Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kylläpäs taisi käydä kehvelisti. Vaihtopakka täynnä ja olin tarjouksia tehnyt ja menin sitten katsomaan mitä oli tullut hankittua, 10 voittavaa kauppaa suorittanut. Seuraavalle sivulle menin ja totesin että joutaa nukkumaan. No se sivu jotenkin jumitti siihen ja ei enään kääntänyt lehteä. Vahingossa sitten painoin R1 jolloin kaikki lävähti siihen auki. Onko ainut keino pikamyydä kaikki pois? Kortteja olisi n. 50k arvosta ja itselleni melkoinen summa tässä pelissä.


Ilman web appia ei taida olla oikein mitään tehtävissä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eipä tullu 100k pakkoja. Samapa tuo. Voi perkule sitä pitäs alkaa listaamaan noita pelajia vissiin huomenna... On vaikka sun mitä Hamesia ja Sturridgea ylimääräsenä, varmaan mitään hintaa noilla enää...

Mahtaakohan toi web app tulla takas enää ollenkaan?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kylläpäs taisi käydä kehvelisti. Vaihtopakka täynnä ja olin tarjouksia tehnyt ja menin sitten katsomaan mitä oli tullut hankittua, 10 voittavaa kauppaa suorittanut. Seuraavalle sivulle menin ja totesin että joutaa nukkumaan. No se sivu jotenkin jumitti siihen ja ei enään kääntänyt lehteä. Vahingossa sitten painoin R1 jolloin kaikki lävähti siihen auki. Onko ainut keino pikamyydä kaikki pois? Kortteja olisi n. 50k arvosta ja itselleni melkoinen summa tässä pelissä.



Odottelet, että jotkut pelaajat ei mene kaupaksi tai sopparis yms. Sitten kun ne on loppunut niin pystyy siirtämään joko klubiin tai pikamyymään pois. Siinähän pystyy niitä välilehtiä vaihtamaan kun selaat uusia itemeitä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

on se jo korvien välissä tuo 7div tunarointi, 1-1 tilanteessa taas perinteinen läpiajo ja pää pettää, keskelle:D sitä ennen "kohtuu" hyvä paikka 2v0 mutta keskelle:D viides tasapeli 7matsista ja jokaisessa ollu paikat voittaa...
joutu jo nöyrtymään ja laittaa korkean syötön automaatille kun vihulaiset latoo keskityksistä niin kovalla rosentilla byyrejä :>
edit: Erikseniä löytyy välillä pariin tonniin marketista(x360), niitä kun tovin pitää niin 4k irtoaa aina väilllä. Harmi kun lähtökassa oli 10k niin ei kovin montaa saanu vielä pyöritykseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eiliset pakka pettymykset kuitattu myymällä Remy Cabella159k.. mulla niitä iso kasa samassa nipussa 49k hinnalla:D Samoin oranki Lukaku meni tuplahintaan kun viikonlopulla poimin sen 170k ja nyt meni 339k.. Benzemasta ei puuttuis enää kun 300k. Jos sitä sit intoutuis pelamaankin:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eiliset pakka pettymykset kuitattu myymällä Remy Cabella159k.. mulla niitä iso kasa samassa nipussa 49k hinnalla:D Samoin oranki Lukaku meni tuplahintaan kun viikonlopulla poimin sen 170k ja nyt meni 339k.. Benzemasta ei puuttuis enää kun 300k. Jos sitä sit intoutuis pelamaankin:rolleyes:

Nice! Itse olen tyytynyt nyt "vain" ~4 tonnin voittoihin, sillä siten kauppa käy (ofc) huomattavasti nopeammin. Esimerkiksi Kolo Tourea olen biddaillut 14,5k ja myynyt eteenpäin 22k.

Mitäs sanotte, kumpi squadi on parempi. Nykyinen, joka näyttää tältä:
http://www.futhead.com/15/squads/24883688/

Vai suunnitteilla oleva, joka näyttää tältä:
http://www.futhead.com/15/squads/24882803/

Mutulla sanoisin, että jälkimmäinen toimisi kyllä paremmin. Nyt on ollut vähän vaikeaa pelit, 2/3 peleistä häviöitä muutaman päivän sisältä. Jotain muutosta nyt kaipaisi :D Ehdotelkaa toki myös parannuksia.

