Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tunnut olevan hyvin perillä tapahtumista. Onko EA kommentoinut näitä häviämisiä mitenkään? Pitääkö ilmoittaa jonnekin, minkä korttien kanssa on ongelmia, vai meinaako EA ihan itse korjata tuon?

Ea n tuessa on oma kohta näille, sieltä pitäs jopa näkyä kadonneet/jumittaneet kupongit.
---------------

Totw julkastu, if Bravo varmisti TOTS Marcelon! Hazardin tilalle community totsiin tulossa virgil van dijk

CDM4VIrWAAAfa2G.jpg:large


Ja siitä MC TOTS(kultanen)

Starting_line_up.jpg

Bench.jpg

Reserves.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ea n tuessa on oma kohta näille, sieltä pitäs jopa näkyä kadonneet/jumittaneet kupongit.
---------------

Totw julkastu, if Bravo varmisti TOTS Marcelon! Hazardin tilalle community totsiin tulossa virgil van dijk

CDM4VIrWAAAfa2G.jpg:large


Ja siitä MC TOTS(kultanen)

Starting_line_up.jpg

Bench.jpg

Reserves.jpg
Mitähän sitä joutuu sormet verillä naputtamaan ens viikon? Toivottavasti toi Toprak ei olis kauheen haluttu, se vähän kiinnostas testata. Pastore on saletisti extinct, Hazardi on kysymysmerkki. Kuka hullu tuohon sijoittaisi kun BPL TOTS on kahden viikon päästä jaossa? MC TOTS on tosiaan käsittääkseni pakoissa 29.päivä tätä kuuta. Huikeaa vappujuhlaa tiedossa, TOTSeja ja MM-lätkää, ai että. :)

Öööö... Luin just että pleikkarin marketissa ei ole yhtään Hunter korttia?! :D

Voiko joku vahvistaa? Ei hitto, jos toi ei ole bugi, niin tää homma alkaa levitä käsiin! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ollu ainakaan normi lewadonskejakaan marketis. 5 hunter korttia näkyi olevan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kyllä 2 hunter korttia tällä hetkellä, ja juuri listattu... XD.

Sitten asiaan. Olen pelannu fifa 15 futtia nyt noin 1000 matsia, pidin taukoa kun tuli noi price ranget ja nyt sit alotin pelaamaan taas. Aluks pelit meni ihan vanhaan malliin, mutta nyt yhtäkkiä on alkanut tapahtua; syötöt ei mene perille, pakit ei merkkaa ketään, ja esim Thiago Silva huitelee ihan missä sattuu eikä keskity puolustamiseen yhtään. Olen nyt hävinnyt kolmestakymmenestä pelistä varmaan 20. Pelasin siis 2 divarissa ennen price rangejen tuloa ilman mitään ongelmia, nyt hyvä kun pärjään nelos divarissakaan. Onko kellään kokemusta tälläisestä? Jos on niin oletko löytäny jotain ratkasua tähän?

Tässä vielä joukkueet jolla pelailen

Serie A http://www.futhead.com/15/squads/30550595/ (ibarbo koska odottelen TOTS:ia jos vaikka tevezin hommais sillo)

Quaresma :) http://www.futhead.com/15/squads/30550790/

Ja molemmissa squadeissa on kyllä 100 Chemistry vaikka futhead muuta väittääkin, ettei siitä nyt pitäs olla kiinni.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vähän aika sitten noita normi kulta korttejakin sitten hävinnyt PS4 marketista. Muun muassa Neuer, Courtois, Thiago Silva, Quaresma, Suarez, Danilo... No EA täytti näköjään marketin niillä. Eihän tuo nyt ole mikään ratkaisu. Tulee varmaan häviämään uudestaan. En tiedä sitten nyt, kun en ole konsolilla, että onko niitä nyt siellä.

