Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ärsyttää aika paljon ku oon ostanut noita transfer listan laajennus juttui tuolt catalogist mut se listan koko on edelleen vaan se 20.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika jäätäviä summia porukat tienailee, saisko vinkkejä jos vaikka saisi itsekkin joskus Messin joukkueeseen? :D

Itsellä pyörii tällä hetkellä vielä Williamsit ja Kolot.
Kyllähän se vähän niin menee fifassakin että raha tulee rahan luo. Selvähän se on että jos mulla pyörii 10kpl miljoonan miehiä niin voittoakin on mahdollista saada enemmän kuin 100k miehestä.

Semmosen huomion tein että promojen aikaan nämä hieman arvokkaammat miehet laskee aikalailla mutta nousee takaisin arvoonsa arjen koittaessa. Puhun miehistä kuten Marcelo, Boateng yms.

Filipe Luis on myös aika haluttu pleikkarilla, sitä kannattaa kokeilla 7-9k hinnoilla. Varmaan lähtee alta 4k biddailemalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika jäätäviä summia porukat tienailee, saisko vinkkejä jos vaikka saisi itsekkin joskus Messin joukkueeseen? :D

Itsellä pyörii tällä hetkellä vielä Williamsit ja Kolot.

Olen tainnut mainitakkin omasta tavasta tehdä profittia.

Menee kuitenkin jotakuinkin näin: alkukassaa noin 5m coinssia, toki vähemmälläkin pärjää, mutta täytyy tarkemmin miettiä kohteita mitä etsii ja saa vähemmän osteltua kerralla.

Noiden coinssien lisäksi sulla täytyy olla concept squadiin laitettuna mieluiten vähän harvinaisempia informeja joita maksimissaa joku 10 sivua marketissa jotta jaksat plärätä sinne 59min asti.
jos vielä kortilla jotain pientä pricefixausta päällä saat kortit helposti myytyä eteenpäin pricefixereille. Hyviä esimerkkejä vaikka if rodriguez tai if Vela jotka pyörivät siinä 1-3m paikkeilla.

Tässä kohtaa sitten astuu tuuri peliin ja etsit concept squadin kautta näitä informeja ja selaat aina sinne 59 minuutin kohdalle jos löytyisi bargaineja. Suht usein jengi juuri näissä harvinaisemmissa informeissa pistää väärällä hinnalla, esim ovat ostaneet joskus kun if ollut pakoissa ja heittävät uudelleen samaan hintaan myyntiin tai ovat ostaneet ennen kun kortti pricefixattu. Toki siinä saattaa hetki mennä että löytyy hyvä bargaini, mutta kun löytyy ei ole harvinaista että jopa miljoonan voi saada kerralla voittoa.

Tämä ihan hyvä tyyli jos jaksaa käyttää vähän pidempiä aikoja tradeiluun, muuten varmaan kannattaa suosia tuota osta halvalla, myy ylihinnalla tekniikkaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ratkaisu kukkupalloihin. Läpisyötöt olisivat AINA manuaalilla. Ja tämän illan aikana huomattujia muita ongelmia.

Physical arvolla ei tosiaan ole mitään vaikutusta tässä. Tuntuu, että hyökkääjät jolla on PHY arvo 50 niin suorastaa jyrää mm: Silvan jolla taitaa olla tuo arvo 80+.

Pace ongelmaan en edes keksi mitään vastausta. Ainut taitaa olla, että puolustajia pitäisi saada aivan pirusti paremmaksi. Mutta EA:n tuntien niin ainoastaan lisää kikkoja yms tulossa. Vähän niinkuin änärissä. Hyökkääjät saavat joka vuosi enemmän, mutta puolustajat jäävät ilman :(

Seuraava on ainoastaan oma mielipiteeni. Harhautuksia on aivan liian helppo tehdä :) Siis jokainen isin pikku pentu osaa tehdä kaiken maailman kikat. Omasta mielestäni siihenkin pitäisi olla tarkemmat arvot ketkä pystyy tekemään mitäkin. Jokainen pelaaja futissa pystyy tekemään tällä hetkellä tehokkaimmat harhautukset.

Ei mulla muuta.. Koffi tölkki kiittää ja kuittaa..

