Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kuulin huhuja että EA yrittää bännätä kaikki jolla on vähän enemmän tilillä raha, sama tyyppi jolta kuulikkuulin neuvo ostamaan jonkun sijoituspelaajan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun suosikkipelaaja on Karim Benzema. Teki silloin kun mun joukkue oli vielä huono kaiken mahdollisen ja mahdottomankin kentällä. Voitin kerran 7-6 joista Karim pommitti kuusi. Tosin eipä silläkään enää mitään tee, kun nykyään mikään ei onnistu. Miksei vain voi antaa taitavien olla taitavia eikä tehdä näin läpinäkyvää estosysteemiä pärjäämiselle?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun suosikkipelaaja on Karim Benzema. Teki silloin kun mun joukkue oli vielä huono kaiken mahdollisen ja mahdottomankin kentällä. Voitin kerran 7-6 joista Karim pommitti kuusi. Tosin eipä silläkään enää mitään tee, kun nykyään mikään ei onnistu. Miksei vain voi antaa taitavien olla taitavia eikä tehdä näin läpinäkyvää estosysteemiä pärjäämiselle?
Oon kyllä samaa mieltä kannssas
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun suosikkipelaaja on Karim Benzema. Teki silloin kun mun joukkue oli vielä huono kaiken mahdollisen ja mahdottomankin kentällä. Voitin kerran 7-6 joista Karim pommitti kuusi. Tosin eipä silläkään enää mitään tee, kun nykyään mikään ei onnistu. Miksei vain voi antaa taitavien olla taitavia eikä tehdä näin läpinäkyvää estosysteemiä pärjäämiselle?

itelläkin suosikkina Benzema, jos hyökkääjää pitää alkaa valita uuteen sakkiin niin se on Kari(toisena sit costa taikka lewa). Ampuu molemmilla jaloilla kovaa ja puskee hyvin.
Samaa mieltä tuosta "estosysteemistä". Onhan se reilua kun kaikki pärjää, ihan sama mitä ukkoja siellä kirmaa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä tuohon FIFA 15n pelaamiseen tulee...
Tämä on minulle ensimmäinen peli kyseistä pelisarjaa! Aiemmin olen ollut vannoutunut NHLn pelaaja!
Ihastuin FUTiin välittömästi, lähinnä kiehtoi tuo oman joukkueen rakentelu, sekä Online-pelaaminen!
Oikeata rahaa en ole käyttänyt ollenkaan, vaan olen tehnyt tarvittavat rahat aina vaan"parempiin"pelaajahankintoihin Marketissa!
Tosin tuohon tuli"isku puun takaa alaselkään"kun €A joillain perusteilla ajoi alas kauppaamisen aplikaatioilla ja muutenkin mullisti Marketin osin kolikkokauppiaden takia?
Nyt olenkin tehnyt rahaa ostamalla +10 player training cardeja sisään 1400-1700 ja ulos mennyt 2200-2300...sitä kun jyllää päivästä toiseen, ni kyllä sitä rahaa tulee uusiin hankintoihin...kun on vaan kärsivällinen??
Pakkojen avaaminen itsellä on kylmä julmaa pilaa!!! On tuo onni kyllä niin kiertänyt allekirjoittaneen, että uskonkin vakaasti siihen,että hyviä nostoja tulee vaan FIFA-pointseilla ja niiden ostoshan oli EHDOTTOMASTI kielletty tällä keskutelualueella!
Siltikin, olen kyllä niiiiiiin koukussa tähän peliin...!
Loppuun yleinen kysymys innokkaille?
Kun meissä kaikissa asuu narsisti manageri, utelenkin teidän muiden lempipelaajia?? Eikö kaikilla managereilla ole sellaisia...?
Itsellä ne ovat...UP De Gea, perusvarma, harvoin huonoja päiviä ja välillä ihan ryöstöjä! Kyle Walker, halpa, nopea, yllättävän fyysinen joten oikea laita on varmennettu! IF Pogba, minun pelin tai pelityylin kirkkain jalokivi! Ilkeä, taitava, myös pelotteena maalinteko, pelaa CAMmina. Minussa asuu myös semisti Hjallis Harkimoa, ainakin hyökkääjien suhteen...ellei tule tulosta max. 2teen peliin, se on ulos ja uutta pelaajaa yrittämään...viimeisin kuopattu oli IF Higuain...
Tämmöistä kepeää su-aamuun!
P.S tämä viestiketju on toiminut hyvänä vertaistukena heikoilla hetkillä, joten pidetään tämä elossa, vaikka miten ottais välillä/useasti pattiin!!!
Itsellä ehdoton suosikki hyökkäyspäässä ollut sif Lacazette. Niin kertakaikkiaan täydellinen kortti kuin olla voi. :) Keskikentällä mullakin ollut Rooney ja Pogba lemppareita. Alakerrasta pakko sanoa if Chiellini ja tolppien välissä Courtois (vaikka oksettaakin sanoa Arsenal-fanina) ollut ilmiömäinen. :)