Price Ranget taas muuten näköjään muuttuneet. Ja taas noi Price Ranget uusille IF:lli aivan uskomattomat. Tässä muutamia hintoja Pastore 15k-30k, Bravo 20k-40k,Toprak 10k-25k ja Hazard 300k-500k. Mitä hemmettiä nyt oikeesti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vähän aika sitten noita normi kulta korttejakin sitten hävinnyt PS4 marketista. Muun muassa Neuer, Courtois, Thiago Silva, Quaresma, Suarez, Danilo... No EA täytti näköjään marketin niillä. Eihän tuo nyt ole mikään ratkaisu. Tulee varmaan häviämään uudestaan. En tiedä sitten nyt, kun en ole konsolilla, että onko niitä nyt siellä.

Price Ranget taas muuten näköjään muuttuneet. Ja taas noi Price Ranget uusille IF:lli aivan uskomattomat. Tässä muutamia hintoja Pastore 15k-30k, Bravo 20k-40k,Toprak 10k-25k ja Hazard 300k-500k. Mitä hemmettiä nyt oikeesti.

Mistäs noi uuvet ranget sit näkee?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heti rangejen nousun jälkeen kattomaan onko SMOTM Suarezia marketissa, ei tarvinnu kauaa ettiä kun nappas, aika kova jätkä mättämään maaleja! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitähän sitä oikein tekis tuon IF Paalun kanssa? Erityinen kortti, jolla hintaa melkoisesti, eikä varsinaista pelkoa hinnan pudotuksesta tiedossa edes TOTSien aikaan.

Periaatteessa tekis mieli myydä pois, mutta toisaalta onhan toi aika jännä kaveri ja sitä ois ihan kiva peluuttaa enemmän BBVA tiimissä sit jos sen päätän loppua kohden kasata. Ainut että tuossa kortissa on myös melkein puolet mun tän hetkisestä kassasta kiinni niin se vähän kiristää.

Mut toisaalta, into tän pelin kanssa on kyllä loppua kohden myös vähentynyt melko lailla, eikä oikein edes jaksa enää innostua kuin yksittäisistä korteista, joita joutuu metsästämään urakalla. Toi homma oli ihan kivaa aluksi kun aika moni oli pimennossa miten noita kortteja etsitään oikein, mut nyt kaikki tietää concept methodin ja lisäksi porukka treidaa noilla ihan homona, eli joku MOTM Thiagon metsästäminenkin aika pain in the ass.

Lisäksi mua pelottaa että joutuuko oikeasti minipeliä hakkaamaan joka toisen TOTS kortin kanssa?

No aika näyttää. Mut melko paha tilanne PS puolella, iso läjä inform pelaajia alkaa lähenemään max bin rajaa ja kohta extinct. TOTS toivottavasti korjaa tilanteen tuolta osin. Mutta osa NIF pelaajista on saanut nousua viimeisimmässä range updatessa, tämä ei ihan varsinaisesti varmaan ollut se homman tarkoitus tässä vaiheessa...

Olen pelannu fifa 15 futtia nyt noin 1000 matsia, pidin taukoa kun tuli noi price ranget ja nyt sit alotin pelaamaan taas. Aluks pelit meni ihan vanhaan malliin, mutta nyt yhtäkkiä on alkanut tapahtua; syötöt ei mene perille, pakit ei merkkaa ketään, ja esim Thiago Silva huitelee ihan missä sattuu eikä keskity puolustamiseen yhtään. Olen nyt hävinnyt kolmestakymmenestä pelistä varmaan 20. Pelasin siis 2 divarissa ennen price rangejen tuloa ilman mitään ongelmia, nyt hyvä kun pärjään nelos divarissakaan. Onko kellään kokemusta tälläisestä? Jos on niin oletko löytäny jotain ratkasua tähän?

Tässä vielä joukkueet jolla pelailen

Serie A http://www.futhead.com/15/squads/30550595/ (ibarbo koska odottelen TOTS:ia jos vaikka tevezin hommais sillo)

Quaresma http://www.futhead.com/15/squads/30550790/

Ja molemmissa squadeissa on kyllä 100 Chemistry vaikka futhead muuta väittääkin, ettei siitä nyt pitäs olla kiinni.

Tuo on ihan normaali, aina yhtä ihana form lag.

