Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanoisin että tässä tulee jatkossakin pätemään ihan samat lainalaisuudet kuin aiemminkin. Eivät kaikki jaksa vertailla hintoja, eivät välttämättä edes tiedä ettei jotain pelaajaa yhtään kalliimmalla edes voisi ostaa.

Tottakai ne pätee, idiootit on idiootteja ja sitä rataa, mutta profittien saaminen vaikeutui nyt kun price fixaaminen on käytännössä mahdottomuus.

Itsekin myynyt nyt illan aikana 4 SIF Hummelsia karvan alta miljoonan, ja toinen läjä myy trade pilessä paraikaa. Kaikki ostettu 700-750k hinnalla. Profittia tässä tekee mutta ei voida puhua mistään taivaallisesta. Periaatteessa sama tilanne mikä mulla oli Benzemoiden kanssa. 200k per kortti on toki ihan hyvä lähtökohta, jos vaan tulevien Informien hintahaarukka pysyy kuosissaan.

Edelleen kyllä kiristää miten paljon tuli takkiin kun ei pienintäkään varoitusta voitu antaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yks coutinho myyty, enää 6 jäljellä ja oli jollekin näemmä silvakin kelvannut 460k hintaan. Rooney poimittu 1200k hintaan ja myyntiin 1600k. Kaippa sekin jonkun verran nousee kun pakoista poistuu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yks coutinho myyty, enää 6 jäljellä ja oli jollekin näemmä silvakin kelvannut 460k hintaan. Rooney poimittu 1200k hintaan ja myyntiin 1600k. Kaippa sekin jonkun verran nousee kun pakoista poistuu.

paljolla sait coutinhon myytyä ?


Ei ainakaan vielä sijotuksissa ole tullu pahasti takkiin tosin ei hirveästi voittoakaan.. Tänään kuitenkin saanu 750k edestä kortteja myytyä. Sen verran tylsältä näyttä totw ennusteet.. niin ostan huomenna joko rooneyn tai hummelin. Welbeckiä yritin vartin ja niitä vilahteli.. ei vaan kerenny nappaaman. Joten olkoon. Nyt kun vaa saa kaiken myytyä niin eiköhän Ean pojat päätä säätä rajoja :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yks coutinho myyty, enää 6 jäljellä ja oli jollekin näemmä silvakin kelvannut 460k hintaan. Rooney poimittu 1200k hintaan ja myyntiin 1600k. Kaippa sekin jonkun verran nousee kun pakoista poistuu.
Meikän Silva oli kans kelvannu samaiseen 460k hintaan.

Ai että, kyllä on BuLi jengissä nyt mustaa miestä, IF Benatia napautettu vielä talteen ennen yövuoroon lähtöä! Eli nyt mulla on melkein kaikki kortit jotka on kiven alla ja joihin siis on mahdollisuus, poislukien MOTM Delph. Ton haluun testiin BPL jengiin (joka tuokin tuli kasattua ennen cappeja...)

Ite pelkään kans ihan pirusti sitä että EA muuttaa noita rajoja just ku on itse mukautunut tuohon systeemiin. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

268k se oli lähtöhintana, mutten noista oo maksanutkaan kun 160-180k. Rooneynki joku idiootti ostanu 1686k eikun uus tilalle 1200k.

Edellisellä kierroksella puotin omani 260 biniin. Yhden olin ostanu 275k muut 150k - 230k. Riittää vaan sais menemään:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite pelkään kans ihan pirusti sitä että EA muuttaa noita rajoja just ku on itse mukautunut tuohon systeemiin. :)

Tuon takia kaikista myydyistä pelaajista on yhdet klubissa ja saavat sinne jäädä.. jos vaikka säännöt muuttu vielä kerttaalleen. Pääse vielä peliin mukaan eikä tarvi yhtään vakio ukkoa myydä. Jos pysyy tälläsenä niin olkoon vaihtopenkillä.
Transferin ja kulutus korttien tyhjennyksen jälkeen budjetti 4M - 5M eiköhän sillä saa jonku informin joka käy johonki tiimiin:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuon takia kaikista myydyistä pelaajista on yhdet klubissa ja saavat sinne jäädä.. jos vaikka säännöt muuttu vielä kerttaalleen. Pääse vielä peliin mukaan eikä tarvi yhtään vakio ukkoa myydä. Jos pysyy tälläsenä niin olkoon vaihtopenkillä.
Transferin ja kulutus korttien tyhjennyksen jälkeen budjetti 4M - 5M eiköhän sillä saa jonku informin joka käy johonki tiimiin:)
Ite kans tein nyt pienen tyhjennyksen jälkeen uuden laskutoimituksen ja clubin+vaihtopinkan alin yhteis bin on 30,136M. Coinseja tilillä 2M lisäks. Eli kyllä tästä vielä noustaan, EA ei mua lannista!!!

La Liga jengi kaipaa vielä yhden kadonneen Informin oikealle laidalle Carlos Velan muodossa. Tuo concept squadin rakentaminen ja sitä kautta kortin etsiminen on kyl auttanut tänään, kiitos sille epämääräiselle nimimerkille joka tuon kikan esitteli.

IF Mirandan nappaan kans jos kohdalle sattuu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ekaa kertaa tässä FIFAssa oon tyytyväinen mun squadiin, sopii mun pelitapaan kuin nenä päähän. BPL-Squad. Joveticin tilalle otan ehdotuksia vastaan, onko Rooneyn SIF minkälainen kortti pelatessa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ekaa kertaa tässä FIFAssa oon tyytyväinen mun squadiin, sopii mun pelitapaan kuin nenä päähän. BPL-Squad. Joveticin tilalle otan ehdotuksia vastaan, onko Rooneyn SIF minkälainen kortti pelatessa?

