Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä oli vajaat 28k ylimääräistä, eikä sillä rahalla oikein olisi saanut mitään omaa miehistöä kehittävää, joten päätin ostaa 3 x 7,5k pakkoja. Parista ensimmäisestä ei tullut käytännössä mitään, mutta viimeisestä osui kohdalle Vincent Kompany. Näytti hinnat olevan marketissa noin 42k =>, joten laitoin koskemattoman basic-tyylin kortin 24 tunniksi myyntiin 48 750 BIN. Toivottavasti menee kaupaksi, niin tuolla hinnalla voisi ostella pari pakkaa...Tai ehkä sijoitan keskikenttäni parannukseen ja ostan joko Luka Modricin tai Andres Iniestan.

Käykääpä rikkaat BPL-pelaajia tarvitsevat ostamassa tuo mun kortti pois, niin siirtyy kolikot foorumiveljien kesken! Kiinnostuneelle voin privalla antaa joukkueeni nimen, jotta siirtyy varmasti oikea kortti! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä oli vajaat 28k ylimääräistä, eikä sillä rahalla oikein olisi saanut mitään omaa miehistöä kehittävää, joten päätin ostaa 3 x 7,5k pakkoja. Parista ensimmäisestä ei tullut käytännössä mitään, mutta viimeisestä osui kohdalle Vincent Kompany. Näytti hinnat olevan marketissa noin 42k =>, joten laitoin koskemattoman basic-tyylin kortin 24 tunniksi myyntiin 48 750 BIN. Toivottavasti menee kaupaksi, niin tuolla hinnalla voisi ostella pari pakkaa...Tai ehkä sijoitan keskikenttäni parannukseen ja ostan joko Luka Modricin tai Andres Iniestan.

Käykääpä rikkaat BPL-pelaajia tarvitsevat ostamassa tuo mun kortti pois, niin siirtyy kolikot foorumiveljien kesken! Kiinnostuneelle voin privalla antaa joukkueeni nimen, jotta siirtyy varmasti oikea kortti! :)

Ylihintaan myynissä ei koskaan kannata käyttää muuta ku tunnin myyntiä.. siitäkin sinun kortti on myynissä vaan sen viimeisen minuutin.

Kannattaa poimia Modric.. tais olla ensimmäinen kallis pelaaja minkä ostin. Monta pelaaja on tiimissä sen jälkeen käyny mutta Luka ei ole koskaan ollu siirtolistalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ylihintaan myynissä ei koskaan kannata käyttää muuta ku tunnin myyntiä.. siitäkin sinun kortti on myynissä vaan sen viimeisen minuutin.

Noi 42-45k Kompanyt näyttivät olevan enimmäkseen jo pelattuja tai chemistry styleltään muutettuja. 45 => alkoi olla sitten jo jotain muitakin koskemattomia ja suurin osa tuntui olevan jopa karvan päälle 50k. Itse en jaksa kyttäillä konsolin vieressä, vaan elättelen toiveita, että kolikot on huomenna tilillä, kun todennäköisesti seuraavan kerran FIFA:n käynnistän. Jos ei ole, niin tsekkaan Kompanyn senhetkisen hinnan ja sen perusteella uudelleen 24h myyntiin. Kyllä se tässä lähipäivinä varmaan menee...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noi 42-45k Kompanyt näyttivät olevan enimmäkseen jo pelattuja tai chemistry styleltään muutettuja. 45 => alkoi olla sitten jo jotain muitakin koskemattomia ja suurin osa tuntui olevan jopa karvan päälle 50k. Itse en jaksa kyttäillä konsolin vieressä, vaan elättelen toiveita, että kolikot on huomenna tilillä, kun todennäköisesti seuraavan kerran FIFA:n käynnistän. Jos ei ole, niin tsekkaan Kompanyn senhetkisen hinnan ja sen perusteella uudelleen 24h myyntiin. Kyllä se tässä lähipäivinä varmaan menee...

