Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä ainakin jatkan samaan malliin.. antaa muiden vetää panikki nappula pohjassa kohti crashia. Äskenkin Oskari 550k myyty.. tilalle uusi + williams, kolo, cabella ja 20 pakkaa.. ei siis huono diili
Nyt vaan ea tais ajaa ainakin ps4 servut alas..
Nyt voikin sit spekuloida mitä sieltä on tulossa ku servut palaa..
Jep, NHL ja FIFA serverit alhaalla. Voiko olla sattumaa? Ettei vaan Kinuskit pistäs pientä pommitusta servereille kostona?
Koko origin kaatunu joten jotain on suunnittelematonta on meneillään
Jaa-a? Marketti taitaa hajota ihan kokonaan PS4. Eilen illalla ostin Falcaon tiimiin 17 250 buy now hintaan, nyt se menee noin 20k-25k hintaan.
(Monien muidenkin hinnat nousussa mm.James Rodriguez 20k, Boateng 25k...moemmat noussut melkei 10k täs parin tunnin sisään)
Onkohan tää ny joku hetkittäinen "räjähdys" hinnoissa vai onko koko FUT nyt sekaisin??
Mitä mitä, marketti sekaisin yön aikana? Kiva, reissu ei sitten osunut hyvään ajankohtaan, Companion Appikaan ei päästä markettiin, voisko joku kertoa näitten jätkien hintoja? Bale, Robben, Neymar ja SIF Benzema?. Kiitollinen oisin jos joku kertoisi kun toi futbinikin flippailee.
Millä hinnalla Williamseja, kolo toureja kannattaa laittaa myyntiin??
Joo sama täällä, pakat tänään huonompia kuin ikinä. Tänään 500k olen laittanut pakkoihin ja paras Piszcek.Mulla williamsit 39k kolo 59k... kannattaa vilkasta hintatasoa aina ennen ku painaa relistiä. Jos haluaa nopempaa kiertoa niin sit vähän alemmaks binejä.. mulle riittää ku joku yli hintanen menee tunnissa kaupaks.
Onkohan ea huonontanu pakkoja entisestään jotta saa ylimääräsiä kolikoita pois markkinoilta. Siis onhan ne aina ollu ihan täynnä kökköä.. mutta nyt 150k ja Luiz Gustavo, Hart ja Lacazette ainoat pelaajat muut kunnon jätettä.