Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kerranki kunnollinen maalivahti pakka Lopes, Lindegaard ja Sif Alves :) Taidan jättää hetkeks listalle ja katsoa korjaako €a tuota rajaa.. tosin taitaa olla luvassa 5k korotuksia niin aivan sama.

PS3:lla näkyy siellä pleikkarin omissa valikoissa "players met" ja missä pelissä on kohdattu.

Jees niin löytyy ja samanlainen löytyy ps4:lla toimii vaan hiukan eri tavalla.. niin €a ei jaksanu tuota koodia päivittää. Esim. Codissa toimii ihan normisti.

Sif Alves ei pitkään listalla kestäny..:D Minun arvokkain nosto piiiiiiiiiiiiitkään aikaan.

witterin mukaan 20.00GMT, eli kymmeneltä illalla meirän aikaa

Joo, siellähän se lukeekin :)

Jotain häikkää servereissä selkeesti tai joku bugi koodissa. Meikä on voittanut 5 peliä putkeen 6. divarissa :eek: Ja ihmeellisesti taas tuntuu hyvältä pelit, syötöt onnistuu, ukot hakee paikkaa, pallot pomppii jopa mulle ja vaikka vastustajat on turvautunut älyttömään prässiin, niin ne on helposti saanu harhautettua tilanteista ulos...

Joo, siellähän se lukeekin :)

Jotain häikkää servereissä selkeesti tai joku bugi koodissa. Meikä on voittanut 5 peliä putkeen 6. divarissa :eek: Ja ihmeellisesti taas tuntuu hyvältä pelit, syötöt onnistuu, ukot hakee paikkaa, pallot pomppii jopa mulle ja vaikka vastustajat on turvautunut älyttömään prässiin, niin ne on helposti saanu harhautettua tilanteista ulos...

Oot päässy hyvälle servulle.. tollein pelin pitäiskin toimia :)

Mulla tulee tosi paljon noita vinkuvia brittikakaroita. Yks päivä oli joku suomijonne minkä äiti huus sille puolet pelistä että nyt jarkko se pelikone kiinni. Oli pakko kompata äitiä ja se quittas pelistä :D

Mulla tulee tosi paljon noita vinkuvia brittikakaroita. Yks päivä oli joku suomijonne minkä äiti huus sille puolet pelistä että nyt jarkko se pelikone kiinni. Oli pakko kompata äitiä ja se quittas pelistä :D

Mulla oli muuten kerran joku suomi jamppa jonka emäntä tuli kotiin ja alkoi kertomaan päivästään.. tais olla lähdössä työmatkalle. Muija jauhoi ihan älyttömästi ja epäilen että meni vähän kaverilta ohi ku jamppa toisteli vaan joo... joo... joo :)

Aikasemmin ite kattellu vaan kokonaisuutta ja pitäny niitä parhaina, tässä puolessa vuodessa on oppinu paljon uutta :)

JEEE

IlmaisMEGAsta tuli MICHAEL DAWSON! ja RUBEN CASTRO!

hiukan muuten rykii ja paukkuu web apinan servut nyt........

Eikun siis tais kaatua kokonaan

Kävipä kätevästi ku avasin tuota ilmasta pakkaa webapilla. Koko appi kaatu ku olin saanu lunastettua sen, joten piti refreshata koko touhu. Ilokseni huomasin että näytti olevan sitten pakka vielä avaamatta ja 30 korttia unassigned kasassa. :D Eli kaks ilmasta pakkaa, kiitti hei EA :p

Sivuseikka tosin on se, että paras nosto oli Jeesus Navas..

korjataanpa sen verta että 30 korttia toki oli eikä 35

Mulla oli paras pelaaja se ryssä toppari Ignasievitch vai mikä lie. Unreal. Samapa tuo.

Ohhoh, kakkostilille tuli käytännössä käyttökelponen joukkue tosta pakasta, ei mitään tähtiä tosin, Christian Eriksen paras, mut yllättävän monta kelvollista korttia

En kyllä haluaisi kitistä, mutta ÄR-SYT-TÄÄ kun aina on joku spessujuttu FUTissa, ni yllättäen kaikki kaatuu ja mikään ei toimi!! PS 3lla siis...ehkä se on sitten tuota MM-kiakkoa kuitenkin...!

Ylös Bottom