Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite tässä odottelen että Ronaldon hinta tippuu reilusti lisää xboxin puolella. Kiusaan ihmisiä tällä tiimillä siihen asti. On muuten ainoa tiimi jolla oon voittanu pelejä onlinessä pitkään aikaan. Vastustajat sekoo jos teen yhden maalin. Yks teki omiin sen jälkeen 0-2 ja sammutti koneensa. Osa kuittaa jo kun peli on 0-0. Meninkö liian pitkälle ;)

Pace Squad
Näytä liitetiedosto 14073

viikonloppuna tuli osteltua kymmenisen premium gold pakkaa ja olikohan niitä mega pakkoja 3kpl, _ei_mitään_ paras nosto chemistry Hunter... ja viikolla if Berg(kympillä meni)
en tiä vaan sillo ku alottelin ja ostin muutaman fifapointsin(20egellä) vuoden alussa niin tuli kuitenkin Doumbia(just sillon ku siirty Romaan, 100k taskuun), Falcao, Neymar ja Serhhio Ramos. Sen jälkeen oon ostellu vaan kolikoilla mitä treidannu ja ei tosiaan oo tullu yhtään arvokkaampaa peluria. Kroos, Khedira, Benatia yms perusjanppaa kylläkin mutta ei yhtään mitään arvokasta. Pistäähän se miettimään...
pitänee testata varmaan pointseilla joku ilta että alkaako napsua hyviä pelureita vaikka ei kyllä kiinostas €Alle euroja jaella...

viikonloppuna tuli osteltua kymmenisen premium gold pakkaa ja olikohan niitä mega pakkoja 3kpl, _ei_mitään_ paras nosto chemistry Hunter... ja viikolla if Berg(kympillä meni)
en tiä vaan sillo ku alottelin ja ostin muutaman fifapointsin(20egellä) vuoden alussa niin tuli kuitenkin Doumbia(just sillon ku siirty Romaan, 100k taskuun), Falcao, Neymar ja Serhhio Ramos. Sen jälkeen oon ostellu vaan kolikoilla mitä treidannu ja ei tosiaan oo tullu yhtään arvokkaampaa peluria. Kroos, Khedira, Benatia yms perusjanppaa kylläkin mutta ei yhtään mitään arvokasta. Pistäähän se miettimään...
pitänee testata varmaan pointseilla joku ilta että alkaako napsua hyviä pelureita vaikka ei kyllä kiinostas €Alle euroja jaella...

Elä hyvä mies laita yhtään pointseja peliin. Jos tilanne on tuo niin suosittelen avaamaan melko vähän pakkoja.
Mulla on kohta 2kk ku ei mitään ole tullut ja joka päivä availen. Viime viikolla taisin avata 15 pakkaa ja ainoa kortti oli isco.. muut sitä perus paskaa.

Chielliinillä nopeat 400k ku jotkut hölmöt heitti minimillä markettiin. Nyt vaan odottelemaan ku hinta tippuu oikeasti tuonne minimiin. Saan poimittua ittelle ilmaisen ja smotm higun ku loppu viikosta laskevat sen hintaa :)

Elä hyvä mies laita yhtään pointseja peliin. Jos tilanne on tuo niin suosittelen avaamaan melko vähän pakkoja.
Mulla on kohta 2kk ku ei mitään ole tullut ja joka päivä availen. Viime viikolla taisin avata 15 pakkaa ja ainoa kortti oli isco.. muut sitä perus paskaa.

joo voihan se olla että pitää eurot itelläni, kassassa kuitenki apaut 500k niin sillä näyttäs saavan noista peruskorteista lähes kaikki jos haluaa tesmailla. Ronaldoon, messiin, robbeniin ja zlaattaniin ei ihan riitä vielä.
Ja voi tuota treidailuakin harrastaa jos sattuu ylimääräistä aikaa olemaan(ens viikolla loma:D)

Saikos joku ilmasen pakan:confused: Tänne ei ainakaan tullu mitään muuta ku maksulliset promot..