Tuo läpisyötöt manuaalilla ois ihan jees. Kuinka monella sitten loppus into koko peliin ku ei voi enää pistellä pitkää päätyyn...? :D tai vois mutta ei ne ainakaan suoraa jalkaan tulis. Itellä muutenkin manuaalilla nuo läpärit niin ei ois ongelma :)
sen verran joutu nöyrtymään manuaaleista että syötön pistin automaatille mutta power assistin offille.
Riplaamiselle nyt ihan sama, syöttelemällä pärjää paremmin. Toisaalta jos kaikki iskän tenavat ei pystyis riplaamaan niin jäiskö taas pelit pelaamatta?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nonni, nyt alotin ite taas treidaamisen uudestaan. Alotan tässä nyt noilla IF Telloilla. Sain niitä 5 kappaletta tilin sen hetkisellä saldolla. Katotaan jos ois yli kymmennen tän päivän lopussa:rolleyes:. Toi 5 on toki aika vähän, mutta jos sieltä menis vaikka ykskin niin sais sitten kaks uutta tilalle ja ois jo 7. 37k BINeillä noi on marketissa ja ostin 15k:lla.

Tälläsellä MLS jengillä lähen yrittämään tohon turnaukseen. Tulihan noistakin maksettua ihan järjetöntä ylihintaa:rolleyes:. Tosta non-rare silver mokestakin maksoin 4k:D.

Ykkösjengi näyttää tältä. Toi IF Candreva on kyllä aivan jäätävän hyvä. Pitää aina pelin jälkeen kattoa, että näyttääkö se tosiaankin 86 pacea:D, tuntuu paljon nopeammalta. IF Pirlon syötöt on kyllä ihan omaa luokkaansa:rolleyes:. Ite oon nyt alkanut tykätä enemmän Schweinsteigerista kuin Lahmista. Schweini tuntuu vaan jotenkin paremmalta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nonni, nyt alotin ite taas treidaamisen uudestaan. Alotan tässä nyt noilla IF Telloilla. Sain niitä 5 kappaletta tilin sen hetkisellä saldolla. Katotaan jos ois yli kymmennen tän päivän lopussa:rolleyes:. Toi 5 on toki aika vähän, mutta jos sieltä menis vaikka ykskin niin sais sitten kaks uutta tilalle ja ois jo 7. 37k BINeillä noi on marketissa ja ostin 15k:lla.

Tälläsellä MLS jengillä lähen yrittämään tohon turnaukseen. Tulihan noistakin maksettua ihan järjetöntä ylihintaa:rolleyes:. Tosta non-rare silver mokestakin maksoin 4k:D.

Ykkösjengi näyttää tältä. Toi IF Candreva on kyllä aivan jäätävän hyvä. Pitää aina pelin jälkeen kattoa, että näyttääkö se tosiaankin 86 pacea:D, tuntuu paljon nopeammalta. IF Pirlon syötöt on kyllä ihan omaa luokkaansa:rolleyes:. Ite oon nyt alkanut tykätä enemmän Schweinsteigerista kuin Lahmista. Schweini tuntuu vaan jotenkin paremmalta.
Eilen möin 3 treenattua IF Telloa 40000K kipale, ostohinnat oli 13500-14500.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tälläsellä MLS jengillä lähen yrittämään tohon turnaukseen. Tulihan noistakin maksettua ihan järjetöntä ylihintaa:rolleyes:. Tosta non-rare silver mokestakin maksoin 4k:D.

joo ihan järkyttävät hinnat noissa MLS ukoissa, omani myin aamusella poisa. Kakaa kokeilin 8k, meni heti(ostin aikanaa alle tonnilla). Samaten joku silver 71ovrl pacejanppa apaut 8k tunnin sisään. Kakaa varmaan uskaltas 10k laitella myyntiin, näyttivät aamusella ostelevan rapia 7k hintaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olen tainnut mainitakkin omasta tavasta tehdä profittia.

Menee kuitenkin jotakuinkin näin: alkukassaa noin 5m coinssia, toki vähemmälläkin pärjää, mutta täytyy tarkemmin miettiä kohteita mitä etsii ja saa vähemmän osteltua kerralla.

