Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

eiköhän se ollu siinä sitten pohjanoteeraus. Kaverilla 1 laukaus, häviän pelin 2-1.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

eiköhän se ollu siinä sitten pohjanoteeraus. Kaverilla 1 laukaus, häviän pelin 2-1.

Ei kuules mitään.. Äskeisessä matsissa.. Vastustaja 1-0 johtoon.. puristan tasoihin. Seuraava tilanne ja ai rankki ku Reus kompuroi omiin jalkoihin.. Saan otettua kiini josta kulma.. kulmasta uusi rankki kun kaveri juoksee suoraan päin minun palaajaa.. nyt ei vaan paljoa ollu jakoja kun Sirigu päätti olla hyppäämättä :) Tämän jälkeen parit tolpat ja loppuvihellys.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ohhoh, rakentelin päivällä EA:n foorumeille squadin kun joku jannu kyseli vinkkiä(lupas palkita parhaan), osti sit äsken multa 9 sopparia 5K pala, ja sen jälkeen ostin noilla kolikoilla siltä Hero Jankon ja IF Bouhaddouz:in. Kahtellaan nouseeko poikien ranget jatkossa. Ihan hauska palkinto
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on HÄTÄ!!
Mun avaus huutaa vapaapotkuspesialistia!! Hintaluokka vois olla tollasta 50K-200K...PS3lle, eikä tartte olla mikään nimimieskään...IF Payet on mun mielestä joskus mainittu täällä...esim...?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on HÄTÄ!!
Mun avaus huutaa vapaapotkuspesialistia!! Hintaluokka vois olla tollasta 50K-200K...PS3lle, eikä tartte olla mikään nimimieskään...IF Payet on mun mielestä joskus mainittu täällä...esim...?
Minkäslainen squadi sulla on?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on HÄTÄ!!
Mun avaus huutaa vapaapotkuspesialistia!! Hintaluokka vois olla tollasta 50K-200K...PS3lle, eikä tartte olla mikään nimimieskään...IF Payet on mun mielestä joskus mainittu täällä...esim...?

Riippuu mikä tiimi.. itte on aika surkea ampumaan mutta näillä onnistun :) if Payet, If Mertens Sneijder, If Totti, Hulk..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minkäslainen squadi sulla on?

Pelaan 4-4-2...tällä hetkellä...
keskikentällä mulla on...IF Lavezzi-Vidal-Pogba-IF Cazorla
kärjessä taas SIF Benteke- SIF Griezmann
penkillä tuohon keskikentälle on IF Pedro ja IF De Bryne
kärkeen vaihtonsa IF Alessandrini
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Riippuu mikä tiimi.. itte on aika surkea ampumaan mutta näillä onnistun :) if Payet, If Mertens Sneijder, If Totti, Hulk..

Mä kyllä olen Fennosskandian paskin ampumaan noita vapareita...kerran urani alussa sain Rakiticilla tehtyä pari maalia, mut siinä ne sit onkin!! Toi Sneijder jollain tapaan kiinnostaa, sillä on kuitenkin aika hyvät perusarvot?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäs kyllä Cazorlan statsit riittää vapareita antamaan!

Informin curve 88, tarkkuus 84, voima 81.

Verraten vaikka Pirloon, jolla curve 94, tarkkuus 93 ja voima 77...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiie onko tää jotain alkuviehätystä kun nyt vedin xonen tulille ja kävin potkimassa, peli tuntuu paljon jouheemmalta ja ukot paljon helpommin ohjattavilta vrt. Ps4 varmaan vaan kuvittelen. Siitä vaan futtimiehet lisäämään sitten meikää boxinkin puolella kaveriks :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäs kyllä Cazorlan statsit riittää vapareita antamaan!

Informin curve 88, tarkkuus 84, voima 81.

Verraten vaikka Pirloon, jolla curve 94, tarkkuus 93 ja voima 77...

Just viime pelissä pääsin ihan rajasta ampumaan kyseisellä pelaajalla...ja voi itkun"elin"ja se karkas
kauas Anfieldin päätykatsomoon:)!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just viime pelissä pääsin ihan rajasta ampumaan kyseisellä pelaajalla...ja voi itkun"elin"ja se karkas
kauas Anfieldin päätykatsomoon:)!!
Rajalta riittää ihan pieni painallus, ja sit tärkeetä että painaa tatti ylöspäin joko kello 11 tai 1 suuntaan, riippuen kumpaan kulmaan haluaa kierteen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Asiasta kolmioon!!
Hankin viikonloppuna CBn Jeremy Mathieun IFnä...ja on kyllä jäätävä kova kaveri omalla pelipaikallaan!
Nopea, fyysinen, sijoittuu hyvin ja eri hyvä pääpalloissa, etenkin kulmissa ja molemmissa päissä!
Suosittelen kokeilemaan!!!
 
Ylös Bottom