Niin, mutta pointti on siinä, että jos kyse ei ole mistään harvinaisesta kortista (IF-, MOTM-, Messi/Rolle yms), niin kukaan ei ihan oikeasti scrollaa sinne tunnin kohdalle, saati sitten 24 tunnin kohdalle :D Se on juurikin niin, kuinka Saxon sanoi: kortit menee lähes aina kaupaksi viimeisellä minuutilla. Toki aivan sama, jos et pääse konsolille, laitatko tunniksi vai 24:ksi, mutta mitään hyötyä sinulle EI siitä koidu, jos laitat vuorokaudeksi. Jos taas kävisit konsolilla sillä välin, menetät mahdollisuuden laittaa kortti kaupaksi ja saada se mahdollisesti myytyä. Jos olisi mahdollista, jokainen laittaisi korttinsa vain minuutiksi kaupaksi :D ne 59 ekaa minuuttia ovat aivan turhia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sif auba meni kaupaks 1 999 000 hintaan! Hankin Sif müllerin jemmaan ja ois vielä n.800k sijoitettavana. Keneenköhän nuo kannattais sijoittaa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noi 42-45k Kompanyt näyttivät olevan enimmäkseen jo pelattuja tai chemistry styleltään muutettuja. 45 => alkoi olla sitten jo jotain muitakin koskemattomia ja suurin osa tuntui olevan jopa karvan päälle 50k. Itse en jaksa kyttäillä konsolin vieressä, vaan elättelen toiveita, että kolikot on huomenna tilillä, kun todennäköisesti seuraavan kerran FIFA:n käynnistän. Jos ei ole, niin tsekkaan Kompanyn senhetkisen hinnan ja sen perusteella uudelleen 24h myyntiin. Kyllä se tässä lähipäivinä varmaan menee...
Tuo on sen verran haluttu kortti, että samaa sanon kuin muutkin että 1h ois riittänyt. Koskemattomuus ei kuitenkaan näyttele niin suurta roolia tässä tapauksessa että sitä kannattas tunkee mitenkään turhan kalliilla ja pitkäksi aikaa. Ens kerralla vaan kiltisti tunniksi myyntiin. ;)

Mut eikö ollu kiva nykästä pakasta jotain ihan kolikon arvosta? Saanut sen kuvan että olet melkoisen pakkavastainen, vai oliko se sit oikealla rahalla pakkojen oston vastainen?

Itellä kauppa kyllä käy, seonnut laskuissa monta SIF Aubaa jollottaa tradepilessä. Periaatteessa jokaisella relistillä mennyt joku kortti 200-500k profitilla kaupaksi, monesti kaks tai kolmekin, eikä pettänyt viimesinkään kierros. Silva 684k, 86 Neymarit 694k ja 684k. Yht. ~400k profitit.

Monen aikaan tuo MOTM Salah poistuu pakoista, tietääkö kukaan?

Ja toinen kysymys, mitenkä päin noi voitot, tasurit ja häviöt oikein on tuossa FUT centralin yläkulmassa? Mulla oli statsit 176-94-199 ennen äskeistä peliä, pelasin sen loppuun asti ja voitin ja peli rekisteröityi seasoniin ihan normaalisti, mut se yläkulma näyttää nyt 176-94-200?

Oon luullut et eka on voitot, sit tasurit ja viimesenä häviöt, ihan niinku ne näkyy siellä Seasons menun alla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo on sen verran haluttu kortti, että samaa sanon kuin muutkin että 1h ois riittänyt. Koskemattomuus ei kuitenkaan näyttele niin suurta roolia tässä tapauksessa että sitä kannattas tunkee mitenkään turhan kalliilla ja pitkäksi aikaa. Ens kerralla vaan kiltisti tunniksi myyntiin. ;)

Mut eikö ollu kiva nykästä pakasta jotain ihan kolikon arvosta? Saanut sen kuvan että olet melkoisen pakkavastainen, vai oliko se sit oikealla rahalla pakkojen oston vastainen?

Itellä kauppa kyllä käy, seonnut laskuissa monta SIF Aubaa jollottaa tradepilessä. Periaatteessa jokaisella relistillä mennyt joku kortti 200-500k profitilla kaupaksi, monesti kaks tai kolmekin, eikä pettänyt viimesinkään kierros. Silva 684k, 86 Neymarit 694k ja 684k. Yht. ~400k profitit.