Noiden coinssien lisäksi sulla täytyy olla concept squadiin laitettuna mieluiten vähän harvinaisempia informeja joita maksimissaa joku 10 sivua marketissa jotta jaksat plärätä sinne 59min asti.
jos vielä kortilla jotain pientä pricefixausta päällä saat kortit helposti myytyä eteenpäin pricefixereille. Hyviä esimerkkejä vaikka if rodriguez tai if Vela jotka pyörivät siinä 1-3m paikkeilla.

Tässä kohtaa sitten astuu tuuri peliin ja etsit concept squadin kautta näitä informeja ja selaat aina sinne 59 minuutin kohdalle jos löytyisi bargaineja. Suht usein jengi juuri näissä harvinaisemmissa informeissa pistää väärällä hinnalla, esim ovat ostaneet joskus kun if ollut pakoissa ja heittävät uudelleen samaan hintaan myyntiin tai ovat ostaneet ennen kun kortti pricefixattu. Toki siinä saattaa hetki mennä että löytyy hyvä bargaini, mutta kun löytyy ei ole harvinaista että jopa miljoonan voi saada kerralla voittoa.

Tämä ihan hyvä tyyli jos jaksaa käyttää vähän pidempiä aikoja tradeiluun, muuten varmaan kannattaa suosia tuota osta halvalla, myy ylihinnalla tekniikkaa.
Helpommalla pääset, kun painat conceptissa LB, sit transfer markettiin ni sulla on haluttu kortti siellä, sit alin bin maksimiks ja rämppäät edestakas hintaa vähän muutellen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nopeemmin päivität menemällä transfer targettiin ja siitä ympyrällä samantien takasin markettiin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Helpommalla pääset, kun painat conceptissa LB, sit transfer markettiin ni sulla on haluttu kortti siellä, sit alin bin maksimiks ja rämppäät edestakas hintaa vähän muutellen


Ihan liikaa kikkailua tulisi kun pitäisi yksitellen mennä markettiin etsimään jokaista, säätää hinta oikeaan kohtaan ja rämpyttää kolmio + ympyräkomboa viisi minuuttia eikä silti löytäisi mitään. Tässä idea siis siinä että samassa ajassa kuin rämpyttelisin yhtä pelaajaa venaillen bargaineja pystyn samassa ajassa tsekkaamaan miltei kaikista concept squadissa olevista pelaajista uusimmat marketissa. Tämä siis toimii tähän tyyliin vain jos tiedät melko tarkkaan korttien arvot.

Toki tämä tarkoittaa myös sitä että saattaa mennä hyviä hintoja ohi kun joudut haettua pelaajaa vaihtamaan, mutta sen takia tässä toimivatkin nämä harvinaisemmat, kalliit, mutta silti halutut informit, koska niissä ei ole kuitenkaan kymmentä äijää ostamassa niitä kilpaa pois toisin kuin jossain sif benzemassa tai aubassa ja hyvät diilit saattavat pysyä marketissa minuutteja ennen kuin joku ne käy nappaamassa.

Itse kokenut tämän toimivammaksi näin, mutta kyllä välillä tulee tuota sinunkin tyyliäsi käytettyä.
Ei tosin noin vaan refreshaamalla 59 minuutin kohdalla käymällä transfer targeteissa ja painamalla ympyrää, päivittää nimittäin sillä tyylillä vähän nopeammin kuin aina siihen search valikkoon palaamalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

X.Alonso täräytti ihan hienon vaparimaalin!

Vaan melko erikoinen on toi Baijerilaisten line up! 6 puolustajaa kentällä. Mm. Bernat LM/LWB, Alaba CM/CDM, Rafinha RM/RWB ja sit kolme keskuspakkia Badstuber, Dante ja Boateng.
Samahan tuo. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joku tuossa ihmetteli aikasemmin, et miten noi kolikkokauppiaat saavat noi miljoonat coinssit mitä myydä. Yhdellä kaveriporukalla luulisin, on aika veemäinen tyyli kerätä toisten coinssit itelle. Huomasin sen kun tuumasin itse joutua niiden uhriksi, kun biddailin Piresin legendakorttia. Piresin kortin osta heti hinta liikkui siinä 2-2,3 millin paikkeilla. Sitten oli muutamia kortteja lähtöhinnalla reilu 1000k ja eikä suoraa ostohintaa lainkaan.

