Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Liian hyvinhän noi mun tiimit on toiminutkin... Neloseen nousun jälkeen 2L ja 2D... Ei mikään onnistu taas. Huoh...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä hel.... Pakkaonni ollu nyt mun puolella nää viimäset päivät, aiemmin tällä viikolla nostettiin se sif Rooney ja äsken availtiin nuo 35k pakat. No neljännestä paketista irtosi Robben! No hetken aikaa sitä siinä ihastelin ja selailin pakkaa eteenpäin että mitäköhä muuta sieltä tuli, no 87 aguero vilkuili siellä myös... Kerrankin näin päin!

Meinasin nuo myydä jossain vaiheessa, mutta näyttää ainakin omaan silmään että hinnat laskenut huomattavasti joten tuota myymistä kannattaa siirtää vaikka ens viikkoon vai mitä mieltä olette? Jos siis haluaa enemmä rahaa koska ei ole mikään kauhean kiire myydä noita pois?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Liian hyvinhän noi mun tiimit on toiminutkin... Neloseen nousun jälkeen 2L ja 2D... Ei mikään onnistu taas. Huoh...
Itse nousin kolmoseen, no siellä tuskin pitkään ollaan. Mulla ei ainakaan toimi, jos kemiat on 100. Tällä hetkellä ne on 66 ja rating 82. Aguero tehnyt vaihdosta kentälle tullessaan aina maalin ja Chikhaoui paukuttaa maalipörssin kärjessä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä hel.... Pakkaonni ollu nyt mun puolella nää viimäset päivät, aiemmin tällä viikolla nostettiin se sif Rooney ja äsken availtiin nuo 35k pakat. No neljännestä paketista irtosi Robben! No hetken aikaa sitä siinä ihastelin ja selailin pakkaa eteenpäin että mitäköhä muuta sieltä tuli, no 87 aguero vilkuili siellä myös... Kerrankin näin päin!

Meinasin nuo myydä jossain vaiheessa, mutta näyttää ainakin omaan silmään että hinnat laskenut huomattavasti joten tuota myymistä kannattaa siirtää vaikka ens viikkoon vai mitä mieltä olette? Jos siis haluaa enemmä rahaa koska ei ole mikään kauhean kiire myydä noita pois?


Nuo pakat joista löytyy monta rahan arvosta korttia.. vahvistaa entisestään että näistä random on erittäin kaukana. Ihan yhtä lailla kun tuo että huippu nostot tulee kaikki lyhyen ajan sisällä.. Omatkin nostot oli viikon sisällä vaikka en sillon edes avannu ku pakan päivässä.


iiiip2

Pelin paras pakki on joko Kompany, Ramos tai Boateng. Boatengissa ja Kompanyssa paras hinta/laatusuhde. Mutta onhan tuo Ramos älytön, kunhan vaan pelaa PS4/Onella. Koska ilmeisesti instructioneita ei pysty muuttamaan old gen konsoleilla? Juuri noiden ansiosta Ramos on jälleen loistava. Koska sen voi käskeä jäämään hyökkäyksen aikana puolustamaan. Ennen workratet pilasi tuon miehen.
Mikä David Luiziin tulee. Niin onhan se aika loistava myös tänäkin vuonna. Mutta FUT 13 versio never forget. Sitä ei kyllä voita mikään. Kaikki statsit tuntu 99 arvoselta.

Ite tykänny If Williamsista. Hyvin sijottuva, vahva ja agressiivinen (Ei ole aiheuttanut yhtään pilkkua) Pituutta ei hirveästi ole mutta pomppu on varsin hyvä.

Liian hyvinhän noi mun tiimit on toiminutkin... Neloseen nousun jälkeen 2L ja 2D... Ei mikään onnistu taas. Huoh...

Voitto kiintiö täynnä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse nousin kolmoseen, no siellä tuskin pitkään ollaan. Mulla ei ainakaan toimi, jos kemiat on 100. Tällä hetkellä ne on 66 ja rating 82. Aguero tehnyt vaihdosta kentälle tullessaan aina maalin ja Chikhaoui paukuttaa maalipörssin kärjessä.