Monen aikaan tuo MOTM Salah poistuu pakoista, tietääkö kukaan?

Ja toinen kysymys, mitenkä päin noi voitot, tasurit ja häviöt oikein on tuossa FUT centralin yläkulmassa? Mulla oli statsit 176-94-199 ennen äskeistä peliä, pelasin sen loppuun asti ja voitin ja peli rekisteröityi seasoniin ihan normaalisti, mut se yläkulma näyttää nyt 176-94-200?

Oon luullut et eka on voitot, sit tasurit ja viimesenä häviöt, ihan niinku ne näkyy siellä Seasons menun alla...

Nyt on joku bugi käynyt, kyllä ne menee tässä järjestyksessä: voitot-tasurit-häviöt
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo on sen verran haluttu kortti, että samaa sanon kuin muutkin että 1h ois riittänyt. Koskemattomuus ei kuitenkaan näyttele niin suurta roolia tässä tapauksessa että sitä kannattas tunkee mitenkään turhan kalliilla ja pitkäksi aikaa. Ens kerralla vaan kiltisti tunniksi myyntiin. ;)

Mut eikö ollu kiva nykästä pakasta jotain ihan kolikon arvosta? Saanut sen kuvan että olet melkoisen pakkavastainen, vai oliko se sit oikealla rahalla pakkojen oston vastainen?

Täytyy katsoa huomenna, onko kortti mennyt vaiko ei. Tosin itsellä nyt ei ole niin kiire tuon myynnin kanssa, eikä niin väliä meneekö tänään, huomenna, vaiko ylihuomenna. Menee se kuitenkin sillä karvan alle 50k jossain vaiheessa. Myyntiä odotellessa voin pelailla uramuotoa Neymarilla.

Kyllähän se oli kiva saada jotain pakasta! Yleensä vaan en pakkoja availe, koska niistä ei ole koskaan mitään tullut, vaan olen mieluummin käyttänyt ne rahat marketissa, kun 7,5k on kuitenkin sellainen määrä, että sillä saa jo Tevezin, Kroosin yms. tasoisia pelaajia. Pakkavastainen en noin yleisesti ole, vaan olen vain pidättäytynyt ostamasta oikealla rahalla kolikoita tai FIFA pointseja, koska tiedän, että siinä voi käydä huonosti. Ns. "antaa pirulle pikkusormen, niin se vie koko käden".
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täytyy katsoa huomenna, onko kortti mennyt vaiko ei. Tosin itsellä nyt ei ole niin kiire tuon myynnin kanssa, eikä niin väliä meneekö tänään, huomenna, vaiko ylihuomenna. Menee se kuitenkin sillä karvan alle 50k jossain vaiheessa. Myyntiä odotellessa voin pelailla uramuotoa Neymarilla.

Kyllähän se oli kiva saada jotain pakasta! Yleensä vaan en pakkoja availe, koska niistä ei ole koskaan mitään tullut, vaan olen mieluummin käyttänyt ne rahat marketissa, kun 7,5k on kuitenkin sellainen määrä, että sillä saa jo Tevezin, Kroosin yms. tasoisia pelaajia. Pakkavastainen en noin yleisesti ole, vaan olen vain pidättäytynyt ostamasta oikealla rahalla kolikoita tai FIFA pointseja, koska tiedän, että siinä voi käydä huonosti. Ns. "antaa pirulle pikkusormen, niin se vie koko käden".