Aguero. Pelin paras pelaaja. Ihan sama kumpi versio, koska ei noissa oo oikeesti mitään eroa. Väinö vois sopia paremmin tonne CAM:ksi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/26869151/
tuollaiselta näyttää jengi tällä hetkellä, hyvä olla parit vaihtomiehetkin niin pääsee testailemaan mikä kombo toimii parhaiten. Tuon mukaan minimissään sen 8m saisin, tilillä 2m :rolleyes:


matuidin myin piszczekin ostosta haaveillen, muttei tullut illlla yhtään markettiin, jospa sitten huomenna. kyllä vähän syö miestä kun tietää, että klubin arvo alle puolet viimeviikosta, eipä tässä enää motivaatiota ole tradeillakkaan joten mennään tällä sinne totseihin saakka, ellei nyt jotai suurempia muutoksia ea meille tarjoa. Eikä paljoa lohduta että muut laskeneet samassa suhteessa, koska harvassa on pelaajat jotka menettivät 50% arvostaan, kuten tuo robbeni. Ei siinä, en sitä olisi myynyt todennäköisesti edes sillä 15 millillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huhhhuh MOTM Ronaldo. Nyt on EA raha ahneella päällä liikenteessä....
Voin muuten vannoa että noita ei marketista tule löytymään koskaan. Mutta ainahan sitä voi ostaa FIFA Pointseja ja toivoa parasta.... :D
Huomenna vielä IF Suarez ja marketti vielä enemmän vitturalleen. Muuten aivan mahtava idea toi minimi hinta. En saa esim up Sanchezia myytyä sitten millään.

PS. MISSÄ HUNTELAAR????

http://www.futhead.com/15/players/43169/cristiano-ronaldo/
http://www.futhead.com/15/players/43172/yacine-brahimi/

EDIT. Hahhaha EA pisti 50k pakkoja :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Muutama sananen, vaikka tämä ei meidän mittakaavassa auta mitään mutta ompahan pois sydämeltä ainakin.

Eli, se miten EA:n mittapuulla mitataan onnistumisia, on raha. Cash income. $$$$$.

EA on käyttänyt nyt melkeimpä viimeisimmän oljenkorren sodassa kolikkokauppiaita vastaan laittamalla ton price capin. Oikeasti EA:n motiivi on silti tasan yksi; Rahan saanti. Ja se näkyy nyt selvemmin kuin koskaan.

Jos pelaajat lopettaisivat nyt fifa pointsien oston, niin EA:lle ei enää jäisi muuta mahdollisuutta kuin alentaa fifa pointsien hintaa seuraavaan julkaisuun, ja sehän meille kelpaisi, koska myönnän itse ainakin tunkevani satkuja uuden version markkinoille tullessa.

Jos pointsien ostomäärä lisääntyy nyt loppua kohden, niin siellä toimistolla hymyillään oikein tyytyväisenä ja pointsien hinnat pysyy samana myös 16:sta.

Aurinkokuningas sanoisi:

"Veljet, älkää ostako FIFA pointseja!"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tää on kyllä läpinäkyvin yritys saada FIFA Pointsien myynnit paranemaan, mitä on koskaan nähty.
EA ei ole koskaan ennen laittanu 50k pakkoja tälleen "randomisti" keskellä viikkoa myyntiin.
Tosiaan, älkää herranjumala ostako noita FIFA Pointseja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on marketissa läjäpäin MOTM Welbeckejä. MOTM Delph BPL tiimiin ja IF Vela sekä IF Rodrigo hommattu oikeelle laidalle BBVA tiimiin. Mustat Miranda & Carvajal edelleen hukassa. BuLi jengi kaipaa vaan uusia Informeja, sinne on kaikki hommattu mitä oli mielessä noista vanhoista informeista. Yhden SIF Naldonkin näin mut itellä ei sille tarvetta niin jätin sille joka tarvii.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kannattaa muuten laittaa sopimus ym. korteista oikea osta heti hinta, menee entisellä hinnalla kaupaksi. Tarkoitan sitä, jos laitatte aina sen 5000k osta heti hinnaksi, niin ei mene niin hyvin tai sitten menee sillä lähtöhinnalla. Eilen tuli normi pakoista 2 Alabaa, Reus, Neuer sekä IF Rooney. Rooney meni halvalla, mutta hyvä voitto 7500 pakasta silti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on myönnettävä että melko säälittävää toimintaa €a:lta. Hienosti esitelty alin bin.. "auttaa pelaajia ymmärtämään korttien hinnat paremmin" Nyt marketti pullollaan kaikkia saatavana olevia kortteja alimmalla binillä eikä kukaan osta.. Kun korteista ei saa nopeita kolikoita niin onneksi fifa pointsit on nopeasti saatavilla.
Eipä yllätä että Delphit ja Welbeckit löytyy marketista kun niistä saa just niitä nopeita kolikoita...


Eikä uudistus ole ihan hukkaan menny... http://forum.ea.com/uk/posts/list/3034870.page
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olipa mennyt Kompanykin sitten kaupaksi reilulla 40k biddaushinnalla. 19k kiinni sitten Don Andres Iniestaan ja nyt näyttää keskikenttä mukavan seksikkäältä, kun on Iniestan lisäksi varaa valita vielä Rakiticista, Busquetsista, James Rodriguezista, Iscosta, Kroosista ja Cesc Fabregasista! Tulee valinnan vaikeus, ketkä kolme noista kulloinkin kentälle laittaa :D

Harmi vaan, että loput rahat meni neljään 7,5k pakkaan, joista ei tullut mitään hyödyllistä tai myytävää.
 
Ylös Bottom