E: Tuohon jälkimmäiseen squadiin voisi melkein laittaa Lahmin paikalle SIF De Bruynen jossain kohtaa, kun viitsii niin paljon kolikoita uhrata.. Potentiaalisia vaihtoehtoja löytyy clubista vielä Benatia pakiksi, Shaqirin tilalle Auba ja Müller sekä Lahmin tilalle Luiz Gustavo. Vasen laitapakki on ollut itselle se vaikein valinta. Alabaan en rahojani tuhlaa, ja Jansen, Rodriguez, Schmelzer, Bernat ja Aogo ovat kaikki aika tasoissa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suosittelisin että pistäisit Lewan CF:lle, tohon false 9 formationiin. On katos ihan uskomaton tolla paikalla (niinkun esim Van Pussy, joka loistaa tolla paikalla, mutta ST:nä se on kuraa).
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suosittelisin että pistäisit Lewan CF:lle, tohon false 9 formationiin. On katos ihan uskomaton tolla paikalla (niinkun esim Van Pussy, joka loistaa tolla paikalla, mutta ST:nä se on kuraa).

Ihan simppeli idea, sitten voisi siirtää Götzen keskikentälle Gündoganin tilalle:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Odottelet, että jotkut pelaajat ei mene kaupaksi tai sopparis yms. Sitten kun ne on loppunut niin pystyy siirtämään joko klubiin tai pikamyymään pois. Siinähän pystyy niitä välilehtiä vaihtamaan kun selaat uusia itemeitä :)
Niillehän kaupassa oleville tuotteille ei voi mitään tehdä siinä välilehdessä. Näkee vain että on sulkeutunut tai myyty, eikä voi poistaa mitenkään. Tuota muistelinkin että web-apin kautta sille jotain voi tehdä, mutta semmoista ei ole.
No poistin ukot ja ahkerasti kauppaa tein. Erikoinen hetki koettiin puoliltapäivin kun tunnin aikana meni kortteja kaupaksi 120k edestä vaikka olin aamun tykittänyt niitä kaupaksi, saamatta mitään kaupaksi. Pääsin myös tavoitteeseeni ja di maria haalittu joukkueeseen. En vain tuosta manu tiimistäni saa potkua irti, joten ehdotelkaas hyviä kavereita marialle seuraksi?
Mainitaan vielä että joku erikois Capellan kortin ostin 17k ja möin 40k :)
Viiden päivän aikana sain kasattua chelsean ja manun joukkueet 2k lähtöbudjetilla :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas, Eriksenin upgrade kortin positio on CAM! Tuohan on huikea lisä BPL squadeihin! Aina halunnut peluuttaa tuota Erikseniä mut ei oikein löydy tilaa tuolla vasemmalla laidalla niin tuon voiskin ostaa testiin BPL tiimiin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

noista penalteista oli jokunen viesti, omia kokemuksia tässä muutama...

Aika monella on täällä tarinaa siitä, miten itse on joutunut tuomarin viekkauden ja vääryyden kohteeksi. Itse olen tallentanut taasen toisenlaisia tilanteita, joissa olen hyötynyt vähintäänkin kyseenalaisista ratkaisuista.

Tube-videon ensimmäinen FUT onlinesta, seuraava "viiden metrin jasso" FUT offlinesta ja kaksi viimeistä sekavan tuomaroinnin ja omituisen tekoälypuolustuksen riemuvoittotilannetta ovat Union Berlin -careerista. (Vaikeustaso pro, full manuals, alusta PS4).

Linkki YouTubeen.

Näitä toki olisi lisää, mutta kasasin tähän sopivan erilaisia sattumuksia. Suosikkini on tuo "paitsio", jossa linjamies jo liputtaa, mutta kun Willian ei ehdikään koskea palloon niin Herr Dumarin sumean logiikan mukaan peli jatkuu. Tykkään noin 600 pelin jälkeen edelleen hyvin paljon peliin tehdystä tuomaroinnista, linja ailahtelee kuten oikeasti ja toisin kuin esimerkiksi NHL-sarjassa rikkeen voi saada jo pelkästä pallottomaan törmäämisestä. Ja tyytyväinen myös siitä, että ne käsivirheet eivät pelissä toimi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo Lahm ei oikein ole videopelissä niin huikaiseva kuin IRL, joten tekaisinpa vielä yhden vaihtoehdon ilman Philippia. Nyt vain on ongelma, että onko joukkue liian hyökkäävä.. Miten itse pidätte taktiikassa 4-3-2-1 kolmen keskikenttää? Yksi selvästi puolustava, yksi hyökkäävä ja yksi med/med? Vai miten? Nyt Schweini puolustaa (mutta myös hyökkää), ja Kroosin ja Götzen avut ovat selvästi pallollisessa pelissä (vaikka Kroos IRL välillä puolustavana pelaakin).

http://www.futhead.com/15/squads/24922940/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nice! Itse olen tyytynyt nyt "vain" ~4 tonnin voittoihin, sillä siten kauppa käy (ofc) huomattavasti nopeammin. Esimerkiksi Kolo Tourea olen biddaillut 14,5k ja myynyt eteenpäin 22k.