Tuon paremmin en voisi itse sanoa. Sitä kiroan niin minä kuin vaimokin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuon paremmin en voisi itse sanoa. Sitä kiroan niin minä kuin vaimokin :)
Jees, ja kyllähän ne kieltämättä aika naurettavia summia on mitä näihin painoksiin tulee vuosittain tungettua, mutta toisaalta, jonnekkin se ylimääräinen raha palaa aina ni mulle on yls lysti jos satku kaks käryää touhuun mistä nauttii (suuremmalti osin) ja mikä on muutenkin lähellä sydäntä. Se on hyvä että miehellä on periaatteita, parempi pitää kalkut kukkarossa jos vähänkään tuntuu et voi mennä enemmän ku mitä oli oikeesti tarkoitus. Sama homma sen vedonlyönnissä, pokerissa, tuplapotissa jne. :)

Kaks relistiä takana eikä mitään ole myynyt! Paniikki! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaks relistiä takana eikä mitään ole myynyt! Paniikki! :)

:D

Itellä kaks aubea hakkaa 200K & 300K profitilla ja ei vielä ole mennyt, mutta eiköhän ne tuosta mene vielä tänään kun ihmiset saa ilolientä alle :)

EDIT
Näköjään meni Piatti 30K (10k voittoa) & Doumbia 20K (15K voittoa) :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

:D

Itellä kaks aubea hakkaa 200K & 300K profitilla ja ei vielä ole mennyt, mutta eiköhän ne tuosta mene vielä tänään kun ihmiset saa ilolientä alle :)

EDIT
Näköjään meni Piatti 30K (10k voittoa) & Doumbia 20K (15K voittoa) :)
Mullon muutama rakentava jo alla ja promotioniin tarvii voiton, ja yks peli jäljellä. Katsoin parhaaksi painaa relist ja vaihtaa tenniksen pariin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Morjesta, itte vasta nyt saavuin uuden sukupolven konsoleille (ps) ja olihan se pakko taas uusin fiffuli hankkia samalla.. :o Melko turhaa tämä kysymys mutta kysynpä kuitenkin, tää se paras paikka kai on :rolleyes: eli mulla ut:ssa aina kaikissa edellisissä fifoissa lukenut ylhäällä joukkueen nimen vieressä se "est 2012 jun" mikä wadevör olikaan. Nyt kun tässä alottelin niin mitenköhän ihmeessä saan sen takaisin, nyt siihen tuli tämän fifan myötä "est 2015 mar" :D tosi pikku juttu mutta haluan vastustajan kuitenkin tietävän ettei ihan ole mikään alottelija kyseessä.:D Propsit sille kuka viitsii vaivautua näin turhaankin asiaan! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ratkaisu kukkupalloihin. Läpisyötöt olisivat AINA manuaalilla. Ja tämän illan aikana huomattujia muita ongelmia.

Physical arvolla ei tosiaan ole mitään vaikutusta tässä. Tuntuu, että hyökkääjät jolla on PHY arvo 50 niin suorastaa jyrää mm: Silvan jolla taitaa olla tuo arvo 80+.

Pace ongelmaan en edes keksi mitään vastausta. Ainut taitaa olla, että puolustajia pitäisi saada aivan pirusti paremmaksi. Mutta EA:n tuntien niin ainoastaan lisää kikkoja yms tulossa. Vähän niinkuin änärissä. Hyökkääjät saavat joka vuosi enemmän, mutta puolustajat jäävät ilman :(

Seuraava on ainoastaan oma mielipiteeni. Harhautuksia on aivan liian helppo tehdä :) Siis jokainen isin pikku pentu osaa tehdä kaiken maailman kikat. Omasta mielestäni siihenkin pitäisi olla tarkemmat arvot ketkä pystyy tekemään mitäkin. Jokainen pelaaja futissa pystyy tekemään tällä hetkellä tehokkaimmat harhautukset.

Ei mulla muuta.. Koffi tölkki kiittää ja kuittaa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pleikkaripelaajana tuli muuten mieleen, että saako legendat linkit vain kansallisuuden mukaan? Vai saako legendat linkit myös keskenään? Vaikuttaako legendan entinen seura mitenkään?