x360 sain ainaskin ilmasen, oli pelkkää kakkaa(ylläri)

Taitaa olla pleikkarin ongelma.. tosin ei ole minkäänlaisia odotuksia sisällön suhteen. Squad fitnesit toki kelpaa :)
Ihmetyttää vaan että miten ne pystyy joka ikisen asian mitä ne tekee niin sössimään.. :D

Kertokaapa onko siellä ylemmissä divareissa mahdollista pärjätä jos ei jaksa käyttää aikaa pelaajien treidaamiseen? Olen mennyt silleen kädestä suuhun, pelaamalla kerätyt hilut on käytetty vähän kerrassaan parempien pelaajien ostamiseen, ja gold/80+ pelaajia näköjään löytyy satasilla/tonneilla jos ei etsi mitään ihmekortteja. Pakkoja en ole alun jälkeen availllut, kun pelkkää kuraa. Ostan pelaajat/contract/fitness kun tarvin. Yleensä kun on aikaa pelata, haluan pelata palloa ja ärsyttää jos joutuu edes contractin verran ostamaan ensin.

Jalkapalloa olen hakannut PS2:n pro evo ykkösestä lähtien, mutta nyt vasta ekat pari kk harvakseltaan pelailtua FUT:ia takana. Olen hilannut itseni kutoseen, ja vastaan tulee edelleen melko sekalaista sakkia. Aina tuntuu siltä, että pitää lähteä puolustuksen kautta varovasti liikkeelle ja katsoa minkälainen pelaaja on vastassa ennen kuin läväyttää hyökkäysvaihteen silmään. Välillä tuntuu, että siellä on joku onneton tunari, jolla on huipputiimi ja se yksi jantteri joka juoksee läpi ja laukoo sisään... Mutta kun ei voi tietää ennen kuin näkee. Ja sitten kans ihmetyttää miten leveät ne tolpat oikein on tässä pelissä, kun aina ne sinne kolisee...

Kertokaapa onko siellä ylemmissä divareissa mahdollista pärjätä jos ei jaksa käyttää aikaa pelaajien treidaamiseen? Olen mennyt silleen kädestä suuhun, pelaamalla kerätyt hilut on käytetty vähän kerrassaan parempien pelaajien ostamiseen, ja gold/80+ pelaajia näköjään löytyy satasilla/tonneilla jos ei etsi mitään ihmekortteja. Pakkoja en ole alun jälkeen availllut, kun pelkkää kuraa. Ostan pelaajat/contract/fitness kun tarvin. Yleensä kun on aikaa pelata, haluan pelata palloa ja ärsyttää jos joutuu edes contractin verran ostamaan ensin.

Jalkapalloa olen hakannut PS2:n pro evo ykkösestä lähtien, mutta nyt vasta ekat pari kk harvakseltaan pelailtua FUT:ia takana. Olen hilannut itseni kutoseen, ja vastaan tulee edelleen melko sekalaista sakkia. Aina tuntuu siltä, että pitää lähteä puolustuksen kautta varovasti liikkeelle ja katsoa minkälainen pelaaja on vastassa ennen kuin läväyttää hyökkäysvaihteen silmään. Välillä tuntuu, että siellä on joku onneton tunari, jolla on huipputiimi ja se yksi jantteri joka juoksee läpi ja laukoo sisään... Mutta kun ei voi tietää ennen kuin näkee. Ja sitten kans ihmetyttää miten leveät ne tolpat oikein on tässä pelissä, kun aina ne sinne kolisee...