Varmasti käy vilkkaammin mulla nimittäin Koloa ja Williamsia liikkuu todella hitaasti.. Tässä vaiheessa kuitenkin varsin tyytyväinen sillä näillä korteilla mitä pyöritän pystynyt tekemään tasaisesti joka päivä 100k - 300k voittoa.:) Lukakua kerkesin vielä tuon jälkeen poimimaan 230k hintaan yhden.. joka meni tunnissa 319k hinnalla. Tais sattua hyvin vaan olemaan koneella kun tuo kortti nosti jostain syystä arvoaan melko vauhdilla 100k ylöspäin.


Pertsa69
Erikoinen hetki koettiin puoliltapäivin kun tunnin aikana meni kortteja kaupaksi 120k edestä vaikka olin aamun tykittänyt niitä kaupaksi, saamatta mitään kaupaksi.

Mulla ollut jo useamman päivän että ei tahdo mikään liikkua ja sitten muutamassa tunnissa kauppa käy kuumana. Eilenkään ei mennyt ennen iltaa yhtään mitään kunnes reilussa tunnissa tilin saldo hyppäsi 500k ylöspäin.

Mitäs mieltä olette Sif Mülleristä tuleeko kortin hinta nousemaan. Vai tipahtaako lisää kun If Levandovski tulee pakkoihin. Nythän sitä saa melko hyvään 700k hintaan. Mietin että sijottaisko hetkeksi tuohon sillä Sif Benzema on jämähtänyt milliin ja sen hankkimisella ei nyt mitään älytöntä kiirettä ole.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei Lewan inform ole mihinkään kiveen kirjoitettu vaikka aika todennäköinen kyllä onkin... ;)

Oma veikkaus on että Mullerin kortti laskee jokatapauksessa... Promot jylläs, jengi kyllästyy nopeesti ja kohta on marketti pullollaan noita.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei Lewan inform ole mihinkään kiveen kirjoitettu vaikka aika todennäköinen kyllä onkin... ;)

Oma veikkaus on että Mullerin kortti laskee jokatapauksessa... Promot jylläs, jengi kyllästyy nopeesti ja kohta on marketti pullollaan noita.

I$o nimi ja iffi niin hyvät mahdollisuudet :) No jotain tällästä aattelinkin sillä ei tuo Müller tunnu olevan kovinkaan hotti junnujen keskuudessa..
Vähän kattelen mihin kehittyy ja onhan siellä Sif Auba jolla vois muutaman kolikon tehdä.. halvalla tuntuu sitäkin menevän.



Onkos joku Sif Benzemaa testannu ja millasilla kokemuksilla? Olis tarkoitus ostaa se sif Lacan kaveriksi Ligueen, mutta melkein samalla rahalla olisi Zlataniakin tarjolla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paljolla Zlatan menee? Itekki tekis mieli testata sitä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taitaa PS4 pyöriä 1,4 millissä ja if jossain 11 millissä
Huhu. IMO vähän pirusti ylihintaa tuossa. Mutta ymmärtäähän sen, kyseessä kuitenkin Zlatan. :)

Kiitti tuosta futfocus vinkistä Saxon!

Olikos kellään full chem hybridejä Zlatanin ympärille rakennettuna? Itte vähän karsastan noita Ligue 1 ukkoja niin pakko ois hybridi rakentaa jos mieli tuota rehvastelijaa peluuttaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas, Eriksenin upgrade kortin positio on CAM! Tuohan on huikea lisä BPL squadeihin! Aina halunnut peluuttaa tuota Erikseniä mut ei oikein löydy tilaa tuolla vasemmalla laidalla niin tuon voiskin ostaa testiin BPL tiimiin!

Todellakin suosittelen kokeilemaan. Itellä ollu omassa 2 squadissa ja tykkään aivan perkuleesti. Jakaa todella hyvin palloa ja pistää sisään tarpeen tullen. Itse asiassa koko toi 2 squadi on täynnä sellasia pelaajia josta tykkään. UPattu Hurrikaani oli isoin yllättäjä noista. Todella hyvä kärki.

E: Vielä tohon Ibra hybridiin, niin tässä ois yks. Pistin tohon nyt kaikista parhaat maholliset kortit :D, mutta toki niitä voivaihella. En nyt muistanut paljo oli rahaa käytettävänä nii pistin kaikista parhaat:rolleyes:
 
Ylös Bottom