Lähdin tuollaisella matalalla lähtöhinnalla olevaa Piresin legendakorttia yrittämään itelle. Huutokaupan lopulla vaikutti et on todella paljon innokkaita ostajia kortille ja voittava hinta vaihtui todella nopeaa. Marketin viiveen takia varmaan moni halus oman huutonsa mahdollisimman äkkiä voittavaksi ja niin myös ite. Hinnan ollessa siinä reilussa 1,8 miljoonassa ja voittavien huutojen vaihtuessa todella äkkiä, niin mulle tulee ilmoitus korotus yrityksen jälkeen, että mun coinssit ei riitä. Katsoin hintaa ja joku oli heittänyt väliin 3751k tarjouksen :eek: Ajattelin et kuka hullu siitä haluaa maksaa tollasta ylihintaa ja olin helpottunut kun itellä ei ollut tarpeeksi rahaa. Jäi vain 40k uupumaan tilistäni, että se kortti ois jääny mulle sillä hinnalla, koska olin yrittänyt korottaa.

Seuraavan korotuskisan tulos oli sama. Laitoin kaikki pienellä lähtöhinnalla olevat Piresit tarkkailuun ja sinä iltana yli puolessa lopullinen huutohinta päättyi samaan 3751k tarjoukseen, vaikka osta heti hinta oli melkein puolet siitä. Pidin päättyneet huudot muistilistalla tallessa ja vain kaksi niistä kalliilla myydyistä korteista tuli uudelleen markettiin heti myynnin jälkeen. Ne kortit oli myyty hinnalla 3750k. Samat pelatut pelit/maalit/syötöt ja varotukset, kun vasta todella kalliilla ostetuilla korteilla. Jälleen pieni lähtöhinta molemmilla korteilla, että kiinnostus on varma ostajien taholta. Näiden korttien luulen olevan epäonnistuneita huijauksia, joihin kukaan ei ole korottanut tonnia päälle.

Nyt parisen viikkoa oon seuraillu tuota halvempien legendakorttien kaupankäyntiä ja tuo toistuu jatkuvasti ja viikonlopulla varsinkin. Vaikuttaa olevan järjestynyttä toimintaa, joka tarkoituksena on tehdä paljon voittoa ja nopeasti. Täytynee olla useamman henkilön sopima juttu ja jotka ovat suorassa yhteydessä toisiinsa, joko samassa huoneessa tai puhelimen välityksellä. Tuskin toi yksin onnistuisi eri nikiltä, näin ainakin otaksun.
Mutta joo. Nämä kaverit yrittää tehdä tarjouskisasta lopussa todella nopeaa ja sitten yksi heistä odottaa valmiina ylisuuren tarjouksen kanssa sopivaa väliä mihin sen nakkaa ja toivoo että joku kahtomatta korottaa päälle. Siihen vipuun näyttää moni menevän, koska onhan korottelu jatkunut jo jonkin aikaa todella nopeasti, mutta yleensä turvallisesti tonnin nostoilla. Toi marketin viive auttaa siinä hommassa paljon! Ja jos nopeaa tarjouskisaa ei synny niin sitten yritetään nostaa hintaa mahdollisimman ylös tai ostetaan kortti itelle ja laitetaan uudestaan pienellä lähdöllä myyntiin.
Se tappio mikä ea verosta heille koituu, jos huijaus ei onnistu, on todella pieni, kun samaan aikaan toisista korteista tulee tuplat voittoa. En tiedä muista pelaajakorteista tehdäänkö tätä niiden kans, mutta kaikkien halvempien legendakorttien osalta kyllä.

