Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vahdataan suurinosa ajasta uusia kortteja. Siinä sivuss pelataan muutama pelikin. Itellä vajaa 700 online matsia alla. ;)

Oikeeta rahaa meni ekan kk aikana joku 100€ kun pakkojen ostaminen oli vielä tuottoisaa, sit ku sai parit hyvät nostot niin alkoi armoton treidaaminen. Sittemmin en ole FP:tä ostellut yhtään, poislukien parin päivän takainen aivopieru kun koitin hämätä EA:ta antamaan mulle RB Ronaldon pakoista ja ostin pointseja 6,95€ edestä! :D

Pahoittelut siitä, tunnen itseni ali-ihmiseksi ku rangejen esittelyn jälkeen toitottanut että pointseja ei saa ostaa!! :)

On näköjään #PIRTUF kadonnut sigusta... isämmaan petturi selkeesti



:p
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Älkää nyt herranjumala sitä Emenikee ostako! Turkin liigasta löytyy parempi hyökkääjä IF:na ja se on Burak Yilmaz. Emenike voi osua heikompia vastustajia vastaan, mut kyllä sen taas tosi peleissä huomaa, kun tulee hieman parempi vastustaja niin yleensä nämä Emenike, Doumbia ja kumppanit eivät saa palloa maaliin silloin kun sillä on oikeasti väliä. Emenike on kyllä tänä vuonna yksi pahimmista ylihypetetyistä pelaajista. Eikä sitä melkein kellään enään näy, enkä yhtään ihmettele.


Ja muuten, toivottavasti se Super LIG:n paras ST Kortti löytyy huomenna sinisenä:

[HYPE]
Starting_line_up.jpg

Bench.jpg

Reserves.jpg


Ostoon menee Marcelo, Erkki, BaDemba, Willems, Van Dijk, De Vrij....

¤#"%/¤ Ostan ne kaikki

[/HYPE]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On näköjään #PIRTUF kadonnut sigusta... isämmaan petturi selkeesti



:p
Alko oleen jo wanha juttu, mitä sitä turhaan valehtelemaan. Kaikki me tätä kieli poskella pelataan ja mumistaan samalla miten perseestä tää peli on! :D

Love/Hate, it's all the same, u know. :)

Tuloo Götzet kun kattelee tota MC TOTS kuvaa... :o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alko oleen jo wanha juttu, mitä sitä turhaan valehtelemaan. Kaikki me tätä kieli poskella pelataan ja mumistaan samalla miten perseestä tää peli on! :D

Love/Hate, it's all the same, u know. :)

Tuloo Götzet kun kattelee tota MC TOTS kuvaa... :o

itsehän oikeastaan lopetin pelaamisen tuossa uudistusten jälkeen. Jospa sitä kävisi tykittämässä tilillä lojuvat 12m coinsia vielä pakkoihin nyt kun totsitkin näköjään tulossa tai sitten ostaa jotain pelaajia säästöön jos tulee kesällä tylsempiä päiviä eikä tiedä mihin sitä aikaa tuhlaisi.

toisaalta kävin jo miljoonan tuhlaamassa pakkoihin, ainoa merkittävä nosto violetti Kane, joka ei ainakaan silloin myynyt kuin minimillään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse näin uutena Fifalaisena, kun sen nyt sai boxille "ilmaiseksi", niin pelaatteko te ollenkaan vai keräättekö vaan kortteja lerssi pystys ja vahtaatte hintoja? Paljon on mennyt kortteihin oikeaa rahaa? Itse en aio laittaa yhtään. Niin ja pelaan myös.

Eikös noi matsit ookkaa sivuseikka :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alko oleen jo wanha juttu, mitä sitä turhaan valehtelemaan. Kaikki me tätä kieli poskella pelataan ja mumistaan samalla miten perseestä tää peli on! :D

Love/Hate, it's all the same, u know. :)

Tuloo Götzet kun kattelee tota MC TOTS kuvaa... :o


Tuon kuvan ku näkee niin käsi alkaa ihmeellisesti kramppaamaan... voi sitä minipelin määrää kun tuo joskus tulee.


Pelin paras hyökkääjä Sturridge... Siellä se viileettää nelosen kemioilla ja ratkoo pelejä itsekseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja ei, en pelaa juuri ollenkaan(Futhead Nexuksen mukaan vasta 842 matsia FUT:in onlinea takana).
Olikos tämä sarkasmia? :eek:

Joko on lilaa Hazardia PS puolella marketti täynnä? Käyn oman tunkemassa myyntiin heti kun tänään kerkeän, en ole siis hetkeen päässyt koneelle. Ja siis tuleeko totsit tänään?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olikos tämä sarkasmia? :eek:

Joko on lilaa Hazardia PS puolella marketti täynnä? Käyn oman tunkemassa myyntiin heti kun tänään kerkeän, en ole siis hetkeen päässyt koneelle. Ja siis tuleeko totsit tänään?