Ei ne toimi sullakaan täysin.. mutta ne taitaa sotkea enemmän 100 kemialla olevan vastustajan tiimiä. Näin ainakin oma kokemus.. Aina kun vastassa on joku tuollainen viritys missä ei kemialla tai pelipaikoilla ole väliä.. niin saa vääntää ihan tosissaan eikä sekään useimmiten riitä kun 8:saan tolppaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ne toimi sullakaan täysin.. mutta ne taitaa sotkea enemmän 100 kemialla olevan vastustajan tiimiä. Näin ainakin oma kokemus.. Aina kun vastassa on joku tuollainen viritys missä ei kemialla tai pelipaikoilla ole väliä.. niin saa vääntää ihan tosissaan eikä sekään useimmiten riitä kun 8:saan tolppaan.
Kyllä mulla pelipaikat aika lailla on kohdallaan. Tuo rating on myös aika ratkaiseva. Pahin peli oli yhtä pelkistä erikoishopeakorteista tehtyä porukkaa vastaan. Kyllä tuo joukkue sulavammin pelaa näillä, kuin 100 kemiat ja 85 rating. Eli kyllä tässä on samat EA avut, kuin änärissä. Ainut ero on, että harjoituskortit toimivat tässä pelissä. Änärissähän niistä ei ole kuin haittaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite kans todennut et peli on ihan tuskaa jos vastustajalla on kemia viturallaan, Rating ei voi edellistä tällasta selittää kun jamppa oli rakentanut 58 ovr kemialla porukan jossa huonoin pelaaja tais olla n. 86 rating. Palaa ihan täysin käpy kun pallo on Modricilla ja alat katteleen vasemmalle laidalle et missäs Rolle menee(ehkä se painaa jo täysiä ylös). Tossa on Alba, kukas tuolla alimpana miehenä seisoskelee? Ai HEI Rolle näkee suaki.


Rakentelin illalla tollasen häsmäkkeen et sain isot pojat kerralla kentälle, muut osa-alueet ehkä antaa hiukan liikaa tasotusta... Toi Blind on kyllä hämmentävä kokemus
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite kans todennut et peli on ihan tuskaa jos vastustajalla on kemia viturallaan, Rating ei voi edellistä tällasta selittää kun jamppa oli rakentanut 58 ovr kemialla porukan jossa huonoin pelaaja tais olla n. 86 rating. Palaa ihan täysin käpy kun pallo on Modricilla ja alat katteleen vasemmalle laidalle et missäs Rolle menee(ehkä se painaa jo täysiä ylös). Tossa on Alba, kukas tuolla alimpana miehenä seisoskelee? Ai HEI Rolle näkee suaki.


Rakentelin illalla tollasen häsmäkkeen et sain isot pojat kerralla kentälle, muut osa-alueet ehkä antaa hiukan liikaa tasotusta... Toi Blind on kyllä hämmentävä kokemus
No tässäkin pelissä pelataan sillä kokoonpanolla mikä miellyttää ja niillä taktiikoilla ja kemioilla millä pelaaminen on hauskaa. Ei minua kiinnosta hävitä kymmeniä pelejä putkeen, jos ongelma on pelkästä kemiasta johtuva. Olen vaan huomannut itsellä sen vaikuttavan selvästi kokeiltuani. 100 kemioilla pelatessa pelaajat ei toimi ja syötöt sekä laukaukset menee harakoille. Samoin liike on tahmeaa. Muutan kemioita, kappas pelaajat toimii ja tulee maaleja ja voittoja. Samahan se änärissäkin on, toiset pelaa 60 kemioilla ja menevät voitosta voittoon. Itse yritin alkuun 100 kemioilla ja eihän siitä tullut mitään. Tiputin kemioita 95, kappas tulee voittoja ja maaleja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No tässäkin pelissä pelataan sillä kokoonpanolla mikä miellyttää ja niillä taktiikoilla ja kemioilla millä pelaaminen on hauskaa. Ei minua kiinnosta hävitä kymmeniä pelejä putkeen, jos ongelma on pelkästä kemiasta johtuva. Olen vaan huomannut itsellä sen vaikuttavan selvästi kokeiltuani. 100 kemioilla pelatessa pelaajat ei toimi ja syötöt sekä laukaukset menee harakoille. Samoin liike on tahmeaa. Muutan kemioita, kappas pelaajat toimii ja tulee maaleja ja voittoja. Samahan se änärissäkin on, toiset pelaa 60 kemioilla ja menevät voitosta voittoon. Itse yritin alkuun 100 kemioilla ja eihän siitä tullut mitään. Tiputin kemioita 95, kappas tulee voittoja ja maaleja.

