Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Maalipotkujen salat olisi kiva tietää. Itse roiskaisen aina johonkin, kai tuohon nyt joku toimiva tyyli on?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En jaksa quotee miljoonaa viestiä, mutta musta tuntuu että boateng on se sankari kun lahjoittaa aina kaverille ne pilkut :D repii aina kaverit nurin boxissa.

Ja puoluksessa, oon itelle toimivaksi taktiikaks löytäny kovan painostuksen päällä pitämisen ja bottipelaajan kutsumisen hyökkääjän iholle niin että olen itse sitä hyökkääjää vastassa. Eli botti pyrkii estämään sivuttaisliikettä ja mä olen edessä vastassa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kokeiltu on pariin otteeseen, mutta ei se vaan toiminut meikäläisellä sijoittumisen suhteen siten kuin olisin toivonut. Mukana saattaa olla toki oikean elämän antipatioita ja tällä viittaan siis siihen, että eipä se Jerome oikeassa elämässä ole vielä mikään huippuäijä sinne puolustussuuntaan kuten on esimerkiksi Terry. Pidän siis enemmän pakeista, jotka hoitavat vain sen oman ruutunsa moitteettomasti ja eleettömästi ja siksi ajattelin nyt vielä testata tuota Chelsea-linjaa Bundesliiga-jengin ja sitten Venäjän liigan kokoonpanon kanssa.

Ota sillon kokeiluun Bundesiin Benatian rinnalle joku high defencive workillä oleva. En nyt muista ketä siellä oli Benatian lisäks. Minusta nuo mediumit on välillä liian passiivisia...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En jaksa quotee miljoonaa viestiä, mutta musta tuntuu että boateng on se sankari kun lahjoittaa aina kaverille ne pilkut :D repii aina kaverit nurin boxissa.

Ja puoluksessa, oon itelle toimivaksi taktiikaks löytäny kovan painostuksen päällä pitämisen ja bottipelaajan kutsumisen hyökkääjän iholle niin että olen itse sitä hyökkääjää vastassa. Eli botti pyrkii estämään sivuttaisliikettä ja mä olen edessä vastassa.

Minä en uskalla nykyään enää tuota ympyrää edes painaa kun ne odottaa aina boxii asti ku alkaa repiä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuntuu että siinä ois tapahtunut jotain. Kerran painat niin toppari repii niin kauan että kaveri on maassa. Varsinkin jos siellä on joku pikkukilliäinen hyökkäämässä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaako kukaan sanoa mihin ps4 ultimate teamin marketista on hävinny kauppatavara esim. Normikortit Bale, Suarez, aguero, messi mistä johtuu ettei marketissa ole tavaraa... Mula ei ainakaa nyt viikkoon oo ollu kertaakaa noita?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaako kukaan sanoa mihin ps4 ultimate teamin marketista on hävinny kauppatavara esim. Normikortit Bale, Suarez, aguero, messi mistä johtuu ettei marketissa ole tavaraa... Mula ei ainakaa nyt viikkoon oo ollu kertaakaa noita?
Niitä ei ole kun kukaan ei myy niitä. Simple. Liian halpoja tämän hetkiseen marketti tilanteeseen.

Copa TOTT huomenna!

Tulisko käyttistä? CDM Mascherano?!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä luulis että jossain päin maailmaa joku myis :p
ja niissähän on EA:n asettama price range muutenkin :0
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä luulis että jossain päin maailmaa joku myis :p
ja niissähän on EA:n asettama price range muutenkin :0
Niissä on range, jota EA nostaa jos kortteja ei ala ilmaantumaan markettiin.

Ja tosiaan, jos joku listaa esim Agueron, niin se pysyy ihan maximissaan 10 sekuntia ja joku ostaa sen. Varsinkin kun on toi Arg/Chi turnauskin.

Onko menny aika änärin parissa viime aikoina? ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olettekos huomanneet, että singlen peleissä vastustajan hyötynäkökulma on monta sekuntia omaa suurempi. Onlinessa molemmilla yhtä suuret. Lisäksi nämä Fuad Al-Rishanit saa sapen kiehumaan joka ikinen kerta. En ole varmaan koskaan Al-Rishanin tuomaroimasta pelistä päässyt ilman punaista korttia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä sitäkin on tullu pelailtua, mutta niin ei oo näin kauaa vielä ollu ettei oo markkinoilla pelaajia... Ei auta kun ootella

Sitten ilmaantu vielä toinen juttu... Kellään hajuakaan miks ei tällä hetkellä pääse mihinkään online moodiin fifassa rupee lataamaan ja sit heittää network occured ja toisen kerran kun yrittää perään nii heittää ps networkista pihalle?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä sitäkin on tullu pelailtua, mutta niin ei oo näin kauaa vielä ollu ettei oo markkinoilla pelaajia... Ei auta kun ootella

Sitten ilmaantu vielä toinen juttu... Kellään hajuakaan miks ei tällä hetkellä pääse mihinkään online moodiin fifassa rupee lataamaan ja sit heittää network occured ja toisen kerran kun yrittää perään nii heittää ps networkista pihalle?

