
totw-pred-28-squad.jpg


Tosta täytyy ainakin Kane, Maxim(*****-skillz), Raffel, Pique, Menez ja Pabon hommata. JA Ibrah jos bandit on sopivan matalat

Ja Gradelin kultanen IF
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mukavan näkönen TOTW-veikkaus:
totw-pred-28-squad.jpg


Tosta täytyy ainakin Kane, Maxim(*****-skillz), Raffel, Pique, Menez ja Pabon hommata. JA Ibrah jos bandit on sopivan matalat

Ja Gradelin kultanen IF
Huoh, jos ei EA yllätä niin on itselle aivan turhake TOTW...

Hyvin erikoista, rumba 150 -> 299.000 tuotti yhteensä 6 kpl IF Alibabaa! Vasta toisella kierroksella alkoi tulla kilpailua. Toivottavasti EA nyt nostaa ton Alin hinnan enemmän ku 50k...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos muuten testaatte tota cuppia offlinessä, niin sen jälkeen enään online puoli ei tunnu yhtään ärsyttävältä. Tossa tekoäly kusettaa enemmän kun laki sallii.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos muuten testaatte tota cuppia offlinessä, niin sen jälkeen enään online puoli ei tunnu yhtään ärsyttävältä. Tossa tekoäly kusettaa enemmän kun laki sallii.

Minä luulin olevani ainoa, joka ajatteli offline cupista näin. Hetken aikaa jo mietin, ettenkö minä vaan enää osaa, kun ensimmäisillä kokeiluilla tuli ensimmäisellä kierroksella turpaan Tottenhamilta, Fiorentinalta ja AS Monacolta :D Itseltä löytyy kuitenkin sellainen joukkue, joka on selkeästi noita parempi, eikä FUTin ulkopuolella ole noita vastustajia vastaan ollut niin isoja ongelmia. Tekivät kyllä niin selkeitä "minä teen tästä nyt maalin, etkä sinä siellä ohjaimen kanssa voi sille mitään"-maaleja jokaisessa ottelussa ja jos onnistuinkin kampeamaan itseni johtoon, niin niin naurettavia pilkkutuomioita tekoälyn hyväksi, että savu nousi päästä: tekoälyn pelaaja juoksee keskitystilanteessa meikäläisen topparia päin ja kaatuu => pilkku. Olin todellakin, että "mitä ******?"

Neljännellä yrityksellä kampesin sitten tieni jo finaaliin asti, mutta vastaanpa asettui Bayern...Ja kuten arvata saattaa, niin Neuerilla oli jumalmoodi päällä ja Lewandowski teki keskitysroiskaisusta maalin...

No sainpa 5 x 1000 bonuskolikkoa peleistä, kun sellainen oli levelien noustessa avautunut. Ilmaispakasta napsahti Balotelli, mutta eihän sille ole minun La Liga-squadissa käytännössä mitään käyttöä. Harmi, että on untradeable, koska olisin voinut alimmalla mahdollisella hinnalla myydä sen. Noh, huomenna kai napsahtaa taas joku ilmaispakka, joten kai sitä täytyy taas FIFA 15 käynnistää ja harmitella, kun pakasta ei tipu muuta hyödyllistä kuin soppareita ja raivota, kun tekoäly kusettaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joskus pelannu world class matseja ja tosiaan ku kone päättää niin siinä ei kauaa nokka tuhise ku pallo on maalissa.. Muutama peli riitti sitä iloa.

Onkos mitään tietoa milloin nuo eiliset 1000 pelaaja jaetaan ?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas en ole ainoa. Zenitiltä turpaan pilkuilla ekassa matsissa. Toisaalta oli ihan viihdyttävää vaihteeksi, yleensä tietokonetta on vieny satanolla. Onlinessa toi oli ihan kauheeta, kaks matsii pelasin ja molemmisa lag switcher vastaan, siis eikö ihmissillä ole ollenkaan itsekunnioitusta?!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joskus pelannu world class matseja ja tosiaan ku kone päättää niin siinä ei kauaa nokka tuhise ku pallo on maalissa.. Muutama peli riitti sitä iloa.