Toivotaan että FIFA 16 olis toi kemiahomma jotenkin järkevästi tehty, täytyy kans kokeilla jotain kemiatonta driim tiimiä tänään
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toivotaan että FIFA 16 olis toi kemiahomma jotenkin järkevästi tehty, täytyy kans kokeilla jotain kemiatonta driim tiimiä tänään
Olen ehdottomasti kiinnostunut muidenkin kokemuksista huonoilla kemioilla pelattaessa. Testasin kaikki tiimit läpi eilen ja kaikilla samaa tahmeaa paskaa. Kemiat tietysti 100 kaikissa tiimeissä. Uskomatonta miten se voi yhtäkkiä vaan muuttua tuo pelaajien toimiminen! :mad:

Ostelin kyrpiintyneenä sit BPL tiiminkin, lähinnä kun tuntui että hinnat alhaisia ja teki mieli kokeilla myös sitä taas. Tuli sit väsy niin en sitä enää kerennyt testaamaan, varmaan ihan hyvä. Jospa se nyt lähtis uusilla silmillä.

Eilen oli todennäköisesti suurin piikki tän viikon Informien hinnoissa, olis pitänyt ostaa Ribery jo aamuyöstä, mut nyt ostin sen sitten kun en enää vaan viitti venata. 6,2M koskematon kortti, thx. Tuo tulee olemaan varastossa mulla varmaan ihan TOTS viikolle asti vaikka tuntuisi mitenkä huonolta tahansa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olen ehdottomasti kiinnostunut muidenkin kokemuksista huonoilla kemioilla pelattaessa. Testasin kaikki tiimit läpi eilen ja kaikilla samaa tahmeaa paskaa. Kemiat tietysti 100 kaikissa tiimeissä. Uskomatonta miten se voi yhtäkkiä vaan muuttua tuo pelaajien toimiminen! :mad:


http://www.futhead.com/15/squads/26688122/

Tällä vetelen välillä turnauksia ja hyvin toimii. Tällä myöskin ainoa online turnaus voitto otettu.



Mites porukalla kauppa käyny ? Omat myynnit jämähti täysin kun tuli pakat oon tasan yhden Skrtelin myyny 69k hinnalla..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites porukalla kauppa käyny ? Omat myynnit jämähti täysin kun tuli pakat oon tasan yhden Skrtelin myyny 69k hinnalla..

Huonosti. Kaks rundia ilman yhtään isoa myyntiä. Pitäs itseasiassa myydä jotain jotta saan ton SIF Rooneyn, eikä mulla ole tilillä edes IF Coutinhoon kalkkua vaikka möin Messin eilen!

Kaikki on kiinni tradepilessä.

Jotenkin mulla on semmonen kutina että tän vuoden versiossa on aivan turha avata enää yhtään pakkaa, eiköhän se isoin nosto tullut tuossa eilen tosiaan tehtyä...

Riberyllä 2GP ja 2+0, mut hankala sanoa sen enempää kun edelleen tahmeus vähän vaivaa tuota tiimiä. 4 pelii jäljellä ja 6 pistettä kasassa, kun nyt edes sais grindattua säilymisen...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huonosti. Kaks rundia ilman yhtään isoa myyntiä. Pitäs itseasiassa myydä jotain jotta saan ton SIF Rooneyn, eikä mulla ole tilillä edes IF Coutinhoon kalkkua vaikka möin Messin eilen!

Kaikki on kiinni tradepilessä.

Jotenkin mulla on semmonen kutina että tän vuoden versiossa on aivan turha avata enää yhtään pakkaa, eiköhän se isoin nosto tullut tuossa eilen tosiaan tehtyä...

