Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pistänpä nyt ittekki mun free päkeistä kootut tiimit vaikkakin vähän myöhässä:D.

http://www.futhead.com/15/squads/32085743/
Tossa ihan sekalainen porukka

http://www.futhead.com/15/squads/32086337/
Ja tossa BPL porukka free packeistä.

Treidaus kulkee hyvin, lähennellään kohta 100k:ta tilillä. Onko muuten jollain tietoa ollenkaan noista nationality-turnauksista? Loppuko ne nyt vaan? Vieläkin argentiinalais kaverit vie melkein koko transfer listan:rolleyes:.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Edit. Nyt kyllä puhelin lagaa sorry:rolleyes:

Jos joku pystyy poistaa tän niin, kiitos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Edit. Nyt kyllä puhelin lagaa sorry:rolleyes:

Jos joku pystyy poistaa tän niin, kiitos.
Näitä kukaan poistele. Oisit vaikka vitsin sepittäny! :D

Samperi miun Hero Hazard ei toimi. Reus paljon tehokkaampi tuolla laidalla vähän kaikessa. Mut en ole kyllä myymässä, jotenkin tuo on saatava tiimiin mukaan, harmi vaan kun vähän samat fiilikset on myös Reussista...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juniorit kotiutui joten tarjosin pientä duunia viikonlopulle... turtle hasard ja sif alves = €€
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näitä kukaan poistele. Oisit vaikka vitsin sepittäny! :D

Samperi miun Hero Hazard ei toimi. Reus paljon tehokkaampi tuolla laidalla vähän kaikessa. Mut en ole kyllä myymässä, jotenkin tuo on saatava tiimiin mukaan, harmi vaan kun vähän samat fiilikset on myös Reussista...

Itse laitoin Hazardin tosiaan kärkeen ja ihan hyvin hoiti hommansa siellä. Hyvin Messimäisesti pelasi, joskaan ei yhtä hyvä kuti, mutta kauniita viimeistelyjä silti. Nopeita käännöksia ja hyvin pysyi pallo lavassa, haki palloa alaalta ja jakoi hyvin muille. Paremmin toimi itsellä kärjessä kuin Rolle, joten on ainakin kokeilun arvoinen varmasti. CF paikalla voisi olla vielä parempi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ilmaispakasta K-P (Kenkä-Perse) Boateng, Sau ja Jonathan
Mitähän parannuksia sinne Storeen sit tuli?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ilmaispakasta K-P (Kenkä-Perse) Boateng, Sau ja Jonathan
Mitähän parannuksia sinne Storeen sit tuli?

Varmaan ettei kaatuis niin helposti kun 3 käyttäjää sattuu yhtä aikaa paikalle...


Omassa oli Mandzukis, Lestienne ja Al Shamrani.. eli ihan sitä perus sittiä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lamela ja Coleman ilmaispakasta ja gold pack. Josta ei tullut yhtään mitään.
Sai sentään muutaman sopparin ni ei menny ihan hukkaan.
Parhaat nosto ilmaisista on Kompany ja Hart. Voishan sen ilmaispakkajoukkueen joku ilta postailla, kun muutkin:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihan paskaa tosta pakasta.. Daley Blind, Guilherme ja duplicate Ochoa. Samantyyppistä ollut koko ajan nuo ilmaispakat.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Varmaan ettei kaatuis niin helposti kun 3 käyttäjää sattuu yhtä aikaa paikalle...


Omassa oli Mandzukis, Lestienne ja Al Shamrani.. eli ihan sitä perus sittiä.

Mulle tuli rojo, oon sen varmaan 1000000 kertaa saanu pakasta. Se vainoo mua.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On se vaan hienoa kun peli olevinas pyörii nätisti mut käskyt ei vaan mee perille... pelkkiä tappioita tänään... Maalipotku Brahimille, Brahimi väistää alta pois, vastustaja ottaa pallon ja laittaa sisään. Toisessa päässä rebound, pallo pomppaa metrin pähän Brahimista, koitan ohjata kohti palloa, lähtee eri suuntaan.... RAAAAAH!! Koko ilta tollasta paskaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aattelin tulla omasta lokerosta ja kokeilla jotain uutta :D oli tylsää.. Ei viitti kaikkia pakkoihi vetää..
c9f83e4348d18f3c3bc20d218c1ea8b0.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näitä kukaan poistele. Oisit vaikka vitsin sepittäny! :D

Samperi miun Hero Hazard ei toimi. Reus paljon tehokkaampi tuolla laidalla vähän kaikessa. Mut en ole kyllä myymässä, jotenkin tuo on saatava tiimiin mukaan, harmi vaan kun vähän samat fiilikset on myös Reussista...

Pelasin Belgian ukoilla muutaman pelin ja mun tuntuma oli et MOTM Mertens oli parempi kuin hero Hazard. Ehkä aika köykäinen Mertens on, mut tykkään siitä sen kevyen liikkumisen ja ketteryyden vuoksi. Normi Neymar ja legenda Pires on samanlaisia liikkeiltään eli aika veikeitä pelattavia. Ei niin suoraviivaisia kuin moni muu laituri liikkeissään, vaan niistä löytyy sellaista inhimillistä letkeyttä, jotka erottaa ne niin monista muista pelaajista fifassa. Pires on tyyliltään niinkuin Gullit, sellainen pitkä loikkiva askel ja aika vaikea hallittava, mut aivan mahtava kun sen liikkumisen oppii hallitsemaan! Hero Hazard ei eroa juurikaan normista, eli mun mielestä turha päivittää. Samoin on Neymarin kans , eli normi on tarpeeksi hyvä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelasin Belgian ukoilla muutaman pelin ja mun tuntuma oli et MOTM Mertens oli parempi kuin hero Hazard. Ehkä aika köykäinen Mertens on, mut tykkään siitä sen kevyen liikkumisen ja ketteryyden vuoksi. Normi Neymar ja legenda Pires on samanlaisia liikkeiltään eli aika veikeitä pelattavia. Ei niin suoraviivaisia kuin moni muu laituri liikkeissään, vaan niistä löytyy sellaista inhimillistä letkeyttä, jotka erottaa ne niin monista muista pelaajista fifassa. Pires on tyyliltään niinkuin Gullit, sellainen pitkä loikkiva askel ja aika vaikea hallittava, mut aivan mahtava kun sen liikkumisen oppii hallitsemaan! Hero Hazard ei eroa juurikaan normista, eli mun mielestä turha päivittää. Samoin on Neymarin kans , eli normi on tarpeeksi hyvä.

Kai se täytyy Nemmy taas ostaa kun rangekin alkaa olemaan kohtuullinen meillä boksilaisilla... 90-130k on kyllä jo suhteellisen miellyttävä hinta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt vissiin semmonen turnee et tarvitaan 4x WhiteCaps ja 4x Sounders-pelaaja

Itellä vaan 2 ja 3, täytyy kai hankkia loput illalla, kärkeen Manneh ja Martins, khihihihiii

Sit kuulemma Italia-turnee tuli takas? tänään boksille tulee taas uus Legenda, Baresia veikkaillaan
 
Ylös Bottom