Olen tullut todella varovaiseksi, kun olen kaksikertaa melkein erehtyny tuohon lankaan, etten enään lähde korotuskisaan mukaan, jos ei ole osta heti hintaa suojana ylisuurilta tarjouksilta. Tuo marketin viive on petollinen siinäkin suhteessa, jos on jättänyt tarjouksen viime sekunneille niin tarjous ei välttämättä mene perille vaan hakee ja hakee, kunnes huutokauppa on jo päättynyt toisen eduksi. :confused:

Tämä oli aika pitkä ja sekava kirjoitus, mutta pointtina oli se, että ne coinssimiljonäärit jotka eivät tätä ole huomannut, niin osaisivat varoa noita nopeasti eteneviä tarjouskisoja! Siellä kun piilee vaara tulla koijatuks!
icon7.png
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuotahan on jo kauan ollut liikkeellä. Aiemmin taisi olla vielä niin että ihan viime hetkillä hyväksyivät toisella käyttäjällä laittamansa transfer offerin ettei tarvinnut maksaa ea taxeja. Tuossakin menettävät sen miltei 200k jos ostavat itseltään kortin tuohon hintaan, luulisi ettei pidemmän päälle hirveän tuottoisaa.

Taisi ainakin osasyy olla siihe , että poistivat transfer offerit futista.
Muutenkin tuo biddailu aika puuduttavaa, kun suurin osa venailee viime sekunneille ennen kuin korottaa, tämän takia yleensä jätän biddailut välistä tai isken suoraan maksimihinnan minkä olen valmis maksamaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

JES!

Max Meyer 2+0!!! Nyt jos ei tule informia ens viikolla niin petyn kyllä suuresti!

Olen tainnut mainitakkin omasta tavasta tehdä profittia.

Menee kuitenkin jotakuinkin näin: alkukassaa noin 5m coinssia, toki vähemmälläkin pärjää, mutta täytyy tarkemmin miettiä kohteita mitä etsii ja saa vähemmän osteltua kerralla.

Noiden coinssien lisäksi sulla täytyy olla concept squadiin laitettuna mieluiten vähän harvinaisempia informeja joita maksimissaa joku 10 sivua marketissa jotta jaksat plärätä sinne 59min asti.
jos vielä kortilla jotain pientä pricefixausta päällä saat kortit helposti myytyä eteenpäin pricefixereille. Hyviä esimerkkejä vaikka if rodriguez tai if Vela jotka pyörivät siinä 1-3m paikkeilla.

Tässä kohtaa sitten astuu tuuri peliin ja etsit concept squadin kautta näitä informeja ja selaat aina sinne 59 minuutin kohdalle jos löytyisi bargaineja. Suht usein jengi juuri näissä harvinaisemmissa informeissa pistää väärällä hinnalla, esim ovat ostaneet joskus kun if ollut pakoissa ja heittävät uudelleen samaan hintaan myyntiin tai ovat ostaneet ennen kun kortti pricefixattu. Toki siinä saattaa hetki mennä että löytyy hyvä bargaini, mutta kun löytyy ei ole harvinaista että jopa miljoonan voi saada kerralla voittoa.

Tämä ihan hyvä tyyli jos jaksaa käyttää vähän pidempiä aikoja tradeiluun, muuten varmaan kannattaa suosia tuota osta halvalla, myy ylihinnalla tekniikkaa.

Kopion tämän suoraan tohon mun FIFA treidaus artikkelin google docseissa, laitan toki lainauksen että on sun tekstiä. Passaa varmaankin? Jos ei ni ilmoita ni poistan sen.

- - -

Livestä kopattu häviöllä oleva Bayern ja Real tupla vedossa, vähän rasittaa Los Blancosit sippaa Bilboalle! 1-0 tappiolla...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuotahan on jo kauan ollut liikkeellä. Aiemmin taisi olla vielä niin että ihan viime hetkillä hyväksyivät toisella käyttäjällä laittamansa transfer offerin ettei tarvinnut maksaa ea taxeja. Tuossakin menettävät sen miltei 200k jos ostavat itseltään kortin tuohon hintaan, luulisi ettei pidemmän päälle hirveän tuottoisaa.

Taisi ainakin osasyy olla siihe , että poistivat transfer offerit futista.
Muutenkin tuo biddailu aika puuduttavaa, kun suurin osa venailee viime sekunneille ennen kuin korottaa, tämän takia yleensä jätän biddailut välistä tai isken suoraan maksimihinnan minkä olen valmis maksamaan.