Onkos kukaan onnistunut saamaan/näkemään if Hradeckyä? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/31293530/
tommosen väsäsin ukoista mitkä löyty klubista, villalvan ja de laetin vaan hankin tuohon. Pari matsia pelannu ja onhan tuo sairasta miten hyvin toimii :D äijjät liikkuu ja viimeistelee, puolustus puolustaa ja keskikenttä tekee töitä molempiin suuntiin. Äsken 4-2 voitin jonku pacepoppoon, sturridge esim keskikentän pohjalla, kärjessä costa, syrle, cuadrado. Vaihdosta tuli vielä keskikentälle cescin tilalle griezmann.. molemmat maalit mitä päästin urpoilin iha itte ja muutenkin avopaikoissa vielä siirtelin että tuolla ois voinu kairata jotain 8-0 jos ihan tosissaan ois vääntäny..

Oiskohan tuohon oikeaan laitaan jotain nopeaa ja näppärää kaveria ehdottaa? RBksi Diekmeier ois varmaan ihan kova sana mutta oha toi Laet pärjänny, tais maalinkin heittää.
Ja keskikentälle joku varamies?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu mutta mun muistaakseni noita mustia kortteja pystyy saamaan vaan 3, ei oo kukaan ainakaan muistaakseni saanu enemmän kun 3 normi Iffiä. En nyt väitä että EA ei tekisi poikkeusta. Koska tunnetusti niitten raha-ahneudelle ei ole mitään rajoja.
Messi voi tosiaan saada vielä jotain Copa Americasta. Mutta kortin keskiarvo on luultavasti "vaan" 96.

Hiton EA. TOTS ois ollu ainoa asia joka sais taas mielenkiinnon tähän peliin itselläni. Imeisesti FIFA Pointsit myy ihan hyvin, vaikka ei TOTS:eja olekkaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu mutta mun muistaakseni noita mustia kortteja pystyy saamaan vaan 3, ei oo kukaan ainakaan muistaakseni saanu enemmän kun 3 normi Iffiä. En nyt väitä että EA ei tekisi poikkeusta. Koska tunnetusti niitten raha-ahneudelle ei ole mitään rajoja.
WRONG! :)

http://wefut.com/en/player/14106/14

Mut nähtäväksi jää riittääkö "vain" hattutemppu neljänteen mustaan. Toisaalta vastassa mahdollinen ens vuoden chämppäri jengi ja Sevillahan ei ollut kertaakaan hävinnyt vielä tällä kaudella kotonaan. Uskon ja toivon tuon 97 ST CR7:n tulevan, menee kyllä suoraan ostoslistalle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oho James näköjään olikin saanut. Mutta toi tais olla MM kisoista. En oo varma miksi toi ei ollut semmonen vihreä WC kortti. Mutta esim. Mulleri tais saada myös normi IF:in WC suorituksesta. Liiga suorituksesta kukaan ei ole vieläkään siis saanut 4 normi IF:iä.
Joo eli tosiaan kun normi futin puolelle piti saada myös TOTW niin se rakennettiin WC suorituksista. Eli oot oikeassa et liigapeleistä ei ole tullut kuin kolme tähän asti. Kerta se on ensimmäinenkin, ja tähän nykyiseen markettitilanteeseen tuo FIF Rolle sopisi kuin naula päähän.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kuulin huhuja että EA yrittää bännätä kaikki jolla on vähän enemmän tilillä raha, sama tyyppi jolta kuulikkuulin neuvo ostamaan jonkun sijoituspelaajan.

