Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hemiksen tiimi varmaan toimis parhaiten IMO. Niin paljon taitoa ja laukausvoimaa että sillä pärjäis jo pitkälle. Suht jäätävä toi Messi ilmaispakasta... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

sif Alves vois olla kokeilemisen arvoinen. iffi ei ainakaan ota mitään kiinni, jos vaikka ois jotain kehitystä siihen..
hinta taas näyttää siltä että saa sormet hellänä naputtaa minipeliä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aaaaah tässä pelissä ei saa edes yhtä Allessandriiniää... minä en kestä tuota nakutusta mutta ku on pakko saada...

Pitää laittaaa omat jäätävät ilmaispakat tosin joutuu vetelee hiukan ulkomuistista ku en ittekkään säilytä ku sellaiset mitä käytän.. tai mille vois olla joskus käyttöä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hemiksen tiimi varmaan toimis parhaiten IMO. Niin paljon taitoa ja laukausvoimaa että sillä pärjäis jo pitkälle. Suht jäätävä toi Messi ilmaispakasta... :)

Ärsyttäis niin paljon nostaa se ilmaispakasta :D en kiusallanikaan pelais sillä. Oon erillainen nuori.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ärsyttäis niin paljon nostaa se ilmaispakasta :D en kiusallanikaan pelais sillä. Oon erillainen nuori.

Erilaisuudessa ei ole mitään vikaa, mut ei kyllä pysty käsittämään miten joku ei voi tykätä Messistä. Sen ymmärtää jos ei Rollesta niin välitä mut Messihän on aivan mahtava IRL!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Erilaisuudessa ei ole mitään vikaa, mut ei kyllä pysty käsittämään miten joku ei voi tykätä Messistä. Sen ymmärtää jos ei Rollesta niin välitä mut Messihän on aivan mahtava IRL!

Mulla menee messi ja ronaldo samaan kastiin malkkinin ja disni crosbyn kanssa. Jotenkin ällöjä. En tie mikä siinä on. Toi mm-kisojen parhaan pelaajan titteli vielä kruunas sitä inhoa, imo väärälle miehelle meni. En mä sitä väitä etteikö olis hyvä pelaaja tosin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Erilaisuudessa ei ole mitään vikaa, mut ei kyllä pysty käsittämään miten joku ei voi tykätä Messistä. Sen ymmärtää jos ei Rollesta niin välitä mut Messihän on aivan mahtava IRL!

Siis oon aina luullut että ainoat jotka ''vihaa'' Leoa olisi 12 vuotiaat Real/Cristiano fanit (vuodesta 2014), mutta näköjään näin ei olekkaan. Kyseessähän on kaikkien aikojen paras pelaaja, joka on palloon maailman kaikkeuden aikana koskenut. Sen peliä vaan on iloa kattoa, ihan sama missä se pelaisi.

EDIT. Ilman Messiä Argentiinaa ei todellakaan oltaisiin nähty MM-finaalissa. Tuon takia Messi mielestäni palkinnon ansaitsi. On kyllä totta että esim. James olis voinut palkinnon saada, mutta siihen vaikutti paljolti se että Columbia tippui liian aikaisin kisoista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis oon aina luullut että ainoat jotka ''vihaa' Leo olisi 12 vuotiaat Real/Cristiano fanit (vuodesta 2014), mutta näköjään näin ei olekkaan. Kyseessähän on kaikkien aikojen paras pelaaja, joka on palloon maailman kaikkeuden aikana koskenut. Sen peliä vaan on iloa kattoa, ihan sama missä se pelaisi.
Onhan se Messi aivan huikea. En tosiaankaan keksi yhtään syytä olla pitämättä hänestä. Yksinkertaisesti vain maailman paras. Kaiken tämän lisäksi vielä oikein oiva joukkuepelaaja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onhan se Messi aivan huikea. En tosiaankaan keksi yhtään syytä olla pitämättä hänestä. Yksinkertaisesti vain maailman paras. Kaiken tämän lisäksi vielä oikein oiva joukkuepelaaja.

+ on melko perso pizzalle. Miten hänestä ei voisi tykätä? :D

http://www.futhead.com/15/squads/32033552/

Siinäpä olisi oma freebies tiimi.. sinänsä noista on löytynyt varsin käyttökelpoisia ukkeleita joita ei muuten olis tullu testattua. Perez oli aivan mahtava nosto.

Tämä tiimi on IMO tähän asti kaikista tasapainoisin, workratet, pelaajien käytännöllisyys ja kemiat mukaan lukien! Muutamalla ingame subilla tuosta sais tehtyä aika tehokkaan tiimin. Ite tykännyt tuosta Velasta, Nainggolianista, Perezistä sekä kaikista pakeista. Keita, ja Cerci on ne heikot lenkit tuossa mitkä pitäisi korvata jotenkin. Ramos on OP vaikka vähän huono viimeistelemään mun mielestä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oisin sen osottanu saksan maalille, mutta enhä mä jalkapallosta mittää ymmärräkkää :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei helvetti miten jätkät vedelly tollasia helmiä ilmaispaketista... huh huh
 
Ylös Bottom