Onkos mitään tietoa milloin nuo eiliset 1000 pelaaja jaetaan ?
Taidetaan jakaa vasta tämän kuusvuotishömpän jälkeen... Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas en ole ainoa. Zenitiltä turpaan pilkuilla ekassa matsissa. Toisaalta oli ihan viihdyttävää vaihteeksi, yleensä tietokonetta on vieny satanolla. Onlinessa toi oli ihan kauheeta, kaks matsii pelasin ja molemmisa lag switcher vastaan, siis eikö ihmissillä ole ollenkaan itsekunnioitusta?!


Fifaa pelattuani on oikeesti huolissani ihmiskunnasta.. kastemadoillakin on varmasti virkeempää elämää ku 2000 peliä l1+kolmioo mättävällä jantterilla..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On toi tekoäly aikamoista huijausta. Kun hallitset peliä ja teet tunnin kohalla maalin niin tekoäly tulee kymmenessä minuutissa tasoihin. Oakko osua oikeastaan viimesellä kympillä jos aikoo voittaa tai sitten pitää palloa loppupelin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos muuten testaatte tota cuppia offlinessä, niin sen jälkeen enään online puoli ei tunnu yhtään ärsyttävältä. Tossa tekoäly kusettaa enemmän kun laki sallii.[/QUOT

Juu, et ole yksin tuon ajatuksen kanssa :) Oon kuitenkin rauhallisempi pelaaja mitä nuoruudessa, mut kyllä toi fifan tekoälyn kettumaisuus ylittää jo änärin vastaavan 100-0. Melkein ohjain tuumas tulla tiensä päähän ton turnauksen finaalipelissä. Vihulle kun menetti pallon niin siltä sitä ei tahdo saada pois ei sitte millään. On niinkuin sillä olis jokin suojakenttä joka estää mun karvaavaa pelaajaa pääsemästä edes paidanrepimis tilanteesen. Sillä on täydellinen ajoitus kaikissa pallonriistämis vaihtoehdoissa mitä peli sisältää ja se kummalinen suojaus meikän päädyssä, sama kummassa nurkassa, on jo jotain yliluonnollista. Ainut keino näyttää olevan liukutaklaus, joka aiheuttaa vaparin sille aina. Lopputulos siitäkin on yleensä maali. Ja tämä tosi asia vielä on se et jos johdat peliä toisella puoliskolla niin omat ukkelit taantuu vaippaikäsen tasolle. Ne ei kerkiä mihinkään ja peliälykin on tipotiessään :confused:
Lopputulos mihin oon tullut on, syöttele mahdollisimman vähän ja yritä saada pallo nopeasti hyvälle kikkailijalle hyökkäyspäähän. Harhauttele ja hae vetopaikkaa niinkauan kun sellainen tulee ja iske häkiin. Toisena vaihtoehtona on et siitä koituu sulle vapari ja siitä sitten pallo maaliin. Tylsää, mutta jos tekoäly saa pallon niin se ei tiedä ikinä hyvää lopputulosta :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Päivän pakasta Rodrigo.. on kyllä niin hyviä tullu että ihan mieletön kiusaus ois ostaa pointseja:o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitihän se viikottainen annos fifaa saada ja ostaa nuo 50k pakat eli yhteensä 36 rare pelaajaa. Parhaana pique, en suosittele.

Postiviista tosin nähdä, että hinnat hullussa laskussa. Toty robbenia saa jo halvemmalla kuin millä itse menin siitä luopumaan. Ehkäpä voisi tässä jossain kohtaa palailla pelin pariin kun alkaa tilillä olevilla 7m coinssilla löytymään jotain ostovoimaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Freeback: L.Gustavo

3 x 50k promo: Vidal

Muut QS kamaa.
 
Ylös Bottom