Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yöllä oli 7 sivua Tots Martinsia myynissä ja alimmat binit huiteli 550k... ihan sairasta ku Tots Costaa saa halvemmalla.
Giovincoa ei vieläkään näy mut eiköhän se sieltä vielä ilmesty. On viimeinen kortti mikä on PAKKO saada Italian keulille.

Kauppa käyny ihmeen vilkkaana... Velan ja Alvesin oston jälkeen tilillä oli 310k nyt 460k.

Mihin hintaan TOTS Costa liikkuu?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Perjantaita mestarit!
Tilillä olis kolikoita vajaa 400K...joku tehokas hyökkääjä? Ehkä joku"tuntematon"...mut maaliahne???
Saa ehdottaa, kiitos!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Perjantaita mestarit!
Tilillä olis kolikoita vajaa 400K...joku tehokas hyökkääjä? Ehkä joku"tuntematon"...mut maaliahne???
Saa ehdottaa, kiitos!!
Tarvitset vain yhden kortin. Hero Ruben Castro. Aivan loistava linkattuna TOTS Sorianoon. Ainoa miinus on että todennäköisesti ei ole marketissa montaa. Joku sanoi myös TOTS Jonaksen olleen loistava. Itse en ole koittanut, mutta kun statseja katsoo voin hyvin uskoa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarvitset vain yhden kortin. Hero Ruben Castro. Aivan loistava linkattuna TOTS Sorianoon. Ainoa miinus on että todennäköisesti ei ole marketissa montaa. Joku sanoi myös TOTS Jonaksen olleen loistava. Itse en ole koittanut, mutta kun statseja katsoo voin hyvin uskoa.
TOTS Jonas on hyvä, käytän sitä CAMmina...mulla on ollut tuo Castro, mut mun käsissä ei toiminut?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla oli sif Castro ja vasrsin pätevä kahdella kärjellä. Yksinään ei sit toiminu kovin kaksisesti... oli välillä laiskat liikkeet. Tosin en minä muillakaan medium/medium kärjillä kovin hyvin yksinään pärjää. Messi ja Gio on sit jo niin erillaisia et niillä kädetönkin onnistuu :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla oli sif Castro ja vasrsin pätevä kahdella kärjellä. Yksinään ei sit toiminu kovin kaksisesti... oli välillä laiskat liikkeet. Tosin en minä muillakaan medium/medium kärjillä kovin hyvin yksinään pärjää. Messi ja Gio on sit jo niin erillaisia et niillä kädetönkin onnistuu :)
Itse käyttänyt 4411 formassa kärjessä. Piilokärkenä TOTS Sorianoa. Periaatteessa siis yksinäinen kärki mutta ei sitten kuitenkaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kun peli ei toimi nii ei se vaa toimi :( mikää ei vaa toimi niiku pitäis, ehkä viimiset 20 pelii ollu sellassii. Änäris saat sentää tapella jos ei toimi, mut fifas ei voi oikee tehä mitää:mad::mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aamupäivää pitkästä aikaa!

Lyhyt ja ytimekäs kysymys: SIF Dzeko vai SIF Benteke vai ei kumpikaan 4-1-4-1 forman kärkeen? TOTS Kane testattu ja petyin pahanpäiväisesti. Kolikoita ei ole paljoa, joten kovin kovaa hankintaa en kykene enkä edes halua tehdä. MOTM Lukaku, uhka vai mahdollisuus? Kuten näkyy, haluaisin jonkun vähän halvemman erikoiskärjen BPL-tiimin kärkeä koristamaan :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aamupäivää pitkästä aikaa!

Lyhyt ja ytimekäs kysymys: SIF Dzeko vai SIF Benteke vai ei kumpikaan 4-1-4-1 forman kärkeen? TOTS Kane testattu ja petyin pahanpäiväisesti. Kolikoita ei ole paljoa, joten kovin kovaa hankintaa en kykene enkä edes halua tehdä. MOTM Lukaku, uhka vai mahdollisuus? Kuten näkyy, haluaisin jonkun vähän halvemman erikoiskärjen BPL-tiimin kärkeä koristamaan :)
SIF Bentekellä menisin itse.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Benteke todella julma piikissä, suosittelen. Lukaku pettymys, Dzekoa en ole itse testannut
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtaakohan tuo Baijerin Vidal olla saatavilla ennenkuin '16 on kaupoissa? :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtaakohan tuo Baijerin Vidal olla saatavilla ennenkuin '16 on kaupoissa? :(

Jos Depay ja sika on pysyny tähän asti poissa niin tuskimpa.

Tää mls totsi osotti että jos ranget pysyy niin meikä pysyy futista kaukana. Pelaan ennemmin bo 3:sta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meneekös TOTS Willemsit pleikkarilla jos pistää maxeilla? Vai onko joku tehokkaampi pelaaja?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meneekös TOTS Willemsit pleikkarilla jos pistää maxeilla? Vai onko joku tehokkaampi pelaaja?

Makseilla ei mene ku fressit ja neki ku sattuu pakkomielteen omaava ostaja. Mulla tais 3 viikkoa pyöriä ku viimeks meni makseilla. Eikä muutenkaan mikään kovin nopea myymään... esim. Tänään ei ole menny yhtään. To-pe taas tuli 400k plussaa. Mut ku on ostokset tehny niin aivan sama enää miten menee. Taidan heittää minimeillä tänään pois ja ostaa sif Boatengin ja motm/sif YaYan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Makseilla ei mene ku fressit ja neki ku sattuu pakkomielteen omaava ostaja. Mulla tais 3 viikkoa pyöriä ku viimeks meni makseilla. Eikä muutenkaan mikään kovin nopea myymään... esim. Tänään ei ole menny yhtään. To-pe taas tuli 400k plussaa. Mut ku on ostokset tehny niin aivan sama enää miten menee. Taidan heittää minimeillä tänään pois ja ostaa sif Boatengin ja motm/sif YaYan.
Itellä on niitä 7 kpl listoilla ja myyn pois ens viikolla ja koitan saada vihon viimeisen ostoksen tehtyä, eli Pinkin Reussin. Sit ei ole enää ku muutama kolikko ja treidit loppuu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä on niitä 7 kpl listoilla ja myyn pois ens viikolla ja koitan saada vihon viimeisen ostoksen tehtyä, eli Pinkin Reussin. Sit ei ole enää ku muutama kolikko ja treidit loppuu.

Se on ihan kannattavaa... ei peliä ole enää paljoa jälellä. Ja ainaki ittelle kolikot on arvottomia sen jälkeen ku saan Boatengin. Senki haluan vaan sen takia että on musta ja saa bundesiin hyvän väri harmonian :)


Ei voi minkään mut Tots Giovinco on ehkä pelin paras kortti Messin ohessa. Ei juma että se on helppo ohjastaa ja ku on lyhyt tappi niin ei mene maihin ihan niin helposti ku Messi. Just testasin ja Giovinco ratkas kolmosessa säilymisen 2-0 tappiosta 3-2 voitolla. Vastassa oli vielä helvetin paha vastus silver biisteillä. Oli if Fannia,Mlapa ja muuta kivaa. Olin ennen peliä heittämässä sen takasin markettiin testin jälkeen jotta ostan uudestaan illalla halvemmalla... mutta statsi pakkomielle vei voiton sen verran nätti avaus Giolla :)
 
Ylös Bottom