Jos muuten testaatte tota cuppia offlinessä, niin sen jälkeen enään online puoli ei tunnu yhtään ärsyttävältä. Tossa tekoäly kusettaa enemmän kun laki sallii.[/QUOT
Juu, et ole yksin tuon ajatuksen kanssa
Oon kuitenkin rauhallisempi pelaaja mitä nuoruudessa, mut kyllä toi fifan tekoälyn kettumaisuus ylittää jo änärin vastaavan 100-0. Melkein ohjain tuumas tulla tiensä päähän ton turnauksen finaalipelissä. Vihulle kun menetti pallon niin siltä sitä ei tahdo saada pois ei sitte millään. On niinkuin sillä olis jokin suojakenttä joka estää mun karvaavaa pelaajaa pääsemästä edes paidanrepimis tilanteesen. Sillä on täydellinen ajoitus kaikissa pallonriistämis vaihtoehdoissa mitä peli sisältää ja se kummalinen suojaus meikän päädyssä, sama kummassa nurkassa, on jo jotain yliluonnollista. Ainut keino näyttää olevan liukutaklaus, joka aiheuttaa vaparin sille aina. Lopputulos siitäkin on yleensä maali. Ja tämä tosi asia vielä on se et jos johdat peliä toisella puoliskolla niin omat ukkelit taantuu vaippaikäsen tasolle. Ne ei kerkiä mihinkään ja peliälykin on tipotiessään
Lopputulos mihin oon tullut on, syöttele mahdollisimman vähän ja yritä saada pallo nopeasti hyvälle kikkailijalle hyökkäyspäähän. Harhauttele ja hae vetopaikkaa niinkauan kun sellainen tulee ja iske häkiin. Toisena vaihtoehtona on et siitä koituu sulle vapari ja siitä sitten pallo maaliin. Tylsää, mutta jos tekoäly saa pallon niin se ei tiedä ikinä hyvää lopputulosta