Arvelinkin että tämä on tuttu juttu muille muttei mulle, onneks eivät onnistuneet mun kohdalla
icon7.png

Eka vuosi futin parissa ja arvelin marketin käyttäytyvän samalleen kuin hutissa viimevuodet mut tälläista en hutin aikana oo kohdannu, vaikka kaupankäynti on vienyt enemmän aikaa kuin ite pelaaminen. Muutenhan tähän pätee samat asiat kuin muussakin kaupankäynnissä. Mitä isompiin kaloihin pääset käsiks niin sitä isommat voitot saat. En varmaan ois saanu tehtyä läheskään tätä tiliä mikä nyt on jos ei pakasta ois noussu Messiä ja Beckenbaueria aikoinaan. Sitä ois vieläkin kulutuskorttien kimpussa
icon7.png
Mutta hyvinhän niilläkin saa kun vain jaksaa!

Ps. Olen nyt saanut 6000 +13 kultasiin sopparia myytyä kun sain sen tason 36 lisätilan auki. Myyn niitä siihen alimpaan hintaan et saa ne vain äkkiä meneen. Nyt menny 50 kpl/ 10 min paripäivää aina kun on koneella. Vielä ois reilu 3000 jäljellä kuhan vain jaksais naputella myyntiin. Availeeko porukka pakkoja vähemmän vai yrittääkö joku tehdä niillä vielä voittoakin kun noin suosittuja on?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Arvelinkin että tämä on tuttu juttu muille muttei mulle, onneks eivät onnistuneet mun kohdalla
icon7.png

Eka vuosi futin parissa ja arvelin marketin käyttäytyvän samalleen kuin hutissa viimevuodet mut tälläista en hutin aikana oo kohdannu, vaikka kaupankäynti on vienyt enemmän aikaa kuin ite pelaaminen. Muutenhan tähän pätee samat asiat kuin muussakin kaupankäynnissä. Mitä isompiin kaloihin pääset käsiks niin sitä isommat voitot saat. En varmaan ois saanu tehtyä läheskään tätä tiliä mikä nyt on jos ei pakasta ois noussu Messiä ja Beckenbaueria aikoinaan. Sitä ois vieläkin kulutuskorttien kimpussa
icon7.png
Mutta hyvinhän niilläkin saa kun vain jaksaa!

Ps. Olen nyt saanut 6000 +13 kultasiin sopparia myytyä kun sain sen tason 36 lisätilan auki. Myyn niitä siihen alimpaan hintaan et saa ne vain äkkiä meneen. Nyt menny 50 kpl/ 10 min paripäivää aina kun on koneella. Vielä ois reilu 3000 jäljellä kuhan vain jaksais naputella myyntiin. Availeeko porukka pakkoja vähemmän vai yrittääkö joku tehdä niillä vielä voittoakin kun noin suosittuja on?

Pleikalla menee non rare gold sopparit hintaan 350 bin. Ihan muutama kappale jää myymättä kun tunkee 30-50 kerralla myyntiin. Ollu tolleen siitä asti ku web app suljettiin. Ei jengi vaan jaksa treidata soppareita kun konsolilla ovat, menee aika muun touhun parissa. Oon ite koittany myydä aina joku 20-40 kerralla jos vaan tilaa on, itelläkin aikalailla noita kerkes kertyä. Nyt ois enää ~150 jäljellä. Toki 300 rare kultaa vielä ja muuta krääsää mut jostain se on aloitettava tuo sälän poismyynti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaadin Gorka Iraizozille ja Aritz Adurizille IF-kortteja, koska Real Madridin kaatamisesta sellaiset ansaitsee ehdottomasti!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaadin Gorka Iraizozille ja Aritz Adurizille IF-kortteja, koska Real Madridin kaatamisesta sellaiset ansaitsee ehdottomasti!
Väität että jokaisesta ottelusta jossa Real Madrid häviää niin informit? Ei se nyt ihan niin mene.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaadin Gorka Iraizozille ja Aritz Adurizille IF-kortteja, koska Real Madridin kaatamisesta sellaiset ansaitsee ehdottomasti!

eeeeii ollu tulossa. Iraizoz ei tainnu ottaa yhtään "oikeaa" torjuntaa ja ei vielä yhdellä byyrillä pitäs iffiä irrota ihan sama ketä vastaan sen tekee. Varsinkin kun tuo Real on oikeasti aika helvetin huono...
 
Ylös Bottom