No ei tiätenkään ollu, HC-jannuilla mittari käy pitkälle kahtatuhatta, mä rämppään vaan kun mukulat nukkuu.

TOTSeja ei oo vielä vahvistettu, yleinen mielipide alkaa olemaan että eivät tule, mut katsotaan. Viideltä varmaan tiedetään kun Twitter pärähtää
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fuk jeij, Donatello Hazardman jäi haaviin! Perhana, 17GP ja 5 maalia, tarvii ehkä pyhittää pelien välit freshin metsästykselle vielä. Mut tää kelpaa kyllä tähän hätään! :cool:

Vielä kun TOTSit pärähtäs illalla, niin vois yrittää ton Maticin poimia sieltä jyräämään keskikentälle!

EDIT:

https://twitter.com/robhodson_/status/598465386028388352

Joo, sepä niistä TOTSeista. Huoh...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onnea vaan! Ite en saa millään ku kaikki tupsahtaa näkyviin 58:58.


Pelistä saa vielä jotain irti kun voittaa 6jjjj777llllaaaaqqq666q est. Apr.15 tiimin joka on vielä nimetty niinkin oma peräisesti kuin Beast Fc.. Siellä juoksentelee Messiä ja kumppaneita. Tosin samalla kyllä näyttää sen mitä tää peli on pleikka puolella..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kerranki jotain hyvää. Allessandrini if RM paikalla kelpaa mainiosti Ligue tiimiin. Hamouma ollut aika näkymätön koska vauhti ei vaan millään riitä laidalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

TOTW 35:ssa ei pitänyt alunperinkään olla mitään erikoista eikä sitä siihen tullutkaan. Suboticin korjaan talteen testiin, se peruskortti oli ihan ok alkutaipaleella.

Onhan tuolla toki toi Aguero mut siihen ei rahat riitä ja tarvii vähän palikka olla jos tohon sijoittaa kun ne TOTSit on kuitenkin ihan nurkana takana (kai?).
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

TOTSit on kuitenkin ihan nurkana takana (kai?).
Castro ainakin atm striimissä kelaili et totsit tulis aikasintaa huome ku vapaata euroopas ja viimestää 25. pv ku jenkeis juhlapäivä(?)+uk:ssa viikon lomat koulusta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pistetääs pientä leikkimielistä kisaa/vertailua/brägäilyä tms pystyyn!

Tässä kun on näitä kaiken maailman FUT kissanristiäisiä ollut viime aikoina ja ilmaisia pakkoja jaeltu, niin kasatkaapa ilmaispakoista saaduista pelaajista tiimi ja postatkaa tänne.

Kemioilla ei niin väliä, otetaan kriteereiksi että se mikä vois toimia pelissä parhaiten niin se voittakoon. Ääniä saa heitellä vapaasti. Aktiiviset postaajat ei sit skippaa tätä tai luokittelen teidät yhtä ali-ihmisiksi kuin itsekin olen. ;)

Alan tekemään omaani än-yy-tee-NYT!

Näytä liitetiedosto 14234

Tässä mun tiimi. Varmaan syötöt menis harakoille mut viimeistelyä ja ainakin nopeutta pitäisi löytyä!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Harmi et oon vetäny vaan deletenappulaa niillä. En kerää mittää jämäpelaajia tonne :S eilen kyllä saxonia vastaan jollain sturridge tiimillä pelasin ja sain miljoonaa kuokkaan :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Harmi et oon vetäny vaan deletenappulaa niillä. En kerää mittää jämäpelaajia tonne :S eilen kyllä saxonia vastaan jollain sturridge tiimillä pelasin ja sain miljoonaa kuokkaan :D
OK, mä oon varmaan ollut sit vaan onnekas, itse luokittelen nuo pelaajat mitä itelle noussut niin aika hyviksikin korteiksi!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OK, mä oon varmaan ollut sit vaan onnekas, itse luokittelen nuo pelaajat mitä itelle noussut niin aika hyviksikin korteiksi!

No ei nyt ehkä ihan jämiä, mutta en vaan oikeen noita ihmepelaajia tiedä niin en oo lähteny kokeileenkaan. Tuttua ja turvallista. Clubissa on lähinnä niitä millä pelaan :)
 
Ylös Bottom