Itsellä 600 peliä alla ja mulla tuo jysähtää päälle joka perhanan seasonissa jossain vaiheessa. Voin kertoa että melkoista vuoristorataa ollut tämän vuoden fut seasonit meitsillä. :)

Jotkut sanoo että tuo ois squadiin liittyvä lag, ja kehoittavat deletoimaan squadin ja rakentamaan sen uudestaan, mutta itsellä ei tuo ainakaan ole auttanut. Enemmän näyttäisi että tuo on jotenkin päivään sidonnainen tjms. Joku päivä tiimi pelaa kuin unelma, kunnes seuraavana päivänä se on vain muisto siitä miten se pelasi edellisenä päivänä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millasia statseja jengillä on ? Mulla on aika tasaset 288-75-298 :rolleyes:

Ja sit on jämähtänyt sif Benteke ja sif Calle meikäläisen trasfer listalle. Vaikka just päivittyi hintahaarukka pienemmäksi. Eikö ne ***tu tajua siellä norsunluutornissa poistaa sitä pakollista alihintaa ?! :mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meikällä suurinpiirtein näin ulkomuistista 250-110-270. Sen verran muistan faktaksi että hävinny oon noin parikytpeliä enemmän kuin voittanut ja tasureita yli sata matsia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millasia statseja jengillä on ? Mulla on aika tasaset 288-75-298 :rolleyes:

Ja sit on jämähtänyt sif Benteke ja sif Calle meikäläisen trasfer listalle. Vaikka just päivittyi hintahaarukka pienemmäksi. Eikö ne ***tu tajua siellä norsunluutornissa poistaa sitä pakollista alihintaa ?! :mad:

265-156-364. Olis hauska kun sais jostain vaikka viimesen 50 pelin possession ja syöttöprosentit näkyviin. Toi ei oikein kerro mitään kun katon Futscopesta prosentteja alusta asti


Myin eilen ylimääräset italiaanot(en tosin Fabre tyyliin quick sellillä, vaan ihan kunnon kolikoilla), jätin tollaset jannut kehiin: Spaghetti Con Bronzo

Pelailin Italia cuppia, johdin 3 kertaa, mut toi puolustus oli kyllä JÄÄTÄVÄ, aina yks ukko seisoskeli veskarin vieressä, ettei vaan paitsiota tulis, ja loput heilu kaffeella jossain. Peli loppu puoliajalla tilanteessa 3-3 kun muksut heräs kesken yöunien. Hyökkäyssuuntaan toimi hienosti
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millasia statseja jengillä on ? Mulla on aika tasaset 288-75-298 :rolleyes:

Ja sit on jämähtänyt sif Benteke ja sif Calle meikäläisen trasfer listalle. Vaikka just päivittyi hintahaarukka pienemmäksi. Eikö ne ***tu tajua siellä norsunluutornissa poistaa sitä pakollista alihintaa ?! :mad:

itellä on 396-116-291
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äsh, nostin IF Bravon ja hetken jo hihittelin että nyt nousi kallis kortti kun olin aika satavarma että tuo on extinct, ja aika nopeesti laski fiilis kun tajusin et ton kortin maxi on 40k. No mut on se ainakin extinct, jos nyt tekee mieli testailla tuota rumilusta. Itse vannon kyllä Casillasin nimeen.

E: Jaha, nyt nousi SIF Bonucci. Toi on ihan hyvä kortti varmasti.

E2: IF Soriano. Oletan että kohta on noustava Hazard. :)

No ei noussu enää sen erikoisempia. Piti ottaa varaslähtö totseihin ja 500k pakkoihin, ~300k meni hukkaan.

On noita varaslähtöjä tullut otettua kyllä melko montakin sen jälkeen kun tyhjensin klubin, ainoa oikea ilo tässä pelissä tällä hetkellä on pakkojen avaaminen. Ihan parasta touhua kyllä!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[video=youtube;IcIw62BlpaM]http://www.youtube.com/watch?v=IcIw62BlpaM[/video]

Akinfenwa JYRÄÄ, eiku...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä 234-211-71. Mites muuten onko kellään tietoa hernándezin motm kortin hinnasta pleikkarilla?
 
Ylös Bottom