Riberyllä 2GP ja 2+0, mut hankala sanoa sen enempää kun edelleen tahmeus vähän vaivaa tuota tiimiä. 4 pelii jäljellä ja 6 pistettä kasassa, kun nyt edes sais grindattua säilymisen...

Minä oon viikonlopun voitot lyöny Coutinhoon ja niitä löytyykin nyt 10kpl ostanu 160k - 260k väliltä. Yhden testasin ja oli ihan hyvä mitä nyt vähän liian heikon oloinen.. mutta kun löytyy jo sif Cazorla niin ei tolle käyttöä ole. Kolikoita tuolla kyllä pystyy tekemään koska viikonlopulla jo sain liikkumaan 359k - 389k


Noihin nostoihin niin minä oon vaan sitä mieltä että ne menee jotenkin ryppäissä. Näin ainakin ollu itellä ja siltä vaikuttais että kaverilistalla menee melko samalla lailla..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä oon viikonlopun voitot lyöny Coutinhoon ja niitä löytyykin nyt 10kpl ostanu 160k - 260k väliltä. Yhden testasin ja oli ihan hyvä mitä nyt vähän liian heikon oloinen.. mutta kun löytyy jo sif Cazorla niin ei tolle käyttöä ole. Kolikoita tuolla kyllä pystyy tekemään koska viikonlopulla jo sain liikkumaan 359k - 389k


Noihin nostoihin niin minä oon vaan sitä mieltä että ne menee jotenkin ryppäissä. Näin ainakin ollu itellä ja siltä vaikuttais että kaverilistalla menee melko samalla lailla..

Jees.

Äsken kyllä tuli flegmaattisuuden huippu Serie A tiimillä. En kattonu statseja mut en vissiinkään saanut yhtään laukausta kohti maalia. :D

Aivan käsittämätöntä köpöttelyä, koko matsin tais pallo pyöriä keskialueella tai mun päädyssä. Ja 90 minuutilla sai vihu läpisyötön läpi ja alapömpeliin lurusijoitus. Kyllä oikein vituttaa tää peli taas vaihteeks. :)

E: Ja takas vitoseen... Onneks alkoi työt, vois olla et verisuoni katkeis muuten...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse voitin ykkösdivarin muutamaa viikkoa takaperin ja sai sen jälkeen koko division homma jäädä, nyt olen siirtynyt noihin turnauspeleihin jotka on melko paljon mukavempia kun ei tuu paha mieli vaikka välillä häviäis. Yleensä menee niin, että helposti finaaliin ja sit siellä turpaan, käynyt varmaan 6 kertaa putkeen.

Tuommosella operoin nyt: http://www.futhead.com/15/squads/26700773/
Nuo Dortmundin keskikentät siksi, ettei vaan jaksa lussu Götzee ja Lahmiinkin meni hermo, Diekmeier vähän liian kömpelö jotenkin välillä ja Varane tekee hommansa hyvin vaikka Ramos paras onkin. Vielä olis joku vähän vajaa milli käytettävissä, mutta onnellinen olen näinkin. Tuo TIF Robben oli aika saamaton alkuun, tuntu että rupes vastustajat aina ylipelaamaan sitä pois heti kun näkivät. Piti ostaa itse kapelimestari takasin vasemmalle, niin johan rupes toimimaan kun molemmilla laidoilla niin iso uhka ja onhan tuo Neymar paras pelaaja millä olen ikinä pelannut. Tosin Rollee en oo vielä kokeillut, ehkäpä sitten kun tulee TIF tai TOTS :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites porukalla kauppa käyny ? Omat myynnit jämähti täysin kun tuli pakat oon tasan yhden Skrtelin myyny 69k hinnalla..

ei oo viikonlopun jälkeen enää käynyt.. IF Piatteja ostelin listan täyteen, viikonloppuna niitä meni melkeen enemmän ku kerkes ostella aoaut 10k voitolla, tällä hetkellä ei mene mitään vaikka laskin jo hintaakin. Kohta varmaan laskettava lisää jos noista haluaa eroon päästä? IF Koloa jokunen listoilla, aika harvakseltaan niitäkin häviää... Eipähän tuu ostettua pakkoja vahingossa kun koko "omaisuus" on listalla :)
 
Ylös Bottom