Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eli ei TOTSeja vieläkään? Mitä on uusimmat lilat? Listaa?
VOI HELEVETTI NYT SEN TAJUSIN! DEPAY! OMFG! ARGH! Sekoan perkele! ja WIJNALDUM !Laca, Fekir, Mandanda, Depay, Wijnaldum ainakin.. muista ei mitään hajua. = EXTINCT
Laca pitää ehkä yöllä koittaa jos sais ittensä sellaiselle servulle että pääse noihin 1h kohdalla kiinni..
http://wefut.com/en/squad/531664Tehkääs mul todella halpa tiimi. Alotin juur futin xonella. Rahaa ei oooooo. Pelaajia mitä voi käyttää mulla on benteke, higuain, lamela ja mascheraano.
Hitto en muistanu kuin tuskasta tää on noitten pirun offline settien hankaamista. Pronssikakoilla 10-0 voittoja, melko tylsää.
Fiksuna poikana pelaan ekan erän ja jätän kakkosen juoksemaan aikaa.
Tehkääs mul todella halpa tiimi. Alotin juur futin xonella. Rahaa ei oooooo. Pelaajia mitä voi käyttää mulla on benteke, higuain, lamela ja mascheraano.
Hitto en muistanu kuin tuskasta tää on noitten pirun offline settien hankaamista. Pronssikakoilla 10-0 voittoja, melko tylsää.
Fiksuna poikana pelaan ekan erän ja jätän kakkosen juoksemaan aikaa.
Itte tein itelleni tollasen ku odottelin et sun matsis loppuu:
On tosin turhan hyvä ku heti tuli voitto seasoneissa. Keskuspakit oli kyl hiukan hukassa Biabianyn kanssa, aina kun sai jalan välii, se sai pallon takas
Itellä tulee xbox onella 1-2 minuutin välein, viimeks äsken kun yritin ettiä purple Fekir. Meni hermot kun heitti jonkun 10:n kerran ulos. Kolme Fekir meni ohi kans. Se CAPTCHA tulee vaan jos ettii tarpeeksi nopeasti. 13 vuotiaalla pojallani se tulee tuplaten useammin, mitä mulla, kun sillä on niin nopeet sormetTää CAPTCHA on kyllä joku pleikkapuolen(vai vaan ps3?) erikoisuus, kun en oo ikinä törmänny
Itellä tulee xbox onella 1-2 minuutin välein, viimeks äsken kun yritin ettiä purple Fekir. Meni hermot kun heitti jonkun 10:n kerran ulos. Kolme Fekir meni ohi kans. Se CAPTCHA tulee vaan jos ettii tarpeeksi nopeasti. 13 vuotiaalla pojallani se tulee tuplaten useammin, mitä mulla, kun sillä on niin nopeet sormet
Pakkatuuri jatkuu... Nyt posahti Lacazette! Ei tosin suurta voittoa herrasta, kun pakkoihin meni 300k. Viikonloppuna tuli myytyä kaikki arvokkaat pelaajat paitsi RB Rolle ja POTY Hazard, joten kasailin sitte Lacazetten takia tälläsen joukkueen kokoelmista kokeiluun...
http://www.futhead.com/15/squads/32488357/
Muutaman pelin jälkeen tätytyy sanoa, että on kova kaksikko kärjessä Hazard jää tosin jotenkin pimentoon tai sitte en vaa osaa pelata kyseisellä herralla. Mut suosittelen testaamaa Lacaa!
Diabyany ja Biabi? wtaf?
Toi Lacahan alkaa olemaan jo Doumbia-tasoo kun on pacee ja srenkkiä
Mandanda on hiukan tiukassa joten kokeillaan uudestaan kuhan uusi totw on tulilla.. Lacaa en ole edes nähny ja hinta on vaan 550k niin sen kortin perässä on jokainen hamsteri.
Boksilla Lacan cappi 130k...