Ilmeisesti PS:n marketissa jotain häikkää ja sitä korjaavat, niin aiheuttaa ongelmia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaako kukaan sanoa mihin ps4 ultimate teamin marketista on hävinny kauppatavara esim. Normikortit Bale, Suarez, aguero, messi mistä johtuu ettei marketissa ole tavaraa... Mula ei ainakaa nyt viikkoon oo ollu kertaakaa noita?

Noi normikortit löytyy kyllä melko nopeesti maksimilla kun haet ensin Suarez min buy now 150, sit heti uudestaan 200, 250, 300...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niitä ei ole kun kukaan ei myy niitä. Simple. Liian halpoja tämän hetkiseen marketti tilanteeseen.

Copa TOTT huomenna!

Tulisko käyttistä? CDM Mascherano?!

Pitihä se tehä epämääräinen chile/argentiina tiimi. Pakka sit hoitaa talteen ja avata ku tott on pihalla :)

Siellähä oli ylläri ku ofline puolella vastassa on maajoukkueet. Mulla Suomi mukana :)



Jaaha eipä tuota pysty pelaamaan ku ofline heittää heti pihallenku pitäis pelin alkaa... Millohan €a yllättäis ja onnistuis jossain asiassa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitihä se tehä epämääräinen chile/argentiina tiimi. Pakka sit hoitaa talteen ja avata ku tott on pihalla :)

Siellähä oli ylläri ku ofline puolella vastassa on maajoukkueet. Mulla Suomi mukana :)
Oon aika hyvä noissa viski-suomi-viski käännöksissä mut jestas nyt ei kyllä aukee tämä viesti ihan täysin! :D

Teit tiimin? Pakkoja avaat, huomen? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten voi aina sattua et ku vastaan tulee suomalainen... niin se on joku Gervinho-Doumbia-Ibarbo vajakki..

En halua tähän ketjuun pahaa verta, mutta mun puolesta tällaisen vois tiputtaa ihan saman tien pois. Ymmärrän kyllä, että jotkut pelaajat ja pelityylit herättää voimakasta angstia. Siitä pitääkin päästellä välillä... Tässä alkaa jo ehkä kuitenkin vähän rajat paukkumaan, jos aletaan toista huutelemaan vajakiksi syistä riippumatta. Jos joku alkaa ottamaan näin koville, niin kannattaiskohan ottaa vähän taukoa peleihin tai mahdollisesti lopettaa kokonaan?

Oli ihan hyvä juttu, että kyseinen pelaaja sattuikin olemaan "foorumisteja".
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon aika hyvä noissa viski-suomi-viski käännöksissä mut jestas nyt ei kyllä aukee tämä viesti ihan täysin! :D

Teit tiimin? Pakkoja avaat, huomen? :)

Ei tässä mitään viskiä vielä nautita vaan vielä pillereitä... :D

Siis tohon copa turnaukseen mistä saa 50k pakan. Niin avaan vasta ku tott on pakoissa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En halua tähän ketjuun pahaa verta, mutta mun puolesta tällaisen vois tiputtaa ihan saman tien pois. Ymmärrän kyllä, että jotkut pelaajat ja pelityylit herättää voimakasta angstia. Siitä pitääkin päästellä välillä... Tässä alkaa jo ehkä kuitenkin vähän rajat paukkumaan, jos aletaan toista huutelemaan vajakiksi syistä riippumatta. Jos joku alkaa ottamaan näin koville, niin kannattaiskohan ottaa vähän taukoa peleihin tai mahdollisesti lopettaa kokonaan?

Oli ihan hyvä juttu, että kyseinen pelaaja sattuikin olemaan "foorumisteja".

Voihan se olla et vähän keitti yli... kun vedät päivästä toiseen tuota samaa paskaa... Tuo nyt vaan oli havainto että jostain syystä suomalainen ku tulee vastaan niin sillä on tuo kolmikko tai jotain muuta kakkaa... siis ku tiimin pystyy selkeesti yhdistämään suomalaiseen käyttäjään. Samalla tuon kolmikon käyttöön liittyvä kysymys miks ihmeessä sitä käyttää niin sai vihfoin vastauksen. Äiti kuiteski opetti väärin toimiessa korjaamaan tilanteen joten pahoittelut ja anteeksi pyyntö... kyseessä olleelle toverille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voihan se olla et vähän keitti yli... kun vedät päivästä toiseen tuota samaa paskaa... Tuo nyt vaan oli havainto että jostain syystä suomalainen ku tulee vastaan niin sillä on tuo kolmikko tai jotain muuta kakkaa... siis ku tiimin pystyy selkeesti yhdistämään suomalaiseen käyttäjään. Samalla tuon kolmikon käyttöön liittyvä kysymys miks ihmeessä sitä käyttää niin sai vihfoin vastauksen. Äiti kuiteski opetti väärin toimiessa korjaamaan tilanteen joten pahoittelut ja anteeksi pyyntö... kyseessä olleelle toverille.


Mahtavaa lukea vaihteeksi tällaista vastausta. Yleensä näistä alkaa selllaiset väännöt ettei mitään rajaa. :) Hyvä näistäkin on välillä ottaa esille, että ketju pysyy värikkäänä, mutta silti ainakin joissakin määrin hyvän maun rajoissa. ;)
 
Ylös Bottom