Neuvoja oli syöny hassuja sieniä. Bannivat toki tilejä jotka seleästi vaan farmaa glitchillä. Hinnat siis putoaa kun kolikkoa katoaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Neuvoja oli syöny hassuja sieniä. Bannivat toki tilejä jotka seleästi vaan farmaa glitchillä. Hinnat siis putoaa kun kolikkoa katoaa

No eipä noitten bannaaminen oikeastaan auta mihinkään, kun pleikalla noita kolikoita pystyy vieläkin glichailemaan. Ilmeisesti Boxilla noi glichit on korjattu. Mutta PS:n puolella EA:n asenne on se perus EVVK.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kappas, huvikseni aloin rämpyttää if bravoa, kerenny kun toista hakua antaa ja sillon lävähtää kaksinkappalein bravoa ruutuun, toinen talteen ja toinenkin sielä minuutin keikkui kun pistin seurantaan. Nyt sitten testiä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No eipä noitten bannaaminen oikeastaan auta mihinkään, kun pleikalla noita kolikoita pystyy vieläkin glichailemaan. Ilmeisesti Boxilla noi glichit on korjattu. Mutta PS:n puolella EA:n asenne on se perus EVVK.
Mikä on glichi? :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä on glichi? :D
Tuo glichi mistä iipee puhui on vanhoilla modatuilla konsoleilla tehtävä väärinkäyttö siten että ne koodataan vetämään offline matsi sekunneissa läpi, saaden siitä se joku 400-600 kolikkoa. Toistetaan tuhansia ja tuhansia kertoja, ja kohta on miljoonat kasassa. Näin ne kolikkomyyjät hankki niitä kolikoita, nyttemmin ne myy accounteja jotka on ladattu täyteen miljoonia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo glichi mistä iipee puhui on vanhoilla modatuilla konsoleilla tehtävä väärinkäyttö siten että ne koodataan vetämään offline matsi sekunneissa läpi, saaden siitä se joku 400-600 kolikkoa. Toistetaan tuhansia ja tuhansia kertoja, ja kohta on miljoonat kasassa. Näin ne kolikkomyyjät hankki niitä kolikoita, nyttemmin ne myy accounteja jotka on ladattu täyteen miljoonia.

Ja ne accot PS-puolella ihan järkyttävän halpoja, jäätävää touhua
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja ne accot PS-puolella ihan järkyttävän halpoja, jäätävää touhua
True dat. Mitä ne oli, 10$ per 5M tai jotain?

Mut tosiaan noita accojahan ne vissiin aika ahkerasti bannailee...

Nyt on muuten erikoinen tilanne tulossa. Bristol Cityn pronssi toppari Flint, joka valittiin pronssi MC TOTS joukkueeseen, teki hattutempun tänään. :D

Mitähän mahtaa EA tehdä? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tein tossa halvan bundes squadin toimii paljo paremmi ku noi kalliit jota oli viime clubissa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt kun TOTSeja ei tule niin on varmaan viisas veto sijoittaa rahansa esim 89 Higuainiin? En uskalla ilman neuvoa pistää kaikkia coinsseja yhteen pelaajaan kun kokemusta rahanteosta ei paljoakaan ole niin siksi kyselen. Kai toi kuukauden aikana maksimihintaansa nostaa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt kun TOTSeja ei tule niin on varmaan viisas veto sijoittaa rahansa esim 89 Higuainiin? En uskalla ilman neuvoa pistää kaikkia coinsseja yhteen pelaajaan kun kokemusta rahanteosta ei paljoakaan ole niin siksi kyselen. Kai toi kuukauden aikana maksimihintaansa nostaa?
A. Higuain ehkä saa TOTS kortin, joten en itse tuohon koskisi.

B. Itse en sijoittaisi ylipäätään mihinkään kalliimpaan kun ei tässä tiedä mihin se EA päätyy viisaudessaan kun tosiaan jotain on vissiinkin tekeillä.

C. Mut jos toi Higu tulee pelikäyttöön, niin anna mennä! On varmasti mahtava kortti pelata, mut sijoitusmielessä itse karsastan vähän tuota.

Itse tyydyn istumaan tällä hetkellä kolikkokasan päällä, vaikka on mulla muutama sijoituspelaajakin clubissa, esim. IF Miranda, IF Vela ja sit näitä extinct pelaajia joita en myy ihan vähässä tuskassa kun ei saa niitä ilinä takaisin jos sattuu tarviimaan. Ainoa paha asia mitä vois käydä on se että EA puolittaa pelissä olevat kolikot ihmisten tileiltä tjms, mut tuo nyt on lähinnä painajainen joka ei voi toteutua mitenkään.
 
Ylös Bottom