Hyvin pärjää ja nykyään saa niin halvalla hyviä ukkoja joka liigasta... ja jos tätä ketjua lukee niin ne huippu kalliit ukot on ihqn kaikkea muuta ku avain menestykseen :)

Kyllä pelistä vielä pientä nautintoa saa.. uutta turnausta pelasin ja heti vastaan bundes tiimi boosti korteilla. Keulilla Reus-Sif auba ja Robben. Varmaan oli kaveri tarvinnu enemmän vauhtia.. 3-2 voitto ei ole aikoihin tuntunu näin hyvälle :)

Uskallan 500 pelin kokemuksella väittää että divisiooneilla ei ole mitään tekemistä tässä pelissä vastustajan tason mukaan. ELO-pelaajahaku systeemi hakee vasta melko monen hakutoiminnon jälkeen vastustajaa samasta divisioonasta, joten yleisemmin se vastustaja voi olla monenkin divarin päässä itsestä.

Jos voitat paljon, saat vastaan parempia pelaajia, jos häviät saat vastaan huonompia. Tjms. Melkoinen mysteeri tuo hakutoiminto edelleen on.

Ei ollu ilmaisia pakkoja mullakaan pleikan puolella...

Toi ELO systeemi tais ettiä vastustajan tässä järjestyksessä:
Sijainti, ''Elo Rating'' eli siis ilmeisesti voitetut ja hävityt pelit, Division, jengin arvosana.

Eipä oo ilmaista pakkaa näkynyt. Ei edes näin yksinkertaista asiaa osaa EA hoitaa...

Toi ELO systeemi tais ettiä vastustajan tässä järjestyksessä:
Sijainti, ''Elo Rating'' eli siis ilmeisesti voitetut ja hävityt pelit, Division, jengin arvosana.

Eipä oo ilmaista pakkaa näkynyt. Ei edes näin yksinkertaista asiaa osaa EA hoitaa...
Kännykällä katoin ni oli pakka storessa. Matuidi + 3 x RM -> RW kortti, parempaa tuli ku odotin. :)

Ekasta 25k promosta IF Benteke ja Lewa, I'll take that.

Loput 9 antoi vielä Thiago Silvan, muuten melko schaibaa. Oli muuten Kroosin ja Iniestan TOTY kortit hävinny marketista, jokohan se paniikki oli siinä?

Meette pois futista ja sit takas.. pitäis löytyä storesta sen jälkeen. Omassa oli Fazio parhaana:D

Voitin tuon Birthday Cupin onlinen puolella. En saanut palkintorahaa 15k enkä myöskään packiä...
Aika hyvin... Itse pelannut tässä kolmisen tuntii, en ole saanut yhtäkään voittoa ja en tiedä onko minulla niin huono arpa onni vaiko koko turnaus on vain näitä Pace faneja. Doumbie, ibarbo, Gervinho jne. Niin rakastan kyseisiä pelaajia kentällä.

Aika hyvin... Itse pelannut tässä kolmisen tuntii, en ole saanut yhtäkään voittoa ja en tiedä onko minulla niin huono arpa onni vaiko koko turnaus on vain näitä Pace faneja. Doumbie, ibarbo, Gervinho jne. Niin rakastan kyseisiä pelaajia kentällä.

Eiköhän tuo ole just noita täynnä.. itte kyllä vetelen italian joukkueella joten voitot noista pikakiitäjistä tuntuu entistä paremmalta. Varsinkin jos Totti ja Pirlo nöyryyttää tiimillisen buustattuja pelaajia :D

Eiköhän tuo ole just noita täynnä.. itte kyllä vetelen italian joukkueella joten voitot noista pikakiitäjistä tuntuu entistä paremmalta. Varsinkin jos Totti ja Pirlo nöyryyttää tiimillisen buustattuja pelaajia :D
Mega Packistä paras pelaaja on Gervinho... En kyllä sorru pace riehumiseen vaikka EA kuinka tunget noita mulle. >.<

Mega Packistä paras pelaaja on Gervinho... En kyllä sorru pace riehumiseen vaikka EA kuinka tunget noita mulle. >.<

Mutta toisaalta se on ainoa tehokas ase noita pacejengejä vastaan....

Ite tuli myös avattua toi ilmanen pakka. Benzema tuli, joten ois voinu mennä paljon huonomminkin.

Ylös Bottom