Ihan rehellisesti sanottuna olen ihan tyytyväinen ettei pleikkarilla ole legendoja... Ei vaan yhtään nappaa, että on nykyisiä ja entisiä pelaajia samaan aikaan kentällä. Toki on epärealistista sekin, että esim. Ibarbo biilettää molemmissa joukkueissa samaan aikaan, mutta vedän epärealistisuudeb rajan tällä kertaa legendoihin :D

Olin aluksi myös sitä mieltä, että tuntuu tyhmältä ajatukselta sekoittaa nykyajan pelurit ja legendat samaan tiimiin. Jos pelaa legendoilla niin pitää olla koko joukkue niitä. Mut sitten kun teki mieli rakentaa Saksan ja Hollannin maajoukkueet niin tuli vaikeuksia saada joillekkin paikoille mieluisaa pelaajaa. Sitten päätinkin yhdistää ne ja vielä budesliigasta muutamia ukkoja/ muita legendoja. Joukkue on ollut kyllä mieluinen pelata ja noi legendat kruunaa sen täysin. Varsinkin Gullitin harppova tyyli laajakaarisin harhautuksin on niin ainutlaatuinen ja hauska että on oikein kiva pelata monesta tappiostakin huolimatta
icon7.png
Ja onhan se rastapää aika näyttäväkin ilmestys :D
Tuossa alla on tiimi millä on pelaillu. Kluivertissa on kaikki mitä kärkipelaaja tarvitsee, aivan maaginen ollut! Nyt on vaan niin että vaihtelu virkistää ja ajattelin hankkia Grespon kärkeen ja Hagi camiksi. Kummallakin 4 tähden skill moves ja 5 tähden weak foot niinkuin DE Bruynella joka on yks parhaista tossa tiimissä. Sillä tiimillä vois saada vaikka mitä aikaseks kuhan vain oppis pelaamaan ;) Haittapuolena on pakko luopua varmaankin Gullitista, kun Hagi tulee sen paikalle, sillä muuten ei oo pelimerkkejä noihin pelaajiin. Ketuttaa toi Ea kun roistoaa sen 5% kauppahinnasta eli 750k menee siitä veroihin kun Gullitin myy pois! Figoa vois vielä kokeilla Robbenin paikalla, vaikka ei se varmaan samaan kykene. Muut Portugalin legendat tuli jo testattua. Tuntuu että Ea on tosiaan panostanu kunnolla noihin legendojen mallintamiseen tässä fifassa toisinkuin änärissä, joissa ne arvot/ tyylikin on vedetty hatusta.
Nyt vaan ootteleen seuraavia erikoispakkoja ja korkkaamattomia legendakortteja
icon7.png


Ps. Hummelsin päivitin eilen normikortista tohon nykyseen eli ei ole ku pari matsia pelattuna.

http://www.futhead.com/15/squads/26375582/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tylsyyttäni laskeskelin profitit Di Marian myynnin jälkeen. Vaihtopakassa on roinaa 14,3M alimmilla bineillä laskettuna. Tilillä 2,2M ja clubissa uusia kortteja mm. MOTM kortit Immobile ja Salah. Eli reilu 2,5M tullut tahkottua muutamassa päivässä.

Eilen tuli muuten vastaan vanha kunnon "duplicate" skämmääjä. Änärissähän toi oli muotia reilu vuosi sitten. Vieläkö joku noihin menee? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään tai viimeistään huomenna täytyy kyllä päivitellä if ribery ja sif hummels joukkueeseeni. Riberykin varmaan tippuu alle 6m, ehkä jos promopakkoja päästään lähelle 5m ja sif hummels vähän päällee miljoonan.

itsekkin katselin, että kolikoita tullut tällä viikolla ~4m lisää, siihen päälle vielä varmaan miljoona mikä mennyt pakkoihin niin ei voi valittaa melko epäaktiivisella tradeilulla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika jäätäviä summia porukat tienailee, saisko vinkkejä jos vaikka saisi itsekkin joskus Messin joukkueeseen? :D

Itsellä pyörii tällä hetkellä vielä Williamsit ja Kolot.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Justiin meni sif auba kaupaksi 1.6 millillä ja uus tilalle 1.2 millillä ja sekin 1.6 millin hintalapulla myyntiin. Tänään kauppa käyny 2 atsun oranssia korttia myyty 60k kpl ja maksoin niistä 25k kipale. Yks if piattikin oli jollekikkin kelvannu 59k hintaan.
 
Ylös Bottom